Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 335 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 5
Celkem: 335

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

20.06 2018 6:04


Taky už si nevím rady. Na volnoběh se třese jak drahý pes, vibruje celé auto...
Vyměněny svíčky,obě Lambda* sondy a volnoběžný ventil. udělán reset RJ dle zdejšího návodu tj. 10 minut volnoběh + 3min 3000ot + plný plyn pár sekund.
prasklý vlnovec těsně před katem ale až za lambdami při omotání vlnovce hadrem žádná změna. Jo při výměně svíček jedna řADA* černá a druhá světlá.
Mimochodem to začalo dělat po umytí motoru. ale už musí být vše dávno suché, proto jsem měnil vše výše napsané. diagnostika hlásí 0537 Lambda* 19-10 sporadicky.
při výmazu brzy skočí znova.
Budu vděčný za každý poznatek, to auto mám rád a nerad vidím jak se trápí

Vyřešení dotazu:
Ahojte kluci. Záhada hlavolamu doufám vyřešena. Vibrace na volnoběh, ztrátu komprese na jedne straně a nasledne další patálie způsobila uvolněná napínací kladka rozvoďáku s následným jeho přeskočením a pootočením jedné vačky o dobrých 10 stupnu. Zitra to DAM* dohromady a věřím že vše bude ok...
Naposledy upravil housemaxa dne 25.06 2018 22:23, celkově upraveno 5 krát. (30% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





20.06 2018 6:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

20.06 2018 8:14


Chyba regulace bohatosti/chudosti směsi.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Použij překladač eventuelně a podle toho je třeba zkontrolovat. Je toho dost co může být špatně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

20.06 2018 9:17


Díky moc za nasměrování. Jen doufám,že na to nějakým způsobem příjdu.
Dnes ráno jsem byl ještě u známého na diagnostice bosch a tam to nepsalo vůbec žádnou chybu. Jsem z toho magor...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

20.06 2018 9:28


A ještě jsem zmatený z toho,že barvy svíček v levé a pravé hlavě jsou jiné. Přece bohatost směsi je pro obě stejná ne? Přitom jak jsem již psal jsou obě lambdy nové...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

20.06 2018 11:04


U V6 jsou banky 0 a 1, levá a pravá strana, zvlášť řízené co se složení směsi týče. Proto máš lambdu vpravo a vlevo.

Dívat se jenom na chyby nikam nevede. Je třeba umět pracovat s reálnými hodnotami v ECU* za chodu motoru. Však si viděl v tom odkazu co všechno může mít vliv na složení směsi, ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

20.06 2018 12:50


Ano,jasně koukal jsem na to a protože se mě týká problém s překročením spodní hranice regulace, tak se mi to trošku zužuje.
zkusím zkontrolovat ventily,regulátor tlaku paliva a ventil pro aktivní uhlí... Ideální by bylo kdybych někoho kdo tomuto problému rozumí více než já znal u nás v Ostravě a mrknul se na to... Do audi s tím nechci jít, jednak by chtěli hříšné peníze a jednak se na takto stará auta nedívají moc hezky, takže na ně taky nejsem zvědavý.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

21.06 2018 13:54


Tak nevím co s tím. Ještě jsem vyměnil regulátor tlaku paliva a zkontroloval vstřikovače (ani jeden z nich při zapnutém čerpadle neukapává a mají všechny stejný kužel při vstřiku)... Póómóóc... Podtlaky všechny ok včetně vlnovců od obou hlav. Zkusím ještě kabel po kabelu do řídící jednotky propísknout ale nevím nevím...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

21.06 2018 14:57


Odpojením baterky vymaž adaptace jednotky. Pak odpoj obě lambdy a nech motor běžet bez Lambda* regulace. Pojede to prostě bez korekce směsi podle mapy a údajů z váhy vzduchu (Lambda* je jenom pro korekci směsi, výchozí čidlo dávkování paliva je snímač hmotnosti vzduchu).

Napiš jaký bude chod motoru...
nahoru

sponzor





21.06 2018 14:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

21.06 2018 15:31


Stále to vibruje stejně. Baterku jsem měl odpojenou shodou okolností už asi hodinu, tak jsem jen odpojil lambdy, ale bez účinku... Nenapadá tě co by to ještě mohlo dělat? Nemůže být vadná ŘJ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

21.06 2018 15:40


2,6 váhu vzduchu nemá, palivo dávkuje podle podtlaku v sacím potrubí a polohy klapky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

21.06 2018 18:02


Už mě dokonce napadá že odtáhnu předek a zkontroluju rozvody,
Jestli se to z nějakého důvodu neposunulo třeba o zub,ale je to taky hodně práce a navíc jsem je měnil tak před 30000...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

21.06 2018 18:38


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Proštuduj...sice německy, ale k čidlům se píše co se stane když selže.

Koukám má to krokový motorek na regulaci volnoběhu. No mrknu ještě do ELSY jestli nenajdu nějaký lepší pokec.

EDIT. Elsa píše toto k závadě 00537 Lambda* Control Lower Stop Value
- spark plug failure
- fuel system pressure too high
- Lambda* probe defective
- activated charcoal filter system solenoid 1 N80 leaking/permanently open
- intake manifold pressure sender G71* (in ECU*) - hose connection defective

Takže, je třeba zjistit esi nemáš výpadky zapalování. Svíčka, kabel, koncovka VN kabelu, odpor kabelu, VN cívka, atd. vše prověřit.

Tlak paliva, ideálně změřit. Ale tak pokud si dal nový regulátor paliva a je to jako origo Bosch, věřil bych tomu.

Prověřit lambdy esi fungují, v reálu jedině diagnostikou za chodu motoru. Tenhle motor sem nikdy napojený neměl, ani na to nemám redukci na kabel.

Omrkni ventil odvětrání nádrže. Ten můj origo se loni kousal a zůstával otevřený. Volnoběh stál za hovno. Vyměnil sem a je klid.

Do snímače tlaku který je v ECU* vede hadička. Může být za ty roky prasklá, prověřil bych to i rozebráním ECU*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

21.06 2018 18:59


No nevím jestli by ti pomohlo kdybych tu vložil odkaz na měření lambd za provozu...? Jinak vše co píšeš jsem v podstatě udělal, lambdy obě nové,volnoběžný ventil nový, svíčky nové, reg.tlaku nový. Zkontrolován ventil nádobky s uhlím(to je to odvětrání?),kontrola hadiček až do ŘJ,kontrola vyhřívání a datového kabelu od ŘJ až k sondám. Byl bych rád kdyby jsi zkusil video skouknout hodil bych ho tu za chvíli...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

21.06 2018 19:33


Je to nějaký divný. Kanál 003 pole 1 a 2 jsou naučené hodnoty lambdy, pole 3 a 4 jsou Lambda* regulace. Tobě se to mění jenom v poli 4, pole 3 visí a nic nedělá. Že u naučených hodnot vidím 1,00 pokládám za cajk, jelikož si adaptace vymazal.

Přikládám ti něco z ELSY, projdi si hlavně value block codes ať víš kde co jaká hodnota znamená a kde by se to mělo pohybovat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

21.06 2018 19:38


Trochu mě zaráží ta hodnota předstihu jak se na volnoběh pořád mění, ale ELSA píše u tohodle pole IGNORE. Tak nevím. Ostatní hodnoty se jeví tak nějak normálně. Podtlak v sání v normě.
nahoru

sponzor





21.06 2018 19:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

21.06 2018 19:39


Jojo,děkuji. Už jsem to dnes zavřel a jdu se umýt oď toho motoru
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

21.06 2018 19:41


Hned jak budu čistý mrknu na ty tvé odkazy...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

21.06 2018 20:26


Super,tohle mě určitě posune dále a udělá mi to alespoň trošku jasněji v tom vagu.
Dík moc za zaslání,vše si prostuduju... Jinak nad tím předstihem jsem taky fáral proč se tak mění při dá se říct konstantních otáčkách a zatížení .jdu se najíst... Hele kdyby sis vzpoměl na něco co by mi pomohlo tak neváhej napsat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

22.06 2018 10:00


Změřil bych asi kompresní tlaky. Přijde mi jak kdyby ti jeden válec nepálil jak má, pak se to ECU* snaží dohnat regulací volnoběhu skrze řízení předstihu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

22.06 2018 10:12


Taky se na to chystám,ale nemám tlakoměr ,Takže si ho budu muset buď vyrobit, nebo od někoho půjčit.Každopádně voda se mi neztrácí a není v ní ani olej ani naopak. myslíš tedy že ty rozvody bys vyloučil?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

22.06 2018 10:15


Jinak ještě jednou díky za ty zaslané dokumentace.
Budou se mi hodit určitě i v budoucnu...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

22.06 2018 11:44


Rozvody můžeš zkontrolovat, ale moc se mi nezdá že by přeskočil řemen. No ale jako jistota je jistota.

Jinak tohle mi koupila žena -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Na to měření komprese úplně postačuje. Vůbec bych se za ty prachy nepáral s nějakou výrobou.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

22.06 2018 13:15


kolisanie predstihu na volnobeh je normalne. je to jemna regulacia volnobeznych otacok. keby sa to regulovalo skrtiackou klapkou, tak je za dva dni potenciometer v tahu.

ked sa toto na NGcku diagnostikou zablokuje, tak motor zacne ist nekludne.
nahoru

sponzor





22.06 2018 13:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

22.06 2018 13:31


Tak já to srovnávám se svým 1.8 20V, tam se na volnoběh bez zatížení motor z předstihu -12° skoro nehne. Pokud mu zvyšuju zátěž tak snižuje předstih. Regulace volnoběhu předstihem je jasná, nejrychlejší možnost. Nicméně on nemá na klapce motorek, jenom TPS. Na bypass volnoběžného vzduchu kolem klapky má ten krokový motorek. Tím reguluje volnoběžný vzduch.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

22.06 2018 13:41


Objednáno
Musím si to vše nějak probrat a poskládat dohromady další postup...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

22.06 2018 14:17


Nakadah: aj NGcko ma bypass klapky bocnym ventilom. nie je to realizovane ani krokovym motorom, ale prachsprosto PWMkom. problem je v tom, ze takato regulacia ma velku dobu odozvy a je nelinearna. NGcko ide az do takeho "extremu", ze preventivne bypass skrtiacej klapky nezavrie ani po tom, co je stlaceny plynovy pedal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

22.06 2018 15:45


Tak kluci... Dnes večer budu mít ten kompresiometr a pokud zítra nebudu muset do práce tak se na to vrhnu. Když nad tím přemýšlím tak možná bych byl rád za prasklé těsnění,které by moje problémy vyřešilo a hlavně bych přesně věděl čím to je... Zatím co teď nevím nic
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

22.06 2018 17:30


hlavne ten kompres meraj spravne - plynovy pedal stlaceny na doraz a idealne vymontovane vsetky sviecky.

ak by si sa na studenom motore dobral k zlym cislam, tak mozes motor ohriat a zopakovat meranie na teplom motore - to pozor na vyberanie sviecok, dopredu si ocisti zavity, aby si neznicil hlavy.

vyrazne rozdielne cisla za studena a za tepla budu vypovedat o nevalnom stave spodku motora, zatial co +- rovnake (ale mizerne) cisla o nevalnom stavu vrchu a/alebo tesnenia.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 10

22.06 2018 17:36


Nejprve to změřím samo za studena ale věřím,že snad zjistím jen maximálně prdlé těsnění.Tyto motory myslím najedou bez problému 2x víc než mám já cca 230k...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email