Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 19 října 2019
Celkem je zde 6 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: maxivos
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 44 216
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 1
Celkem: 6

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 1

11.05 2009 21:10


mam taky problem ze mi slabo dobija bateriu viete mi niekto poradit?? alternator som uz mal vonku bol premerani je ok tlaci 14,5volta ! nahodil som ho naspet a stale slabo dobija !dakujem
nahoru

sponzor





11.05 2009 21:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

11.05 2009 21:11


jake mas napeti na svorkach baterie?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 1

11.05 2009 21:13


len 12,5volta
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

11.05 2009 21:16


tak pak projdi vedeni - nekde je neco v prdeli ale kde, to se muzem jen dohadovat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

11.05 2009 21:16


hlavni ukostreni motoru je ok?
ukostreni od baterky...
predpokladam regulator dobijeni je taky po kontrole
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 1

11.05 2009 21:23


regulator napeti je uz zabudovane v alternatori to je ok ! no podla mna keby mam zle kable tak by asi nedobijal vobec nie? ked zapnem svetla alebo klimu tak to dost stiahne napetie ! medzi alernatorom a baterkou uz neni ziadna suciastka?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

11.05 2009 21:25


buculko1:
mam taky problem ze mi slabo dobija bateriu viete mi niekto poradit?? alternator som uz mal vonku bol premerani je ok tlaci 14,5volta ! nahodil som ho naspet a stale slabo dobija !dakujem


a jak si na to přišel?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 1

11.05 2009 21:27


no tak ze mi vibije po case bateriu a ukazovate napetia na palubovke mi to tiez ukazuje ze tlaci stale malo napetia
nahoru

sponzor





11.05 2009 21:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

11.05 2009 21:31


zátěžákem změřit baterku-tipnul bych to na baterku s umírajícím článkem-startuje to v poho?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 1

11.05 2009 21:33


uz som to dal premerat tlaci len 12,5 volta a mal by takych 14,5 tlacit ! bateria je cisto nova startuje to perfektne !
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

11.05 2009 21:36


buculko1:
mam taky problem ze mi slabo dobija bateriu viete mi niekto poradit?? alternator som uz mal vonku bol premerani je ok tlaci 14,5volta ! nahodil som ho naspet a stale slabo dobija !dakujem


Tady píšeš,že dává 14,5 V a teď píšeš,že dává 12,5V
tak jak to tedy je???
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

11.05 2009 21:38


ten akumulátor
ten alternátor
ta bateria
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 1

11.05 2009 21:40


ano ked som mal vonku alternato tak ten tlaci 14,5 volta a tak to ma byt takze ten je ok ale ked je aute a zmeram kable na bateri tak tam mi tlaci len 12,5 takze chyba musi byt niekde medzi bateriou a alternatorom !! a remen bol tiez meneni ten urcite nesmika!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

11.05 2009 21:41


ja to chapu tak, ze na svorce alternatoru za behu nameri 14,5V - pak za behu motoru meri dale na aku ale tam uz je 12,5V
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.05 2009 21:41


buculko1: Buď ti niečo brutálne odoberá prúd alebo je ten alternátor resp. regulátor KO.
Alternátor si meral pri záťaži alebo na prázdno
? Ako sa to stalo z ničoho nič alebo po výmene baterky .....?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

11.05 2009 21:43


při volnoběhu?
nahoru

sponzor





11.05 2009 21:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 1

11.05 2009 21:45


regulator je ok meral som ho na prazdno a nie pri zatazeni ale to je asi jedno nie?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

11.05 2009 21:47


musis merit pri zatezi - naprazdno to je k prdu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 1

11.05 2009 21:47


bol merani pri volnobehu aj ked som vitacal motor a neboli tam velke rozdieli napeti !!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 1

11.05 2009 21:50


ten alternator bol sevise a oni to hadam merali aj pri zatazeni ! no este ho skusim zmerat na svorkach alternatora ked pojde motor !
Naposledy upravil buculko1 dne 11.05 2009 21:52, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

11.05 2009 21:52


v aute-nastartovat-zapnout světla,klimu a pak měřit při volnoběhu a zvýšených otáčkách-baterka se měří odporovou zátěží-voltmetrem nepoznáš mrtvý článek-nová totiž neznamená okamžitě dobrá.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 1

11.05 2009 21:55


bateria je urcite ok lebo som skusal aj druhu ! no zajtra sa stim este potrapim !
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 190 | Témat: 7

12.05 2009 7:47


změř hodnotu napětí při nastartovaném motoru na svorce alternátoru proti mínus polu akumulátoru. Měl bys naměřit 14V až 14,5V pokud je alternátor v pořádku. Pokud to tak bude a na akumulátoru máš napětí 12,5V jak jsi psal, je jednoznačně problém v kabeláži, nějaká koroze ve spoji, přechodový odpor.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 818 | Témat: 45

12.05 2009 9:44


Zkus změřit napětí mezi pláštěm alternátoru (co nejblíž ke svorkám) a mínusovým pólem na baterii (přímo na ní). Pak změř napětí mezi plusovou svorkou alternátoru a plusovou svorkou baterie (přímo na ní). Kde naměříš ty chbějící dva volty, tak tam je problém. Tohle ovšem platí za předpokladu, že všechny ty komponenty jsou, jak říkáš, OK.
nahoru

sponzor





12.05 2009 9:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
10
11.Prosinec 2015 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mechy kompresor mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skrytá kamera skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email