Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 405 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 404
Uživatelů: 1
Celkem: 405

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

19.05 2009 16:44


VeBr: Presne jak pises, netocit to za studena, je zaklad pro vsechny motory. A vychladit turbo po delsi ceste. Jinak nic zvlastniho
sponzor





19.05 2009 16:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

19.05 2009 17:31


sTeblo:
VeBr: Pojistka zavisi na hodne vecech. Ja osobne mam pojistku za nejakych 3500,- na sve 2.8-ce.


Kolik ze to platis ??! to mas bonusy stazeny s cely rodiny ne , bo nejakyho kamarada pojistovaka...nechapu..To byla cena za poviny na rok ? nebo havarijni ctvrtletne ?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

19.05 2009 18:15


azmodan: a co jsi od něj čekal a v čem tě zklamal?
Anonymní





19.05 2009 19:04


vencaa6:
azmodan: a co jsi od něj čekal a v čem tě zklamal?


mal som astru f kabrio s motorm 2.0 116PS..Potom prisla nehoda a ja som hladal nieco ine.. Dostala sa mi ponuka na passat 1.8T za fajn cenu , zistil som si nejake informacie a dozvedel som sa ze je to spolahlivy motor, vykon 150PS a slusne Nm .. Tak ako vravim tesil som sa na skusobnu jazdu Bohuzial ma motor sklamal ak prve zvukovou kulisou po pridani plynu sa vobec nic nedialo.. Znelo to ako 1.4ka.. proste nula bodov.. Hovorim si zvuk nic moc no snad to bude tahat.. Ake bolo moje prekvapenie ked do 100km/h to netahalo vobec lepsie ako moja astra..Este som si jednym ockom pozrel spotrebu na palubaku a svietilo tam nieco nad 11 litrov , tak som oslovil asi 3 majitelov tychto motorov (kazdy z nich mal to auto dlhsiu dobu) a potvrdili mi ze spotreba je katastrofalna, ze radsej by si kupili 2.3 V5, alebo 2.8V6 a vychadza to spotrebou rovnako..Tak som sa rozhodol ze na ten motor kaslem...
Teraz mam 2.8 V6 a chodim vysmiaty, s tym motorom som absolutne spokojny a tesim sa z toho ze som nekupil 1.8T

Btw. Kamarat ma Audi S3 1.8T a tam je ten motor uplne o inom.. Ale ten 150konovi ma sklamal na celej ciare Nevravim ze je zly no cakal som od neho nieco uplne ine.. Predpokladam , ze si s nim spokojny Hovorim je to o prioritach
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

19.05 2009 19:09


azmodan: jj, já jsem spokojen. když to netočím, tak to žere okolo osmi litrů normální jízdy. když se chci projet, v pohodě se nechá vytáčet, spotřeba do 12 litrů... a na moje gusto jede dobře. jen jsem se s ním trošku musel naučit jezdit. v nízkých otáčkách je to "obyč" motor. nad 3 tisíce začíná ožívat. prostě se nebát ho vytáčet a při nutnosti razantnějšího předjíždění podřazovat i o dva stupně...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

19.05 2009 20:16


azmodane:

to jsi me teda docela zvyklal, pac presne to si myslim.Budu si ted kupovat novou a chtel bych 1,8T ale vim ze je to jak pises, spotrebu budu mit stejnou jako u 2,8 V6 coz uz je poradnej motor s poradnym projevem, ale zase ta pojistka bude asi peklo a ve meste jeste vetsi ... Nemel ten passat trebas jen zvadle turbo ? ale spis si s toho delas jen rit ze? ne rit jako rit ale rit jako řiť.

PS: mozna by jsme meli zmenit tema bo bylo o necem trochu jinem sry
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

19.05 2009 20:38


TAVIC: nemam kamarada pojistovaka, je to oficialne na pobocce sjednane. Bonusy nemam stazene z cele rodiny. Je to cena povinneho, rocne
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

19.05 2009 20:43


sTeblo azmodan : to ti tak žeru ...
Naposledy upravil TAVIC dne 19.05 2009 20:49, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
sponzor





19.05 2009 20:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





19.05 2009 20:47


TAVIC:
azmodane:

to jsi me teda docela zvyklal, pac presne to si myslim.Budu si ted kupovat novou a chtel bych 1,8T ale vim ze je to jak pises, spotrebu budu mit stejnou jako u 2,8 V6 coz uz je poradnej motor s poradnym projevem, ale zase ta pojistka bude asi peklo a ve meste jeste vetsi ... Nemel ten passat trebas jen zvadle turbo ? ale spis si s toho delas jen rit ze? ne rit jako rit ale rit jako řiť.

PS: mozna by jsme meli zmenit tema bo bylo o necem trochu jinem sry


Poistka no neviem ako to je u Vas v cesku ale u nas sa da po znamosti vybavit pekna a okrem toho je medzi poistkou 2.8 a 1.8T mozno rozdiel 40 Euro za rok co je nepodstatne V meste bude zrat 2.8 kusok viac ale nie je to nic strasne...Ked som kupoval tuto 2.8 vsetci mi vraveli, ze pod 10litrov sa nedostanem so spotrebou A teraz v "lete" mam spotrebu 9,2 litra Jazdim normalne ziadna brzda premavky , 30percent mesto, 30 percent dialnica, zvysok okresky... Ratam, ze v zime to pojde na dakych 11-12litrov ale zatial si nestazujem Je to moj prvy 6valec a zatial som s nim maximalne spokojny S prejavom 4 valca sa to neda vobec porovnavat, to je ina liga

nehovorim o tom, ze kedze je to stara poctiva atmosfera, nemusim sa bat o turbo a veci okolo toho
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

19.05 2009 20:51


Jooo tak u Vás kucí, ale to je v cuzině. Ja myslel se bavime o CR

tak to jo
AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

19.05 2009 21:38


TAVIC: sTeblo je prej čech
AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

20.05 2009 10:50


KLuci, v patek se jedu podivat na jednu A4 Avant quattro 1,8T. Nasel sem ji zde v inzerci a kupodivu majitel bydli prakticky kousek odemne. Tak bych se chtel zeptat na co si dat pozor na co se zamerit atd.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.05 2009 11:00


VeBr: Pokud to bude možné, podíval bych se na podvozek, uniky oleje a eventuelně na zavěšení kol.
Co se týče motoru, tak bych nechal motor zahřát na provozní teplotu a pěkně projel, aby jsi zjistil, jestli turbo dobře táhne. Nebál bych se otestovat motor do 5500 ot/min.

Jinak je to více méně pocitové. Auto se ti musí libit a dát na první dojem.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 77 | Témat: 2

21.05 2009 0:00


odsoudit motor 1.8T po svezeni v jednom aute a jeste pasatu a rikat ze je to nahovno je nesmysl! a srovnavat 1.8 ikdyz preplnovanou s 2.8 je jeste vetsi.
chtel bych videt tech 11 litru spotrebu u te 2.8cky hh
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

21.05 2009 0:23


sidi:
A chtěl by's vidět 9.6 na 3.0?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 77 | Témat: 2

21.05 2009 1:04


jj chtel ale to tak z kopce a na neutral ...verim ze to jde dosahnout ale za jake sebezapreni...ma to vykon tak stim chci jezdi a ne se plazit
sponzor





21.05 2009 1:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

21.05 2009 4:12


sidi: ¨spotreba 10.5 na 2.8 je realna a jezdim ji celkem bezne.

TAVIC: uz si dej facku, protoze ja ti porad vysvetlovat nebudu, ze mam oficialne pojistku 3500 rocne. Neveris? Never...jen tvuj problem, ja vim kolik platim a to mi staci
Anonymní





21.05 2009 9:51


sidi neviem ci nevies citat, ale tu 1.8T som konzultoval s 3ma majitelmi, ktori tie auta jazdili dlho takze to nie je zaver z jednej jazdy...

A s tou spotrebou no kludne Ti ukazem u 2.8 kombinovanu spotrebu 9.3 l prid sa pozriet Jazda stylom 30 percent mesto, 30 percent dialnica 130km/h raz za cas vylet ku 200km/h a zvysok okresky okolo 100km/h... Ked som mal predtym 2.0 co miz rala 8-9litrov tiez mi takato spotreba u 2.8 pripadala ako z rise snov no je to tak A hadat sa s Tebou nejdem ja viem co jazdim a kolko tankujem..A vlastne to je to o co tu cely cas ide, ze 1.8T ma takmer rovnaku spotrebu ako 2.8

este na doplnenie, mesto jazdim za 10.5 , pri 100km/h to zerie cca 8 litrov a pri 130km/h 9litrov

Mam vyhodu ze mam relativne male a lahke auto, v manuali aj ked s quattrom ale spotreba je velmi pekna proste pokial to nevyskusas na vlastnej kozi aky prejav ma V6 motor a ako sa s nim da jazdit tak tomu verit nebudes..ale to je v pohode ani ja som neveril pokial som mal 4 valec
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 77 | Témat: 2

21.05 2009 23:24


vsak ja se stebou taky nehadam srovnavat projev 6 valce a preplnovaneho 4?...kazdy ma jinej projev....atmosfera ma rychlesjsi odezvu na plyn a zvuk 6valu je kazdopadne zajimavejsi ale dej 2.8 do stejne tezkeho auta a uvidis ze to az takovej rozdil neni...jak pises mas lehke auto...to dela i tu spotrebu i ten zatah rekneme ze do 1300kg tezkeho auta das 1.8T 150k/5700ot ..210Nm/1750ot a do druheho stejne tezkeho 174k/5800ot..235Nm/4200ot to zas takovej rozdil nebude a tu 2.8 budes muset vic tocit pak bude rychlesjsi ale nebude jezdit za 10l....

jo a neni 2.8 jak 2.8 do a4 se davala tusim 193k a to bude zas o necem jinem

dale 4 valec je lehci a netrpi tak predni naprava coz na nasich dirach(silnicich) bude take znat...a v zatacce nepujde tak pres predek...takze zalezi co si clovek vybere a cemu dava prednost...jen bych je tak rychle neodsuzoval

umi jezdit 2.8 za 6.2l? prijed se podivat
Anonymní





22.05 2009 7:29


no ale napriklad root ma tazku A6tku a tiez mu to jazdi za cca.10 litrov JA nechcem povedat nic ine, len to ze pokial mi ma 1.8T zrat o pol litra menej ako hocijaky 2.4 V6 / 2.8 V6 tak dam urcite prednost tomu 6 valcu...
Dovody : Krajsi prejav, je to proste 6 valec a absencia turba co je o problem menej
AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

13.09 2009 20:51


Chlapi pořád se tu bavíte o benzínu. Já mám A4 B5 avant 1.9 tdi Q a musím říct žádný zázrak a to mám už druhou. První jsem prodal po půl roce po koupi a koupil tu samou v ještě lepší výbavě a ono je to to samé. Jak všichni vychvalují tdi tak já jsem jen zklamán. Myslel jsem si když dám skoro 180 000 za auto tak budu mít kočár s německou kvalitou a opak je pravdou. Nejraději bych se neviděl, že jsem nezůstal po letech spokojenosti u japonce. Takže můj názor: od audi HODNĚ DALEKO pryč.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

13.09 2009 20:58


RadekH:
Chlapi pořád se tu bavíte o benzínu. Já mám A4 B5 avant 1.9 tdi Q a musím říct žádný zázrak a to mám už druhou. První jsem prodal po půl roce po koupi a koupil tu samou v ještě lepší výbavě a ono je to to samé. Jak všichni vychvalují tdi tak já jsem jen zklamán. Myslel jsem si když dám skoro 180 000 za auto tak budu mít kočár s německou kvalitou a opak je pravdou. Nejraději bych se neviděl, že jsem nezůstal po letech spokojenosti u japonce. Takže můj názor: od audi HODNĚ DALEKO pryč.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.09 2009 21:03


RadekH:
Copak se Ti tak hrozného stalo? Rupla klička na vokýnko?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.09 2009 9:56


RadekH: To by mě také zajímalo, co se Ti přihodilo. Navíc motory 1.9 jsou přece bez problému.
sponzor





14.09 2009 9:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.09 2009 10:10


RadekH:
Chlapi pořád se tu bavíte o benzínu. Já mám A4 B5 avant 1.9 tdi Q a musím říct žádný zázrak a to mám už druhou. První jsem prodal po půl roce po koupi a koupil tu samou v ještě lepší výbavě a ono je to to samé. Jak všichni vychvalují tdi tak já jsem jen zklamán. Myslel jsem si když dám skoro 180 000 za auto tak budu mít kočár s německou kvalitou a opak je pravdou. Nejraději bych se neviděl, že jsem nezůstal po letech spokojenosti u japonce. Takže můj názor: od audi HODNĚ DALEKO pryč.

hlavne skus porovnat a podel sa so svojimi skusenostami.
AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

14.09 2009 16:15


Chlapi to auto je bez komentáře. Co mě zlobí nejvíce je motor, jednou jede docela pěkně a pak je to jak chcíplotina. Čtyřikrát napíchnutý na pc vše v pořádku, váha vyměněná za jinou pořád stejný, turbo venku vyčištěný, nový podtlakový hadičky, pořád stejný, zaslepen egr, stejný, kompletně vyčištěno sání i výfuk + kat vykuchat, stejný, prostě cokoliv udělám tak je to pořád stejný. A hlavně jsem vypozoroval, že čím je venku větší teplo, tak tím líp to jede a ještě je mi divný, že to auto skoro vůbec nekouří až při nějakých 4000 ot/min a spotřebu po městě mám úplně v klidu do 6,5 litru. Teď momentálně tam je 5,7 město. No a pak topení, s tím už se seru taky skoro dva roky a plno jiných věcí okolo. Prostě podle mě to nejsou zas až tak dobrý auta za tolik peněz.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

14.09 2009 17:55


RadekH
a to jsi dal 180 za B5 ? by ti stacilo tech 80 kdyz uz rikas za tolik penez.
AK batole
AK batole


Registrace: 18.5. 2007
Příspěvků: 140 | Témat: 15

15.09 2009 20:46


Jo 180 ale pře dvouma rokama, přečti si to pořádně.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email