Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 2
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 1

17.04 2018 11:49


Cavte chalosi, prosim vas, chcel by som velmi velku radu. Rozhodol som sa kupit si Audi S4 B6 ale problem je v tom, ze je prerobena na plyn. Podla recenzii znacky plynu by to malo byt spolahlive a jazdit by to malo slusne ale obavam sa toho...chcel by som sa vas opytat ci to je velky risk a ci je to blbost. pripajam aj link ku konkretnej S4 https://www.autobazar.eu/audi-s4-avant-42-v8-quattro*-6st-id11226497.html
nahoru

sponzor





17.04 2018 11:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

17.04 2018 11:59


LPG* instalace se dá bez problému demontovat a zahodit do kopřiv. Nebo prodat. Nebál bych se toho. Motor 4.2 V8 snáší LPG* dobře, ale zase si říkám že S4 s tímhle motorem na LPG* je tak trochu schýza. Na benzín to stejně jede dycky nejlíp, pokud by to teda nemělo vtřik kapalné fáze LPG*, což podle fotek rozhodně nemá (krom toho to provedení instalace LPG* pod kapotou je hnus...aby se člověk styděl tu kapotu zvednout).

EDIT: trochu sem zapátral a ICOM zjevně aktuálně dělá jenom vstřik kapalné fáze, takže by to chtělo zjistit co tam přesně je za systém.
Naposledy upravil Nakadah dne 17.04 2018 12:04, celkově upraveno 1 krát. (15% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.12. 2013
Příspěvků: 294 | Témat: 14

17.04 2018 12:02


Jestli jsou udělané rozvody, tak je to celkem fajn cena.
S plynem neporadím, ale myslím že moc pozitivních reakcí tu nedostaneš.

Ještě bacha na spotřebu oleje. Rozvody jsem měl taky dobré, ale olej to žralo hodně. Pak je to docela drahá sranda.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 1

17.04 2018 13:07


na inom fore mi jeden chlapik odpisal toto :
"Úvaha...má 209 tis km a robený velký servis.Žeby preto aby bol spokojný nový majiteľ ? Ak ho nepodozrievame že to všetko je iba preto aby bolo možné sa auta zbaviť,tak treba vychádzať z faktu,že nové orig. veci prémiovej značky teda toho veľa nevydržia.Plyn je báječná vec.Jednu to zakucká a tá prémiovka natrčí dlaň a nechcem vidieť ten smútok.Ak bol prvý majiteľ milionár,ty musíš byť ako druhý už miliardár.Toto sú autá ktoré rozumný človek majiteľovi nezávidí ale ľutuje ho"

a dost ma tým zneistil
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

17.04 2018 13:34


To co napsal je strašná pravda. Navíc je to V8 s plynem, takže to v přepočtu žere jako 1.9TDI a přesto se toho zbavuje. A po velkým servisu. Není to zvláštní?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 1

17.04 2018 13:47


zvlastne to samozrejme je. ale ked si popozeram vsety inzeraty S4 tak ceny su cca rovnake. plus toto je manual. Ďalsia vec je to 2003 rocnik cize zas az tak zvlastne ze sa niekto chce zbavit stareho auta to nie je. V kazdom pripade kupovanie stareho auta s V8 je uz samo o sebe ako kupovat macku co vreci
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

17.04 2018 14:30


Pokud máš dost peněz na případné další opravy, tak proč ne. Počítej, že servis bude stát tak 50-100 tisíc ročně.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

17.04 2018 15:30


Zase tak hrozně bych to neviděl co by si tam chtěl dělat za 50-100 ročně za servis ? ano když se to vysere tak to polkne jak nic ale tolik za běžnou údržbu ne Mr. Death:
nahoru

sponzor





17.04 2018 15:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 1

17.04 2018 15:43


ja ratam ako beznu udrzbu gumy, brzdove platnicky, olej popripade chladiaca zmes...co viac? voda do ostrekovacov...ten plyn jedine ak porobi sarapatu to beriem..ceny plynu aj vsetkeho co sa tyka LPG* ide uplne pomimo mna. :/
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

17.04 2018 15:52


plyn nevím ten jsem nikdy neměl ale moje s8 jako údržbu jsem dělal čištění sání a olej,separátor,olej motor ,filtry a Převodovka* a nad rámec údržby bylo benzínová pumpa, ABS* jednotka a zásobník vzduchu mechů a klika kessy možná ještě nějaká drobnost ale teď nevim to vše za dva roky to i víc mě stála posranej 3.0tdi víc než tohle
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 1

17.04 2018 15:55


mozem sa teda opytat kolko ta to priemerne rocne vyjde udrzba S8? aky mas rocnik prosim ta?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

17.04 2018 16:00


tohle všechno mě vyšlo na 70 litrů cca za dva roky ale raketa benzínu 2007 D3 270 najeto
ale to neznamená že se něco nemůže vysrat za 200 litrů
známej má s6 c6 defakto to samé a zahučel tam za 150 litrů za rok ale vyměnil všechno co se dalo
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

17.04 2018 16:12


Záměrně nepíšu běžnou údržbu. Je to eSko, který má spoustu "kurvítek". Navíc je to celkem starý auto. Moc dobře vím, kolik mě ročně stojí provoz S6 C5 z roku 2001. Jeden rok je to za servis třeba jenom třicet, protože se vymění olej, filtry a nějaká blbost. Další rok je to třeba sedmdesát, protože se posere něco většího, je potřeba koupit kotouče, desky, gumy, díly náprav a podobně. A jakmile na to ty prachy nemáš, tak to auto začne neuvěřitelně rychle chátrat.
Samozřejmě taky záleží, jestli se s tím jdeš dvakrát za měsíc projet nebo to máš na denní ježdění. U mě je to ten druhý případ.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

17.04 2018 16:17


stručně a jasně pokud nemáš aspoň 50 taců pod zadkem když se něco rozbije tak nad tím ani nepřemejšlej
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

17.04 2018 17:10


o 50 tacov nejde. ide o to ako rychlo je schopny tych 50 tacov zohnat. ak na to bude setrit 3 mesiace tak to nie je auto pre neho. ked to zatiahne z jednej vyplaty a este mu aj ostane tak potom to mozno dava zmysel. to znamena ze ak nezarabas stabilne aspon 2300+ tak to ani nahodou neries.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.5. 2013
Příspěvků: 101 | Témat: 1

17.04 2018 22:49


Dystak mam 2 S4 rozebrany na ND kdyby bylo něco potřeba. Ale ja bych eSko v plynu fakt nechtel ale je to tvoje volba ja jezdim z moji okolo 20L benalu ale svižně! po meste to něco sežere.
nahoru

sponzor





17.04 2018 22:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 1

18.04 2018 8:06


tak mam dalsie info ohladom auta, vraj nejde natankovat LPG* lebo je asi zaseknuty spatny ventil. chcem sa opytat kolko by taka sranda vysla na opravu? dalej na nom vraj musi vymenit zadne kotuce ( to by spravil on este skor ako ho preda ) inak by malo byt motoricky v uplne paradnom stave,rozvody, termostat, vodna pumpa a tesnenia boli menene...myslite ze to je risk?
popripade ho dokopem pred kupou aj nech opravi ventil na LPG* a bude to ok co myslite? Povedal ze ak mam zaujem vieme sa aj zacat bavit o cene...realne si myslim, ze z 8700€ by bez vahania zhodil na 8 ak ho potrapim aj viac
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

18.04 2018 8:19


Již jednou jsem to psal S4 za 180-200 tisíc je věc před servisem za kilo. Od nového roku dělám už třetí go na tuhle V8 a nikdo z nich to neměl pod 80. Ten kdo má S4 po servise v super stavu po go která mu nezere olej tak ji přECI* nedá za 200. A spec na tu spotřebu oleje bacha to se totiž při koupi a jízdě nedá absolutně poznat.
No a k takovýmu autu provrtanymu prasivym plynem se vyjadřovat nebudu ani slovem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

18.04 2018 8:36


Satas: Ámen.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 1

18.04 2018 8:45


voci LPG* mam aj ja sam velke vyhrady o tom cely tento topic aj je pretoze je to z mojho pohladu rovnako blbost pchat LPG* do auta ktore je od vyroby jasne ze zrat bude aj za troch...so spotrbou vyssou pocitam a hladal som BEZ plynu ale kombinacia S4/manual/v dobrom stave len tazko najdes :/ a zas 25k€ na auto momentalne nemam. Preto bola aj moja otazka polozena co si vy vsetci myslite o tejto kombinacii...co viem do stareho tiptronicu by som nesiel ani za svet a najst manual je skor zazrak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

18.04 2018 11:16


No ona ta 4.2 v manuálu neni zadny zázrak, osobní zkušenost. Jezdil jsem 3 roky v 4f 4.2 +LPG* a můžu ti popravde říct ze LPG* do takové kary prostě ne. Najel jsem s tema 2ma dokupy asi 150tkm. Cenove byl servis v pohode protoze si 90% udelam sam a motor mi dělal satas. Jinak pokud shanis pěknej 8valec tak hledej nejakou nezprasenou a pritlac na pilku s cenou protoze te to na velky prachy vyjde tak jako tak a budes mit aspon auto v budoucnu zase prodatelny. Jinak ted jezdim a8 4.2 TDI* a spotřebou parada omnoho lepsi nez 4.2 plyn
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 1

18.04 2018 11:58


momentalne uz som v kontakte s majitelom a hned mi povedal, ze s cenou sa vieme bavit samozrejme ze 8700 neni pevna a neni problem spustit kezde s nou jazdil este po pridani inzeratu. Povedal mi, že sa neda natankovat plyn lebo je asi zaseknuta spatna klapka a ze mi to vie dat spravit plus zadne kotuce vymenit lebo trasie pedalom alebo s cenou pojde dole. V kazdom pripade brzdy si necham spravit este od neho, nemienim jazdit na niecom co mi klepe brzdovym pedalom. myslim ze ak zhodi tak 1000€ dole s tym, ze sa pojdeme spolu previest na random vybrany servis na obhliadku a potvrdia mi tieto chyby ( vlastne len klapka a skrabanec na narazniku ) si myslim, ze to nebude zla investicia alebo ano? Moj priblizny rocny najazd je do 20k km takze tomu ani nenalozim velmi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

18.04 2018 13:08


jo jo znám to dobře .. prostě nereaguje . nevidí neslysší nenechá si poradit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

19.04 2018 6:51


Však ať si to koupí. Bez lidí co by chtěli řešit problémy svých aut, by tohle fórum strádalo. Základní pravidlo je, že koupě auta je teprve začátek
nahoru

sponzor





19.04 2018 6:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 1

19.04 2018 8:40


potom vam budem vypisovat a prosit vas o radu ked sa mi stane nejaka porucha ochotny Satas ma posle do prdele a zvysok sa mi vysmeje ale za tu radost to stat hadam bude
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

19.04 2018 8:48


Na tohle najdes dobreho mechanika a bude slapat jak vino ale musis ji doprat co bude pozadovat a ne odkladat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 22.12. 2017
Příspěvků: 97 | Témat: 1

19.04 2018 9:21


Vytrhat plynozlo pockat co plyn všechno zmrdal ((lambady většinou vzdycky) povymnenovat a modlit se aby satas měl čas na pripadnou go motoru
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

19.04 2018 12:04


Do eska bych taky plyn nedal a to mám Allroada v plynu. Mimochodem lambdy, katy, všechno OK i po 100 000km, jenom to musí někdo umět naladit.
Osobně bych z toho ten plyn taky vytáhl a vůbec to neřešil. Někdo ještě ocení náhradní díly na plyn.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 1

19.04 2018 12:58


Samozrejme tuto moznost nevylucujem. Primarne som hladal S4 bez plynu pretoze ma odradza od kupy ale je jediny s manualom a stary Tiptronic* nemam rad neverim mu takze do buducna je tato moznost urcite mozna. V kazdom pripade ak mi to nebude srat motor nevidim dovod aby som to daval prec.. uvidime casom sle zatial aj tak dakujem kazdemu za nazor a skusenosti
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.4. 2018
Příspěvků: 11 | Témat: 1

20.04 2018 15:25


Cavko, tak mam tu jasnu odpoved ako ma rieseny ICOM...LPG* nadrz je vzadu na mieste rezervy.. Icom je spraveny tak ze to tahalo aj benzin aj plyn nieco to na spotrebe usetrilo ale neslo to len na plyne ale da sa tam namontovat taky systém za 1000€ zapisane je aj v tp a LPG* sa da normalne demontovat...mam to chapat tak, ze to ide na plyn+beznzin naraz? nie je to zvlastne?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email