Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 472 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 465
Uživatelů: 7
Celkem: 472

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2014
Příspěvků: 24 | Témat: 8

03.07 2018 14:21


Zdravím Vás,
poohlížím se v současné době po novějším autě s tím, že do užšího výběru padly dva modely, konkrétně A4 avant B8 2.0 TDi nebo Golf VII variant v téže motorizaci. Cenový strop je 500tis Kč. A4 se mi vždy líbily, ale trochu se obávám nákladnějšího servisu oproti Golfu i když je to de facto koncern. Je mi naprosto jasné, že v případě golfu dostanu roční auto s nájezdem do 20 tis km a zárukou na min. 1 rok. Audi v dané cen. relaci bude mít najeto cca dvojnásobek (což v zásadě nevadí), nicméně s největší pravděpodobností už nebude v záruce...

Předem moc díky za Vaše názory.
nahoru

sponzor





03.07 2018 14:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

03.07 2018 15:01


AUDIKLUB takze vies odpoved sam
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

03.07 2018 15:37


Za me golf
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

03.07 2018 16:16


MS84: Zkus zodpovedete par otazek. Chces 4kolku? Kolik tak najezdis? Ma to byt spis pracant nebo reprezentantivni vozidlo? Golf je stejna platforma jak Oct a Leon, A4 je uplne neco jineho
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

03.07 2018 16:23


Tak golfa taky muze mit ve 4x4 to uz je to nejmenci pokud chce auto s mencima provoznima nakladama tak golf je to prave a zbytek penez muze dat do rodiny pokud chce hodit trosku ramena tak audi je to prave ale uz jenom ze to audi tak je to drazsi na udrzbu pokud se bavime o original dilech
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.3. 2017
Příspěvků: 53 | Témat: 2

03.07 2018 16:25


Do 500 000Kč, jde koupit i B9. Jen je třeba se smířit s tím, že bude mít nestočený kilometry
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

03.07 2018 16:29


Jasne, Golf je mnohem racionalnejsi a ma lepsi pomer cena/vykon/udrzba. 4kolka v Golfu je samozrejme jina nez u Audi a 4kolkovych Golfu je mnohem mensi procento nez 4kolkovych Audin. V obou pripadech by ale nemel mit problem sehnat auto jeste se zarukou.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

03.07 2018 16:34


Ted je otazka jestli tu 4x4 vyuzije nebo potrebuje ale musi vedet on ono srovnat golf a audi a4 je trosku nepomer si myslim
nahoru

sponzor





03.07 2018 16:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2014
Příspěvků: 24 | Témat: 8

03.07 2018 17:01


Panove moc dekujiza vase rady. Abych to konkretizoval, denne najedu necelych 100 km do prace. 4kolku neresim, na to mam jine auto. V soucasne chvili disponuji oktavii II ve 2litru tdi. Vim ze chci jit znova do tdi. Pokud audi, tak urco ne B9 nebot se mi nelibi. B8 predface je rovnez pekna sle asi tezko najdu auto ktere ma najeto do 40t km. Golf je pekny, ale a4 je proste smrncovnejsi:). Co se ucelu tyce, auto vude slouzit z 90 procent na dojizdeni do prace, nebude to zadny pracant
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

03.07 2018 17:09


no ved si si odpovedal sam. tak si kup a4.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2014
Příspěvků: 24 | Témat: 8

03.07 2018 17:13


Jde me ale rovnez o porovnani provoznich nakladu obou aut, a tim nemyslim spojku nebo rozvody,ktere dela clovek jednou za xx tisic km.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

03.07 2018 17:26


Jestli to mas jako auto, ktere najede vetsinu km z prace a do prace, vybral bych Golf
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.2. 2014
Příspěvků: 114 | Témat: 7

03.07 2018 17:33


záleží jak dlouho to auto chceš mít, stejně do 200 tis km budeš dělat běžné věci na autech stejně.. a prostě audi je jinde než ten golf , co si budem povídat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

03.07 2018 18:23


Aldan: ano audi je dal nez golf ale ne 2.0 tdi to jsou ,,vetsinou'' holoty kdezto v golfu najde vetsi vybavu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

03.07 2018 19:11


Mam Golf aj audi. Sice A6 3,0tdi a Golf R, no Golf je take šikovnejšie auto, lahsie sa parkuje, nižšie náklady, jednoduchší servis. Jazdim radsej na Golfe
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

03.07 2018 19:33


Jezdím obojím, Golf VII a A4 B8 a za mě na denní dojíždění 50 tam 50 zpět rozhodně A4, je jinde. Trochu neporovnatelný kategorie, ale v servise to neni takovej rozdíl, záleží na kusu. Navíc do půl míče s přehledem sežene B8 i s výbavou (a pak o to spíš A4)
nahoru

sponzor





03.07 2018 19:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

03.07 2018 20:23


Za mě také A4, máme doma Golfa VII. a já mám sice jen B7, ale pojezd je úplně jiný (pokud ti to zrovna nevibruje pod prdelí..) a to auto vypadá prostě lepší. Je to takové mohutnější, nadčasové. Údržba bude +- stejná.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

04.07 2018 6:58


Samozrejme ze A4 vyzera omnoho krajsie ako golf variant. udrzba bude to +- to iste ak porovnavame 2.0tdi manual v oboch autach. obidva modely su auta pre beznych ludi. Udrzba 3.0tdi tiptronik bude trochu v inych cislach co je logicke. A vlastne si aj tak rozhodnuty pre A4.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.12. 2014
Příspěvků: 24 | Témat: 8

13.07 2018 16:37


Pánové ještě jeden dotaz, jak je to s AdBLue u A4 B8 2.0 TDi?
U golfu VII v dané motorizaci jej některá auta mjí a některá ne. Předpokládám ale, že B8mičky jej asi mají všechny (?).
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

13.07 2018 17:01


Euro V jsou bez, Euro VI s AdBlue (zjednodusene)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email