Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 314 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 307
Uživatelů: 7
Celkem: 314

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

13.09 2018 13:56


Ahoj, je nejaka moznost, jak udrzovat/nabijet baterii behem zimy, pokud v garazi neni dostupna sitova zasuvka(garazove stani v bytovem dome, takze nelze vyvest elektrina ani ze svetla )?

Napadaji me nasledujici moznosti:
1) 5 - 10 Ah 18V Li-Pol Baterie + DC/DC menic na 12 - 14V
Timto by sla(?) baterie udrzovat a jednou za tyden bych ten Li-Pol aku dobil nabijeckou

2) Malicka ~600W elektrocentrala a standardni nabijecka
Timto bych treba jednou tydne na hodinku zkusil baterii dobit standardni nabijeckou (Ctek MXS 10, vystup az 10 A)

3) Vyndat aku z auta a nechat pres zimu na udrzovaci nabijecce
Byt to Felicie, tak je toto jasna volba, ale ve 4F je mraky jednotek a nevim, jak to zkousnou. U auta nejde vymenit aku bez zalozniho zdroje, pokud se nepouzije, vsechny jednotky se zblazni, pokud rovnou nejaka neumre.

4) Nechat to byt a pri prvnim startovani pouzit startovaci kabely
Asi stejny problem jak u bodu 3. U 4F (pry) hrozi pri poklesu napeti pod urcitou hladinu, ze nektera jednotka v aute umre.

Mala startovaci stanice me napadla, ale nevypada to na pouzitelne reseni. Co jsem koukal, tak podle navodu to bud umi dodavat stovky amper po dobu par sekund(je tam casovac vetsinou na 5s, pote se to samo vypne, takze bohuzel neumi treba 0,3A po dobu x hodin), nebo to umi nabijet jen v pripade, ze je to soucasne pripojeno do site

Mate nekdo tuseni, jak toto resit? Diky za rady [/b]
nahoru

sponzor





13.09 2018 13:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

13.09 2018 14:25


Mel jsem 4f a kdyz potreboval nabit baterku tak jsem ji proste vyndal odnesl domu dal do chodby nabil a zase ji odnesl do auta a nikdy jsem nemel zadnej problem
Naposledy upravil Roubic dne 13.09 2018 15:08, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

13.09 2018 14:27


Pokud není uvnitř teplota pod 0, tak zaparkovat s nabitou baterkou, odpojit (-), po már měsících připojit a jezdíš dál.

Max pak vymažeš chyby, určitě lepší jak držet jednotky v podpětí.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

13.09 2018 15:04


Roubic (13.09 2018 14:25) orig :
Mel jsem 4f a kdyz potreboval nabit baterku tak jsem ji proste vyndal odnesl domu dal do chodbi nabil a zase ji odnesl do auta a nikdy jsem nemel zadnej problem

Zajimave, muzu zkusit Kazdopadne vim, ze pri uplnem vybiti baterie sviti budiky jak vanocni stromecek a diagnostika hlasi bambilion chyb

honza.biker (13.09 2018 14:27) orig:
Pokud není uvnitř teplota pod 0, tak zaparkovat s nabitou baterkou, odpojit (-), po már měsících připojit a jezdíš dál.

Max pak vymažeš chyby, určitě lepší jak držet jednotky v podpětí.

Garaz je temperovana, myslim, takze by tam mrznout nemelo. Kazdopadne tedy rikate, ze odpojenim baterie nic neumre? Fakt se treba potom nemusi kalibrovat tisice ruznych veci v aute?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

13.09 2018 15:12


Itchy:
jj to naskáče chyb od A po Z
tak něco jsem o tom četl že může něco umřít ale mě za 6 let na a6 nic a občas to dělám i na s8 a za 2 roky nic
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

13.09 2018 16:58


To uz mi prijde rozumnejsi nechat baterku v aute a jednou za tyden tam na noc donest jinou nabitou a tu napichnout na dobijeci body.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

13.09 2018 17:13


tomko222 (13.09 2018 16:58) orig:
To uz mi prijde rozumnejsi nechat baterku v aute a jednou za tyden tam na noc donest jinou nabitou a tu napichnout na dobijeci body.

Tim si myslim, ze toho moc nenabiju. Aby to byt jen teoreticky nejak rozumne fungovalo a nabijelo, tak by ta baterka musela davat alespon 13,5V, coz nehrozi ani omylem Pripadne DC/DC menic, coz je prave ten prvni napad, co zminuju
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

13.09 2018 17:33


1) 5 - 10 Ah 18V Li-Pol Baterie + DC/DC menic na 12 - 14V 
To by slo, pocitej ze potrebujes min 13.5V maximalne 14.5V. 5Ah bude malo prptpze ztatis neci na menici.

2) Malicka ~600W elektrocentrala a standardni nabijecka 
Moc slozity

3) Vyndat aku z auta a nechat pres zimu na udrzovaci nabijecce 
Ani v pohode to jde, pohadky o mrtvych jednotkach si nech do hospody umiraj podpetim ne odpojenin a pripojenim akumulatoru. Bide ti svitit a trvat nez se nacte ESP* atd. Ale nic zavazneho se nestane

4) Nechat to byt a pri prvnim startovani pouzit startovaci kabely 
Nejhorsi varianta pri poklesu napeti akumulatoru pod urcitou mez, sulfituji desky a nenavratne mu zkracujes kapacitu.

5) moznost je uvest diagnotstikou auto do transportniho modu s minimalnim odberem, to se ale prakticky rovna predchozi moznosti odpojeni akumulatoru

6) nezminoval si solarni panel z chiny, pokud tam nekde pres den sviti slunicko koupil bych dva panely a budou fungovat jako udrzovacka. Nemel by byt problem aby ve spicce dali treba 1A. Je to ale drazsi varianta...
nahoru

sponzor





13.09 2018 17:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

14.09 2018 12:48


CTEK dělá k nabíječkám příslušenství, například (http://www.honoris.cz/aitom/upload/ctek/thumbs/th_comfortindicatoreyelet_big_800x600.jpg)co šroubem uchytíš na póly. Může být s pojistkou, ukazatelem stavu baterky. CTEK nabíječku pak připojíš, hodíš do auta a kabel přivřeš. Dobíjím takto A6 s webastem... ale to je C5 a ma baterku vpředu. Nevím ale jak to máš, jestli s autem nechceš vůbec jezdit nebo jak. Ale občas se člověk vyskytne u zásuvky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

14.09 2018 13:01


Presne ten bazmek od CTEK v aute mam, ale je problem, ze tu nabijecku nemam do ceho zapojit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 494 | Témat: 14

14.09 2018 13:01


Nevím, jestli to zbytečně moc neřešíš .
Baterie se má skladovat nabitá v chladnu (+10°C). U moto běžná praxe na podzim dobiju, odpojím, na jaře připojím a odjíždím.
Naposledy upravil honza.biker dne 14.09 2018 13:30, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

14.09 2018 13:15


Presne tak nabit vyndat a pak vratit hotovo slus jedes vymazes chyby parkrat otocis volantem a vse zhasne
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

14.09 2018 13:51


Ok, to vyndani baterie vezmu jako plan B. Pocitam, ze se vymaze nastaveni sedacek, zrdcatek, stanice v radiu, nastaveni zvuku atd. Je to tak nebo je tam nejaka persistentni pamet?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

14.09 2018 13:56


to se mi nikdy nestalo toho bych se nebál , zvuk nevim ale pamět a radio se mi nikdy nestalo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

16.09 2018 11:05


Ako uplne prve ma zaraza, ze chces kazdy tyzden chodit k baterke a nieco s nou narabat. To mas to auto v takom stave, ze ak za tyzden nenabijes baterku, tak sa vytrieska? Ak ano, tak mas problem na useku elektroinstalacie a/alebo baterky. Bud sa ti niektora RJ neuspava, alebo je baterka slaba.

FYI podpatie pre riadiace jednotky byva definovane niekde okolo 9V. A to je uz take napatie, pri ktorom asi motor ani nenatocis. Takze pokial nemas pocas zimy po dlhsom stati baterky problem s natocenim, neriesil by som to.

Ako pises, je to 4F, nie Felicia.

V konecnom dosledku na opatreniach, ktore maju predlzit zivotnost baterky DAS* viac penazi, ako bude ekonomicka skoda skratenej zivotnosti tej povodnej.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

16.09 2018 11:29


Jak to tak čtu, tak bych k autu dal rotoped s dynamem/altíkem, připojil k dobíjecím bodům a na rotoped dal cedulku "cvičení zdarma"
nahoru

sponzor





16.09 2018 11:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

16.09 2018 11:47


Koľko ti zaberie nastavenie staníc, sedadiel a času?

Proste ju nabi zakni auto odpoj - pol a zabuchni kufor a zamkni manuálne

Na jar baterku pripojíš naštartujes a hotovo.

Mimochodom ak motor nefunguje 2 týždne začína sa robiť hrdza na valcoch tak baterka je to najmenej co by ta malo trápiť....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

17.09 2018 10:43


ventYl (16.09 2018 11:05) orig:
Ako uplne prve ma zaraza, ze chces kazdy tyzden chodit k baterke a nieco s nou narabat. To mas to auto v takom stave, ze ak za tyzden nenabijes baterku, tak sa vytrieska? Ak ano, tak mas problem na useku elektroinstalacie a/alebo baterky. Bud sa ti niektora RJ neuspava, alebo je baterka slaba.

Tak to nebylo mysleno. Jde o to, ze auto muze treba 6 tydnu stat a tohle proste baterka nema rada v zadny 4F. Klidova spotreba Felicie bez alarmu je 0A, u 4F to nemam zmereny, ale urcite to bude vic jak 50mA, coz i te 110Ah baterii da po mesici stani zabrat. Tedy ne, za tyden se baterka nevytriska, ale po mesici a pul nejezdeni uz je to pri startu dost znat. Tim spis v zime.


ventYl (16.09 2018 11:05) orig:
V konecnom dosledku na opatreniach, ktore maju predlzit zivotnost baterky DAS** viac penazi, ako bude ekonomicka skoda skratenej zivotnosti tej povodnej.

Nejde primarne o tu baterii, ale o to, aby slo auto "kdykoli" nastartovat a aby v nom pres zimu nic neumrelo kvuli spatny baterce

urgi (16.09 2018 11:47) orig:
Koľko ti zaberie nastavenie staníc, sedadiel a času?

Moc casu ne, ale je to srani navic


urgi (16.09 2018 11:47) orig:
Proste ju nabi zakni auto odpoj - pol a zabuchni kufor a zamkni manuálne

No ale vyvstava otazka, jak se pak dostat do kufru, kdyz nebude zapojena baterka To madlo na kufru je ciste elektronicke a jediny mechanicky zamek je u dveri ridice
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

17.09 2018 13:56


Myslím ze kufor otvoríš kľúčom normálne ale netvrdím to na 100% už nemám 4F
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

17.09 2018 14:02


Neotevres, jediny misto, kam se da zasunout klicek jsou dvere u ridice a zapalovani A pokud je odpojena baterie, tak samozrejme nefunguje ani central, takze maximalne otevres dvere u ridice
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

17.09 2018 17:23


já měl zámek i v kufru u 4f , zámek tam není pokud je tam originál couvací kamera tuším
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

17.09 2018 17:35


Mam kessy a na kufru je dira pro klic zaslepena.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

17.09 2018 17:55


měl jsem taky kessy , a zámek u řidiče a v kufru pokud je zaslepej netušim proč
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

18.09 2018 20:22


Itchy: nie je tam nahodou uz taka haluz, ze ked napatie baterie klesne pod nejaku uroven (snad 12V, co sa berie za uz vybitu baterku), tak sa veskera nepotrebna elektronika odpoji, aby to potom slo nastartovat?
nahoru

sponzor





18.09 2018 20:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

21.09 2018 20:55


Ano je ale cim je starsi akumulator tim hur to funguje takze nakonec stejne nemusis nastartovat a i kdyby to fungovalo tak se akumulator stejne nadmerne opotrebovava protoze ho drzis ve vybitem stavu.

jinak jsem myslel toto
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email