Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 453 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 450
Uživatelů: 3
Celkem: 453

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

23.09 2018 15:25


Ahoj, někdo Pardubický a Královéhradecký kraj, kdo by byl schopen najít problém na 1.8T BFB?

Na volnoběhu jde jakoby na 3 válce, od 1800ot. do 3000ot. neskutečně vibruje a natáhne. Při jízdě na volnoběh bliká kontrolka motoru. Chyby na vagu: pokles tlaku mezi klapkou a turbem, vynechavani zazehu. Někdy v skup. 001 ukazuje 20% adaptace, někdy litá mezi -10 +10%.

Zkusil jsem snad uz všechno. Vyměnit váhu vzduchu, DV ventil, PCV ventil, hadice všechny v pořádku. Tlak paliva 3.5BAR. Nové svíčky, cívky. Nové těsnění pod hlavou, pod víkem, udělané rozvody.

Uz se v tom hrabu 2 měsíce a mam chuť to hodit do šrotu. Někdo, kdo by si chtěl přivydělat?
nahoru

sponzor





23.09 2018 15:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

27.09 2018 20:12


Zaprve zkontrolvat co leze z čidla tlaku na interkoleru a vůbec celou cestu od turba ke klapce (z turba dolů, pak pod chladičem železná výstuha, pak interkoler a pak nahoru ke klapce). K čidlu se dostaneš když vyndáš levé světlo. Zkontrolovat hadičky okolo N75 co jdou k Wastegate*. Pokud máš VCDS, tak udělat komplet log, otáčky, tlak turba atd. Co se týká toho pálení, tak pokud rozsvěcí MIL, vag je schopnej ti říct, kterej to je válec, až to budeš vědět, tak prohodit zapalovací cívky. Uvidíš, jestli se problém přesune na jinej a pak se uvidí co dál. BFB měly z výroby cívky vadné a byla na to svolávačka - doporučuju podle VIN* zkontrolovat v autorizáku, mě i řekli kdo to ještě v německu dělal. K adaptaci, kolik máš najeto, měnil někdy někdo lambdy?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

27.09 2018 20:21


BTW ta N75 je pěkná mrcha. PWM co do ní jde má údajně okolo 1kHz a to jak tu občas někdo radí "že připojíš na 12V a když cvaká tak dobrý" je fakt hodně základní test, protože muj sice cvakal, ale jinak byl na prd. Při vyšší frekvenci nebyl schopnej nastavit polohu, pak jsem ho vyhodil a koupil novej.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

27.09 2018 20:35


Ahoj, díky za odpověď. Cívky a svíčky jsou nové. Hadice jsem zkontroloval natlakovanim od sání. Čidlo tlaku na IC by melo ukázovat správně (podle osciloskopu).

N75 jsem taky tipoval. Hadicky kolem toho nejsou zpuhrele a diru jsem taky neobjevil.

Najeto 165, těžko říct, jestli lambdy někdo měnil, ale řekl bych že ne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

27.09 2018 20:44


Pokud už jsi vyměnil to co říkáš, tak to bude nejspíš něco se řízením směsi. Na lambdách se dá udělat test ve VCDS, samo si to přidá plyn a ozkouší odezvu, není to úplně jistý, ale na základ dobrý. Základní nastavení škrtící klapky jsi dělal? Plus fakt to bude chtít ten log, tohle je trochu věštění ....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

27.09 2018 20:55


No me uz vytekly nervy a dneska sem to odvezl na bádání, tak uvidíme co zkušenější zjistí. Mam VCDS 11, a řek bych, že neumí vubec nic. S čínskou Delphi toho lze dělat víc. Když jsem minule zkoušel základní nastavení klapky, tak potom nic moc změna. Ale to to ještě nebylo tak dosrany.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

27.09 2018 23:54


A máš v ty 11 label na svoji jednotku? Protože na tu moji nebyl ani na 12. Mimochodem jenom pro moji informaci, máš v autě zásobník podtlaku nebo ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

28.09 2018 9:22


No jo to máš pravdu, ono se to řeší přes ty labely. Jasně že 11 B7 nemá popsanou.

Ja bych řekl, že tam zásobník nemám. Sice tam jde hadice kdesi do blatniku, ale co tam je dal netusim.
nahoru

sponzor





28.09 2018 9:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

28.09 2018 13:18


Na audizine jsem se někde dočetl, že Evropské BFB je skoro stejné jako AWF, takze jsem BFB přesměroval na label z AWF. Když do těch labelu koukneš textakem, tak na to přijdeš hned. Zatím jsem podle toho dělal kde co a OK.

Já si zásobník koupil novej, že ho vyměním a nakonec jsem to nikde nenašel . Přitom v etce i na oempecu normálně je, takže buď jsem slepej, nebo ho někdo vyndal.

Škoda, že nemáš ten log, každopádně jestli chlapci přijdou na to, čím to je, tak dej prosím vědět. Auto to je radost ....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

28.09 2018 16:27


Tak to se na to schválně podívám, ale někde mam labely z 18. Ale stejně, byl jsem na diagnostice u frajera, kterej ma slušný vybavení, poslední VCDS v Cz, BOSCHE, osciloskop, a nevim co ještě. A stejně na nic nepřišel.
A zkoušel jsem svoji VCDS 11 na Rapidu 2014, a tam label normálně je.

Auto je radost, ale musí být vyrobeno v Mnichově
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

30.09 2018 19:28


S tím Mnichovem bych to taky tak radostně neviděl. Dokud to byly atmosfery tak dobrý, ale taky už jsem narazil na pár špatnejch zkušeností .

Já zkoušel label na BFB z novějšího VCDS kde byl, ale nevzalo ho to kvůli kompatibilitě. Kadždej label má na začátku napsanou minimální verzi VCDS.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

30.09 2018 19:32


Ale jo, dokud je to 6-ti hrnek, bez turba a kravin, tak je to pohodička.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

01.10 2018 9:32


Starsie v e30,36,46 mozno.. Novsie 6hrnceky su problemove tiez a nie malo. Takze tak, kazde ma nieco do seba. Aj Turbo* + quattro*.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

05.10 2018 7:33


cenda89: tak jak jsi dopadl?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

05.10 2018 8:35


No ve středu jsme telefonovali, a výsledek je, jak jsem ovšem čekal, NULA.

Na beznadějný chod motoru pravděpodobně nemá vliv nic z příslušenství. Zatím je v podezření elektrika nebo řídící jednotka motoru, což teda jak všichni dobře víme Folcvágen vždycky zkurví jak může.

Bavili jsme se o tom a tak mi řikal, že ŘJ u tohodle motoru stojej za hovno a serou se. Další výsledky podáme příští týden. Ale asi pomalu začnu hledat hezký místo na vrakovišti.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

05.10 2018 12:36


riadiacu jednotku som si kupil do zasobu za 30 euro.
nahoru

sponzor





05.10 2018 12:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

05.10 2018 14:36


No uvidíme co se zjistí. Zase se mi nechce kupovat jednotku, zaplatit za prekodovani immo* a zjistit, ze v tom to taky není.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

13.10 2018 22:21


Něco nového?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

13.10 2018 22:41


Stále nic, uz me to trochu nervuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

20.10 2018 11:29


Tak uz mám auto doma a trochu co jsem cekal. Bude to na sundání hlavy, protože to ma nic moc tlaky za studena a za tepla vubec hruza.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

06.11 2018 21:39


Tak jak pokračuješ v opravě
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

07.11 2018 21:00


Zdar, no zaplatil jsem 3000,- v servise, aby mi řekli, že asi hlava. Sundal sem hlavu a je úplně na šrot. Zaklepaný sedla, projety vodítka - ndrží tlak - repas tak 15K. Což se teda nevyplatí. Zítra bych se měl jet podívat na jinou makovici.

Holt 10let na LPG* udělá svoje (asi) nebo soudruzi v NDR udělali chybu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

08.11 2018 8:46


no zaklepany sedla kvůli LPG* to se mi nějak nezdá.LPG* víc námaha hlavu teplotně.Nebyli skončený rozvody nebo neodešel přestavovač vaček v hlavě.ten řetěz mezi vačkami se taky umí pěkně natáhnout
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

08.11 2018 9:10


V tom případě nekde soudruzi udělali chybu. Mám ještě jednu A4, ten samej motor. A ta taha jak zbesila.

Taky LPG*, a je tam taky menena hlava. Jo a stejný kilometry, 10 let LPG*. Je az divný jak jsou ty auta stejný.

Co me rikal motorar, ze motor super, ale hlavy se serou.

Ten napinac je asi v pohodě. Počet válečků je dobře a při otáčení vacky chodí vysoko nahoru.
nahoru

sponzor





08.11 2018 9:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

08.11 2018 9:58


Nerozumím tomu postupu událostí. 23.9. psal, že měnil mimo jiné těsnění pod hlavou. To ještě hlava na šrot nebyla. A teď už je. A nebo jenom nedošlo na na kontrolu hlavy?

Plyn je tady pro dost lidí prašivej. Já mám v mém autě plyn >15let. Kompresní tlaky bez vady. U atmo se plynu prostě nebojím, ale plyn do turba...to už je jinej level na seřízení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

08.11 2018 15:27


No jak říkáš, jednou už byla hlava sundana, vymeneny ventil (zapaleny), dany tesnění. No tak to fungovalo asi 14 dní, pak se to posralo definitivně. Hlavu pry otlakovali a dobry, ale jak je vidět, tak asi ne dost dobry.

No už mam 4 auto s turbem+LPG* a docela f poho. Kdyby se nesral motor jako takovej, tak s LPG* a turbem není problém.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

11.11 2018 22:06


LPG* a Turbo* není žádnej zásadní problém, ale je potřeba mít obě lambdy a celkově řízení směsi v pořádku. Dost jsem se s tím vyskákal + adaptace co má BRC je spíš jenom na úpravu toho, jak se vytahují vstřikovače v průběhu života (je tam jen měřič tlaku), je zapotřebí, aby to seřídil někdo rozumný. Mě osobně druhá Lambda* dokázala ujíždět s aditivní korekcí tak dlouho, až první Lambda* vyhodila chudou směs (na benzín to bylo bez závady, ale netáhlo to jak by mělo), smazal jsem závadu a než se znova najezdily aditivní korekce, táhlo to jak ďas a pak zas LIMP. S novou druhou (za katem) lambdou vše OK, s někým jsem to tu někde řešil. Ale jinak mám u 1.8T LPG* 70000km a žádný problém (musím zaklepat!)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

11.11 2018 22:16


No já mám v týhle dojebaný audině LPG* ICOM, který se nedá seřídit, protože to bere data z benzínový jednotky. Navíc ICOM tady nikdo neumí, na Fedora nejsou dobrý reference.

Hlava už je doma, srovnaná, nastavená a otlakovaná. Tak uvidíme co po montáži.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

11.11 2018 23:02


LPG* který se "nedá" seřídit a nikdo ho u nás neumí servisovat, je třeba z auta vyrvat a hodit do smetí!!!!

Mě to trvalo dva roky než jsem si uvědomil, že nemá smysl snažit se udržet při životě v autě systém kontinuálního vstřiku LR IGS. Někdy to jelo normálně, někdy nahovno, měsíc v klidu pak pro změnu pořád nějaký závady. Servis tady nikdo neuměl, ND šly sehnat už jedině v Polsku a to dost omezeně. Sám Barták (Autogas Barták - BRC) si vzpoměl že těch systémů namontoval jen něco přes 30, a já sám jsem v ČR narazil jenom na další dva lidi co to měli - a byli na tom stejně jako já.

Vyrval sem to ven a osadil tam sekvenci KME Nevo Plus a je konečně klid. To auto ožilo a jsem s tím víc než spokojený. Kdybych měl novější auto, tak si koupím verzi PRO a napojím ho na ŘJ motoru. Hezky by si upravoval korekce modelu podle adaptací přes OBD* a pohodička. Bohužel KW1281 co má moje A4 to neumí.

Ale tak najel jsem si to pečlivě, že mi LTFT korekce kolísá od -2,3% do +2,1% podle toho, jestli jedu dálnici nebo okresky. A v podstatě to najetí, je v 6-ti krocích jak to popisuje KME v manuálu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 1

24.11 2018 15:19


Tak obnovím a ukoncim toto vlákno.

Problem je vyřešen, ale stálo to tolik peněz a práce, ze si vysloužila titul největší mrtka co sem kdy měl.

Mám teda novou(jinou) hlavu. Když sem to všechno slozil, zjistil jsem, že jsou špatný zdvihatka (traktor sound). Tak rozdelat a ještě výměna zdvihatek.

No nakonec mám hotovo ✔ motor se neklepe jak debil, drží otáčky, zní normálně.

Ale opravdu je motor citlivej na kompresi,na cistotu ventilů, stav gufer, atd.

Celková cena cca 12K pouze materiál, práce vlastní.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email