Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 372 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 369
Uživatelů: 3
Celkem: 372

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.4. 2018
Příspěvků: 5 | Témat: 1

27.04 2018 21:13


Zdravím, po chvíli dumání jsem se rozhodl zde vytvořit thread kde budu postovat příběhy, fotky a postřehy z mého projektu.
Jedná se Audi 80 B2, 1.8 65kW, z roku 86. Auto koupil děda od sousedky v docela dost slušném a fungujícím stavu. Bohužel s Audinou téměř nejezdil a tak se stalo že 6-7 let stála vedle stodoly.


Náhled, klikni pro zvětšení.


O dědu jsem bohužel přišel a tak jsem si řekl, že by bylo pěkné jeho projekt dokončit. Je mi 22, pocházím sice z autařské rodiny a k autům jsem byl vedený od malička ale co se týče opravování aut toho opravdu moc nevím (až na základy jako je výměna filtrů, olejů atd.)

Kapitola 1)
Pokus o rozšlapání motoru.

Připojil jsem tedy baterku, napojil přívod paliva do kanistru (nikdo neví jak dlouho leží zbytky benzínu v nádrži), otočil klíčkem. Po chvilce točení motor naskočil, vytočil se do nějakých 2,5k otáček a zhasnul. To se opakovalo +-3x. Po chvilce brouzdání internetovými fóry jsem se dozvěděl že bude pravděpodobně zanesený karburátor.

Jenže co teď? Zkušenosti s opravami motoru mám opravdu malé takže bych se rád vyhnul rozebírání a čištění celého karburátoru. Našel jsem tedy pár videjí jak rozšlapat staré auto se zanešeným karburátorem. Tou kouzelnou přísadou byl sprej s nápisem „čistič karburátorů“. Objednal jsem tedy čistič karburátorů, nový olej, olejový i palivový filtr a svíčky a doufám že sprej pomůže a karburátor vyčistí.
Máte ještě nějaký typ jak motor rozšlapat aniž by se musel rozebírat a čistit karburátor?


V případě že by vás tento příspěvek zaujal byl bych moc rád o jakoukoliv zpětnou vazbu. Vše se budu učit metodou pokus omyl takže kdybych od vás dostal nějaké typy s čím začít, na co si dát pozor a tak dále opravdu moc bych to ocenil

Díky! Seb.



Pár fotek:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

sponzor





27.04 2018 21:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 635 | Témat: 20

27.04 2018 21:43


Good luck, těším se na výsledek!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.4. 2018
Příspěvků: 5 | Témat: 1

28.04 2018 9:47


Díky! Já taky...ale bude to běh na dlouhou trať :/
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

28.04 2018 10:21


Karbec je to poslední co bych se bál rozdělat a vyčistit. Hlavně je třeba postupovat systematicky, pokud ten dotyčný model karbecu už neznám z hlavy nebo nemám dokumentaci, tak si všechny kroky rozdělávání vyfotit!

Co tam je vůbec za karbec? Pierburg 2E2? 2E3? Normálně rozdělat, vyčistit sprejem a štětečky + hadříky. Vyfoukat vzduchem, ověřit výšku hladiny a složit. Horní dekl utahovat s citem ať se nezkroutí. Těsnění buď použít staré pokud není poškozené a nebo z těsnícího papíru střihnout nové.

Jé kde jsou ty časy. Můj Pierburg 2E2 sem vypucoval, složil, seřídil podle manuálu různé dorazy a klapky studeného startu a pak na ten karbec zapoměl. 5let sem jenom dělal základní servis, lil provozní kapaliny a tankoval benzín. Za tu dobu ujel skoro 100tkm. Žádná lambda, žádná váha vzduchu, čidla teploty..nic..jen hall snímač v rozdělovači

Nicméně možná budeš bojovat s netěsnými membránami ovladače volnoběhu a nebo ovladače klapky studeného startu. Taky termoregulační pístek úhlu klapky I. stupně nevydrží věčně. Je to už prostě staré.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

28.04 2018 10:39


Super veľa zdaru

A ta foto s tým Žiguly vzadu mi pripomenula mladosť

"Mládí" hergot to by chcel ješte jednou zažít.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.4. 2018
Příspěvků: 5 | Témat: 1

28.04 2018 11:29


@Nakadah
Hm, díky moc za rady. Bohužel jak říkám, v karburátorech se absolutně nevyznám a nemám sebemenší tušení co je tam za karbec.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Je mi jasné že rozdělat a vyčistit karburátor bude asi to nejlepší řešení, uvidím jestli pomůže ten sprej. Jestli ne...budu se do toho muset pustit a doufat že to pak složím zpět do původního stavu



@urgi
Žigul je super stroj Není můj, je to jednoho chlápka co mi zařizoval vozík. Docela srdcař. Má doma v garáži snad uplně každý model žigulu co kdy vyrobily plus nějaké škodovky, 1203jky atd.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

28.04 2018 20:49


Samotný sprej ti nepomůže. Roky to stálo, z benzínu ti vznikla smradlavá žlutá voda co nehoří a ještě se z toho vysrážely biosračky. Rozebrat je ta pravá cesta. Vyčistit, vystříkat sprejem trysky, kanálky, vyfoukat vzduchem. Kdyby byl nějaký bordel v tryce tak do toho nedlubej drátem! Jedině kusem nylonového vlasce probrat. Ať nepoškodíš průřez trysky...

To co vidím na fotce je přesně Pierburg 2E2, na VW fórum sem před lety psal jak se sřizuje. Jestě bych našel servisni informace přímo od Pierburgu, co se mi podařilo kdysi stáhnout.

Jo a nedrbej do toho šroubku co je vidět v takové trubičce shora, tím se nastavuje volnoběžná směs.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

01.05 2018 10:45


VW (a stare Skody) maju vyhodu v tom, ze k nim existuje relativne hafo kadejakej ciastkovej dokumentacie. Nemal by byt problem zohnat zakladne elektricke schemy alebo manualy k funkcnym celkom. A prave tento Pierburg je pomerne modularny a niektore postupy by teoreticky mohli byt podobne, alebo rovnake ako na karburatore od niektorych Favoritov.

Takze loop:

1. zistim, co tam je (internety vedia)
2. zistim, ako to funguje a ako sa to opravuje (najdem bud servisny manual vyrobcu, alebo Reparaturleitfaden od VW)
3. az potom sa do toho pustam

Inac nelej cistic karburatorov do karburatora kym je na motore. Mohol by si si sposobit hydrolock motora, co by bola konecna.

A hej, bude ho treba rozobrat, ale to nie je ziaden velky problem. Fot si vsetky kroky pocas rozborky aby si to potom vedel zlozit nazad.
nahoru

sponzor





01.05 2018 10:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

01.05 2018 13:13


Nádhera.
Fandím ti, ať se dílo povede.
Budeš se potýkat s jinými těžkostmi, než to, že motor po těch letech nelze nastartovat.
Ty těžkosti se jmenují nedostupnost nových náhradních dílů.
Na druhou stranu v roce 1986 byla guma ještě guma a plast relativně "na věky", takže by nemuselo být tak zle, jako při shánění dílů na Audi o 12 let mladší.

A jak Ti radí kolegové výše - napřed o tom autě a motoru něco nastudovat a poshánět, než to začneš rozebírat. Je třeba znát spoustu věcí, např. utahovací momenty.
Počítej s tím, že brzdy budou po těch letech nečinnosti nefunkční a asi bych je řešil před první jízdou
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.4. 2018
Příspěvků: 5 | Témat: 1

01.05 2018 14:39


Díky moc za typy a rady!

Jdu tedy nastudovat a pohledat nějaké dokumentace a manuály. (Kdyby měl někdo nějaké ať už fyzické knížky nebo ke stažení byl bych rád )

Povolal jsem kamaráda co nedávno rozebíral karburátor do Favorita tak snad když dáme hlavy dohromady tak se nám to podaří …Teď už si na to jen najít čas
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

01.05 2018 17:23


Zamalo. Drzim palce, v cervenej to auto vyzera velmi dobre a urobil si velmi spravny prvy krok, ze si ju umyl. S cistym autom sa lepsie robi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

01.05 2018 17:54


No vida. Další super projekt. Držim palce, ať vydržíš a dotáhneš to do konce.
Po umytí vypadá super. Po delší době bude chtít asi rozebrat a vyčistit více věcí. Chce to pomalu a pečlivě projít veškeré vedení, ovládání palivové části a podobně.
Určitě to nebude na hned.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.4. 2018
Příspěvků: 5 | Témat: 1

12.06 2018 20:28


Tak bohužel :/ Oprava se nekoná. Nechce se ji někdo ujmout?
Kdyžtak tady jsem pro ní vytvořil inzerát
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email