Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 388 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 387
Uživatelů: 1
Celkem: 388

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 10

19.08 2018 0:21


Dobrý den,
před nedávnem jsem si pořídil Audi A6 C6 s motorem 3.2 FSI* rok 08 před FL, v automatu. Nicméně bohužel se na mě po pár dnech rozsvítila kontrolka motoru. Pročítal jsem mnoho diskuzí, článků a když jsem zjistil, že jsem si pořídil snad ten nejhorší motor, tak jsem se málem rozbrečel po nějakým přemýšlení co s tím jsem se rozhodl že to nechám opravit, protože jinak je auto ve skvělém stavu, s parádní výbavou a ten zvuk je prostě dokonalej.

S autem jsem tedy zajel ke známému co ma dia a zjistil, že pravděpodobně to bude chtít vyměnit nějaké vačky kvůli vstříkování paliva, že to je častá bolístka těchto aut, proto se rozsvítila kontrolka. Nicméně s tímto je spojené vyndání celého motoru, výměna těchto vaček a nasazení nových rozvodů. Co jsem tak pročítal na netu tak ne jen tak někdo si na to troufne. Například v servisu Auto Garant v Praze (který má prý dobré reference co se Audi týče) mě odmítli s tím, že to je hrozný sraní a že na to ani nemají potřebné vybavení.

Můj dotaz tedy je, víte o nějakém dobrém servise ideálně v Praze/Středočeský kraj, kam bych mohl auto dát a mít aspoň trošku dobrej pocit, že rozvody udělají dobře a že se to za 500km nepotká ?

Opravu mi nabízí jeden člověk co znám od vidění, má menší dílnu a prý ty motory zná, ale nemám z něj nijak dobrý pocit a hlavně po tom slovíčku "vybavení" z servisu Garant mi právě přijde, že on toho vybavení moc nemá.

Díky moc za každé rady!
nahoru

sponzor





19.08 2018 0:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 10

19.08 2018 0:34


Toto jsem se nyní dočetl zde na fóru - "Ahoj vlastnim Audi A6 3.2 FSI** quattro** asi rok a pul a neni to tak problemovy motor jak tady všichni pišou asi rok jsem to auto pořadně študoval prostě vše koupil jsem tohle auto a mělo to v prdeli rozvody a hlasilo mi to chybu na vačce nějaky snimač,,a hlavně i Tiptronic** mě zlobil škubalo mi to při řazení z 1 na 2 stupěn a podřazovaní z 3 na 2 stupen ale fakt škublo až mě to skoro chytilo za pas.Takže v první řadě rozvody řeknu to takhle muj kamarad ma taky 3.2 najete 250 tisic km a nikdy nebyl měněny rozvody a vše ma ok bez problemu a ja ten problem řešil v KOVOXU na slovnesku asi největší profici přes audi co znam opravdu nej lidi na ktere vždy spoleham a řekli mi že ty rozvody se nemění zavezl jsem tam auto borec sundal hlavu znova napnul a vše sešteloval dal jsem za to 4000kč a v pohodě a jezdim další rok bez zavad a řekli mi že v žadnem případě nedělat rozvody že jak budu mit problem at jedu zase za nima,druha věc Tiptronic** vyřešilo to tim že mi zkontrolovali olej něco malo tam chybělo tak mi ho doplnily a řekli mi at beru jen ten nej benzin s vysokym oktanem takže jen VERVU,MAXMOTION,v-POWER,A div se světu po 2 měsicich auto přestalo škubat a to už mě ve dvou servisech strašily že je v prdeli hydroměnič a buh ví co že oprava bude stat 50 tisic,mam to auto dodnes a vše v pohodě"

Máte s tím někdo zkušenost, může to tak vážně být ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

19.08 2018 6:34


asi jen reklama na KOVOX
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 10

19.08 2018 7:43


wtf ? přidávám foto z dia. To co jsem nahoře zkopíroval je tady z fóra, tak asi těžko reklama. Můžeš si to dohledat.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1793 | Témat: 44

19.08 2018 8:21


jo no omluva
ale stejně dobrý servis musí být i v čechách
tento je trochu z ruky cc 800km.
třeba člen satas
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 10

19.08 2018 9:00


Satas - co jsem si tak pročítal, tak tomu motoru rozumíš. Troufnul by sis na to ? Respektive měl bys na to čas/chuť ? Když nad tím tak přemýšlím tak to dovezu kamkoliv, hlavně aby to bylo dořešené.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2012
Příspěvků: 196 | Témat: 10

19.08 2018 10:02


Nemusí to být rozvody, odchází i Selenodidy na polohu vačky, jsou tam 4ks ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 10

19.08 2018 10:06


Auto ma najeto 240tkm. Motor zní suprově, je tichý, klidný, když stojí třeba den, dva tak po nastartování slyším jakoby to zachrastění, ale je to cca 0,5s. Když je potom motor teplej a znovu nastartuju tak uz nic neslysim.
nahoru

sponzor





19.08 2018 10:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

19.08 2018 14:04


U mě termín nejdříve polovina září mám tu 15 aut na motory.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.12. 2017
Příspěvků: 24 | Témat: 3

19.08 2018 14:58


Ja som bol v Kovoxe pred dvoma tyzdnsmi. Tiez som si myslel, ze rozvody. Nakoniec to bol riadiaci ventil nastavenia vackoveho hriadela. Vymenili ventil, chyby zmizli.
V tvojom pripade to budu rozvody. Tie dve posledne chyby, co mas, nato ukazuju.
Inak v Kovoxe pytaju za vymenu rozvodov do 2000 eur... V audi Martin 4000 euro...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

20.08 2018 8:38


JanyPD (19.08 2018 14:58) <a href="/forum/prispevek/1395929-audi-a6-c6-3-2-FSI*-rozvody-motoru#1395929">orig</a> :
Ja som bol v Kovoxe pred dvoma tyzdnsmi. Tiez som si myslel, ze rozvody. Nakoniec to bol riadiaci ventil nastavenia vackoveho hriadela. Vymenili ventil, chyby zmizli.
V tvojom pripade to budu rozvody. Tie dve posledne chyby, co mas, nato ukazuju.
Inak v Kovoxe pytaju za vymenu rozvodov do 2000 eur... V audi Martin 4000 euro...

2000 eur za výměnu rozvodu... tak to dělám skoro zdarma já blbec.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.12. 2017
Příspěvků: 24 | Témat: 3

20.08 2018 10:19


jj, dal som robit cenove ponuky na rozvody asi do desiatich servisov... ceny od 2000 do 4500 eur s DPH...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 10

15.09 2018 11:53


Zdravím,
tak se problém vyřešil. Dal jsem auto do servisu (ikdyž jsem váhal do jakýho) a nakonec to byl solenoid a úplně zasraná škrtící klapka. S autem jezdím cca 5-6 den a kontrolka se zatím nerozsvítila a auto lépe táhne, takže (tuk tuk) vypadá to cajk

Jinak na 3.2 FSI* se opravdu rozvody nedělají a vydrží do životnosti auta. Dělají se pouze v případě, že je na ně podezření to znamená že po nastartování kdy auto stálo 2-3 dny a je studené je slyšet zachrastění, které následně pokračuje cca 5-6 vteřin. To je potom problém. Nicméně pokud nastartujete a je slyšet 0,5 až 1s, tak je to normálka a prostě se jen olej musí dotlačit všude tam odkud slezl. Já přešel z 5w-30 na 5w-40 a dokonce i to natlakování je den co den méně slyšet.

Oprava a komplet servis (výměna oleje, veškerý filtry, seřízení světlometů, geometrie, kontrola klímy, kontrolka podvozku, kontrola svíček atd atd.) tak stála 27k s DPH, což mi přijde supr.

Díky za rady, mějte se fajn a ať Vám Audiny slouží!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

15.09 2018 12:16


Jenom ze zivotnost audi je 250 tis kolik mas najeto ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

15.09 2018 12:23


To zase ze sebe vyblil jakej profesor ze se rozvody nedelaji a ze jsou doživotní? Proč jich tedy měsíčně dělám xx to nechápu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 10

15.09 2018 12:26


Roubic (15.09 2018 12:16) orig :
Jenom ze zivotnost audi je 250 tis kolik mas najeto ?


Kde jsi přišel na životnost auta 250tkm ? Nutnou výměnu rozvodů mi nepotvrdili ve 3 autorizovaných servisech audi, ani aktuálně v servisu kde jsem byl, ani v KOVOXU na slovensku.) Mění se jen když je jasné, že to jsou opravdu rozvody.
nahoru

sponzor





15.09 2018 12:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

15.09 2018 13:22


Tehdy jsem volal do audi ze mi na 3.0 chrasti rozvody a on ze to neni mozny ze to je zivotnost auta pak se zeptal kolik mam najeto jsem mu rekl 330 tak rekl ze zivotnost auta je 250 tis ze uz meli bejt vymeneny
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

15.09 2018 13:43


Rozvody v KOVOXu ca 75tis. Kolega je tam dělal loni na A8
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 10

15.09 2018 19:35


Roubic (15.09 2018 13:22) orig :
Tehdy jsem volal do audi ze mi na 3.0 chrasti rozvody a on ze to neni mozny ze to je zivotnost auta pak se zeptal kolik mam najeto jsem mu rekl 330 tak rekl ze zivotnost auta je 250 tis ze uz meli bejt vymeneny


Do jakýho servisu jsi volal ? Zavolám tam znovu a optám se, protože mě nikde neřekli že se to dělá Já jsem volal do Kunratic Audi, Auto Jarov Audi a pak Brno Audi. Když jsem na ty přijmací techniky tlacil, že jsem někde na netu četl, že se rozvody mění tak mi všichni řekli "hele nevím co jste si načetl někde na netu, ale ty rozvody tam zůstávají a nemění se" že se prostě mění jen když je na ně vážně podezření, jinak prostě jen tak měnit po určitých km ikdyž slouží je prostě blbost. Prý se rětěz prostě nemůže přetrhnout jen tak, že to musí být vždy závada budto někde jinde a to způsobí přetržení řetězu a nebo se rozvody prostě opravdu začnou dost ozývat (evidentně chrastí- může začit zlobit napínák apod.) a pak ano, jsou na výměnu. Ale jen tak "for fun" měnit po nějakých tkm se prostě nedělá.

Mě dokonce v tomhle servisu kde jsem auto měl řekli, že by si na výměnu rozvodů netroufli, že tady na tom motoru je to strasna zvonkohra a že na to nemají nějaky speciální aretační klíče přIMO* od Audi a že je obecně hrozně velkej risk to nechat dělat protože se může napínak špatně utáhnout, otočit, natočit a po x km to klekne a potká se to - že to nemusí být hned ale třeba po 2-3tkm. A to nebyl malej autoservis.

Jak říkám, ve 5 servisech řekli ne, neměnit. Takže tomu věřím.

Navíc ohledně životnosti auta jsem se ptal také a řekli mi, že životnost auta může být 500tkm i milion, záleží na péči a servisu co se mu dává.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

15.09 2018 19:42


pozri nikto ta tu nejde prehohavat kľudne cakaj a ver im ale keď ti pustí ta retaz tak potom zahucis:-) mal by si radšej brat názor SATASE ktori to robí ako na páse a je jedno ci 3.0tdi alebo 3.2 proste 6 valce to majú v DNA tie rozvody a ako začnú zvonit( je ich počuť pri starte) tak si pozri kilometre a stavím sa s tebou že do 40 000 km ti roztrhne teraz:-) proste časovaná bomba už som to menil na 2 autách 3.0tdi a posledny krat už som mal namále:-) retaz už bola ponatahovana že som rozmýšľal ako to moze vôbec fungovať

a mal by si zmeniť servisy a máš toho plný internet tak ja neviem ci to potom všetci menia len tak zo srandy alebo co
ale ako hovorím neries to od toho momentu ako ich začneš počuť si zapamätáj km a potom si spomen na to čo sa ti tu pisalo
Naposledy upravil kingz dne 15.09 2018 19:46, celkově upraveno 2 krát. (19% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

15.09 2018 19:43


Změn servisy....No a známý blábol s názvem doživotní znají jen v autorizaku. Životnost vozu od nova tím se mysli nájezd do cca 300 tis km a to napr v Německu berou jako auto po smrti a každý horst auto v těchto km vyhodí a jde si koupit nové.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.5. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 3

15.09 2018 20:02


No nevim,mel jsem 3,2fsi,kdyz jsem ji koupil tak nyla na jedne strane skocena po rane o 2 zuby a motor bezel. Chrochtal ale bezel ,normalne mi s tim dojeli na dilnu.Mela najeto 190tis. Rozvody jsem nastavil,a mel ji doma 3roky a najel cca 100 tis. Chrastila pri startu klasiscky asi 2vteriny po celou dobu co byla doma, nezhorsovalo se to nijak,jen kdyz parkrat stala dele tak rachotila dyl nez natlakovala ale jinak ok. Takze reci o tom jak se za 40 tis rozleti jsou slusne receno hloupe. Ted mam 3l naftu BMK,chtasti cele 4roky pri startu stejne opět max 2sekundy,nijak se to nezhorsuje ,muj najezd za tu dobu vice nez 100tis,celkove najeto 300.je pravda ze olej jedu max 15tis,tak to setrim ale jezdi mi na dilnu 2tyto auta taky BMK a ty chrasti svinsky vic nez moje ,to jedno tak 5s i za tepla. Ty auta za dobu co ke mne jezdi najely taky raketu a jedou furt! Ja bych se teda uz bal ,ale nedaji si rict a vychazi jim to
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.5. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 3

15.09 2018 20:06


Pravdou je ze jsou to vsechno vcetne meho automaty ,takze tam tomu uzivatel nemuze tak nakopat jak u manualu. To ze Satas dela tech motoru ranec neznamena nic. Znamena to jen to ze je to odbornik a umi to a lidi neokrada ,proto k nemu lidi jezdi!Tech aut totiz jezdi hromada a ve valne vetsine maji uz nalitano bambilion a u nas to moc lidi slusne neumi nebo se jim do toho nechce,nebo si rekbou raketu. Ja delam auta uz nejaky patek,ale u techto rozvodu to rad nekomu necham. Nemam na to totiz prostory ani vercajk i kdyz si neni problem cokoliv od koncernu pujcit. Nez bych se jebkal s timto motorem,udelam radeji za tu dobu co mi to zajebe dilnu 10 snadnych rozvodu nebo jinych oprav a toto nekomu DAM* a rad mu to zaplatim.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

15.09 2018 20:07


tak to máš ranec v mojom okolí cca 50 km viem o 3 autách 3.0tdi ktorych motory to majú za sebou keď to už je počuť jednoducho to vymením je to položka cca 1500 eur rovno aj s prednými rozvodmi:-) a mám pokoj zas min 200 000 km ale keď niekto vie že to už počuje tak nech si kľudne jazdí u mňa to začalo že to bolo počuť 1 sekundu a neskôr to bolo počuť aj v lete +36 C auto sa odstavilo na 10 minút islo sa naštartovať a bolo ich počuť už po tak krátkej dobe 4-5 sekúnd
nahoru

sponzor





15.09 2018 20:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

15.09 2018 20:09


Já řešil min 3 potkany 3.2 FSI* a to jedna v 97 tisících všechny vytahany řetězy který se pak přetrhli. 3.0 TDI* sem řešil utržený 4 motory v průběhu 8mi let. Nejde tu Oto ze se to vždy urve a potká ono to rachotici jezdit bude dal ale jednou to přijít muže u každého.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

15.09 2018 20:12


Satas (15.09 2018 20:09) orig :
Já řešil min 3 potkany 3.2 FSI* a to jedna v 97 tisících všechny vytahany řetězy který se pak přetrhli. 3.0 TDI* sem řešil utržený 4 motory v průběhu 8mi let. Nejde tu Oto ze se to vždy urve a potká ono to rachotici jezdit bude dal ale jednou to přijít muže u každého.


ano ono sa to raz ukaze a jazdit s tym keď o tom viem dalsich 30000 a viac km je no brain podľa mňa
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.5. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 3

15.09 2018 20:33


Satas:
Jasne ja to nevyvracim ze se muze skubnout,jak rikam u tohonjednoho si nejvic oddechnu ze to jeste odjelo z dilny a nesyplo se to mi,ale tri potkane FSI* je pri poctu ktety ti prochazi rukama nula nula nic. To si troufnu rict ze za rok resim prumerne tak 8 potkanych remenovych rozvodu napric vsema znackama a nevypovida to cubec o nicem. Vesmes jsou to chudaci co koupili auto co melo bambilion a stocili to na cislo jako po servise mno a remen to nedal. Teda prd ne remen. Posstate to vzdycky umre na kladku nebo pumpu ale to ti nemusim vykladat mas v tom ty ruce tez vrazene furt. Je to naprosto stejne jako clovek co znam ktery dela jen dodávky, taky rika ze nejhorsi prevodovky jsou u 3l ducat ,jen si jaksi neuvedomuje ze je jediny v sirokem okoli co do toho umi sehnat streva a udela to..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.8. 2018
Příspěvků: 31 | Témat: 10

15.09 2018 23:00


Satas (15.09 2018 19:43) orig :
Změn servisy....No a známý blábol s názvem doživotní znají jen v autorizaku. Životnost vozu od nova tím se mysli nájezd do cca 300 tis km a to napr v Německu berou jako auto po smrti a každý horst auto v těchto km vyhodí a jde si koupit nové.


To si uplne nemyslim, že němci berou, že jsou auta po smrti. Spíš jde o to, že v německu auta stojí v podstatě stejně jako tady, nicméně němci mají asi tak 2-3 vyšší běžný výplaty jak my. Proto si můžou dovolit při stáří auta 4-5 let prostě koupit nový. Navíc jich je několikrát víc jak nás, proto trh s ojetinama je daleko větší a na nás to působí jakože se toho zbavujou.

Nechci se přetahovat nebo dohadovat to určitě ne, jen prostě rozvody bych neměnil.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

16.09 2018 8:06


AudiFSI (15.09 2018 23:00) <a href="/forum/prispevek/1398000-audi-a6-c6-3-2-FSI*-rozvody-motoru#1398000">orig</a> :


To si uplne nemyslim, že němci berou, že jsou auta po smrti. Spíš jde o to, že v německu auta stojí v podstatě stejně jako tady, nicméně němci mají asi tak 2-3 vyšší běžný výplaty jak my. Proto si můžou dovolit při stáří auta 4-5 let prostě koupit nový. Navíc jich je několikrát víc jak nás, proto trh s ojetinama je daleko větší a na nás to působí jakože se toho zbavujou.

Nechci se přetahovat nebo dohadovat to určitě ne, jen prostě rozvody bych neměnil.

Ale ano v pořádku dělej si se svým autem co uznas za vhodné do toho nikdo kecat nemůže.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.9. 2010
Příspěvků: 213 | Témat: 42

10.01 2019 0:49


AudiFSI mas pravdu ten prispevek o 3.2fsi co jsi zkopiroval hore je ode me.Rozvody se nemeni a je jen par lidi co se chodi obcas zasmat na forum co se tu pise jinak Kovox je opravdu top a psat tu vse upadla by me ruka
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email