Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 437 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 433
Uživatelů: 4
Celkem: 437

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

19.03 2018 12:32


Dneska mi taky začala blbnout parkovací brzda.Výpis níže (chyba Hallovy sondy a nějaká elektrika) +
Mechanicky podle zvuku i funkčnosti jedou obě strany. Jdou zavřít i otevřít.
Problém je, že uprostřed displaye mám obrovský vykřičník a bliká (P) + navíc opotřebení destiček.
Destičky jsem nechal vyměnit komplet včetně nastavení tlouštky.

V akčních členech spínač brzdy jde, ale jakmile začnu VYP/ZAP brzdu, tak Brake Status (Right) nemění hodnoty, LEVÝ mění od 0-11 podle stavu brzdy.Pokud ale levá mění hodnoty, proč ve výpisu chyb je právě ona levá strana..?

Naproti tomu pravá strana funguje na Hallovu sondu, ale ve výpisu chyb je problém s napětím.

Jaký doporučujete postup ?

Mám je prohodit jestli bude chyba migrovat? Pokud bude, je to jednotka či vedení. Pokud nebude, je to čistě v motorkách - SOUHLAS ?


xxxxxxxxxxxxxx

Další den - dnes jsem sundal pravou stranu a jednotku z pod baterie. V pravém motorku voda a hnus. Vyčištěno, všechny kontakty lehce osmirkovány a prostříkáno kontaktolem.
Výsledek nic.

Navíc se mi 2x nepodařilo připojit k jednotce 53 parkovací brzdy. Šlo to sporadicky. Po dvou neúspěších už fungovala.

1 Proč když oba motorky jedou, tak v akčních členech se u pravé strany neukazuje proud, je stále 0A ?

2 Proč chyba sondy je na levé straně, přestože právě zde ve členech ukazuje hodnoty a pravá je OK a přesto nic neukazuje?

3 Mám začít koupí jednotky, nebo vzít rovnou všechno ?

Pokud máte někdo k prodeji, tak písněte.

Díky za rady


log :


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Saturday,17,March,2018,16:25:05:04550
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86
VCDS Version: 15.7.0.2
Data version: 20150820
www.Ross-Tech.com


VIN**: WAUZZZ4E64N003630 License Plate:



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 53: Parking Brake (4E0 910 801 A)

16:24:55
Not Oper. Parking Brake Switch
-1.0 % Inclination Angle (actual)
0.0 Brake Status (Left)
11.0 Brake Status (Right)
1412 Operating Counter Left Motor
1461 Operating Counter Right Motor

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Address 53: Parking Brake Labels: 4E0-910-801.clb
Part No SW: 4E0 910 801 A HW: 4E0 907 801
Component: EPB** AV1C1010 H01 1010
Revision: AV1C1010
Coding: 0000331
Shop #: WSC 23922 401 99112
VCID: 1DD40FFB04BE9EFACE1814-8048

4 Faults Found:
02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)
012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 10
Reset counter: 228
Mileage: 335192 km
Time Indication: 0
Date: 2018.03.15
Time: 17:42:42

Freeze Frame:
Voltage: 12.94 V
Count: 87

02596 - Rear Brake Pads Worn
002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 37
Reset counter: 228
Mileage: 335192 km
Time Indication: 0
Date: 2018.02.13
Time: 15:30:50

Freeze Frame:
Voltage: 10.77 V
Count: 60

02438 - Left Parking Brake Motor Hall Sensor
004 - No Signal/Communication - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11110100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 106
Reset counter: 106
Mileage: 329096 km
Time Indication: 0
Date: 2017.09.10
Time: 10:10:04

Freeze Frame:
Voltage: 13.87 V
Count: 94

02596 - Rear Brake Pads Worn
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01111000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 230
Mileage: 335240 km
Time Indication: 0
Date: 2003.02.28
Time: 22:02:40

Freeze Frame:
Voltage: 13.77 V
Count: 61
nahoru

sponzor





19.03 2018 12:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

20.03 2018 15:13


škoda že to je a8 na bejvalou jsem a6 jsem kupoval moturek na ručku z chiny za 450 kačen logo trw tak za ty peníze nekup to na zkoušku max přijdu o drobný kupodivu jsem jí dal otčímovi a motor už přes rok normálně maká bez jedinýho problému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

21.03 2018 10:35




Tak to bych si je koupil i na předek

Jinak logicky, když v diagnostice pravej motůrek píše 0A proud při pohybu a přesto se ručka zatáhne, musí to být jen a jen v jednotce ne?
Vodiče? Ne - to by přece nefungoval motor.
Motorek - NE - jezdí.

Mám už objednanou novou jednotku parkovací brzdy, tak se uvidí...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

21.03 2018 12:00


těžko rict fakt netušim může bejt něco v brzdiči já jsem ručku řešil jednou a to tim moturkem a do teď šlape
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

23.03 2018 16:32


Takže dnes výměna jednotky a pravý motor hlásí jen PADS, ale levý hlásí HALL čidlo - MIL ON....

Ještě vyměním levý motorek a uvidím
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

25.03 2018 18:56


Dnes vyčištění levého motorku.
Výsledek : Oba motorky ukazují v akčních členech správní proud i polohu Hallova čidla, ale !! , přesto nejde chyba smazat.
Uděláno základní nastavení(podle návodů včetně 30s prodlev k přístupu do jednotky), adaptace tloušťky destiček a stále nic. ....

Co to kua je..?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

25.03 2018 19:11


Ja mel resil neco podobneho chyba nesla smazat tak jsem proste pres cudlik zavrel a otevrel a chyba sla smazat najednou ale kdyz jsem stim hejbal ve vagu tak furt nesla
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

25.03 2018 19:19


to jsme samozřejmě udělal také, ale furt nic...
nahoru

sponzor





25.03 2018 19:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

25.03 2018 19:19


Taky jsem stim zapasil asi to ma svoji hlavu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

29.03 2018 19:52


Takže vyčištění motorků vydrželo ani ne pár dní. Oni už vypadaly, že slouho přesluhují.
Takže nyní je auto zabržděné na pravém kole
Levé funguje.
Musím sehnat asi oba.
Pokud někdo má, dejte vědět...
Díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 326 | Témat: 43

30.03 2018 14:12


Závada zjištěna, auto pojízdné.
Prasklý řemínek na P motorku
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email