Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 339 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 331
Uživatelů: 8
Celkem: 339

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.4. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 5

21.04 2018 14:27


Ahoj, chtěl bych si z Německa nechat dovézt Audi A5 (2016, benzin, automat, bílá, cena ideálně do 29k euro). Nabídku sleduji už cca 2 měsíce, ale když už najdu nějaké pěkné auto, tak je to vždy Multitronic* Převodovka*. Co jsem četl, tak je to prý průšvih a skoro každý radí "nebrat", ale do mého cenového limitu to vypadá, že Tiptronic* nebo Stronic prostě neseženu, tak jsem se chtěl optat, zda je ta Převodovka* vážně takové zlo u Audi A5 rok výroby 2016, nebo je to v pohodě?
nahoru

sponzor





21.04 2018 14:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

21.04 2018 17:49


Ne neni to zlo. To řikaj zpravidla lidi, co s ní ani nejeli. Samozřejmě TT je lepší už jen díky svýmu projevu, ale MT v těchhle modelech je úplně klidu, jen to má virtuální převody no. Kdysi sem řešil stejnej problém že tt nebyl k dispozici za rozumný prachy, tak jsem vzal s mt a spokojenost.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

21.04 2018 17:54


ber to tak že si maximálně uděláš repas i kdyby si měl TT tak ho uděláš jednou je to daň za KM a ojeté auto
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.4. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 5

21.04 2018 19:00


Díky za reakce. Ještě se optám, jak výrazný je ten projev TT vs MT? Nikdy jsem s MT právě nejel - je to při řazení znát nějak jinak, nebo v čem přesně je takhle pocitově rozdíl? Jinak ročně mám nájezd tak do 15tis. km, tak si myslím, že bych to (snad) zas tak brzy (repas) řešit nemusel

Btw, je pravda, že všechny A5ky dvojkolky jsou Multitronic* a že TT jsou až quattro*?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

22.04 2018 9:12


Su aj predne nahony S-tronic. Ale az od nejakeho 2015
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

27.04 2018 16:08


To chces tu uplne novou A5 nebo tu co se v 2016 prestala delat (facelift)? Pokud se divas na ty starsi - faceliftovane v motorizaci 1.8 TFSI*, tak tam se daval pouze manual a Multitronic*. Ale mel jsem zato, ze u 2.0 TFSI* a 3.0 TFSI* se daval S-tronic. U dvoulitru na ctyrkolkach a u trilitru to byla jedina volba (byla to jen ctyrkolka). Jakou chces motorizaci?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.4. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 5

27.04 2018 18:56


podskubkar: jj, máš naprostou pravdu, už jsem to také pozjišťoval a auto už je objednané - příští týden mi ho přivezou. Vzal jsem 2016ku Sportback, 1.8 TFSI* s osmistupňovým Multitronicem, najeto 12k, tak se těším. Kamarád mi zjišťoval u známého v Audi, jestli je to nějaký provar nebo ne ta Převodovka*, a prý je to v pohodě, tak snad ano.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2012
Příspěvků: 196 | Témat: 10

27.04 2018 20:17


Tohle mě celkem děsí...1.8 TSI Multitronic*...
Není snad vetsi sebevrazda jak 1.8tsi a zaroven Multitronic*.
Na servise delame porad 1.8tsi 118kw . Super motory
Jsou jasně na black listu, a auta na netu jsou neprodejné ...
Ale preji at to funguje.
nahoru

sponzor





27.04 2018 20:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.4. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 5

27.04 2018 23:20


Fakt? A co přesně se poruchává? Není to jen u starších ročníků? Já doufám, že to bude v pohodě
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

28.04 2018 10:50


Nestras ho, má iba 12000km. Tam nic nehrozi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

28.04 2018 13:23


U tech starsich TFSI* (zhruba rv do 2011) to zralo olej, klidne i 1l na 1000km. Byly tam problemy s napinakem rozvodoveho retezu a tak. Byly v tom 1.6, 1.8 i 2.0 motory. V pripade toho 1.8 to byly ty 118 kw. A5 pred faceliftem. Ty mas bud 125 kw nebo 130 kw. Ty uz tim netrpi. Aspon podle A5 fora z UK a Nemecka jsou lide spokojeni. Ja mam take A5 v 1.8 125 kw mam 70 tis a ok. Ale popravde priste bych bral radsi aspon 2.0 nebo 3.0. Tohle nijak zavratne nejede. Doufam ze nemas tu utlumenou 1.8 verzi s 106 kw. Ta je fakt slaba jel jsem v tom a nulova dynamika a vysoka spotreba. Taky tim ze to byli na 19 kolech.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.4. 2018
Příspěvků: 25 | Témat: 5

28.04 2018 14:05


díky za feedback, mám právě tu 1.8 se 106 kW, ale já nejsem žádnej trhač asfaltu, nejezdím nijak rychle - to auto jsem si koupil, protože se mi líbí vzhledově a protože jsem měl Audi jako vysněný auto Přemýšlel jsem teda, že bych to nechal načipovat na 176 kW, ale zase si říkám, když je to ten Multitronic*, aby se mi to pak nevymstilo. Co vy, šli byste do toho?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

28.04 2018 16:18


Na Multitronic* Ti upravia krutiaci moment prevodovky na nizsi a vtedy je to ok
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

28.04 2018 16:26


Ze by chip umel pridaf 70kw? To se mi nezda
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

28.04 2018 22:45


Tak uvidis. Ja take nejsem trhac asfaltu to bych nemel 1.8 Ale kdyz jsem v tom jel tak mi tam chybela dynamika. Na dalnici ze 110 km/h to v mirnem kopci na 150 km/h trvalo fakt hodne dlouho. Tyden na to jsem zkousel tu 125kw a bylo to o dost lepsi. Ale mozna v tom fakt byly ty kola. Ta slabsi mela 19" coz je fakt moc na takovy motor. Ta silnejsi 17". Obe byly v manualu. Mozna Multitronic* pomuze. Jinak fakt netusim jestli je v tech motorech se 106kw a 125kw nejaky zasadni konstrukcni rozdil ale muj odhad by byl ze asi ne a tim cipem se dostanes aspon na 125kw, ale 170 mi prijde uz moc, ale ono je to 170 koni tak jsi mozna myslel to
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email