Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 343 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 341
Uživatelů: 2
Celkem: 343

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

19.06 2018 17:22


Ahoj všem
Mám a4 b7 2.0 TDI* 125kw. Auto mi nějak natáhne a je líné. Byl jsem v Tdifun na diag.a byl mi přehrán soft na origo.Byl tam garáž čip. Auto se trošku rozjelo ale pořad to nebylo ono. Tak mi v TDIfun doporučili čištění vstřiku v bosch servisu v Kravarich. Auto jede snad ještě hůř jak jelo. Do 3- 3500 ot.to ještě jde ale pak se tomu nechce a maximálně to dá kolem 4500ot. Vstřiky se cistili ultrazvuken,měnilo se těsnění i šrouby a celý kabelový svazek. Stalo to skoro 11k a čekal jsem nějaký výsledek. Nevím co dál. Turbo*?
nahoru

sponzor





19.06 2018 17:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

19.06 2018 17:27


Mam to same na octavia rs 125kw auto jede az od 2500ot smiril jsem se stim
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

19.06 2018 17:30


Roubic: a je to takový rozdíl oproti tomu, když to jede normálně a nebo je to pocitový? Myslím třeba jako jestli nejede znamená styl nouzák a pak od 2500ot to chytne a cejtíš tah a sílu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

19.06 2018 17:36


No jen mě to nejede snad vůbec a připadá mi jako bych měl tak 90 kw a ne 125kw . Ani do těch 3500ot to není žádná hitparáda
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

19.06 2018 18:11


to mě to jede od 2500 jak šílený ale už to mělo X mechaniků 2 roky v čudu a nic každej řekl DPF* vstřiky ale nic konkretního a dát 100 tis do auta za 150 nehrozí
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

19.06 2018 18:12


Fan1s (19.06 2018 17:30) orig :
Roubic: a je to takový rozdíl oproti tomu, když to jede normálně a nebo je to pocitový? Myslím třeba jako jestli nejede znamená styl nouzák a pak od 2500ot to chytne a cejtíš tah a sílu.

no jako bez turba ztráta tlaku nedofoukne na požadovanej tlak okina 66kw je oproti tomu lambo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

19.06 2018 18:14


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

19.06 2018 18:23


Já mám spíš problém že od 2 do 3 to tlačí,ale pořad špatně a nejde ani do omezovače.
nahoru

sponzor





19.06 2018 18:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.7. 2015
Příspěvků: 49 | Témat: 7

19.06 2018 21:32


A co DPF*? Na to se někdo koukal?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

20.06 2018 14:52


To je ok. Co mě napadá tak jedine to Turbo* a čerpadlo. Potom už jen udělat komplet vstřiky nové
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

20.06 2018 20:41


Co takhle udelat logovani a porovnat pozadovany a skutecny hodnoty. To ze nekdo vycisti vstriky neznamena ze jsou ok.
Muze to bejt i nedostatecnou dodavkou paliva.Nebo tim pricpanym dpfkem. Zatuhle regulace turba pripadne dalsi casti ktere to ovladaji. Spatne nastavenyma rozvodama atd. Pricin muze bejt mraky. Dej to nekomu kdo to projede poradne diagnostikou ta by mela spoustu veci proverit a neco z tech problemu poodhalit.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

20.06 2018 21:51


skoro 11 litru.... Ty vwogo, to mi ho teda vyndej.

jaké tam máš vstřiky? Původní Siemens PPD nebo nové Continental (ty se měnily zdarma na kulanci)

Pokud nejsou ve skratu tak na nich nemá co odejít.

jinak jak psal "áček" chce to pořádně zkontrolovat než začít měnit díly - pokus omyl.

Kluci kdo máte A4 B7 125 KW.... když vypináte motor, otřepe vám to z motorem? (citíte to i v kabině) tak to je špatně. To způsobuje odcházejicí (vadná) škrticí klapka. obrázek č. 4.

A když to cuká v cca 1900-2000 ot/min....je praskla membrána v podtlakové nádobce. (červená šipka)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

21.06 2018 19:47


Mám tam siemens. Skoro 7000 stal kabelový svazek,těsnění a šrouby.Byl jsem na diagnostice v Tdifun a ten mi doporučil právě vyčistit vstřiky, že Turbo* nemá tlak a může to být nedostatkem paliva. Teď bych tam potřeboval skočit zase,ale má dovolenou. Dokonce mi to hodilo i nouzový režim.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

21.06 2018 22:23


Skoc za nekym, kdo ma servis, ne nalejvarnu software..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

21.06 2018 22:23


fourring:
fourring (Čt, 21.06, 2018 19:47) orig:
Skoro 7000 stal kabelový svazek

Buď nás houpeš, nebo tě berou na hůl.

Jediná el. lišta co se mění na vstřikách je ta na obrázku a ta rozhodně nestojí skoro 7 tis.


fourring:
fourring (Čt, 21.06, 2018 19:47) orig:
Tdifun mi doporučil právě vyčistit vstřiky, že Turbo* nemá tlak a může to být nedostatkem paliva


Nevím jestli to přesně prezentuješ co ti říkal....(víš hodnoty davkování jaké měly vstřiky před čištěním - a jaké mají po vyčištění?)

To už nemá cenu komentovat - ja to vzdávám.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

22.06 2018 7:48


Lišta stala 3500...celkově i s těsněním a šrouby 7000.
Hodnoty byly 1.2-0.6-0.6-1.0
Jsou 0.6-0.1-0.1-0.3
nahoru

sponzor





22.06 2018 7:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

22.06 2018 8:53


Hele, nejdriv si zkontroluj podtlaky, castej problem je derava ta membrana v bance od virivejch klapek.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email