Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 355 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 350
Uživatelů: 5
Celkem: 355

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2008
Příspěvků: 18 | Témat: 1

12.02 2008 13:54


Ahoj, doufám, že mě nesežerete za tenhle dotaz, ale ja budu poprvé měnit na A6 olej a prostě zatím vůbec netuším, kam ten filtr dát a kde to má výpustnej šroub (ale ten předpokládám dole pod vanou jako obvykle, ještě jsem to nedal na hever). Na benzínovy A4 to byla brnkačka, ale tady mám filtr jak do bazénu:) a nevím z který strany se do toho mám pustit, zeshora jsem nezahlídl nic, co by připomínalo schránku na filtr. Díky za popostrčení.
nahoru

sponzor





12.02 2008 13:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

12.02 2008 14:37


No musíš sa lepšie kukať! Ten kryt na filter je presne v strede také čierne kruhové vyko navrchu je 6hran na klúč sa mi zdá 30 alebo 32.
Po odtočení veľmi jednoducho ho vytiahneš... ale predtým si vypusti olej. Daj dole spodný kryt, pod motorom je tam dosť skrutiek asi 4 v predu 3 vzadu a 2 v každom blatniku (musíš si vytáčať kolesá). Výpustná skrutka 19, je na boku vane pod vodičom. Vypustíš, vytiahneš filter, necháš odtiecť, vysaj olej aj z miesta filtra (ostane ho tam celkom dosť). Dáš nový filter, zaskrutkuješ a dáš olej. Vleze tam 5,5 l
Nič zložité
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.1. 2008
Příspěvků: 18 | Témat: 1

12.02 2008 14:40


Podle toho sestihranu to snad poznam, mrknu na to, jeste jednou dekuju.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

18.11 2012 21:23


zdar holky

hmm skusime ozivit temu neviete niekto preco pri vymene olejoveho filtra sa este v telese filtra nachadzalo asi 2-3 dcl oleja ? Vobec nestiekol dole do motora.

Inym dvom 2,5tdi tam nezostalo nic len svagrova mala tam zbytok oleja ktory vobec nezisiel prec....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

18.11 2012 21:26


SCORPION: ja ho vzdy odsavam odsavackou
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

21.11 2012 11:46


vlasta: hmm ale mrcha skareda na dvoch autach tam nic nebolo a na tretom to tam zostalo preto som bol zaskoceny... Takze je to normal...

Dik
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

21.11 2012 21:46


SCORPION:
vlasta: hmm ale mrcha skareda na dvoch autach tam nic nebolo a na tretom to tam zostalo preto som bol zaskoceny... Takze je to normal...

Dik



Prene opačne ! Normálne je že ten olej tam v tom telese zostane, nenormálne je že steče dole do motora- zle tesniaca mazacia sústava
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 115 | Témat: 0

21.11 2012 22:19


spatnej zpetnej ventil
nahoru

sponzor





21.11 2012 22:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

22.11 2012 12:32


MUFTY: tuner: aha takze na dvoch 2,5 TDI* mam spatnej zpetnej ventil, hmm je vymena urgentna ? Je komplikovana ? Co sa moze posrat ked ten olej tam nezostava...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

22.11 2012 16:22


SCORPION: myslim ze ti pri starte idu vacky na sucho, kym sa ti tam dotlaci olej
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

22.11 2012 20:55


SCORPION:
MUFTY: tuner: aha takze na dvoch 2,5 TDI* mam spatnej zpetnej ventil, hmm je vymena urgentna ? Je komplikovana ? Co sa moze posrat ked ten olej tam nezostava...


Musel by si demontovať to teleso filtra a je to pod ním, je to na to aby motor hore mazal čo najprv po štarte, ale nemyslím že je to dáka velká katastrofa, pokial sú dobré hydra a čerpadlo ono sa to rýchlo natlakuje
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

23.11 2012 12:00


MUFTY: hmm teraz si mi dal chrobaka do hlavy ci vykaslat sa na to zrobit to pri buducej vymene oleja alebo radsej uz teraz..

Co vsetko musi ist von aby som to cele vytiahol ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

23.11 2012 12:24


Neni treba se desit. Pokud jsou dobre zadrzovaci ventily, vackam ani hydrum zadne nebezpeci nehrozi, olej je k nim dopravovan jinou cestou. Chybejici olej v doze filtru, olejove cerpadlo natlaci okamzite po startu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

23.11 2012 12:26


vlasta: tak potom pohoda diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.9. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 27

23.07 2013 18:56


Pani uvažujem o vymene oleja, nakolko castrol sa mi nepozdava, aj ked som ho do teraz pouzival. Uvažujem že do mojej 2.5tdi bdg DAM* Mobil 5w40, ma kladne hodnotenia, aj ked mi odporučali v jedenej predajni 5w30. Poradte, aj ked viem, že večšina použiva Castrol. Ďakujem najme nazor na ten Mobil 5w40. Teraz je tam na preplach castrol magnatec 5w40 neviem aky tam dal olej chlap predtym. Nejak sa zacali uvolnovat usadeniny, mam pocit, že tam bol 10w40, ale to je len pocit.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

23.07 2013 19:00


drakon:
Pani uvažujem o vymene oleja, nakolko castrol sa mi nepozdava, aj ked som ho do teraz pouzival. Uvažujem že do mojej 2.5tdi bdg DAM* Mobil 5w40, ma kladne hodnotenia, aj ked mi odporučali v jedenej predajni 5w30. Poradte, aj ked viem, že večšina použiva Castrol. Ďakujem najme nazor na ten Mobil 5w40. Teraz je tam na preplach castrol magnatec 5w40 neviem aky tam dal olej chlap predtym. Nejak sa zacali uvolnovat usadeniny, mam pocit, že tam bol 10w40, ale to je len pocit.
Tvuj motor myslim neni ničim vyjmečný takže klidně 10W40 se správnou specifikací.
nahoru

sponzor





23.07 2013 19:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.9. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 27

23.07 2013 19:27


Tvoj nazor ako odbornika vysoko akceptunem, len vseci tam davaju 5w40 či pri 2.5tdi BDG je lepšie aj 10w40, mam obavy aby sa to nepridrelo, ked budem takto zamienat oleje... a čo ten mobil 5w40 čital som o nom chvali, udajne je lepsi ako castrol
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

23.07 2013 19:53


10W je akorát hustší nic víc.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.9. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 27

23.07 2013 20:14


Jo to viem, že 10w je hustejši.... aplikaciou tohto oleja by mal byt motor tichši predpokladam... tvoje osobne odporučanie?? Nakolko neviem čo tam bolo predtym? Ja som aplikoval najskor cinol 5w40 pojazdil 2000km, preplach prvy, olej bol neskutočne čierny, teraz je tam castrol magnatec 5w40 cca 2500 km najazdenych, no zda sa mi ze olej čo to porozpuštal a uz je čierny....preto ho chcem znovu vyliataby motor očistilo dokonale... diky za zaujem
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

23.07 2013 20:18


Když tam máš 5W nech ho tam!do tohohle oleje nalej od Wynns čistič olej systemu nech to 10 min bežet zahřatý na volnobeh,odsaj olej z vany a i z filtru a dej nový a je pokoj.Je to diesel olej bude vždy černý toho se nezbavíš.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.9. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 27

23.07 2013 20:43


Ok tak to tak spravim, predtym som to to urobil aj v predchadzajucom motore, preplach s pripravkom a olej ostal dost dlho pekne čisty...len aby neporozpustalo aj tesnenia....nechcem uz olejnicku, lebo toto BDG je pekne ciste od vonku... a DAM* olej podla.normy skusim ten mobil 5w40 aj ked na ich stranke odporučaju 5w40...norma bude smerodajna...diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.9. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 27

23.07 2013 21:16


Stači ak olej splna normu vw 505.00 a 502.00?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

24.07 2013 22:35


prosím kucí, nenašel jsem nikde štítek od výměny oleje. koukal sjem na ty normy,ale nevím co tam vlastně teď je.
Co by jste doporučily za olej. 2.5 TDI* 132kw (AKE)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

25.07 2013 9:22


Nejlepší mrknout do návodu k obsluze, kde jsou uvedeny požadavky na oleje. AKE je nafťák ne-PD, takže osobně bych vybral olej který splňuje:
    - výkonovou klasifikaci VW 505.00 (502.00 je pro benzíny) a zároveň bych se díval, aby olej neměl schválení ACEA C3, ale měl pouze ACEA B3 nebo B4 (ACEA C3 stejně jako VW 507.00 mají snížený obsah sulfátového popela, fosforu, síry - to je kvůli filtrům pevných částic, ten AKE fakt nemá a tyhle prvky zrovna "pěkně mažou")
    - viskozitní klasifikaci dle provozovaných podmínek - u nás asi nejběžnější 5W-40, jsou za dobré peníze
    - značka a výrobce - co se komu líbí, s nějakou známou značkou neuděláš chybu

Na ErWinu je i seznam schválených olejů. Výměna max. po roce nebo 15 000 km, v případě náročných podmínek (časté studené starty, jízda na krátké vzdálenosti, po městě) klidně i po 10 000 km.
nahoru

sponzor





25.07 2013 9:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

25.07 2013 9:44


Díky za info, manuál nemám, ale v tom případě bych klidně asi mohl použít i toto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 228 | Témat: 0

25.07 2013 13:07


Ano, presne tohle je ok! Koho to zajima vic, tak muze projit kvalitni diskuzni forum na Oleje.cz, tam se to probira detailneji.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

25.07 2013 20:08


Tak olej mám vyměněný, dal jsem tam Syn Power 5w-40, nový olejový a vzduchový filtr, vymazal interval údržby a opucovaly jsme s kamošem motor arvou a horkou vodou v pistoly,tam kde jsme dosáhly.
Tak snad bude jezdit. Díky za info
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

26.07 2013 7:06


Ondrus84:
Tak olej mám vyměněný, dal jsem tam Syn Power 5w-40, nový olejový a vzduchový filtr, vymazal interval údržby a opucovaly jsme s kamošem motor arvou a horkou vodou v pistoly,tam kde jsme dosáhly.
Tak snad bude jezdit. Díky za info


Ano, umytím si prodloužil spolehlivost aspon o 73.512 kilometrů.... ovšem, umejt to i tam kam jste s kamošem nedošáhli, tak by to bylo skoro 100.000 km

Dycká mě maminka říkala: čistota, půl života

-ka-
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

26.07 2013 8:12


no jo no srandičky...na všech klubech je to stejný.....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.9. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 27

01.08 2013 23:21


Tak olej doma aj spolu s tesniacou podlozkou a sroubou, nakolko ta stara prepusta. Kupil som Mobil 5w40. Len teraz otazka kupil som aj preplach tutula motor flush profesional, ale je to 400ml, teda budem musiet spustit zo stareho oleja, aby sa to tam vošlo? A davat to tam vobec, predtym bol preplachovy olej, pripravok na preplach a teraz magnatec ale stale sa tam ukazuju akesi usadeniny, ked pozriem cez nalievaci otvor tak hrcky a zda sa mi, ze sem tam pripchaju aj hydra, lebo sem tam niektore klepe, potom zas prestane, prero mam pocit, ze sa tam nieco uvolnuje(neviem aky tam bol olej predtym) prero este zvazujem ten preplach aby to uvolnilo a vypustilo vsetko von a potom ten mobil 5w40 do toho. Poradte v tomto pripade....teda aby vysli tie usadeniny vsetky von
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email