Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 521 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 519
Uživatelů: 2
Celkem: 521

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

23.05 2018 19:00


Dobrý den už si nevim rad, s mou audi 80B3. 1.8S 66KW kód motoru JN
Popis.přišel jsem ráno k autu a nenastartoval. Po hodinách hledání závady jsem zjistil že do rozdělovače paliva nejde benzín. Koukl jsem na vaše fórum. A zjistil ahaha asi čerpadlo. Vymenil jsem.tlak už tam jde ale trainer klade takový odpor že ho vzduch v sání nezvedne manuálně motor při přizvednutí naskočí jak švícary. Zase ahaha kouknu sem a regulátor tlaku na zpátečce.Výmena a zase prd. Nakonec výmena i celého vstřikování včetně regulátoru dif.tlaku.Furt prd. Tak mě teď napadlo jestli mi neprodali poláci čerpadlo co dává velký tlak a tím je větší odpor traineru a vzduch ho neutáhne. Čerpadlo dle údajů má dávat 6.5 barů. Jinak pdtlakové hadice taky nové včetně želvy.Docela rád bych to rozchodil pač jsem v tom už slušně zahučel a hypotéku si brát nechci:-D
. Děkuji
nahoru

sponzor





23.05 2018 19:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

24.05 2018 11:40


Je to tanier, nie trainer. Slovensky ekvivalent ceskeho talir. Chcete-li, klapka.

Cerpadlo (nove) dava obvykle tlak vyssi ako 6,5 bar. Pri zaskrtenom obehu sa tlak moze vysplhat nad 8 barov. 6,5 bar je tlak na ktory by mal regulator tlak regulovat na 5 valcovom motore. JN je 4valec a tam je pracovny tlak 6 bar. Co viem, tak cerpadla su vovnutri +- rovnake, lisia sa mechanickym vyhotovenim podla toho, kam idu.

Ta zavada sa stala nahodile zo dna na den? Vcera to este islo a dnes to nejde? Alebo auto stalo dlhsie odstavene?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

24.05 2018 16:24


Ne postupně auto začalo být línější a línější do kopců. Jinak děkuji za snahu mi pomoci.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

24.05 2018 16:31


To je dost podstatna informacia. Pocas toho ako sa auto postupne stavalo lenivejsie a lenivejsie, vrtal sa v tom niekto? Nastavovala sa "bohatost" na Jetronicu, alebo sa robili ine zasahy?

Inac KE-Jet nie je plug & play. To znamena, ze ked sa funkcny rozdelovac paliva z jedneho auta prehodi do druheho, nie je zarucene, ze to druhe auto bude fungovat. Diely sa musia pred montazou nastavit do vychodzej polohy a po montazi a nastartovani nastavit na spravny chod.

Predpokladom k celkovo dobrej funkcnosti KE-Jetronicu potom bude fungujuca Lambda* sonda. Ta ak nefunguje, tak je akekolvek laborovanie so zvyskom zbytocne.

Ak sa rucne nadzdvihne tanier vahy vzduchu, auto aspon zastartuje, hej? Tym padom mozno vylucit nahlu zavadu na zapalovani a sustredit sa na vstrekovanie.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

24.05 2018 17:49


Ano ručně přizdvihnu a lehce pridám plyn a jako švícary. Žádným hejblazem na ničem jsem nešteloval pouze vyměňoval.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

24.05 2018 17:53


Pred výměnou čerpadla nešel benzín do rozdělovací hlavy . po výměně jde. Jen mi zaráží že ať vyměnim co vyměnim furt se to chová stejně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

24.05 2018 19:24


Asi bych vrátil do auta všechny díly, pokud se v nich nikdo nevrtal, mimo nefunkčního čerpadla. Základem je naprostá čistota paliva, tedy prvně filtr, propláchnout trubky. Po montáži čerpadla a pohybem trubek se uvolní nečistoty.
Rozdělovač paliva, je-li déle bez paliva zpravidla nefunguje dobře, anebo vůbec. I dlouhým stání motoru dokáže starý benzín s usazeninami odrovnat rozdělovač.

Výměna rozdělovače za jiný je možná, ale musím vědět, že je na stopro OK, a jeho základní seřízení také.
Použité, kdesi uložené zřídka kdy jsou zcela OK a po namontování bez další přípravy většinou zlobí.

Nezvedání talíře má více příčin:

1. Motor někde saje falešný vzduch mimo cestu talíře a proto ho nezbývá dost na zvednutí (veškeré hadice, spoje, posilovač brzd, možná netěsnost přímo v sání u trysek).
2.Talíř není ve správné poloze a proto ho vzduch nezvedne (po nějaké montáži, násilné změně polohy).
3. Odpor talíře je moc velký, a proto jej vzduch nezvedne.

Ad 1. Pečlivě znovu všechny spoje a gumy přejít, ucpat vývod pro posilovač. Netěsnost O kroužků u vstřiků zjišťuju snadno použitím start spreje. Opatrně za chodu motoru stříknu na místa vstřiků a když se změní chod motoru, je to netěsností. Je to ale prudká hořlavina, tak nevím jestli tohle radit.

Ad 2. Po sundání gumy sání je vidět nalepený štítek, kde je uvedená základní poloha talíře a podle toho zkontrolovat.

Ad 3. Při vypnutém motoru se rameno s talířem musí pohybovat nahoru a dolů zcela volně, zlehka, bez sebemenšího zadrhávání. Pokud nejde, může být hřídelka uložení ramena s talířem přirezlá. Další příčinou ne volného chodu ramena nahoru je samotný pístek ze spodu rozdělovače, který může zadrhávat (nečistoty, usazeniny, přidření).
Pokud je chod ramena s talířem za klidu motoru v pořádku a projevuje se pouze při chodu motoru, tak je závada v samotném rozdělovači (nečistoty, nastavení), anebo v elektrohydraulickém regulátoru z boku rozdělovače (nečistoty, nastavení).

Já se kloním k první variantě, a to, že někde motor saje mimo talíř.

Na seřízení KE-J to chce dva přesné manometry do 10 atm, k tomu příslušná šroubení na připojení k rozdělovači paliva. Dva slušné měřáky, z toho jeden lépe klasiku ručičkový a mnoho hodin trpělivosti.

Začínám tím nejjednodušším a to sáním. Abych nezapomněl, nad klapkou je sítko, tak pozor na něj, viděl jsem jej zcela zacpané a otočené dolů, takže motor nejel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

24.05 2018 19:40


Problém je ten že jsem večer prijel a ráno nic .jo a z boku ten diferenční měrič může zavinit to že to nenastartuje samo?? Nenameril jsem na patici žádný proud. A to sítko má být vyboulené nahoru?? to jsem asi taky posral
Jinak strašně mooc děkuji za rady.
nahoru

sponzor





24.05 2018 19:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

24.05 2018 20:10


Omlouvám se za chyby píši z telefonu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

24.05 2018 20:31


Když večer benzín jde a ráno nikoli, tak auto ráno nejede. Mohlo se čerpadlo zadřít, ucpat, ale nové benzín vyřešilo.
Z boku rozdělovače není měřič, ale regulátor, kterým ŘJ ovládá dávkování benzínu do vstřiků. U něj se měří proud v miliampérech protékající obvodem. Ale do něj bych nerýpal a začal tím sáním.
Od nejjednoduššího k tomu složitějšímu.

Pokud vzduch nezvedne talíř, tak konec ramena nezvedne píst v rozdělovači a do motoru nejde vůbec žádný benzín. Pokud je talíř v klidu, nezvednutý, tak nejde benzín nikam. Je to čistá mechanika. Teprve otázka kolik toho benzínu jde, závisí na činnosti i ostatních elektrických součástek. Ale základem je jen zvedání ramene a tím mechanické otevírání 4 otvorů uvnitř rozdělovače.

Pro studený start je navíc na sání pomocný 5. vstřik, který je pod tlakem benzínu neustále a jednoduše čeká na proud od teplotního spínače. Pokud je teplota vody nízká, spínač pustí proud do 5. vstřiku, ten se otevře a pustí benzín navíc na studený start. Po krátkém čase (vteřiny) se spínač sám zahřeje (průchodem proudu), přeruší okruh do 5. vstřiku a ten se zavře. Zahřátý motor již startuje bez 5. vstřiku, jinak by se ulil.
Z toho vyplývá, že minimálně studený motor by měl nějak reagovat na start, alespoň nějaká reakce musí být. I když rozdělovač bude zcela mimo provoz, tak na 5. vstřik při studeném startu musí nějak reagovat, alespoň pár sekund nějak běžet.

Po určité době, několika studených startech, se však spínač 5. vstřiku zahřeje natolik, že již tento vstřik nesepne. Musí se chvíli počkat, než opět vychladne a spíná. Je to tak pro ochranu motoru před ulitím benzínem, pokud by se startování vícekrát opakovalo.
Naposledy upravil vintera dne 24.05 2018 20:42, celkově upraveno 1 krát. (18% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

24.05 2018 20:36


Díky . tak jestli jsem to pochopil správně tak i když nebude fungovat nic z těch elektrických věcí okolo tak by to stejně mělo alespoň samo naskočit. I když by to hrkalo ale naskočit by to mělo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

24.05 2018 20:39


Ok zitra až přestane pršet tak se pustím znovu do sání a změrim klidový stav klapky. Pak dám věd3t. Moc děkuji.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

24.05 2018 20:47


Ano, na první studené starty musí nějak naskočit i s vadným rozdělovačem, ale teplý start již musí ovládat sám talíř, ten jediný je schopný otevřít benzín ke vstřikům, nic jiného již benzín nepustí. Talíř dole = žádný benzín.

Jestli studený nechytá, vůbec nereaguje, tak je závada někde kolem 5. vstřiku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

24.05 2018 23:24


Suhlasim s vinterom, ze sa treba zamerat na sanie a pokusit sa to rozchodit s povodnym rozdelovacom.

Ten tanier byva cca okolo 1mm pod zaciatkom najuzsieho miesta v tom zuzujucom sa kanali. Mera sa to na okraji susediacom s rozdelovacom (najkratsie rameno). Ked je system natlakovany, tak pri pokuse o zdvihnutie taniera za centralnu skrutku musi byt citit malu, cca 1mm volu. Ak tam vola nie je, vstreky zostanu otvorene a napustia benzin do sania. Potom su mizerne teple starty po kratkom stani. Toto by ale malo byt vsetko OK, pokial si neoddelil rozdelovac od odmeriavaca. Len vtedy sa toto nastavenie moze samovolne porusit.

Tanier by malo ist zdvihnut tahom dvoma prstami za centralnu skrutku. Bude klast odpor (a to je dobre), ale odpor by mal byt v celej drahe rovnaky. Smerom dole sa nesmie vobec zadrhavat a musi ist uplne lahko bez odporu. Inac nastala situacia, ktoru popisuje vintera. Keby si tanier zdvihol niekolko krat po sebe, mal by potom ist uplne lahko aj hore, pretoze vypustis zo zasobnika tlaku vsetok systemovy tlak a nema uz co tlacit proti ramenu taniera. (Zaroven budes mat nastriekany benzin v sani, na to pozor!).

Ked budes tanier zdvihat, tak by si mal pocut take jemne vysoke piskanie / skripanie. To je znamenie, ze tanierom otvaras vstreky.

Pri tesneniach vstrekov podla mna na takom aute nie je otazka ci netesnia, ale ako velmi. Zivotnost tych gumiciek je pri optimistickom odhade tak 10 rokov, potom zacnu prepustat. Co je horsie, casom este aj tvrdnu. Takze nielenze netesnia, ale je ich aj problem vybrat. Ak tie gumicky budes menit, rob to s rozumom a opatrne. Plastove vlozky v ktorych su vstreky vlozene budu po tych rokoch krehke a ked na to budes pacit zo strany, vlozka sa moze zlomit a polka moze spadnut do sania.

Dalsi vdacny zdroj uniku podtlaku na B3jke je hadica odvetravania klukovky a plastove prechodky z tenkych hadiciek na hadicu medzi jetronicom a klapkou. Tiez nie je odveci prekontrolovat, ci si spravne usadil hadicu na Jetronic. Niekedy nechce dosadnut uplne na koniec a potom sa tadial saje falosny vzduch. Co je horsie, tak sa casom hadica zdeformuje pod stahovacou paskou a uz ju nejde vobec poriadne usadit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

25.05 2018 4:47


Drkuji po pràci se na to vrhnu. Studené to samo nechce vůbec chytit. Děkuji vsem zs cenné infoformace.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

25.05 2018 16:18


Tak pánové první fázi mám za sebou .Švagr co mi pomáhal si hrál s tou klapkou a prý myslel že se pohybuje dolů .nastavil jsem klapku na 1mm a chytlo to sice se to klepe na volnobeh jak nemocný pes a jakmile pridám tak to zdechne . Ale první úspěch je tu děkuji . a můzete mi poradit co dále???[/img]
nahoru

sponzor





25.05 2018 16:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

25.05 2018 17:12


Jo a zjistil jsem že mi do toho dvoufousového diferenčáku nejde žádné napětí
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

25.05 2018 20:30


Tak už to mám.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

25.05 2018 20:58


Tak sa pochval v čom bol pes zakopaný
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

25.05 2018 21:41


Tak v prvé řadě děkuji za rady a to mooooc. Dnes jsem zaslepil vše do želvy. Našel jednu prasklou hadici od odsávání olejových par.za druhé zkontrolpcal talíř. Byl zamáčknutý na 4mm nastavil dle rady na 1mm. Auto chytlo do volnoběžných otáček. Ale při přidání plynu zdechalo.zjistil jsem že nejde proud do diferenčního rozdelovače tlaku ten dvou pinový z boku. Vzal jsem trafo s potenciometrem a pustil do nej štávu a postupně přidával volty no a auto se zklidnilo a reagocalo na plyn. Tak jsem prozvonil kábl do RJ a zen byl v pořádku . rozebral jsem Ř.J. A našel vypálené dvě cesty. Tak už musim jen sehnat Ř.J. souběh dvou závad mi dal zabrat. Bez vás bych to nedal.jen mi přišlo divný ž vstupní napětí do Ř.J jsem naměřil pouze 10.5 V. Ale faaaakt moooc děkuji. Víc věcí v řiti a dokáže to potrápit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

25.05 2018 21:44


Omlouvám se že píši jak debil ale mám v sobě půl flašky Tulamore a ještě píši z telefonu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

25.05 2018 22:39


nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

26.05 2018 6:30


GZ. Ked je motor ohriaty, tak by to malo ist aj ked ten dvojpinovy konektor nie je zapojeny. S pustanim prudu donho pozor, pretoze ma pomerne maly odpor a mohol by si ho odpalit.

Ak RJ ma napajanie iba 10,5V, to treba vyriesit. Zda sa mi, ze tieto RJ sa pri 10V vypinaju. Mari sa mi, ze by tam malo byt nejake rele, co RJ napaja.

Potom daj vediet, ako si dopadol s druhou riadiackou. Asi to bude chciet trocha postelovat alebo vymenit aj dalsie mrtve diely okolo. Btw, nie je na tom vedeni skrat? Bolo by dobre zevrubne skontrolovat kabelaz okolo, aby si nevypalil cesty aj na druhej RJ. Teda pokial nie je ina zjavna pricina problemu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

26.05 2018 11:47


No aai tam bude i jiný problém protože švagr si tam zapojoval rádio a nějak se mu tam ještě začalo hulit tak budu zase hledat .
nahoru

sponzor





26.05 2018 11:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

26.05 2018 22:10


Pokud chceš zkoušet regulátor na hlavě rozdělovače, tak nejjednodušší jsou
v serii dvě baterie AA 1,5 V. Používám to při pročišťování od usazenin uvnitř.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

05.06 2018 21:20


Zdravim. Tak mi přišla jiná ř.j. a zase nic. Pořád mi nejde žádné napětí na ten dvoupinový konektor toho regulátoru. Tak už nevim. Kabely až k ř.j průchpzí změřeno i na kostu a nic.jde o to jestli nemám v řiti napájení ř.j. jen že nemám el. Schéma a v knize jak na to taky není potřebuji vědět který pin do ř.j. je přívodní
Děkuji
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

05.06 2018 22:14


z hlavy to netrefím, ale bude to určitě jeden z nejsilnějších, tedy 1,5. A těch tam moc není. Napájená je z pojistek, které jsou před řadou normálních pojistek, hned na předním okraji pojistkovky. Bývá na nich i krytka s nápisem "motor"
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.06 2018 7:31


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


to su sice trocha ine auta, ale RJ by mali byt +- kompatibilne. Tam sa pise, ze Start/Run Power je na pine 1.

Ked trocha pogooglis, urcite najdes aj schemu elektriky na 80tku s Jetronicom.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 1

06.06 2018 14:05


No je tan jediný silný drát a ten je bez napětí zhruba u prostřed té žehličky a navrch z něj vede dodatečně pridělávaný drát k alarmu a imobilizéru značky jablotron. Asi předchozí majitel přidělával tak doufám že toto bude ten přívod.
Dám vědět jak jsem pikročil.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.06 2018 20:32


Ponuka sa otazka: je napatie vobec niekde na niecom, co je napajane z RJ vstrekovania? Skontroloval by som ci je 5V na potenciometri na odmeriavaci, ci je napatie na regulatore volnobehu a na oboch pinoch snimaca teploty. Cerpadlo nie je napajane z RJ vstrekovania a staci mu, ak rele cerpadla dostava pulzy z RJ zapalovania.

A kedze je to polo-mechanicka vstrekovacka, tak bez funkcnej RJ vstrekovania v pohode nastartuje a auto dokonca bude bez vaznych problemov aj jazdit, ak je mechanicka cast aspon trocha v poriadku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email