Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 159 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 155
Uživatelů: 4
Celkem: 159

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.1. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 1

25.01 2018 16:20


Zdravím Páni,

prosím Vás viete mi povedať či sa do nových A4 B9 r. 2017 montuje quattro* alebo nové ultra quattro*. Zaujíma ma Automat, Diesel 2l.

Díky za odpovede
nahoru

sponzor





25.01 2018 16:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.10. 2017
Příspěvků: 479 | Témat: 17

25.01 2018 16:35


montuje sa ultra quatro do 2.0
3.0 a viac uz maju klasicke quatrro
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6660 | Témat: 72

25.01 2018 18:27


To je aky rozdiel
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

25.01 2018 18:37


lubomt: http://www.auto.cz/audi-quattro*-ultra-vylepsena-ingolstadtska-ctyrkolka-93076

PS - kámoš má passata tu nejsilnější benzinovou Turbo* variantu s pohonem všech kol. jak napadl první sníh tak jsme to byli projet a zadriftovat - a oba jsme měli ten stejný poznatek - je to úplně k hovnu! nevím jestli má passat jen Haldex*, ale chovalo se to hrozně, starý dobrý Torsen* který mám ve své B7 se choval parádně.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

25.01 2018 18:49


Jo spousta dalsi elektroniky a pikacovin kvuli par deci usetrenyho paliva. Je to lepsi varianta haldexu ale i tak stalej pohon je stalej pohon. Az se to jednou zacne sypat tak majitele se zacnou veset.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.1. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 1

25.01 2018 20:37


Vie mi to niekdo povedat ako to je na 100%. Dostal som uz rozne odpovede. Na jednom americkom fore isale ze do S tronicu to nedavaju, ze zatial iba do manualu a allquatra a ze az do Q5 to budu davat. Ked som pisal do Audi servisu(neviem ani kde to bolo) tak mi napisali ze je tam ultra quattro*, noa predajca mi povedal ze tam davaju klasicke quattro*. Velmi rad by som sa niekde dozvedel spravnu odpoved.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

25.01 2018 20:49


Pokud mas VIN* tak ti autorizak rekne co tam je z vyroby. Jinak co jsem tak cetl zatim to dostavaji slabsi motorizace a ty silnejsi stale stare osvedcene quattro*.
HOD* si do vyhledavace ultra quattro* a pocti si. Je tam i vcelku popsany rozdil vcem se to lisi a jak se to chova.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

25.01 2018 21:29


No namiesto Torsenu je tam medzinapravova viac lamelova spojka, ktora podla elektroniky pripaja zadnu napravu, no proste strašne niečo

Viac tu:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





25.01 2018 21:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.1. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 1

25.01 2018 21:47


Praveze nacitane uz mam dost a rad by som zistil ze tam mam quattro* ale asi to tak nebude.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

25.01 2018 22:03


quattro* ultra se stěží dá nazývat Quattrem Maximálně bych to označil jako quattro* SE (social edition).

Z tohodle "vylepšeného" Quattra bude časem dost majitelů vyplešených hlavně ti, co to budou čipovat přes 500Nm. Ale asi si to zákazník žádá, to je nové zaklínadlo doby...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 1063 | Témat: 49

26.01 2018 19:56


Motory které jsou uloženy podélně (v a4, q5..) by měly mít quattro* ultra, od roku 2017. A ty pro jistotu odpojují i celý Kardan*. Menší modely mají Haldex* klasický, vetší mají poctivé quattro*.

Vůbec A4 v této generaci s S-Tronic převodovkou tenhle systém dostala jako první.

Z toho pro tebe vychází quattro* ultra.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.1. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 1

31.01 2018 12:00


Keby to ešte niekoho zaujímalo, tak po kontaktovaní priamo Audi mi bolo povedané, že tam mám na 100% klasické quattro*.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 40 | Témat: 3

13.07 2019 23:15


ShaGal: určitě to potvrdili ? tzn opravdu tam máš kalsický mezinápravový Diferenciál* Torsen* ? motor máš uložen podél nebo naštorc (rozvody jsou směrem na stranu nebo vepředu ?)

docela by mne to akutně zajimalo... přemýšlíme o koupi A4 b9 a nejsme si jisti jestli se dá 2,0 TDI* sehnat právě s torsenem, nebo je to všude s ultra-quattro*, tzn ,,Haldex*"

díky...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

14.07 2019 7:53


moose: Placas hrusky s jablkama.
quattro* a ultra quattro* je pro podelny motory a Haldex* byl a je u motoru napric.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

14.07 2019 8:53


Kazdy kdo mel Torsen* s EDS* vi ze nic lepsiho uz se tam namontovat neda, jedine opravdova uzaverka diferencialu jako ma offroad. Kdo to zazil nenecha se napalit nazvy jako ultraquattro apod. Na druhou stranu jezdim s poslednim haldexem a v zime jsem vytahl do kopce Scanii s navesem byla sice prazdna ale ani ja ani ridic Scanie jsme tomu puvodne neverili.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 40 | Témat: 3

14.07 2019 11:26


áček: aha, takže u b9 nejsou ani čtyřválcový motory naštorc... díky, myslel jsem opak... (jak u passata dříve)

supermanXXX: souhlas, právě mě to dost trápí, že se do A4, ani A4 allroad nedá sehnat dvoulitr s torsenem...
možnost je buďto 3,0 (ale zase s automatem, jakej to ma smysl davat do allroada automat ? :-/ - to auto pak v reaulu ani pres spojku ,,nerozhoupes,, atd... )

pro mně je prostě manuál, Torsen*, dvoulitr ideální volba a u B9 už neni jak....
nahoru

sponzor





14.07 2019 11:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

14.07 2019 12:50


No já jezdím blbnout různé po lesích a polnačkách už x let ( bylo to s různými auty) teď mám starého all C5 a touarega 1 face a pokud porovnám ty dvě auta tak touareg je na špatný podnebí na silnici pro řidiče pitomce ale když si to chceš kdykoliv užít ( silnice i mimo) zlatý starý all C5. No a pokud tyto novější vychytávky jsou ještě horší ( zatím jsem neměl možnost to někde zkusit) tak bude ještě 4x4 vůbec k něčemu??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 40 | Témat: 3

22.08 2019 12:06


Tak je to jinak! Psal jsem na audi a zde odpověď:

 

děkujeme Vám za Váš email a zájem o vůz značky Audi, zároveň nám dovolte, abychom Vás na základě prověřených skutečností informovali, že všechny modely Audi A4/A5 s motorem 2.0 TDI* 140 kW quattro* jsou dodnes vyráběny s klasickým řešením v podobě mezinápravového diferenciálu Torsen*.

 

 

Dále bychom uvedli, že aktuální generace modelu Audi Q5 se od začátku výroby dodává u čtyřválcových motorů pouze s řešením quattro* ultra, ale pro modely Audi A4/A5 toto neplatí.



U modelů Audi A4/A5 se řešení quattro* ultra používá pouze u motoru 2.0 TFSI* 180 kW a to od modelového roku 2017 (výroba od kalendářního týdne 29/2016)

 

 

S přátelským pozdravem,

 

 

Kateřina Soukupová

Zákaznické centrum Audi Česká republika
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 40 | Témat: 3

22.08 2019 13:35


tak jsem zjistil že zpráva od audi asi nebude příliš pravdivá

zde jsem našel A4 B9 2,0tdi 140kw s quattro* ultra - tedy bez torsenu - dokonce i s kodem vybavy: GH4 quattro* mit ultra-Technologie
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


tak ja už nevim jak to poznat...


ještě mne napadlo že v Audi ČR opravdu nekecají a všechny importní A4 krom 2,0TFSI opravdu mají torsena, jelikož to takto český importér Audi nastavil jako ,,základ'' ... pak nezbyde než se ještě zeptat v DE
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 40 | Témat: 3

23.08 2019 10:21


takže jen u automatu
----------------------------------------------------------------
Dobrý den pane Musile,

děkujeme Vám za Vaši reakci a zároveň nám dovolte, abychom se Vám na základě prověření omluvili za nepřesnost. Naše dřívější vyjádření se týká motorů 2.0 TDI* se samočinnou převodovkou S tronic*. Je pravda, že motory 2.0 TDI* s manuální převodkou jsou vybavené technologií quattro* ultra. Podle našich informací byly verze s manuální převodovkou už od začátku výroby generace B9 vybavany quattro* ultra.

Dále bychom uvedli, že identifikovat typ pohonu quattro* lze pouze dle výrobního čísla. Jak jste správně poznamenal, je quattro* ultra značené jako GH4. Mezinápravový Diferenciál* Torsen* má označení GH1.

Děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem,
Kateřina Soukupová
Zákaznické centrum Audi Česká republika
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email