Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 450 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 447
Uživatelů: 3
Celkem: 450

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

29.05 2018 21:54


Začal jsem uvažovat o výměně turba, ale v servise mi povídali, že tyhle turba se nerepasujou. Údajně to je kvůli vysokým teplotám a následnému opotřebování i jejich pouzdra. Zatím jsem nikdy neměl důvod jim nevěřit, ale tady jsem trochu na pochybách, protože těch repasů je všude hromada.

Nemáte s tím někdo zkušenost?
nahoru

sponzor





29.05 2018 21:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

29.05 2018 23:10


mam zkusenost. Po kladnych recenzich zde jsem kontaktoval http://www.turbosport.cz/ a nechal si udelat repas na BFB u nich. Uz to jsou 4 roky a Turbo* funguje jako nove pan poradi, rekne v cem byl problem, co jeste vymenit, na co dat pozor. Tak stejne jsem u nej delal na jinych autech zatuhle regulace a vzdy nadmiru spokojen
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

30.05 2018 6:18


Super dík
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

30.05 2018 10:14


Ahoj,

kdysi jsem to řešil na svém TDI* 1.9 81kw, nechával si repasovat Turbo* a vše bylo OK, ale teď mě od toho odrazují všichni a říkají, že se vyplatí koupit Turbo* nové. Brácha má oktávku 1.9 77kw, BXE kód. Auto teď padá do nouzáku občas, Turbo* je nové cca 3 roky, ale jezdil s tím někdo jiný a auto bylo věčně podtočený apod., tak to dostalo na prdel.

Otázka zní, repas a nebo nové Turbo*? Nové se dá sehnat za 12k origo Garrett a nebo nechat repas udělat popřípadě koupit repasovaný, když chtějí pak zpět původní za polovinu ceny.

Nejde ani tak o ty peníze, ikdyž každá koruna dobrá, spíš o to, aby to vydrželo když se o to bude člověk starat aspoň stylem jízdy apod. a aby to bylo zase mrtvý za rok. Vyplatí se někde ten repas dělat u nás? Mám to blížko do Polska, beru si často věci tam, dělají repasy za cca 700zlotých.
http://allegro.pl/turbina-seat-leon-altea-1-9-TDI*- [zkrácená url]

A nebo třeba Německo úplně nové, akorát to není origo podle mě.
https://www.ebay.de/itm/NEU-Turbolader-fur-VW-Golf [zkrácená url]

Popřípadě úplně nové origo v Polsku, vyjde o cca 2k levněji než u nás.
http://allegro.pl/audi-seat-skoda-vw-1-9-TDI*-nowa-03g253014f-i7347004574.html

Do čeho by jste šli z těch variant? Díky moc za názor
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

30.05 2018 11:35


Běžná praxe u repasů turbodmychadel je, seřídit je na nižší plnící tlak. Prostě aby tolik "netočilo" a přežilo poskytnutou záruku.

Z kraje roku sem řešil opravu jednoho auta v rodině s VGT* turbem. První repasované Turbo* tlačilo málo a nedalo se to seřídit. Takže druhý repas od jiné firmy a už o hodně lepší, ale i tak nedávalo tolik co by mělo. Ale seřídit šlo. Jenom to celkem trvá - najet data, nechat vychladnout, trochu seřídit a znova zkoušet a furt dokola.

Za mě - nové je nové.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

30.05 2018 11:40


Turba u turbodieslov su komplikovanejsie ako turba u 1.8T, ktore je obtokove s jednou WG.. Tam by som sa nebal nicoho..

Svojho casu som mal audi s3 s cinskym turbom (vlastnil som 3 roky) , nachipovane na maximum (1.6bar) a Turbo* drzalo aj po predaji. Daju sa takisto kupit "chra vlozky", ktore stoja doslova par penazi (100euro) , nechas len stary housing, cely stred mas novy a jazdis. Prakticku skusenost s tym ale nemam. Kazdopadne Turbo* u 1.8T nie je ziadny problem, je toho na mraky a uz to nic nestoji v porovnani s minulostou.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A este ked mas A4/A6 tak ani nie je take strasne to vymenit. v golfe/TT/A3ke je to velky problem tam sa setrit neoplati.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

30.05 2018 11:47


Taže jít do novýho origo, vyměnit a neřešit a bejt vklidu, že Turbo* tlačí tak jak má a není to nějaký škrcený a podobně.

OK, tak poptám někde nový originál Turbo*, vyměním to a bude.

Já na své A4 3.0 TDI* BKN mám najeto cca 220tkm a už je také druhé Turbo*, předchozí majitel nechal měnit v Audi přímo za nové oroginál asi za 40k. Tak tam mě to snad nepotká, má najeto cca 80 000km no
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.8. 2012
Příspěvků: 226 | Témat: 34

30.05 2018 22:41


Koukám, že jsem tady rozjel docela diskusi . Každopádně finální rozhodnutí z toho zatím nepadlo. Ono nechat si od servisu koupit Turbo* v autokelly znašky KKK za 19000 mi přijde taky jako úlet. Je mi jasný, že na to maj chlapci slevy, ale i tak. Tím spíš, když se dá Mahle koupit za 13.

Ještě jedna úvaha, ten motor má nalítáno 270000 a žere 2 dcl oleje na 1000km, co se stane až tam vrazim nový Turbo* a ono začne tlačit tak jak má?
nahoru

sponzor





30.05 2018 22:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

01.06 2018 7:02


0,2dcl na 1000km je uplne v pohode na ten motor a tie km. Ja to mam na BEX podobne. 0,5l na 3500km. Podla mna to bude unik cez Turbo* Dáš nové Turbo* a auto bude ako nové.

Mne Turbo* zapíska, ked ho poriadne pritlačím na 5.kvalte od 2500ot a potom je ticho, takže nejaku vačšiu volu už ma (245 000km)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

01.06 2018 8:21


lukydm: já na BXE mám Turbo* cca 90 000km, je fakt, že s tím jezdil jeden chlap co to měl často podtočené apod., takže už to zase padá do nouzáku, ikdyž před 3 roky bylo úplně nové origo. Za chvílí se na to půjdu mrknout do garáže, jestli je zatuhlá regulace nebo kde je problém a zkusím to projet a načíst nějaký logy a hodnoty jak se to chová. Je to bráchy OII FL a teď mu to udělalo 2x na dálnici, proto jsem to taky začal řešit.

Diagnostiku jsem začal řešit tady: https://audiklub.cz/forum/prispevek/1389538-diagno [zkrácená url]

Myslím si, že čištění regulace je prostě dočasné, dělal jsem to kdysi, respektive nechával dělat Xkrát na starším 1.9 TDI* 81kw ASV a bylo to pořád dokola co půl roku, až úplně nové a byl 100% klid.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

01.06 2018 8:27


tak zrovna 81kw stim byl furt problém proto tam dávali podložky aby to zamezilo zatuhnutí ,ale pd tim nějak netrpí extra máma má superba 96kw vyloženě 1500otáčkovej člověk a nechalo se vyčistit a 3 roky drželo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

01.06 2018 9:08


OK, nejdriv na to mrknu, treba to zatuhnute nebude a bude jasno, ale myslim, ze to bude tou regulaci ..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email