Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 433 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 428
Uživatelů: 5
Celkem: 433

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 2

14.04 2018 23:32


Zdravím
Dá se někde ve skrytém menu MMI* nastavit vyšší maximální hlasitost rádia?
nahoru

sponzor





14.04 2018 23:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 2

15.04 2018 21:37


Nikdo nic?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

17.04 2018 8:59


podle me jo.... mas bose nebo obyc? mne to hraje na plny koule ze se to skoro neda poslouchat jak je to nahlas... mam MMI* 3g s bose
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 2

17.04 2018 22:31


Bohužel jen obyč
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2672 | Témat: 171

17.04 2018 23:08


No neviem ale mne a6 4f obyč vždy hrala postačujúco.

Bez urážky čo tak navštíviť ušného?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

18.04 2018 7:54


No ja slyším dobre a taky me obe 4f bez bose nehráli moc nahlas... Ale neřešil jsem to protoze na jizdu to staci a kdyz jsem potreboval radio k praci pred barákem rak jsem nainstaloval do garaze 5.1.ky:-)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

18.04 2018 9:42


Vyssiu hlasitost nezvladnu uz repraky a takisto zosilovac nevyprodukuje vyssi vykon.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 2

18.04 2018 19:31


Pro jízdu s lidmi je to úplně dostačující, i sám to poslouchám slaběji, jen někdy bych si to pustil. Holt zvyk z druhého auta, kde je nainstalován Rockford Fosgate, ještě z mladých let

Ale jinak všem moc děkuji
nahoru

sponzor





18.04 2018 19:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

18.04 2018 19:47


bocom: 4f hraje docela dobre. Vyssi vykon to neda, ale to je kombinaci repro/zesik.
Ale zit s tim jde
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

18.04 2018 20:38


Zalezi i co mas za audio. Krome Bose bylo nekolik variant. Ta nejsockovejsi snad nemela ani repro v zadnich dverich. Ta nejvyssi neBose ma tusim 10 reproduktoru a hraje z myho pohledu dost hlasite. Nikdy jsem to na max nedal, protoze by mi nejspis praskla hlava. Spis bych typnul, ze bude problem jinde, pokud to neni nejnizsi audio. A i tak si myslim, ze to musi hrat nahlas az az. Spis v tu chvili bude problem vetsi zkresleni nez nedostatecna hlasitost.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

18.04 2018 20:58


A nebo potrebuje hrat tak az zacne padat zrcatko pro kazdeho je hlasite jinak
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 2

18.04 2018 21:59


Repro je tam dost a dle označení z audi výbavy je tam systém DPS

Nechtěl jsem rozvířit debatu, vím že to hraje nádherně čistě a i dostatečně hlasitě, jen jsem chtěl vědět, zdali to nemá ve skrytém menu nějaké nastavení max. hlasitosti.
Když to zesílím a jsem mimo auto, tak se mi zdá, že to ztrácí ve vyšších hlasitostech na úrovni basů. Jinak nic jiného. Opravdu si musím odvyknout od staršího auta, které bylo na muziku stavěno.

Tam opravdu to zrcátko padalo ale srovnávat to s tím nechci
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

18.04 2018 22:03


nebo napiš uživateli lubomt ten dodělával Bang olufsen
mě by v autě stačil starej kazeťák já pomalu radio ani nepouštim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.9. 2010
Příspěvků: 14 | Témat: 2

18.04 2018 22:11


To já zase rádio konečně po několika letech slyším. V BMW mi odešel anténí modul a jel jsem jen CD a to druhé chytalo rádio mizerně takže taktéž.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

18.04 2018 22:13


bocom (18.04 2018 21:59) orig:
zdali to nemá ve skrytém menu nějaké nastavení max. hlasitosti.

Ano, myslim, ze tam je, ale je to naladeny tak, aby to zvladal jak zesik, tak repra. Zvysenim max. hlasitostu uz pak prudce vzrusta zkresleni a neni v zasade o co stat.
bocom (18.04 2018 21:59) orig:
Když to zesílím a jsem mimo auto, tak se mi zdá, že to ztrácí ve vyšších hlasitostech na úrovni basů. Jinak nic jiného. Opravdu si musím odvyknout od staršího auta, které bylo na muziku stavěno.

Musis si uvedomit, ze ani to Bose nemuzes srovnavat s cimkoli, co se bezne montuje do aut za audio. I ty Bose repracky jsou takovy chrastitka, kde magnet ma asi 100g a kterykoli kvalitni repro za 2,5kKc+/par jim da neskutecne na prdel.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

18.04 2018 22:18


Boose a chrastitka ? To si nemyslel vazne ze ne ? Kvalita zvuku boose je uplne jinde nez nejaky repraky z eshopu
nahoru

sponzor





18.04 2018 22:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

18.04 2018 22:28


Roubic (18.04 2018 22:18) orig :
Boose a chrastitka ? To si nemyslel vazne ze ne ? Kvalita zvuku boose je uplne jinde nez nejaky repraky z eshopu

No nejvetsi chrastitka s vyrobni cenou par dolaru za kus. Videl jsi je nekdy na zivo? Vyhoda Bose ve 4F je vychytany DSP* a subwoofer. Kvalitou jsou ty repra fakt strasny mrdky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

18.04 2018 22:33


To nevim ale kdyz na tom pustim mozarta naplno tak bude krasne cistej zvuk slast pro usi ne nadarmo stoji 80 v priplatku kdyby repra za 2.5 kacen hrali lip tak to dela kazdej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

18.04 2018 22:45


Roubic (18.04 2018 22:33) orig :
To nevim ale kdyz na tom pustim mozarta naplno tak bude krasne cistej zvuk slast pro usi ne nadarmo stoji 80 v priplatku kdyby repra za 2.5 kacen hrali lip tak to dela kazdej

To nepopiram, hraje to lip nez L7 v 6er, ale v porovnani treba s German Maestro Epic jsou ty samotny repra strasnej krap, proste laciny papiraky Ale sladeny je to dobre a vyslednej zvuk neni uplne spatnej A ano, byt tam menice v MOC 2,5kKc, misto tech krapu, tak se z toho zvuku poserem zaziva (jak to bude hrat skvele)
Naposledy upravil Itchy dne 18.04 2018 22:49, celkově upraveno 1 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

18.04 2018 22:47


Itchy ma pravdu. Existuje kopa lepsich reprakov, no dat to do audi mechanicky je vec vela uprav a takisto po elektronickej by nesedelo ohmy a objem ozvucnice. Inak ked som dava B&O do A6 4F z Q7, vsetko sa muselo upravovat. Zapotil som sa trochu so subwooferom, pretoze subwooferovy Bose reprak vônec nestihal na tosik B&O, takisto ked sme dali veľky Pioneer asi 30cm takisto už pri malom pridaní zvuku chrčal a až keď som kúpil z aukcie origo reprak B&O (mal fakt k membrane obrovský magnet), tento stíhal
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

18.04 2018 23:18


Jak to tak čtu, tak si taky přiložím ...
bocom: Ten topic je skoro jak z toho vtipnýho výčtu hlášek z různých automobilových fór, ač by se našly jiný značky, ke kterým by se hodil... Zkusil bych nakódovat repra velikosti kanáldekl a pak založil téma "jak často utahujete šrouby?" No offense, musel jsem...

Itchy: Nechci nijak hájit Bose, větší zkušenost (ač aktuálně se tomu taky nijak nevěnuju) mam s PAčkama, kvalitnější zvuk(např. Sony, ač k tomu bych měl možná větší výhrady než k Bose, možná ani ne co do samotných repro, ale jejich často i patentovanýmu "zpracování zvuku"...) např.vč. wooferu jsem pár lidem montoval už jako teenager, ale pokud mi něco neuniklo, tak papír (minimálně poměrem cena/výkon/vlastnosti...) zatím nikdo nepřekonal (a stále je často i v profi PA reprácích) a když, tak to jsou násobně dražší materiály, aby měly vhodný vlastnosti jako pevnost při co nejnižší váze, vyhovující pružnost pro daný frekvenční pásmo, apod. ... Co chci hlavně říct (v čemž se možná trochu shodnem, ale nejde jen o to "sladění") je to, že za těch 80k nejde jen o repro/zesík/DSP*, ale i o další "ústupky" (akustickou úpravu prostoru, vytlumení, apod.) jinak akusticky mimořádně nevhodnýho (až bych řekl nezajímavýho, dokud se tomu nevěnuje fakt dost...) prostoru... Takže nemůžeš čekat, že repro bude "strop řetězce", když stejně celej řetězec bude hrát jen tak dobře jak umožňuje jeho nejslabší článek... Jako vychytat v autě fakt profi výkonnej zvuk s charkou hodnou koncertních sálů, atd. není otázka 80k, ale spíš částky hodně převyšující cenu profi Line Arraye pro tisíce lidí... A zásadní podmínka rozhodně nebude, aby repra neměly papírový membrány... Ale je fakt, že lidský ucho (tisíc uší, tisíc "chutí" - nebo možná 500-1000? ) je taky nedokonalý, takže třeba i repra, který ten zvuk třeba i negativně ovlivněj svejma parametrama - aneb repra, se kterýma ten procesing není vytvářenej, můžou působit uchu libě

A k tomu magnetu - nevím, jakej ty Bose maj, ale podstatnější než jeho váha, je právě to magnetický pole (když už magnet, že ) a záleží samozřejmě víc na tom, co to je za magnet, protože klasickej ferit se váhově rozhodně nedá srovnávat např. s neodymem a to nemluvim o tom, že vhodným tvarováním se vytváří ideálnější tvar pole, takže ani tady neplatí, že víc(hmotnosti)=líp ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 295 | Témat: 23

19.04 2018 10:13


FandaTDi: souhlasim se vsim Tema papirakama jsem mel spis na mysli chatrnou konstrukci tech repracku, ne primo stiznost na papirovou membranu. Stejne tak s tim magnetem, kde samozrejme neodym vyhraje na plne care. Bohuzel ani jedno neni zalezitost Bose. Ten zvuk, jak jsi spravne zminil, je spis otazkou celkoveho vyladeni, ale ty repra samotny jsou skutecne tezkej low-end.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

19.04 2018 11:20


FandaTDI - dobre si to napisal. Takisto som kedysi v 90-tych rokoch navrhoval, predaval a montovat drahe audio sustavy do aut, po r.2000 to zacalo znacne upadat a dnes uz malokto da do auta hudbu za viac penazi.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.05 2018 11:27


je to tak, i s malym kasparkem, se da hrat dobre divadlo:) ono to DSP* je spocitane presne na akusticky profil daneho vozidla, plus je tam microfon myslim pro regulaci fazoveho posunu...


nicmene vsiml jsem si, ze co bose, to hraje pokazde jinak, ve stejnem modelu....ikdyz casto lide maji nastaveni na default

tzn. ze bude hrat roli i to, jak se zahralo, co se na nem poustelo za hudbu, v jake vlhkosti bylo provozovano auto atd..
nahoru

sponzor





12.05 2018 11:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email