Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 504 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 501
Uživatelů: 3
Celkem: 504

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

29.05 2018 21:56


Dobrý den, mám menší problém, asi před měsícem jsem musel jit na STK* a samozřejmě mi neprošli emise a řekli ze bude spatnej filtr DPF* tak jsem ho asi za 14 dni nechal vyměnit a emise prošli v pořádku tak jsem byl spoloken ALE
Asi po ujeti 150-200km od výměny mi auto při vytočení škublo ne vždycky ale jen jednou dejme tomu za kilometr
A asi po pátým škubnuti to hodilo oranžovou kontrolu DPF* filtru a začlo to škubat častěji takže bez výkonu.
Poté jsem zkoušeli s mechanikem načíst dvěma diagnostikama (delphi,texa) a ani na jedné to neukazalo žádnou chybu ale nechali jsme filtr nastavit jako nový což už dělal hned po výměně a po tom co mi to udělalo Aji zkusili nucenou regeneraci a znovu vynulovali filtr. Kontrola zmizela ale asi po 4 km se zase rozsvitila ale navíc auto už není v nouzaku ale jede to jakoby bez duše nemá to proste ten správnej tah nevíte náhodou někdo co stim nebo nejake zkušenosti ? Jedna se o Audi a4 b7 avant 1.9tdi BRB Děkuji
nahoru

sponzor





29.05 2018 21:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

29.05 2018 21:59


Nemam s DPF* moc zkusenosti ale neco jsem zaslechl ze po nejakym cisteni prasknul vevnitr a dela to ze to auto jako cuka ale nevim co je na tom pravdy zkus googlit neco o tom najdes
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

29.05 2018 22:02


No právě že jsem nic takovýho nenašel navíc filtr je novej tak snad
By měl být v pořádku snad
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

29.05 2018 22:55


a mas vubec DPF* zapnuty v tom softu? divny ze by eu4 bez DPF* neproslo emisema, mas v aute nahranou nakou prasarnu, nehc si tma nahrat original a udelat u nekoho, kdo tomu rozumi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

29.05 2018 23:12


novej nějakej no name nebo novej originál ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

29.05 2018 23:51


No original určitě ne dal jsem tam repas asi za 12tis no ale tak kdyby
To nefungovalo tak by to nedělali ne ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

29.05 2018 23:54


No zkusím někoho jinyho a budu doufat že bude
Stacit jen nějaký nastavení jiný ale nevim co jinyho
A jinak to asi brzo hodím Ze skály
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

29.05 2018 23:57


štěma DPF* je trošku problém málo kterej neoriginal funguje dobře :/ osobně si myslim že máš špatné DPF* ono tam ani toho nastavení nějak moc není co tam kouzlit pokud máš originál soft bez chipu atd tak bude DPF*
nahoru

sponzor





29.05 2018 23:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

30.05 2018 5:24


Originál bez chipu to je no :/ jen nechápu jakto že svítí kontrolka a diagnostiky nic neukážou...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1791 | Témat: 44

30.05 2018 6:40


Citace:
diagnostiky nic neukážou(delphi,texa)


asi to bude těma diag.delphi audi moc neumí, texa nevím.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

30.05 2018 7:12


Tak většinou neorig diag nejsou vůbec dobrý.... Snad jedině VAG COM je ok.... Jinak pouze originální.... A další věc což spousta lidí nechápe to není jen o vyčtení a vymazání paměti závad.... Jsou tam i jiné hodnoty problém právě většinou je když se ty hodnoty hodí do základů pac se může stát že špatnou hodnotu si auto naučí jako základní.... Nicméně bych to typl na DPF* jak tam není origo nový tak to nefunguje.... A pokud je repasovaný tzn čištěny tak je otázkou jakým způsobem a co se sním stalo... Většinou poškodí jádro toho filtru a nebo ho nějakou chemii zalepí a je konec....hlavně že všichni budou tvrdit jak za to dají ruku do ohně za to čištěné DPF* .... Nicméně se podívej kolik je protitlak filtru.... Ale stejně pokud neví kde to hledat a kolik má být hodnota tak vám to nic neřekne.... Popřípadě sežeň druhý auto a srovnej si hodnoty protitlaku s druhým autem... Nicméně si myslím že to vše bude v tom filtru
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

30.05 2018 7:42


No nevím co s tím ještě mě mechanik poslal za nějakým autoelektrikářem co se vrtá v v řídících jednotkách a ty hodnoty by mohl znát nebo si to snad aspon zjistit z nějakýho origo servisu audi ale když ani to nepomůže tak se vrátím zpátky za ním a vyndá se zase ven :/ jinak to nechápu protože prvních asi 150km to jelo jako před výměnou uplně v poho výkon nechyběl...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

30.05 2018 7:50


Ono chvili dokaze fungovat tak jak ma ale pak se poradne nacte a je problem nejsi prvni ani posledni kdo stimhle ma problem a nebo pak muzes mit problem se vstrikovacema
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

30.05 2018 7:56


no na vstřiky se mi taky díval a hodnoty jsou normální navíc to začlo dělat až ted no maximálně shoda náhod. ale i tak by to měl počítač načíst. jsem z toho celkem mimo co to bude stát atd... zatím jsem na 15tis tento měsíc
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

30.05 2018 7:58


Hodnoty vstriku na diag jsou uplne k nicemu nepotrebna polozka bejt tebou zajedu za poradnym mechanikem kterej vi co dela a jak to ma udelat aby to fungovalo protoze tenhle asi toho moc nevi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

30.05 2018 8:02


no třeba máš taky pravdu ale ted už to sním musím dořešit protože když se v tom bude vrtat někdo za kým mě sám neposlal a tam mi řeknou že ten filtr je ať už kazovovej kus tak mě s reklamací pošle do pr. si myslim
vím že se takhle na dálku dá maximálně tak dedukovat ale přece jen jsem sem napsal kdyby měl někdo podobný průběh problému jinak zatím díky
nahoru

sponzor





30.05 2018 8:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

30.05 2018 8:04


Podle me se zamer na DPF* zkusit vyndat projet a popripade vymenit za poradny filtr
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

30.05 2018 8:19


no s tady tím jsem emisema prošel tak tam dám ten starej kterej propouštěl a budu mít asi klid nebo nevím...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

30.05 2018 18:06


Hele jednoduchá věc, jezdilo to auto před tim než jsi vyměnil filtr normálně? Podle toho co píšeš tak asi jo..
Po výměně za nějakej repasovanej krám to dělá tyhle věci..tak tady nevymejšlejte vstřiky, software, elektrika, čerpadlo atd..
Pokud je špatnej DPF* tak se VŽDY musí vyměnit za NOVÝ a hlavně ORIGINÁLNÍ díl..ne za žádnej vyčištěnej, vybrakovanej, ani za polskej novej..všechny tyhle ostatní varianty vždy vedou dřív nebo později k průseru.
Tak to prostě je..bohužel..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

30.05 2018 19:09


No s tím tvým postupem máš asi pravdu výměnou to jezdilo úplně normálně.
Takže jsou tu dvě varianty buď sehnat origo filtr z bouračky jako ND a nebo tam dát ten co tam byl a jebat na emise jelikož origo se mi kupovat moc nechce
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

30.05 2018 21:06


zepelin:
Souhlasim stim DPF* nahrady a nejaky cisteni atd vzdy naprd pouze original dil nebo original repas dil jinak nic jineho nefunguje
Ale stema vstrikama nemas uplne pravdu muze mit horsi vstriky pri regeneraci tam perou tolik nafty a oni je nemusi stacit dodavat proto to zacne cukat nebo delat problem ale ja si taky myslim ze to DPF*
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

31.05 2018 6:07


davidkom (29.05 2018 23:51) orig :
No original určitě ne dal jsem tam repas asi za 12tis no ale tak kdyby
To nefungovalo tak by to nedělali ne ?

Mohol by si prezradit, kde si ho kupil ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

31.05 2018 6:17


Hele kupoval mi to mechanik ale je na tom napsaný “ASSO 04.15001”
Tak podle toho to najdeš
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

31.05 2018 7:11


Jestli to DPF* je nějaká Polska libustka tk to rovnou vyndej ven DPF* je potřeba ideál origo nebo od firem která je vyrábí pro origo audi. Dále diag práce na DPF* pouze ideál jedine s Vas nebo ODis ani Vag kolikrát poradně neumí provést věci kolem DPF* takže lézt do audi delphi nebo texou je holá zoufalost. Je potřeba se kouknout poradně na všechny hodnoty kolem DPF* tzn tlaky teploty vzdálenosti od posl regenerace atd.
nahoru

sponzor





31.05 2018 7:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.2. 2016
Příspěvků: 116 | Témat: 3

31.05 2018 7:47


davidkom (31.05 2018 6:17) orig :
Hele kupoval mi to mechanik ale je na tom napsaný “ASSO 04.15001”
Tak podle toho to najdeš

Tak teraz ma to uz neprekvapuje, ze su s tym problemy.
Precitaj si toto a pochopis, ze kupovat taketo lacne nahrady su len zbytocne vyhodene peniaze.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Podla mna do toho auta patri jedine originalny filter. A ked nie novy, tak aspon pouzity (napriklad z nejakeho vraku), samozrejme kvalitne vycisteny (ziadne domace cistenie) a overeny, ale kazdopadne jedine ORIGINAL !

davidkom (29.05 2018 23:51) orig :
..no ale tak kdyby to nefungovalo tak by to nedělali ne ?

Ako si sa sam presvedcil, toto tvrdenie rozhodne neplati.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2017
Příspěvků: 19 | Témat: 2

31.05 2018 8:45


Je v celku jasný, že origo je origo, ale po návštěvě Audi s dotazem kolik by stál DPF* na A4 2.0 mi bylo řečeno skoro 80 000. Tak jsem polknul hořkou slinu, poděkoval jsem a šel jsem pryč protože na vůz který má hodnotu cca 120 000 přece nikdo nebude dávat díl za 3/4 ceny auta. A tak prostě každý sáhne po tom levném nebo kuchá.
Kdo to tedy pro Audi vyrábí? Určo nebude mít takovou vysokou cenu jak na pultě u Audi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

31.05 2018 8:51


taky by mě zajímalo kdo to vyrábí ? protože co jsem se díval tak výměnu bych možná zvládl i sám doma na díře a na diag. bych si někoho zavolal.
Jinak to zatím vidím tak že si tam nechám dát ten starej co propouštěl a nebudu to řešit hold mi budou muset sluničkáři prominout...
protože jak tady píše kolega na pultě audi bych asi taky proskočil výlohou no a díky za rady
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 79 | Témat: 8

31.05 2018 8:59


a nebo je ten filtr dobrej akorát se použily spatný ruce
samozřejmě nepočítám že mě to přežije ale nějakejch 100TKM jsem čekal že by mohl zvládnout
jinak je na něm napsaný "Made in italy"
i když to si můžu nalepit na tričko z tržnice a taky si budu myslet že je to kvalitnější horši to bude jestli to teda bud muset vrátit
(teda mechanik) protože to asi taky nebude jen tak...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

31.05 2018 10:53


Satas umi od vyrobce origa levnejsi nahradu. Jen se s nim staci domluvit.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

31.05 2018 19:50


Před dvěma měsíci jsem měnil na A4 125Kw BRD ....Filtr DPF* který mě vyšel na 6tis. od Firmy JMJ ..... po výměně nastavení nových hodnot diag. a uplně pohoda. Tak že počitám i kdyby to vydrželo 100 t.Km , tak za ty kroupy to budu klidně měnit jak klasicky rozvody.

A ty obrázky na internete že keramická vložka u JMJ je menší atd. je pikačovina ....pač než jsem ho koupil tak jsem ho měl v ruce na živo a byla keramická vložka od konce do konce.

A k chemickému čištění: Kolega si to nechal dělat přímo na autě že přez Lambda* sondu mu tam manik nalil nějakou sračku....pak 20 min nechal borec nastartované že to vypali popílek. Pry bude na 90% čisty. (zaplatil za to 4800 kč) Pak dojel s tím za mnou ať mu na to kouknu. No a výsledek k ho**u. 60g popílku a ani mu nevynuloval staré hodnoty.
Auto šlo do světa... jak dlouho to novému majiteli vydrří je hádankou z křišťalové koule.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email