Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 330 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 7
Celkem: 330

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

14.02 2008 16:57


Zdravím všechny příznivce OOOO.Už mnoho se zde napsalo o špatných studených startech, ale můj problém je trochu jiný. Vše co by to mohlo zapříčiňovat jsem kontroloval.(nové žhaviče,předvstřik ok.super odvzdušněná)Na vagu spousta závad tipu ventil G42, G70 a nevím co ještě všechno. Vag mě dělali v audi v UH Hradišti, ale jen to proletěly protože to jsem neměl v zakázce, tudíž mě jen doporučily domluvit si termín opravy. COPAK JSEM ZLATOKOP? Jestli někdo ví čeho by se to mohlo týkat, budu rád za každej postřeh. JO odpojil jsem ventil zpětného ohřevu paliva a díru zaslepil (je prasklý a dělal bordel)
nahoru

sponzor





14.02 2008 16:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





14.02 2008 17:14


Zkus napsat presny vypis z vagu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

14.02 2008 17:29


Ahoj franto to budu muset zajet zítra za kámošem protože ti haj...ci v audi mi to nechťeli říct,že prej mají zakázku jen na načipování klíčů.No koment.Ja jsem to postřehl jen letmo tsky tam byly závady jen pod číslama.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

14.02 2008 18:08


Hm, pokial viem G70 je vaha vzduchu... ak je tam toho kopec, tak ja by som to najskor cele premazal, potom sa na tom cez vikend normalne vozil, a v pondelok/utorok to znovu zdiagnostikoval, nech tam nevisia chyby ktore uz su pase, to len cloveka dopletie. Ak je tych chyb fakt vela tak by to mohlo byt nieco v elektrike...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

14.02 2008 18:12


A urcite by som to neriesil cez AUDI. Ono prides do servisu, povies aky mas problem. Oni to zdiagnostikuju za asi 3000,- Kc a povedia "no, myslime si ze je to toto a toto." Ty povies "OK, tak to opravte" na co oni vymenia kopu veci za 50-80 tisic, a problem to nevyriesi. Ty im vynadas a oni ti povedia "no ale zakazka bola ze mame vymenit toto a toto, a to sme aj vymenili" - klasicke jednanie. Diagnostiku zavady a navrh riesenia je vec ktoru nemaju v servisnych manualoch a vyzaduje nielen iniciativu, ale aj prebratie zodpovednosti za rozhodnutia ktore urobia, a to nemozes cakat
Ale fakt je, ze vymienat diely vedia na urovni...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

16.02 2008 10:08


Ahoj wakko. To je jasné,že pres audi to řešit nebudu. To jenom, že jsem tam byl s načipováním klíčů, tak jsem se při té příležitosti zeptal.Stejně jsem z toho jelen včera a dnes rano to chytlo na žduch.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

16.02 2008 10:13


Jo a co se te vahy vzduchu týká tak ta nešlape na 100%. Měřeno vagem za jízdy, ale co ten ventil G42?
nahoru

Anonymní





16.02 2008 10:44


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





16.02 2008 10:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





16.02 2008 10:45


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

16.02 2008 10:52


zaja:
Jo a co se te vahy vzduchu týká tak ta nešlape na 100%. Měřeno vagem za jízdy, ale co ten ventil G42?

To ze neslape na 100% - ak myslis ze dava zle hodnoty, to by sa nemalo objavit na VAGu (ak nie su uplne mimo povoleneho rozsahu). Uz som nasiel aj G42 - je to senzor teploty nasavaneho vzduchu, je sucastou telesa vahy vzduchu. Ak ti to hlasi len tieto 2 senzory, mohol by to byt konektor/kabel od vahy vzduchu... len tipujem.
V prilohe mas prehlad tych senzorov a elektroniky okolo vstrekovania.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

16.02 2008 15:17


S kamošem jsme to projižděly a říkal, že to neukazuje ty hodnoty které by to mělo ukazovat, ja tomu zase tak moc nerozumím, ale mu věřím. Prej je načatá a do budoucna bude chtít určitě vyměnit. To mě jen utvrzuje o tom co už jsem přečetl, že OOOO po 200000 potřebuje pořádnou doktorskou péči.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

16.02 2008 15:49


zaja:
To mě jen utvrzuje o tom co už jsem přečetl, že OOOO po 200000 potřebuje pořádnou doktorskou péči.

Mne to skor pripada ako transplantacia vsetkych organov
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

18.02 2008 18:19


Pro Frantu:Tak jsem zde umístnil všechny zavady ktaré vag zjistil. Taky špatný předvstřik, ale možná taky nějeká krpa v čerpadle.Jde to nějak jednoduše nastavit, nobo je to složité?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

18.02 2008 20:09


Zaja dobrý predvstrek je základ,pri predčasnom výstreku si mimo hru....
nahoru

Anonymní





18.02 2008 20:12


V prve rade bych napred smazal vsechny zavady, pojezdil... a podival se znovu zda se zase objevi.

To co uvadis je skoro nic nerikajici informace, pokud to napred nebylo ciste bez zavad a nevis co presne se delo s autem do jejich objeveni.

napriklad 523 a 553 - MAF* senzor vyrobis lehce tim, ze nastartujes s odpojenym konektorem vahy. Stalo se to nebo je vaha vadna, nebo mas kontaktni problem v konektoru? Nevis.

17978 - to je zablokovani immo*. Nahoda, startoval jsi driv nez zhasla kontrolka immo*, nebo ti odchazi cteci civka immo*? Nevis.

575 - typicka chyba po niz nasleduje spadnuti do nouzaku. Nizky nebo vysoky tlak v sani, obcas se to stava, bud nekde tlak utika, netesnost, dirka, nebo blbne regulace turba, zatuhle lopatky. pokud jednou za uhesrky rok, neresil bych to, na startovani to nema zadny vliv

18259 a 546 - muze byt slabou baterkou, kdy klesne pri startovani napeti pod 9V , zapipa ABS* a na maxidotu se ojevi vykricnik v kolecku...brzdy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

18.02 2008 21:38


Jo dnes jsem to vyresetoval, zítra s tím pojezdím a pak to znovu napíchnu. A co ten předvstřik?
nahoru

sponzor





18.02 2008 21:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

18.02 2008 21:42


Mufty jak to myslíš?Není střik jako střik, ale souhlasím s tebou.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

18.02 2008 22:18


No jednoducho,výstrek musí prísť v pravú chvíľu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

18.02 2008 22:41


No jo,ale záleží co stříká.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

18.02 2008 22:49


por wakka: Kdyby to bylo jak u doktora, že zalepíš 30kč za návštěvu tak k němu chodím s každou odřeninou
nahoru

Anonymní





18.02 2008 22:50


zaja:
Jo dnes jsem to vyresetoval, zítra s tím pojezdím a pak to znovu napíchnu. A co ten předvstřik?


Kdyz to budes mit zahrate na provozni teplotu, zjistis predvstrik TDIGrafem ebo v mereych hodnotach VAGem.

Musis mit zahraty motor! Jdi do zakladniho nastaveni, zajimaji te hodnoty
v poli 2 a 9 na kanalu 0

Nastavení časování vstřiku:
- motor musí být zahřátý (teplota chladící kapaliny nad 85°C)
- motor – měřící blok 000
- přepnout na základní nastavení
- poznamenejte si hodnoty v poli 2 (časování) a 9 (teplota paliva)
- porovnejte s následujícím grafem
- norma je v rámci šedé oblasti mezi modrou a červenou čárou
- abyste trochu zvýšili předvstřik, musíte se dostat do horní poloviny šedé oblasti
- nastavení se děje mechanicky, mírným otáčením hřídele čerpadla po povolení třech šroubů
- časování se nesmí nastavovat mimo normu!!


Nebo bez TDIGrafu jen z cisel...
Je to adrasa 01motor - 04základní nastavení - 04 zobrazovací skupina - a pak se ti střídavě mění hodnoty předvstřiku a povstřiku. Tebe zajímá ta druhá hodnota, která musí být 2 - 4 stupně nOT.

nOT=ATDC, vOT=BTDC

nOT je povstrik. Má to tak být to je kvůli hluku, už tak to dělá rambajs jak sviňa.

Moje hodnoty z drivejska

Zahraty motor na 90st
01-MOTOR > 04-ZAKL>NAST. > GROUP 04

835ot/min Early 14.6 BTDC 24.5%
835ot/min Late 1.8 ATDC 100.2%

Pricemz samotny TDIGRAF vypada ok
133
60
horni polovina

01-MOTOR > 08-MER.HOD* > GROUP 04
798ot/min -2 -2.0 ATDC 100.2%
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

19.02 2008 20:16


Tak to jsem nahranej, tomu absolutně nerozumím to se musí rozdělat rozvody, pro to nastavení? Nebo je tady někdo z okolí Zlína kdo už tento problém řešil?
nahoru

Anonymní





19.02 2008 20:23


to je zpusob jak zjistis jestli mas spravne nastaveny predvstrik, tim nic nemenis, jen meris. Pokud ho chces zmenit, musis pootocit remenici cerpadla.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

19.02 2008 21:01


Ja viem ze som uz trapny s tou elsou, ale tu je co som nasiel ohladne nastavenie pociatku vstreku cize predvstreku, ak sa nemylim...
nahoru

sponzor





19.02 2008 21:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

19.02 2008 21:14


chlapci ostravští,nemůžete mi někdo vypálit tu českou verzi Elsy?Děkuji
nahoru

Anonymní





19.02 2008 22:13


wakko:
Ja viem ze som uz trapny s tou elsou, ale tu je co som nasiel ohladne nastavenie pociatku vstreku cize predvstreku, ak sa nemylim...


bylo by fajn mic k tem vsem pdf seznam, treba udelat oznameni at je to nahore a tam davat do seznamu nazev a odkaz. je to super.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

19.02 2008 22:55


Dík wakko a netrap se. Vůbec nejsi trapný moc mi ty tvoje příspěvky pomáhají a myslím, že ne jenom mě.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

20.02 2008 8:15


zaja:
Dík wakko a netrap se. Vůbec nejsi trapný moc mi ty tvoje příspěvky pomáhají a myslím, že ne jenom mě.

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

20.02 2008 8:16


FrantaCech:


bylo by fajn mic k tem vsem pdf seznam, treba udelat oznameni at je to nahore a tam davat do seznamu nazev a odkaz. je to super.

No to vobec nie je zly napad... popracujem na tom
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

20.02 2008 22:24


Tak a dnes se to rozhodlo. Po vymazání závad se tam objevila závada0575 něco okolo G-75 a špatná odezva ABS*.Předvstřik při zahřátí ukazoval 15,4° a to je zlé. V úterý jsem se objednal do Penta Zlín, jsou to machři. Předběžná cena 1500 a taky čip na 140kw, takže pak se budu taky chlubit skoro 190 ihahákama, už se na to těším. doufám jen,že se mi do té doby nevysere něco jinýho
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email