Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 260 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 257
Uživatelů: 3
Celkem: 260

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

08.03 2018 19:28


Zdravím, moje Audinka ma už pomalu 250k a začíná mě zlobit. Před nedávnem jsem si všiml že auto už celkem dost vibruje ve vyšší rychlosti (na volantu a bylo to citítí v plynovém pedálu a karoserii) + tam při zrychlování bylo slyšet lehké rachotění, jen při přidáná plynu (nejvíce do kopce)

Měnil jsem tedy silentbloky na motoru + na převodovce. Vibrace do Karoserie* a celkově ruzna cukání od motoru se dost zlepšili.

Naopak to rachotění je ted znatelnější jak je vše ostatní klidnější + vibrace do plynového pedálu jsou stále (ikdyž méně).

Hlavní mnou vypozorované projevy.

- Při přidání plynu na neutrál když stojím je vše OK, žádný zvuky ani vibrace.
- Při zařazené rychlosti a přidání plynu jde z prosotu tipuji převodovky "rachotění" jen v záběru docela to pozoruji i při couvání.
- Během toho zrychlování je citít i takové "vibrace" občas jakoby škubání/cuknutí v plynovém pedálu
- to rachotění je slyšet i ve vyších rychlostech npř jedu na dálnici 130 a v kopci přidám plyn tak začne být slyšet a jsou tam vibrace, když hned vyhodím na neutral vše ustane.
- Dost mi vibruje řadička, i na neutral (to skače celkem dost) i se huře řadí levá strana převodů. (hl. 1,2) když je zařazeno a jedu tak na ní nejde mít ruku je to vibrátor.
- Celkově problem je jen když je zařazeno a auto je v zápřahu. Pokles výkonu ale nepozoruji. Když na plynu povolím a mám ho jen napul abych udržel rychlost tak to také odezní.

Spojka je stará 1 rok ale nedělala se dvouhmota! ALe nic nemlátí.

Je to audi A4 B8 2007, TDI* 2.0 105kw čip.

Díky za každou radu, muj mechanik už je ze mě zoufalej říká že to nic nebude že už to prostě má nalítáno at to neřeším. Je fakt že to není nic moc zásadního na provoz ale bojim se aby to nepřerostlo v něco vážnějšího. Zatím to jsou jen vibrace a zvuky.
nahoru

sponzor





08.03 2018 19:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

08.03 2018 19:57


Tipnul bych si, jen tipnul, DMF fsmrti. Zkontroloval se jeho stav když se dělala spojka? S tímhle nájezdem se to stejně mělo měnit komplet...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

08.03 2018 20:19


Dmf myslis dvojhmota? Osobne taky nejvice podeziram dvojhmotu ale vsichni mi cpou ze ta se pozna mlacenim od podvozku npr po zhasnuti motoru atd, me nemlati nic kdyz nejedu je ticho. Nebo alespon nic nemlati, nwm zda nejakej zvuk co ted prisuzuju motoru neni ta dvojhmota.

Mechanik co to delal rikal ze se nedelala kvuli usetreni a ze byla OK v te dobe bylo auto meho brachy a ja o tom nemohl rozhodnout, bohuzel bracha je skrt je mi jasne ze ji nedelal aby usetril par korun.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

08.03 2018 23:24


DMF = dual mass flywheel...

Kdo ví v jakém je stavu. Díly mají obvykle tendenci se posrat exponenciálním průběhem, nikdy to není lineární. Můžeš v něm mít úplně vymleté tlumící pružiny. Jak to jde do záběru, tak na jednu stranu to tříská o doraz na druhou stranu to ani nestačí dojet k dorazu.

Jak už se dělá spojka tak prostě komplet - gufero na klice, na převodovce, spojkové ložisko, přítlačák, lamela a pokud je DMF tak i ten. Pak je klid a nemusíš zase sundávat převodovku...opruz.

Každopádně je třeba ještě omrknout klouby na polo-osách. Ty taky umí pěkně vibrovat, když už to mají zasebou.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 121 | Témat: 31

09.03 2018 10:18


No, musim najit nakej servis kam stím zaject, dá se udelat nejaka "diagnostika" dvojmoty?

A kolik si mam připravit prašulí? Koukal sem na netu že ty dvojhmoty delaj ruzne znacky v ruzných cenových relacích. Auto bych rad nejdele na konci roku prodal ma najeto 230 rocne najedu přes 50k. Rad bych ho prodal než bude na 300. Nechci šetřit zaměrně ve stylu "at to vydrží mě a pak je to roblem toho po mě" ale take nechci vrazit raketu do auta které pujde pryc.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email