Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 452 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 450
Uživatelů: 2
Celkem: 452

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2012
Příspěvků: 145 | Témat: 18

05.03 2018 15:18


Zdravím klubáci,
hledám někoho kdo se trochu vyzná, píchne auto na diagnostiku, projede ho a řekne jestli automat a motor je v pohodě a podobně, prostě taková běžná kontrola před koupí auta, můj mechanik se na mě vysral a tak sháním někoho, kdo mi pomůže.
Díky

Samozřejmě, že to nechci zadarmo.

konkrétně jde o tuto audi
https://www.sbazar.cz/dominik3752/detail/27973723-audi-a4-s-line
nahoru

sponzor





05.03 2018 15:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.5. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 0

05.03 2018 18:33


Ať ti pošle VIN* zjistím ti historii dystak napiš SZ kolikrát člověk když vidí tu historii tak pak nemá smysl ani to dál řešit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.03 2018 18:52


nemaj předokolky náhodou ten blbej automat co moc nevydrží ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2012
Příspěvků: 145 | Témat: 18

05.03 2018 20:34


Nitro-xXx: VIN* tu WAUZZZ8K28N024321
historii už jsem zaplatil CEBII odkaz na ni zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nebo zjišťuješ historii někde jinde? Můžu se na tebe kdyžtak obrátit v případě dalších OOOO?
Ty 4 záznamy co tam jsou mi borec říkal, že je to všechno skrze poškrábaný lak a tak.

Roubic: Vůbec netuším, máš někde víc infa skrze automaty? Myslel jsem, že jsem projel snad všechny vlákna na fóru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.03 2018 20:45


Lubo to bude vedet napis mu sz nebo zavolej on ti to rekne presne
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.03 2018 20:52


Je tam podle toho co si poslal KSR Multitronic*
je zajímavé a smolné že to 4x trefené na jednu stranu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

05.03 2018 20:57


Pokud to je 125kw origo a ne chip, tudíž 4x4, tak Multitronic* by tam být snad ani neměl
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.03 2018 20:58


podle vypisu co tam je je kod převodovku KSR a to je multi a je to předokola 105kw CAG
nahoru

sponzor





05.03 2018 20:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

05.03 2018 21:04


Roubic: Výpisu jsem si nevšiml, tim je to jasný.. Další věc ze který jde trochu strach.. A ani ne tak z multi jako z chipu a věcí s tim spojenejch
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.03 2018 21:07


a stěma nehodama nevim no měl teda šíleně poškrábanej lak
2x za 15tis a 2x za 30 tis to musela kurva rýha
a ten automat nevim ale někde tu je psané že ty multi jsou hodně nebezpečný ale osobní zkušenost nevim , ale já bych do toho nešel celé nějaké pofiderní píše jiné kw než to má no nevim
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

05.03 2018 21:10


Možná mu jen dělá problém přednost zprava S multitronicem mám najeto 250 a vše ok, jen pravidelně měněnej olej
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.03 2018 21:15


tak paráda z převodovky nemusí mít takový strach
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1577 | Témat: 15

05.03 2018 21:21


Roubic: Asi taky záleží kus od kusu.. Když jsem to kupoval, nebylo cenově tolik na výběr. Dnes bych volil TT už jen kvůli projevu oproti CVT*. Ale srovnávám to u motorů 2.7 vs 3.0 TDI*, s 2.0 TDI* nevim jestli se TT vůbec dělal
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.03 2018 21:23


ale to se ti může posrat i TT to si nevybereš je to spotřební věc bohužel :/ já osobně bych koukal 3.0 TDI* než 2.0tdi ale to věc názoru a hlavně 4x4
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2012
Příspěvků: 145 | Témat: 18

05.03 2018 22:03


Roubic: Malcolm: Borci díky moc za reakce a komenty, díky vám jsem i sám usoudil, že to asi nemá cenu. Ty 4 přednosti zprava mi byly taky podezřelý, ale to bych ještě kousl.
S chlápkem jsem mluvil je to chipnutý ze 105kw na 125kw, jinak ohledně motoru je mi jedno jestli to bude 2 nebo 3Tdi a kw, nevím který motor je spolehlivější a lepší.
Co teda nevím je ta Převodovka* podle kódu říkate že je to Multitronic* ve výpisu výbavy dole pak píšou tipronic. Tak jsem myslel, že je to TT. Slyšel jsem taky, že bych měl jít radši do tipronicu než multi.
No uvidíme snad bude příště výběr šťastnější, není to lehký s mýma požadavkama se vejít do těch 240.

Klidně vám sem další výběr pak hodím a budu rád, za postřehy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.03 2018 22:20


TT je snad jenom u 4x4 a podle kodu je to multi
za mě co já si myslím tak 3.0 TDI* je lepší a spolehlivější než 2.0 TDI* líp to jede a v tomhle autě si myslím že to bude papat stejně údržba je sice o něco dražší ale kupuješ audi ale zase ti to vrátí jinak a co třeba béňo ?
nahoru

sponzor





05.03 2018 22:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2012
Příspěvků: 145 | Témat: 18

05.03 2018 22:30


Roubic: Tyjo, to slyším poprvé, že TT je jen u 4x4. Taky bych šel radši do 3.0TDi i skrze výkon, ale o ten mi jde až v poslední řadě. Rozpočtem jsem do 250k, nad benzínem jsem defacto nikdy nepřemýšlel, jediný co o něm tak nějak vím, že žere víc jak nafta. Nevím proč vždycky jsem té ropě věřil víc. S nájezdem jsem na tom cca 40t ročně možná spíš víc nikdy jsem to moc nesledoval. Měl bych se radši podívat po benzínu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.03 2018 22:35


tak na tyhle km to nemá smysl mít benzín to kup naftu já to myslel že někteří lidé kupují naftu na 20tis ročně což je podle mě nesmysl já na svých 10tis ročně ve dvouch autech a to jedno udělá 4tis a druhé 6tis bejt tebou jdu do 3.0 můj názor a toho bych se držel
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.03 2018 22:39


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

koukni do půlky máš tam motory a převodovky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2012
Příspěvků: 145 | Témat: 18

05.03 2018 22:53


Roubic: Ty jo takový nájezdy mám kolikrát za necelej měsíc. Nojo když ono toho 3.0 je málo a když už tak s manuálem a nebo hrozná výbava. I když nároky zas tak velký nemám, když to tak vezmu.
- barevný displej i Maxidot* mexi budíkama
- tlačítka ovládání MMI* u řadičky
- automat
- sedan
- občas bych rád i na sportovní sedačky,
- ale šíbr, S-line, dvouzónová klima, vyhřívaný sedačky, keyless go a podobný jsou už věci, který mi udělají radost ale mít je nemusím.

No já sem blbec, hledám různě po fóru ty motory a převodovky a obyčejná wikipedia mě nenapadne. Díky ti

Až budu mít zas něco tak to sem hodím a nechám si rád poradit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

05.03 2018 23:51


a co třeba a6 ? ta by se ti nelíbila ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2012
Příspěvků: 145 | Témat: 18

05.03 2018 23:58


Roubic: Nojo ta je cenově někde úplně jinde. Mám teda na mysli C7, ty myslíš určitě C6, ale ta se mi nelíbí vzhledově, taková moc kulatá na mě. Navíc jsem s ní cca půl roku jezdil avant 3.0 171kw a spotřebou jsem se motal, když málo tak kolem 9.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

06.03 2018 0:01


No myslel c6 face tak jako 9l se budes motat s 3.0 i v a4 pokud je ti 9 dost tak ani nad 3.0 nepremejslej a koukej teda po 2.0 ale tam si myslim ze to bude taky cca 7-8 l kdyz jsem mel 3.0 TDI* v a6 jezdil jsem mesto 9-11 a dalky 7-9 cca
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2012
Příspěvků: 145 | Témat: 18

06.03 2018 0:07


Roubic: To si právě nemyslím, ten avant je velkeja těžkej A4 je přece jen menší lehčí, takže si myslím, že bych se pohyboval kolem 7. Ale ani ten face se mi tolik nelíbí, jako nekoukal jsem na to důkladně, ale občas kouknu i na A6 i A8 a to jsem cenově za dobrej kus taky přes 250 a pak taky A6 má myslím přece ještě jen dražší servis než A4.
nahoru

sponzor





06.03 2018 0:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

06.03 2018 0:20


to nevim osobně jsem tom nikdy nejel takže nemohu soudit ale muj názor že nebudeš kolem 7 možná hodně lehounká noha
co se týče servisu osobně si myslím že tam bude nepatrnej rozdíl v cenně ale nic extra nákladnýho pokud se to nevysere pak je jedno a6 a4 stojí to pálku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2012
Příspěvků: 145 | Témat: 18

06.03 2018 0:32


Roubic: No pokud se to posere jak u A6 nebo A4 tak se z toho pak poseru taky.

Ještě jsem koukal na tuto, ale to si říkám jestli už to není moc najeto 270k.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

06.03 2018 0:41


já nejsem na ty světlé interiéry jinak není ošklivá 270 je i není hodně záleží jak se o to kdo staral a ber to tak že ty nemáš balík peněz aby si tam měl poctivej 120tis najeto.
ber to tak že je to jenom auto a může odejít cokoliv a pak to začíná bejt zábava
ale je tam krásná věta cituju Klínový řemen se nemění - železný
to je bomba
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2012
Příspěvků: 145 | Témat: 18

06.03 2018 0:48


Roubic: Já ty světlý interiéry taky nemusím, ale říkám si, že bych slevil z nároků (dá se přECI* pak i vyměnit), pak jsem si taky nebyl jistej skrz ten motor 2,7TDi. No to máš pravdu, ale čím míň přiznaných km mám tím míň by mohlo být i těch skutečný.
Je to inzerát od ženský takže železný klíňák beru s rezervou.
Ale první co mě odradilo, byl výpis z neplacený Cebie, kdy jsou tam pouze 3 záznamy o počtu km od roku 2014 do 2018, takže buhví, kde a jak to lítalo přetím.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

06.03 2018 0:52


hele km je nekonečná debata to si nevybereš
budeš muset hledat a čekat já s8 vybíral 4 měsíce pomalu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2012
Příspěvků: 145 | Témat: 18

06.03 2018 0:56


Jo to máš pravdu. Ale podívej se do výpisu té původní A4, tam ty km jsou zaznamený skoro každej rok nebo každej druhej a pokud jezdíš do autorizovanýho servisu, tak to přECI* musí zaznamenat.
Hledám hledám už nějakej pátek, jenže u mě je pak problém rychlost, než dokážu zmobilizovat někoho, kdo má diagnostiku a kdo autum trochu rozumí, tak už jsou pryč. Proto hledám na foŕu, kdo by se pro mě obětoval a za peníze, co si řekne, se mnou někam vyjel.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email