Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 267 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 265
Uživatelů: 2
Celkem: 267

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.6. 2018
Příspěvků: 9 | Témat: 2

02.06 2018 18:31


Ahoj,
poslední dobou silně uvažuji o koupi audi rs4 b7 rv2007. Jelikož ve svém okolí nemám nikoho kdo by mi odborněji dokázal poradit tak to zkusím tady.
Potřeboval bych vědět zdali to není absolutní skok do prázdna, nebo sebevražda pro normálního, pracujícího člověka. Jestli mě to auto nesežere i s ponožkami a jaké jsou zhruba roční náklady na provoz. Chápu že odpověď na dotaz ,,není to zbytečné?" je samozřejmě ANO. Ale jedná se o můj vysněný vůz a ceny už taky nejsou nějak extrémě astronomické. Není tu někdo kdo má osobní zkušenosti s tímto vozem? Není to už starej pekáč co se mi bude jen ,,srát"? Bylo mi řečeno, že atmosféry nejsou až tak poruchové a u novějších přeplňovaných motorů vyhoňených turbem už neseženu manuál.

V autech se zas tak odborně taky nevyznám tak nevím. Uvažoval jsem i nad s4 ale pak soused přitáhnul jednu rs z ndr a bylo jasno...ten zvuk je neskutečnej.

Pro úplnost jednalo by se o audi rs4 b7 avant
Rv kolem 06/07 309kw quattro* 4.2 FSI*.

Nebo pokud máte někdo ponětí o něčem levnějším/podobném tak si taky rád prohlédnu. Protože mě vážně nenapadá s čím toto auto srovnávat .
Nevýhody by pro mě byli asi jen pořizovací cena..cena brzd a pravděpododbně nasranej soused protože ty auta jsou celkem rare a nevim jak by se tvářil kdybych u sebe taky jednu zaparkoval.

Každopádně díky za rady a tipy.
Ps: v současné době jezdím v peugotu 308 2k9... takže by to byla drobná změna no
nahoru

sponzor





02.06 2018 18:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

03.06 2018 13:34


Zdar,
S a RS jsou vzdycky trochu vic pokladnicky, nez "normalni" povozy. 4 je v tomhle asi jeste docela v pohode, ale za levno sezenes neco pred vymenou rozvodu a zanedbanym servisem - na rozvody jde motor ven, protoze jsou na strane prevodovky. Ono to pojede, ale tyhle auta jedou docela solidne i na 6-7 valcu.
Pokud pro tebe je jediny viditelny naklad brzdy, tak si popovidej s nekym, kdo neco takoveho mel. Muj odhad pro B7 je tak 30k rocne (a to si myslim, ze je optimisticke) na servis s tim, ze jeden rok to treba nedas, ale nasledujici rok se vysypes do treba tech rozvodu 50k. Plus samo spotrebak (to je treba olej, brzdy, pneu). Pokud tohle spada do definice normalniho pracujiciho cloveka, tak ok. Nechci nikoho odrazovat od nakupu vysneneho auta, ale nerad potom vidim "rare" auta vyjezdene do mrte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.10. 2015
Příspěvků: 135 | Témat: 57

03.06 2018 14:47


za mě 4 je takovej divnej model - dětská 6. Pokud trváš na RS, tak je tu RS7, ale to je o jiných penězích. Pokud nemáš rodinu a chceš RS, tak s RS 3 je užiješ daleko více zábavy. Horší to je pokud máš rodinu. Mě na modelech RS vadí akční rádius 300-350 km. Mám naftové BiTurbo* 320koní a akční rádius 500-600km a jede to moc pěkně. Chápu, že atmosféra to není.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

03.06 2018 16:05


pn: to tak klesl dojezd v 4G proti 4F, nebo jen zmensili nadrz..?
Rs7 je cenove minimalne double, spis x3.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

03.06 2018 20:00


Tak ta RS3 bude cenově taky tak 2x tolik určitě

RS4 b7 je užasné auto, cenově jsou teďka docela zajímavé už . Na servis bych si ale nechal dost pro jistotu a ještě třeba havarijko vyjde na cca 90tis s nějakýma základníma bonusema . Jinak je to krásné sezení o tom žádná
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.6. 2018
Příspěvků: 9 | Témat: 2

03.06 2018 20:57


Tak jasný no, kdybych hledal auta v cenový relaci v jaký se pohybují i ojetý rs7 a měl na jejich provoz, tak se ani neptám a už mi dávno v garáži stoji funglová rs6. Protože to auto považuju esteticky za to nejhezčí co se dá teď vůbec sehnat. To se zas musí designérům audi nechat, ale to je zas jen můj osobní názor.

Tady se spíš ptám co a jak očekávat od starších a dostupnějších modelů. Tak nějak sonduju jestli se objeví někdo kdo prostě řekne ..,, hele nebuď debil, dáš půl mega za 11 starý auto, 90 za havarijko, když to dotáhneš 50 za rozvody, 25 za brzdy, 30 ročně za servis, dvojku měsíčně za benzín podle provozu, 10 povinny, 15+ za gumy, takže ti nakonec bude auto stát v garáži a k večeři budeš žrát hlínu." Rodinu teda zatím nemám(a upřímě kdyby ano ani bych nad ,,sportovním" vozem neuvažoval).

No a ono sehnat nějakou neutýranou taky asi nebude žádná sranda. Každopádně díky všem za tipy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

04.06 2018 16:39


Duzurix (03.06 2018 20:57) <a href="/forum/prispevek/1389738-audi-rs4-b7-dobry-nebo-spatny-nebo-sileny-nebo-jaky-je-to-napad#1389738">orig</a> :
Tak jasný no, kdybych hledal auta v cenový relaci v jaký se pohybují i ojetý rs7 a měl na jejich provoz, tak se ani neptám a už mi dávno v garáži stoji funglová rs6. Protože to auto považuju esteticky za to nejhezčí co se dá teď vůbec sehnat. To se zas musí designérům audi nechat, ale to je zas jen můj osobní názor.

Tady se spíš ptám co a jak očekávat od starších a dostupnějších modelů. Tak nějak sonduju jestli se objeví někdo kdo prostě řekne ..,, hele nebuď debil, dáš půl mega za 11 starý auto, 90 za havarijko, když to dotáhneš 50 za rozvody, 25 za brzdy, 30 ročně za servis, dvojku měsíčně za benzín podle provozu, 10 povinny, 15+ za gumy, takže ti nakonec bude auto stát v garáži a k večeři budeš žrát hlínu." Rodinu teda zatím nemám(a upřímě kdyby ano ani bych nad ,,sportovním" vozem neuvažoval).

No a ono sehnat nějakou neutýranou taky asi nebude žádná sranda. Každopádně díky všem za tipy.

RS4 B7 je hezká hračka ale to FSI*....ted tu mam vyndanej motor V8 FSI* z Q7 což je v podstatě identický motor jak RS4.Po 250 tisících podpálený ventily žere olej rozvody rozčasovaný jako prase.Bohužel rozvody už tady u tehle FSI* dělá pro audi INA a ty řetízky na krk a rachitický napínaky neni divu že to je tak jak to je.To same je 3.2 FSI* V6 je to stejný pohon.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

04.06 2018 16:50


Prii tychto autach je recept na to ci kupit alebo nie uplne jednoduchy..zarabas aspon 3000Ecok cisteho a nevadi ti topit prachy v aute? Tak si to kup.. Ak nezarabas, alebo nie si z tych ludi, ktorych naplna vyhadzovat tisice do servisu tak si najdi nieco ine..

Je vela zaujimavych, zabavnejsich a servisne omnoho prijemnejsich aut ako RS4. Od mazdy MX5 za 2000 euro az po golf gti za 30 000. 330ci, 350z co len chces.. RS4 je mega , ale servis nie je pre slabe povahy.
Naposledy upravil snuff dne 04.06 2018 16:53, celkově upraveno 1 krát. (18% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





04.06 2018 16:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

04.06 2018 16:50


Kolega z práce právě taky dlouho chtěl RS4 b7, na pár se byl podívat a ani jedna ho nenadchla . Teďka koupil Imprezu N14 s 450hp a upravou od Skácela za 430tis a nemůže si to vynachválit . Audi to není ale jede to neskutečně, otázka je ale jak dlouho
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

05.06 2018 11:27


Pokud pochybujes zda to utahnes a naklady na auto zaberou vic jak 10% tvych prijmu tak sis vlastne odpovedel sam
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

05.06 2018 11:50


Ja mam len B6 1,8T 140kW s Q a mam toho nekdy dost, co to auto chce od peneženky manželky . Neumím si představit servisovat S-RS. To radši jiné auto.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

05.06 2018 12:04


já mám třeba jinou zkušenost mě servis na s8 stál zatim méně než servis na 3.0 TDI* a6
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

05.06 2018 13:26


Já mám obavy, že to jenom průměrných 30 tisíc ročně nebude. RS4 je už jiný liga i oproti S4. Na to auto bude všechno drahý a téměř nic nepůjde sehnat jinak než v originále. Už na S6 C5 je to pěkně drahá sranda a to je spousta dílů zaměnitelných. A jakmile něco omrdáš nebo nevyměníš včas, tak se ti to několikanásobně prodraží v servisu.
Ani bych se moc nedivil, kdyby ti úvodní servis u auta, který bude vypadat relativně v pohodě, sežral kilo.
Každopádně pokud to budeš chtít na denní ježdění, nekupuj verzi se skořepinama. Na blbnutí jsou super a perfektně člověka drží, ale na denní ježdění to není ani trochu, strašně blbě se do nich leze. To samý vyhnout se verzi s keramickýmia brzdama, dokud se nezahřejou, tak hůř brzdí a v našem provozu je jen tak nezahřeješ. Navíc výměna keramiky je v ceně nové fábky a to se klidně vsadím, že budeš do roka po koupi řešit, nikdo ti neprodá RS4 s novýma keramikama.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

05.06 2018 13:42


Brzdy keramicke na s8 ti muzu rict presne 22500euro bez slev
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

05.06 2018 15:47


co ze a to si kde nabral to si dost prehnal si sa z konom zrazil asi!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

05.06 2018 16:39


2250 myslel.

//22500 masaker
Naposledy upravil snuff dne 05.06 2018 17:05, celkově upraveno 1 krát. (49% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





05.06 2018 16:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

05.06 2018 16:47


tady mate slevicku na predek
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

05.06 2018 16:49


ETKA se zastaralým ceníkem, který je zhruba o 20% níž než je současnost, píše cca 80 tisíc bez daně za jeden kotouč na RS4. Možná je Audi příjemně zlevnilo, možná na ně dává nějakou velice příjemnou cenu a možná na S8 stojí výrazně míň než na RS4. Pochybuju o všem, takže bych věřil, že sada čtyř na S8 stojí lidovej půlmíč a na RS4 tak o kilčo míň.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

05.06 2018 16:58


Volal jsem do nemecka pred rokem na svoje auto az se vyserou abych vedel na kolik vyjdou a tohle mi rekl manik pokud mi neverite zavolej si do audi a zeptej te se stoji 22500 euro asi 564 tis
Edit: predek zadek kotouce desky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

06.06 2018 7:31


To mi nieco pripomenulo. Kamarat z fitka mi vravi - pozri, idem kupit 20” kolesa z RS6 na svoju A6. Vravim okey. Pekne. Ale ked zisiel na parkovisko, hned si siel obzerat moje 20” a ihned ho zaujimalo na palubnom pc, aku mam spotrebu... ta sa mu nelubila, kolesa nekupil
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 29 | Témat: 3

08.06 2018 17:29


Predný keramický kotúč na RS4 B7 stojí cca 5500 €/kus a platničky 660 €.
Sám som vsak prešiel z keramiky na race plávajúce 380 mm kotúče s race platničkami na svojej RS4 B7, ktorú používam ako daily car a brzdia perfektne
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

08.06 2018 17:52


to říkám 22500e celé auto no neber to taky až tyhle odejdou tak to vyřešim náhradou která vychází na 25 tis celé auto
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

08.06 2018 17:57


Kurnik, ine šupy
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

08.06 2018 18:28


Takze tolko o zrazani sa s konom.
nahoru

sponzor





08.06 2018 18:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 29 | Témat: 3

08.06 2018 20:16


Neviemkde stále berieš sumu 22500€, lebo 5500+5500+660=11660 za keramiku. Vzadu keramika nikdy nebola
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

08.06 2018 20:28


Nebyla ? To je zajimave ze ja ji mam
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 29 | Témat: 3

08.06 2018 21:00


Ty máš keramické kotúče vzadu na RS4 B7 ?
Zaujímavé, lebo z výroby sa objednať nedali. Vieš poslať nejaké foto?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.8. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 4

08.06 2018 21:07


Roubic hovori o S8 D3
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 29 | Témat: 3

08.06 2018 21:16


Tak v tom prípade záhada vyriešená
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

08.06 2018 21:20


Jj mam s8 uz jsem to nahore psal ze na s8 to vim presne a podle katalogu to ma 380x38 takze na predku mame stejne ale ja mam hold i zadek
Ale za me keramiky nejsou zadna vyhra i kdyz teda jsem je nechaval premerit a jsou po 260 tis ( asi nikdo nemenil ) sjete na 45% takze 55% tam jeste mam
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email