Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 379 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 373
Uživatelů: 6
Celkem: 379

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

21.07 2018 14:10


Taky nechapu ze se rozsypala, asi to ma dvakrat kolem zemekoule nebo dostala cocku.
Hlavne ale nevidim souvyslost s lehlou remenici kliky a potkanym motorem.
Kdo vi co tomu je, ja u toho nebyl... stale cekam na rezume.., ale typuju, ze neco se na vrchu rozsekalo, ze to byl ten zvuk na kterej sem upozornoval.. resp. Peli vysondoval.
sponzor





21.07 2018 14:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

30.07 2018 9:27


Takže si tu dvaapuli v dehtu stejne jednou koupíš nakonec.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

30.07 2018 18:54


Satas:

Jojo,jen servisovanych s historii, peknych moc není.. alespoň na prodej ne
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

30.07 2018 19:07


Kup A6 1.9 81kw a máš klid. Jezdí to za 5-6L Spolehlivost a hlavně komfort A6 tam je
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

30.07 2018 19:09


Ten 3.0 budeš dávat dokupy nebo zrovna celej jinej motor?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

02.08 2018 10:55


Jak to tak čtu hodně si s tím užíváš. Já si taky užil s ASN kopec "srandy" (ne však to co ty), ale poučen z předchozích nezdarů jsem se rozhodl neriskovat a koupit auto co je v pořádku a raději za vyšší cenu na daný model. Už ten proces nákupu jak jsi popisoval by mě asi odradil... naštěstí to mám už za sebou a současně jen jezdím už několik desítek tkm a pouze údržba. Přeju šťastný konec ať to máš co nejdřív podobně.
Pokud by jsi měl k ASN nějaký dotaz a budu vědět rád poradím.
PS: ještě mi od toho zůstaly někde přípravky na rozvody kdyby jsi pak potřeboval
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

02.08 2018 12:29


Satas: zatím ti ty prognozy docela vycházi, takže ne Satas , ale Sudička
2,5 nevim, nejlepsi by byla z5 B5 , nejaka vymazlena, proste zlaty auta !

Koliix: 5-6L s A6 no nevim, a ten zvuk tech 1,9Tdi, bych asi dlouho nevydrzel ..
Do kupy se to dát musí anyway, zatím to vypada na opravu, je to chyceny na hore..

Spolu, ale s dalsima nakladama co me cekaji :
predni naprava, olej v prevodovce a difu, ten je potreba poradne zkontrolovat protoze huci, ale vypada to na loziska.. ty jsou i na kardanu potreba.
Dal to bude vlnovec na vyfuku plus nejaky varenicko a i silentbloky zadni napravy..
Nove predni platniky plus jejich lakovani.. a uz si na vsechno nevzpomenu..

Takze suma sumarum tam spolu s plynem bude za 200k coz uz je vlastne nesmysl, zas tak to auto nemiluju a tak premyslim , ze udelam jen motor a nabidnu ji k prodeji..
Tatik uz se na to nemohl divat a nabidl nakup Fabie 4 lety auto za 130 nebo 150
Ale co pak potom vsechna moje snaha a prachy prijdou v nivec?
Koupim zase auto o kterym nic nevim a muze to cele zacit nanovo..


inoxxs3:
Pravdu mas, hlavni chyba byla uz jen samotny nakup, ale to uz jsem tady popisoval, po dlouhem vybirani jsem proste podlehl jak malej kluk.
Ale auto dlouho stalo a vsechno zacalo ted vylezat napovrch a ja to vsechno jak blbec opravuju najednou.
Spolu s tim ze se me na den po tom co jsem ji prihlasil zadrela moje stara b5 ( po 7 letem beproblemovem provozu) bych to videl jako osud Nicmene to co se stalo ted bylo fakt posledni kapak a hlavne jsem delal vsechno proto abych necemu podobnemu predesel..
To co celou situaci dosti zkomplikovalo je, ze se to potkalo mechanikovi...

Takze z behu udalosti jde skutecne jednomu hlava kolem a premysli, jestli mu to auto bude vubec nekdy delat radost i kdyby 300k dotoho narval ..
Naposledy upravil TAVIC dne 02.08 2018 13:53, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

02.08 2018 13:03


To snad ani neni možný, že máš až takovou smůlu.
S tím nákupem to naprosto chápu. Podobnou situací jsem si prošel když jsem sháněl současnou. Chtěl jsem 4f 2.7TDI s fofrklackem a jdnu jsme prolízali u Frankfurt. Autu nefungoval palubák, intervaly výměny oleje mělo dle servisky někdy klidně přes 50tis, sedačky vzadu jakýsi flekatý a prodejce arogantní jak sviňa. Co se týkalo výbavy, barvy atd. byla přesně podle mých představ (krom chybějící alcantary). Naštěstí jsem s sebou měl dva další racionálně uvažující a odvezli mě pryč. Pak jsme najezdili další asi 2000km než jsme našli něco co by za to stálo
sponzor





02.08 2018 13:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

22.10 2018 9:39


Ako to vyzera s touto A6?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

10.11 2018 17:21


Tak skoro kompletka ..

Neschani nekdo vymazlenej ASN v kvádru, fofrklacek, bixenon, alcantara, solaršíbr v Avantu ke všemu ?
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

11.11 2018 21:11


Co už je hotová a jezdí?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

12.11 2018 10:24


Uz konecne jo. Popravde stala vic v servisech nez jezdila na silnicih.

Naucila me jzedit do prace busem ze jsme tomu dokonce i prisle na chut

Tak nejak se na ni furt delalo a delalo az je z ni skoro novy auto, jen tešch penez co do ni zahucelo je krapet vic nez puvodne planovano.
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

12.11 2018 19:56


Nechceš vyměnit za bezproblémové auto BMW E46 320D 110kW touring facelift? Koupil jsem to mladé, aby mi nejezdila v audině, ale ona by radši audi i když si zvykla. Spotřeba fakt nízká
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

13.11 2018 15:02


No o výměně jsme přemýšlel , ale to by bylo asi za alíka.
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

13.11 2018 16:20


To už si raději nech, když už jsi do toho nasypal
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

15.11 2018 20:30


Jo, přesně to je totiž ten bod kolem kterýho se furt točím už od doby co jsem si ji přitáhl..
Jenže mám jen jedny nervy a jeden příjem a to auto je prostě servisně hrozně náročný.
No a po tom co jsem do toho narval za servis kolem 130k sem se ještě ani nedostal k účelu se kterým jsem to kupoval a to bylo LPG...
No a konec konců to auto má 15 let a i po takovým servisu bude vyžadovat další a další investice a já prostě nevím jestli mě to auto za to stojí.
Měl jsem si tehdá vymazlit sou starou AJL a byl by klid, stále přemýšlím, že jestli se nějaká objeví tak po ní šáhnu bo to byly zlatý auta.
Toš ji dám na prodej a třeba se najde rozumnej pacient, stějne jako já byl.
sponzor





15.11 2018 20:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

15.11 2018 20:33


Za 130 bys postavil dvě dvaapulky od shora dolu.
A hrave jeden trilitr vc novych trysek.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

15.11 2018 20:39


Malá rekapitulace toho co si vzpomenu:
vsechno nové díly

Komplet spojka LUK - spojková sada;setrvačník;spojkový válec
Rozvody + pumpa
Brzdy
Silentbloky ( už nevim čeho ale byly za 1300 )
Drzak/priruba radicky pouze origo
Tesneni výka
Olej + filtry a vzduchovy a kabinovy
Chladici kapalina
Predni okno
Alternator
Termostat
nejake dalsi fittingy a varenicko na vyfuku

pribylo :
Chladic vody
Chladic klima + plus napln
Vsechny civky , vsechny svíčky
2x lambda - Bosh
skrtici klapka - Metzger
Podtalkové hadice


repase hlav - všechny ventily, všechny hydra , přetlakovat ..
Prední naprava - Sachs
Nový rozvodový řemen
Řemenice + její kryt


Ojkení stahovačka řidiče
Spojkové čidlo pod pedálem
Čidlo Tlaku oleje
Zadní parkovací čidlo


Nový olej + filtr
Manžety na polosách přední
Olej v zadním difu
Olejová měrka
Nové přední blatníky + lák
Aaaa stěrače

Bylo toho ale jistě víc
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

15.11 2018 20:44


A to si nenechal prekrouzkovat pisty? Když už to bylo takhle otrevreny? U benzinu vcelku zaklad po tech letech a km.
Pokud to bude brát olej pořad víc než zdrávo tak prave to sou ty krouzky.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

15.11 2018 20:56


Nějaká kontrola proběhla, ale takhle důkladná jistě ne, ale komprese byly v cajku. Nejsem si jistej, musele bych se zeptat mechoše, měl to auto u sebe v podstatě 4 měsíce.. :s já vlastně vždy jen na chvíli povozil..
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

15.11 2018 22:14


Tak kloubouk dolu ze jsi to nevzdal. Menit zrovna za allroada, pokud toto mas opravene nevidim uplne dobre. Jedine ze bys mel stejny zbytecny balik penez jede to aspon pekne?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

16.11 2018 7:33


No ty vole, aj celkom dost to vyslo. Ale predavat po takomto servise to nedava zmysel..Jasne, ze to bude potrebovat priebezne investicie ale to kazde jazdene auto. Uz si ju nechaj a voz sa..
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

16.11 2018 10:42


Ty nervy chápu, párkrát jsem to tak taky měl, zvlášť když začly cvakat hydroštely a podobný srandy. A pak se auto vrátilo ze servisu, pár měsíců jezdilo bez závad a mě ten prodej vždycky přešel. A teď se obě chovají celkem mravně, sem tam nějaká výměna, sem tam i něco dražšího jako měchy, ale žádný dardy v hodnotě celýho auta.
Ty opravy nikdo neocení, pro každýho je to obyčejná C5 v benzínovým třílitru jako každá jiná, takže se ti pravděpodobně nezaplatí ani ty opravy při prodeji.
Nepomůžeš si vůbec nic, když tohle prodáš a za podobný prachy koupíš něco jinýho, možná i lepšího, závad to zase bude mít víc jak dost a pokud to nebude hned, tak během dvou let se do toho auta zase vysypeš. Nikdo ti neprodá vymazlenej klenot, takový auta se prodávají fakt málokdy.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 989 | Témat: 21

16.11 2018 11:06


Mr. Death:

tohle je přesně ten důvod proč když spekuluji zda svoji C5 prodat nebo ne, protože pak nastane otazka co koupit dal, a asi nastanou mnohem větší obavy z nečekaných investic, pokud se koupí auto, které neznám. Servisní historie je sice fajn, klidně doložená ale pak stejně záleží kdo ten servis dělal a že auto má půlku věcí nových neznamená nutně, že to někdo opravil dobře, nebo zda neopravil to jen tak, aby se to dalo prodat. Je jasné že jakékoliv ojeté auto, dřív nebo později peníze chtít bude, to i nové auto. Ale u toho svého člověk zhruba ví jak se chová, třeba za pár let, ne na zkušební jízdě a přes diagnostiku během jedné hoďky.
sponzor





16.11 2018 11:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

16.11 2018 11:48


Já už jsem si vybral, jenom je teď důležitější dodělat barák. A6 C6 Avant 4.2 se vzduchovým podvozkem. No a je mně jasný, že během dvou let do toho auta pak minimálně kilo zahučí, protože se začnou vyskytovat vady vlivem stáří a zanedbáním servisu.
Že bych měl štěstí a sehnal nějaký vymazlený poklad, tomu vůbec nevěřím, buď si toho bude majitel vědom a pak na to auto nebudu mít nebo si toho vědom nebude a tolik štěstí s autama prostě nemám...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

20.11 2018 9:30


Zdar tak to čumím! Z původní dobrý koupě se vyklubala pěkná past, že?
To bohužel znám a člověka to přestane bavit i auto přestane tak trochu dělat radost...máš štěstí že v tom nemáš tiptronic, vem si že i ten kdyby ti podal ruku že dobrý den, 60 tis prosím..

Nechci nějak kritizovat, ale ten ASN prostě nejede,..zkoušel jsem ho v A4 B6 taky manuál a Q a vůbec nic, nuda, ani spodek ani gradace výkonu,...to pak věřím a nedivím se že vzpomínáš na b5 1.8T 132kw,...

Jediný motory co trochu jedou v C5 a v quattru tak jsou 4.2 nebo chiplá 2.7 biturbo
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

20.11 2018 10:31


Koliix (20.11 2018 9:30) orig :
Nechci nějak kritizovat, ale ten ASN prostě nejede
Jediný motory co trochu jedou v C5 a v quattru tak jsou 4.2 nebo chiplá 2.7 biturbo


Pobavil si ASN v manuale nejde, ale 4.2 v mrtvom automate ide Pozri tes sa zo svojej 4.2ky ale nerozpravaj tu bludy lebo dynamikou nie si velmi napred oproti tej "mrtvej" 3.0
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

20.11 2018 10:32


Tak mně ta 4.2 v manuálu jede moc pěkně...
Každopádně vytrvej a neprodávej, pěkně jsi to opravil a zase chvíli bude dělat radost...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

20.11 2018 11:03


No jo, snuffe chápu že tě urazilo že jsem nezmínil tu tvoji malorážku v A6 To je spodinový mini motůrek v nabídce A6, 4.2 je na druhým konci
Já jsem celou dobu žil v bludu, že 3.0 v manuálu jede, dokuď jsem se nesvezl Lenora líná to je bez zátahu, bez zvuku, spotřeba STEJNÁ jak 4.2 a sere se to ty ASN,...jedinny duvod neni to kupovat, však jsem to tady i psal když se rozhodoval...

Kolik jsi vlastnil 4.2 nebo alespoň se svezl? Hahah pak tady něco trep ty bandaliro
Víc se nemá cenu bavit...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

20.11 2018 14:18


Starky na teba si spominam, Ty si mi svojho casu takymto istym stylom prezentoval ze S6 je uplne zle auto a nie je lepsie ako obycajna A6 v automate.

Mimochodom ta tvoja A6 v automate ma zrychlenie asi ako SERIOVA S3 8L, ktora ma o 4 valce menej. Dalej uz prosimta nepokracuj fakt nie som zvedavy na odbornikov tvojho kalibru.

Pre tvoju info pocas zivota som jazdil/vlastnil auta ako rs4 b5, e36 m3, s3 8l, s3 8l upravena na 340PS, S8 4.2 v manuale, A8 4.2 v automate. a6 2.7t v manuale atd.. Takze ja sa z upotenej 4.2ky v automate naozaj nepolozim A keby som ju velmi chcel (co fakt nechcem, lebo nemam zaujem zivit auto ktore zere 14litrov kombinovane a polozi ho do smutku poladeny 4valec) tak ju mam zajtra na dvore.

Mimochodom 0-100km/h 3.0 - 7,6s, 2.7t - 7,4s, 4.2 automat - 6,9s takze naozaj priepastny v prospech 8 valca
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email