Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 331 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 4
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.9. 2015
Příspěvků: 134 | Témat: 18

31.08 2018 23:22


Zdravím kluci dokážete mi někdo říct kde seženu brzdové trubky co jsou na třmenu brdz 345mm.Nebo číslo dílu,prava i levá strana.diky
nahoru

sponzor





31.08 2018 23:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

01.09 2018 10:42


Také jsem ty čísla někde hledal a našel, když jsem dělal brzdy. Teď už to pochopitelně nevím, ale když pátrám opětovně..

http://cs.realoem.me/Audi/RDW/A4/2006/454/R/6/611/611020#21

Pro 345mm by to měly být ty označené S4, tedy:
vlevo 8E0611721F nebo 8E061172D
vpravo 8E0611722F nebo 8E0611722D

Pokud máš šroubovací konce a shnilou jen trubku, nechá se koupit potrubí v metráži, na konce potřebuješ pak takové lisováni a novou trubičku si můžeš vyrobit, nebo by ti to byl schopen určitě někdo, kdo se tím zabývá, vyrobit.

Z osobní zkušennosti ti můžu říci, že bez problému pasuje i trubka z brzd 320mm, přestože má jiná čísla dílu a to:
vlevo 4F0611721C
vpravo 4F0611722C

Když ty čísla proženeš gůglem:
320mm
https://www.nahradnidily-skoda.cz/cz/autodily-volk [zkrácená url]
345mm jen samé zahraniční weby.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.9. 2015
Příspěvků: 134 | Témat: 18

01.09 2018 10:49


Super,moc diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

01.09 2018 11:24


Není zač. Přemýšlel jsem, že sem shrnu své poznatky pro ostatní, než to celé zapomenu k přestavbě předních brzd na 345mm (S4/B6,B7). Můj původní záměr byl, že potřebuji "silnější" brzdy (sériové), protože originál 320mm jsou "slabé", ale dnes již vím, že chyba byla někde jinde (také jsem to tu někde řešil). Měl jsem zvlněné náboje, k*rvilo to kotouče a pak to kopalo do pedálu. Jenže než jsem na to přišel, upradoval jsem již na 345mm. S 320mm brzdami je nejmenší možné kolo 16" a 345mm je to 17". Pokud by dal někdo víc jak 345mm už to budou 18"...

Takže rozdíl mezi brzdami 320mm a 345mm je ve třmenech (komponenty třmenu jsou však shodné - vodící čepy, brzdový váleček), držácích třmenů, kotoučích, krycí plech je větší (ale ten se měnit nemusí). Brzdové destičky jsou SHODNÉ!. Takže když to shrnu a zjednoduším pro přestavbu na 345mm z 320mm, budete potřebovat třmeny s držáky a kotouče.
Na nějakým ruským fóru (bohužel už nemám odkaz) jsem dokonce našel, že lze použít stávající třmeny (i když jsou trochu jiné) a vyměnit pouze držáky třmenů (u většího kotouče za užití stejných destiček je třmen více vzdálen od středu kola). Zde nastává problém, protože držáky třmenů vám zpravidla nikdo samotné neprodá, v replice se nedělají a jako nový originální díl jsou neúměrně drahé. Brzdový třmen se snad v replice dělá, ale my potřebujeme hlavně držák nebo komplet brzdy.
Nechci nikomu kazit obchod, ale když kouknete na inzeráty prodeje brzd 345mm většinou za ně chtějí nesmyslné částky, protože mají v případě B6/B7 přívlastek "esčtyři", což je "něco víc" Naštěstí naprosto shodné brzdy (myslím 345mm) se dávaly na A6 C6. Takže když se zaměříte na brzdy z Á šetky, ty už se dají pořídit rozumněji, avšak pozor A6 má jiné kotouče, shodné jsou jen třmeny s držáky!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.9. 2015
Příspěvků: 134 | Témat: 18

01.09 2018 11:43


Já někde dokonce i nasel brzdy že Superba 3.6 a mely by být totožné. Samozřejmě kotouče člověk pak volí podle vozidla.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

01.09 2018 16:32


Máš pravdu, ale sehnat brzdy ze Superba 3.6 asi nebude jen tak, podle mě snáze seženeš z A6. Dle čísla dílu je více vozidel, se kterými jsou podle ETKY brzdy (resp. držák třmenu!!!) 345mm totožné (A3, Golf, Eos, Passat).

http://cs.realoem.me/Audi/RDW/A4/2006/454/R/6/615/615050#2

třmen: č. 1
http://cs.realoem.me/search/tvn/8E0615123B
http://cs.realoem.me/search/tvn/8E0615123C

držák třmenu č. 2
http://cs.realoem.me/search/tvn/1K0615125B
http://cs.realoem.me/search/tvn/8E0615125C
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.9. 2015
Příspěvků: 134 | Témat: 18

01.09 2018 18:39


Pěkný,doufam že to někomu taky pomůže jako mě. Diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

01.09 2018 20:22


Snad.
Částečně se to nakouslo už tady:
https://audiklub.cz/forum/tema/356347-audi-a4-b8-brzdy-345mm/od-0

Teď když ještě koukám na ty díly, destičky (pro 320mm, 345mm a 347mm A6) mají možná jiné písmeno v čísle dílu na konci, ale když jsem to zkoumal blíže, zjistil jsem jediný rozdíl a to pouze, že se liší v délce kablíku signalizace opotřebení destiček.
nahoru

sponzor





01.09 2018 20:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.9. 2015
Příspěvků: 134 | Témat: 18

01.09 2018 22:56


To jsou super poznatky,rád se přiučim novým věcem. Máš to libově nastudovany. i ty fotky k tomu jsou super. A neřešil jsi nekdy jeste vetší zadní brzdy? třeba chlazený?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

03.09 2018 8:47


Nějaký den jsem přípravě věnoval než jsem se do toho pustil.

K zadním jsem také hledal nějaké informace, došel jsem k závěru, že je tam pouze možnost sehnat větší brzdy z S4 (300 mm kotouč vnitřně chlazený) popř. koupit nové díly, v tomto případě by se daly sehnat i v replice (nevím jaká je však jejich dostupnost), na jiném modelu koncernu nejsou tyto brzdy dle čísel dílů bohužel užity. Pak jsem ještě našel na nějakém nejspíš zase ruském fóru, že tam frajer napáchal brzdy z Transportera (asi z T4), byla tam však potřeba nějaká úprava držáků nebo nějaká redukce popř. úprava mechanismu ruční brzdy nebo uchycení lanka, už nevím přesně, ale zkrátka to nebylo řešení typu "Plug & Play", bylo tam s tím nějaké sr*ní.

Čísla dílů zadních brzd 300 mm:
8E0615425B (J, E) - např. TRW BDA632 (držák třmenu)
8E0615423C (F, J) - např. A.B.S. 520931 nebo BUDWEG CALIPER 343742 (třmen vlevo)
8E0615424C (F, J) - např. A.B.S. 520932 nebo BUDWEG CALIPER 343743 (třmen vpravo)
8E0615601R - kotouč brzdový (větraný) 300X22MM 5/112
4B3698451 (A) - sada brzdových destiček pro kotoučovou brzdu 300X22MM

http://cs.realoem.me/Audi/RDW/A4/2006/454/R/6/615/615075
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.9. 2015
Příspěvků: 134 | Témat: 18

03.09 2018 14:28


A co třeba 310mm chlazený zR32,R36,octavia rs,cupra II a podobně to není něco takovýho co by tam šlo?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.8. 2015
Příspěvků: 475 | Témat: 9

03.09 2018 16:58


Myšlenka to není špatná, ale musí to někdo vyzkoušet. Já se zaobíral přestavbou "Plug & Play", bez jakýkoliv dodělávek.
Viděl jsem i, že se tam nechá napáchat, teď myslím na předek, čtyř nebo šesti pístky z Touarega nebo Cayenne, ale neobešlo se to bez řady úprav od držáků po upravené kotouče z Mercedesu nebo Volva. Pak by na předek mohly jít i čtyřpístky z Q5
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email