Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 338 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 6
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.8. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

09.08 2018 13:03


Ahoj.

Jaký motor vybrat do a6 aby jel a byl spolehlivej?
nahoru

sponzor





09.08 2018 13:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

09.08 2018 13:28


Novy a starat sa on pravidelne.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2012
Příspěvků: 148 | Témat: 24

09.08 2018 13:44


Ahoj, za mna 2,0 tdi 130, 140kW, fajn motor, dobra spotreba, náklady ovela ovela mensie ako 3,0 tdi.
Naposledy upravil Bengalll dne 13.11 2018 17:13, celkově upraveno 1 krát. (22% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

09.08 2018 14:05


Bengalll (09.08 2018 13:44) orig :
Ahoj, za mna 2,0 tdi 130, 140kW, fajn motor, dobra spotreba, náklady ovela ovela mensie ako 3,0 tdi, mam doma na dvore 2 kusy dovezene z DE na predaj

Ajeje, ty si tomu dal. Teraz ta tu zastancovia 3.0tdi roznesu na kopytach
Ale inak ja osobne nemam nic proti
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

09.08 2018 14:35


veru veru - 2.0TDI patri do Skodovky Seatu a do VW
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

09.08 2018 15:49


Normalna a6 zacina na 180kw, aby sa s tym dalo zit.
Samozrejme vo firmnom aute zadarmo je dvojliter okej, ale platit za neho je nelogicky nezmysel.
Teda ak ti nejde len o pozovanie pred susedmi na dedine. V meste s A6 neurobis paradu ani s trojlitrom
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

09.08 2018 18:23


3.0 tdi 230kw... jede to ma to 8mikvalt tiptronic kterej je na rozdil od prevodovky ve 180kw spolehlivější.... takze za me 230kw
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2012
Příspěvků: 148 | Témat: 24

09.08 2018 19:16


Áno, súhlasim trojliter je super pre toho kto ho využije, pre normálneho človeka stačí 2,0 tdi má premiovku auto a oproti Supu a passatu je to ine kafe....


Ja osobne preferujem 2,8FSI
Naposledy upravil Bengalll dne 13.11 2018 17:12, celkově upraveno 1 krát. (29% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





09.08 2018 19:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

10.08 2018 7:03


Kto na to ma a chce sa zviest kupi si 3.0tdi.. Kto je nenarocny sofer staci mu aj 2.0tdi. Ja jazdievam do prace Superbom3 2.0tdi a taha to fajn, ale ten zvuk ktory to produkuje je strasny. Za to by som pol melona urcite nedal aby som pocuval take nieco..

A ze sa lepsie predava, je asi logicke kedze stoji vyrazne menej, zerie menej, servis je lacnejsi.140kw bohate staci aj v A6tke ale takcitak 3.0tdi je to prave orechove pre A6tku..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.3. 2018
Příspěvků: 60 | Témat: 5

10.08 2018 11:33


Rozhodne 3.0 Tdi, když se o to budeš starat a chovat se k tomu hezky budeš to mít navždy . Servis trosku dražší ale to bych neřešil za to svezení to stojí
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

10.08 2018 13:25


Ten 3,0tdi az tak moc viac nezerie oproti 2,0tdi. Samozrejme neporovnavat 2,0tdi predok s 3,0tdi 4x4
Naposledy upravil lubomt dne 10.08 2018 13:26, celkově upraveno 1 krát. (35% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

10.08 2018 13:25


Pokial riesime servis, tak je asi spravna volba octavia. Len nad nou nebudu vzdychat uz ani na tej dedine
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.8. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

10.08 2018 13:55


A 3.0 tdi 180kw nebo 230 kw?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

10.08 2018 14:29


230kw je servisne trochu inde a cenovo uplne inde. Porovnavam 3,0tdi 150 a 180kw
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

10.08 2018 15:29


Ja zvolil 2.8 FSI, ticho, 150 kW, spotreba 9, zadny starosti s naftovyma kurvitkama
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

10.08 2018 19:56


Neboj nic, aj benziny su kurvitka nemaju si navzajom co vycitat
nahoru

sponzor





10.08 2018 19:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.8. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

10.08 2018 20:20


Takže co podle vás tedy nejlepší volba? Zátah, spotřeba do 10 litrů a spolehlivý.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

10.08 2018 20:35


No tak vsechny maj dsg ) to je fakt
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

10.08 2018 21:12


230kw nema dsg ale 8kvalt tiptronic
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

10.08 2018 21:28


Ak predny nahon, tak 3,0tdi 150kw ak 4x4 tak 180kw
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

10.08 2018 23:23


jeslti chces mit klid tak competiton 240kw. motory 160kw a 200kw jedine po vymene vacek na garanci!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 478 | Témat: 17

11.08 2018 7:50


parik vieš napisat v čom spočíva problém s vačkami? nebola na to svolavacka?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.8. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

11.08 2018 11:50


Které motory v 4g mají 240,160 a 200kw?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

11.08 2018 13:10


cabatomas: 3.0tdi po FL
nahoru

sponzor





11.08 2018 13:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

11.08 2018 17:30


Presnejsie 4G (nie 4F) po facelifte
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.8. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

11.08 2018 18:16


Myslíte facelift 2015? To už je zase moc drahý.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

11.08 2018 18:58


cabatomas: pytal si sa kde to je... nehovorime, ze to je lacne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.8. 2018
Příspěvků: 7 | Témat: 2

11.08 2018 22:15


Dobře a když budeme řeč o 3,0 tdi před fl, tak 150,180 nebo 230kw?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2011
Příspěvků: 410 | Témat: 28

13.08 2018 21:41


Jaky je problem s vackami?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

13.08 2018 22:17


cabatomas: 180kw uz jede normalne, ta 150kw je na me slaba.
Bral bych 230kw, ale nemam zdani zda tam neni vic kurvitek, prece jenom je to biturbo
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email