Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 357 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 351
Uživatelů: 6
Celkem: 357

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

31.05 2018 21:11


Ahoj,

nějaká hodná duše, co by mi řekla, jak diagnostikovat, že je špatné Turbo*? Auto padá do nouzáku, na 99% to bude Turbo* a špatná regulace, diagnostika to tak píše, chyba P0234. Ale někde jsem četl, že to může být nějaké sevřená hadička co se ucpe apod., tak jestli někde pomocí měřících bloků dostanu to, co by to mělo dávat a co to dává atd.?

Mám VCDS 18tku.

Děkuju moc
nahoru

sponzor





31.05 2018 21:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

31.05 2018 21:20


bude zatuhlá regulace máš dvě možnosti
1-log a uvidíš kdy to spadne
2- sáhneš na Turbo* na regulaci a ta musí jít hladce nesmí se zadrhávat nic
https://www.youtube.com/watch?v=rsyuOFXKCeE nemusíš Nic odpojovat jenom pro info
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

31.05 2018 21:52


Díky a log viz toto?

Citace:
Riadiaca jednotka motora 01
Merané hodnoty, zadať kanál 1, 3 a 11.
Dole potvrdiť logovanie , ked budu otáčky na 1500 ot. a pripravený na jazdu stlačiť štart.
Na štvorke asi od 1500ot zapnúť logovanie. Dá sa i na trojke, ale lepšie je na štvorke, log je dlhší.
Treba to robiť do kopca, alebo na dlhej rovinke. Pozor na policajné radary :grr
Stlačiť plyn na podlahu a drzať od 1500ot. do cca 4000ot. potom vypnúť logovanie.
Log je uložený v subore kde máte nainštalovany soft v zložke logs
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

31.05 2018 22:05


Ted z hlavy nevim ten kanal ale asi jo a pak tebhle program
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a uvidis to krasne co se tam deje
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

31.05 2018 22:13


Super, díky . Program jsem viděl všude možně po světě a nenarazil jsem na původní fórum a kučinu, co to celé udělal. Koukám, že dokonce chystá 1.7.2018 vypuštění nějaké updatované verze.

Doufám, že z toho grafu to nějak vyčtu a pochopím.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

31.05 2018 22:17


Tam defakto neni co pochopit uvidis pozadovane hodnoty a aktualni jinej zazrak to neumi ale udelej regulaci to bude ono prace na 15s a vis hned nez se projizdet jak blazen s notasem to jedine kdyz by ta regulace byla dobra tak pak ano jinak je to zbytecne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

31.05 2018 22:27


Jasný, už jsem početl o tom programu.

Turbo* bylo v roce 2015 dávané nové, originál Garrett, najelo cca 90 000km a je asi zase po něm no. Zítra to ozkouším.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

01.06 2018 5:31


To víš když tomu auto nikdo neprotahuje pavučiny tak to furt zatuhlé , nechat vyčistit a bude jezdit zase jak za mlada
nahoru

sponzor





01.06 2018 5:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

02.06 2018 9:41


tak jsem udělal test a skryl jsem určité hodnoty, plyne z toho zatuhlá regulace?

motor ohřáty běžnou jízdou pár kilometrů a jízda na 4ku pod plným od cca 1500 do 3800 otáček, víc se nedalo.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Tady znovu ten samý úsek.


Náhled, klikni pro zvětšení.


A ve větším kopci na trojku ve stejných otáčkách.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Auto do nouzáku nespadlo ani jednou, nicméně je teda vidět, že buď zůstava Turbo* viset nahoře a tlačí když nemá a nebo naopak reakční doba je zase pomalá, což přisuzuju té regulaci. Dneska bych se na ni zkusil nějak dostat, ale ze shora ji na turbu nevídím, počítám že bude dole
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

02.06 2018 10:06


Za me bud regulace nebo ovladaci ventil turba to je snad n75 tusim
Nevim jak to tohle auto ale zkus najit banku turba jestli je nahore nebo dole pokud je dole regulace vede ze shora dolu do banky pokud obracene tak je to obracene
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1326 | Témat: 58

02.06 2018 16:37


Prostříkal jsem, rozhýbal, jde to o 100% líp, předtím to zůstavalo viset. Zkoušel jsem ovládat tu regulaci pusou, podtlak v trubičce a před rozhýbáním a po rozhýbání je hroznej rozdíl, tak uvidíme jak to vydrží dlouho.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

02.06 2018 17:30


Pockej to je sice hezky ze si to prostrikal ale tohle se cisti prece vevnitr rozlousknout Turbo* a vycistit
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email