Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 305 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 303
Uživatelů: 2
Celkem: 305

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

30.03 2018 18:24


Takhle z fotek je pěkná, jen škola že to neni Biturbo..

To by ale bylo za jinou cenovečku.
sponzor





30.03 2018 18:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.3. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 0

30.03 2018 21:14


BRC n eljepsi ? BRC je snad nejhorsi LPG se kterým jsem se setkal

Udržba plynu jak tu nekdo pise ? tak to je dobrej vtip, ví tu vubec nekdo kolik stoji udržba TDíčka ? No pár možná zbytek si myslí že TDi je bezudržbovka .... překvapko ne není udržba TDi je hodne draha vec pokud ovšem tomu motoru hodlate davat co potrebuje a v kalite ve které to potřebuje ... TDi je mrtvej system volá budoucnost tou jsou plynovky hoši sazomety jsou hnus kterej je drahej na udrzbu a jeste neexistuje vetsi prasarna ....ani DPF s tim nic neudela Diesel je proste humáč produkujici spínu .... kontorlní otazka proč klesa cena TDíček dovezenejch z nemecka ? Protože to skopčaci nechtejí zakazujou tomu vjezd do mest a tak se toho nemci zbavují ve velkem ... Ostatne plynovka jezddi za 1 kč na km to s TDíčkem fakt nedáte ani kdyby jste se po****i

A zpet k plynovkam ja jsem stavel do plynu takový auta jako Porsche Cayenne Hummer H2 Dodge Dakota ... z Audin Audi S3 8L Audi S4 a spousta dalsich ...ani jedno neslo do plynu od BRC ... BRC nebrat to je krám s Prins nemam zkušenost ovšem uz kdyz se podivam na web tak uroven webu je pro mne vykřičníkem říkajícím bacha tohle dneska říká každej že je nejmodernejsi (vcetne vyrobcu TDíček ) ..... nic nerikajici vety od tom jak jsou nejmodernejsi .... zadnej podrobnejsi popis v cem jsou nejmodernejsi. A STag ? to si nezaslouzí asni nazev LPG systém o tom že v ČR to nikdo neumí bych moc nekřičel ... ono je to těžký když většina lidí narve do auta přesně takovej srač jako je STAG nebo BRC a to ne že nikdo neumí servisovat To proste nejde servisovat, a nkdo rozumnej s tim nechce mit nic splečného.

A k instalaci ... ono je to těžký když prijede clovek s přeplnovaným motorem třílitrem a "montér" pouzije komponenty který jsou delaný na 2.0 atmosferu. Uzký trubky slabý vstrikovace, slabý přívod od nadrže .... vetsinou ovsem na přání protože jsou levnejsi .... pak se dlasi majitel divý ze jsou s tím problemy ....

A harfa ? o boze kdyz jsem mel na dilne auto ktery delali na harfě tak jsem pomalul brečel ... .chlapci to tam sekaji jedno za druhým, to ze by mysleli na to ze se na tom motoru nekdy neco bude muset delat ? Ani omylem ....nejednou tak zkomplikovali pristup k takový blbosti jako je olejový filtr ze by si zaslouzili oběsit. uroven jejich "elektro zpracvání" taky není resp nebyla valná kolikrat jsme předelavali svazky protoze se na pripojeni vstrikovaču nasel studenak ....


Cos se týká možnosti a přesnosti nastavení tak Magic nema konkurenci .... BRC například za nim kulhá ve všech ohledech.....
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

30.03 2018 22:17


Magic je fajn, ladění je dobrý. Akorát si ho musíš namontovat nejlíp sám. Dát poslední dobou auto do HLPropanu je celkem o koleda o fajn zážitky.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

02.04 2018 19:03


Daniel_A3: a Ty jseš co zač ?
Na sazomety mam stejnej nazor a s tim LPG to je rajska hudba pro nekoho kdo se chysta to tam loupnout.
Magic dela tady ten doporucovanej pan Pour se kterym jsem parkrat uz mluvil a vypada ze tomu hodne rozumi.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

13.06 2018 20:30


Hele chlapy , nemáte někdo v Praze tohle 3.0i Q C5 a v cajku? potřeboval bych vědět jak to má jet abych měl srovnání.
Mě osobně se to zdá na takovej motor málo, nemám srovnání bo jsem s V6 nikdy nejel. Přirovnal bych to k mé předešlé A4 1,8T 132Kw Q.

Nějak se mě to celý prodražuje bo aktuálně vymenený oba chladiče, všechny cívky no a než se pustim do nějakýho experimentu s katama , lambdama , rád bych věděl jestli to má vůbec cenu.
Btw kolik se tak dá sehnat ASN motor ?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

13.06 2018 20:39


Když sem ti říkal abys sis koupil poslední 2007 2.5 Tdi V6 byl sem zcela jistě za kundu..... co NATO říct.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

13.06 2018 21:34


Taky nevim co na to rict ..
Myslum ze tehda co jsem nasel aby se me libilo bylo kolem 120k a tu naftu sem moc nechtel.. njn, pristi auto koktavie a pohoda
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

13.06 2018 21:59


Sem tu kdysi psal a hadal se jednim klubakem ze 3.0 v benalu jede hur nez moje 1.8 140kw s chipem. Minimalne pocitove teda. To turbo proste zatlacilo do sedacky jinak predelaval sem uz dost aut na lpg a system Magic mam rad je to polsky vyrobce KME, naharfu nic nevoz, vem to k Pourovi nebo Vankovi. Jsou oba v pohode a pamatuju jeste dobu kdyz delali spolu. Mam s nima kladnou osobni zkusenost. Jinak bajky o tom ze maoy najizdej hodinu bych zase nevypravel.. neni to totiz ani potreba. Poradim ti. Trvej na vstrikach FX osazenych jednotlive ne v liste!umistit max 5 cm od vrtu do sani, reduktoru Power nebo KME gold a budes spokojenej...
sponzor





13.06 2018 21:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

13.06 2018 22:01


Já ti tu nejednou psal ber rovnou 4.2 V8.
C5 quattro je dost těžká...

ASN 3.0 jak psal Satas neni dobrej motor, sere se..

Navíc 4.2 jezdí za podobnou spotřebu+super spolehlivost a super zvuk!

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

14.06 2018 1:54


Ja chtel 4,2 mám dvě 2,5 a stali mě nervy jedna jeste tak 60 a už snad budu spokojen.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

14.06 2018 6:43


Proste řečeno.... já sem za 15 let videl si tak dvě-tři Asn který opravdu fungovaly zaprvy na tom poradně doteď nikdo neumí udělat a nastavit rozvody kazdej se kasá a pak je to na fixy což je u Asn naprostej fail a vesměs sou ty motory celkové rozhaseny jako dobytek.Hlavně nikam nevrtej zadnej zasranej plyn proboha. Má to jezdit na benzin.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

14.06 2018 8:49


Satas: do plynu to dam, ale co me spis mrzi je, ze jsi me o tomhle nerekl driv. Radil jsi posledni 2,5 nebo pokud jezdim malo tak benzin v6 nebo 8. Psal jsem tady ze nejvic by se me libil ten 3,0i a kdyz to poridim, tak se hrozne divis a lames hul, ze jsem si poridil ASN no dpc ?
Ted me to za trest budes muset dat do kupy bo uz jsem se do toho vysypal tolik, ze se to dodelat musi..
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

14.06 2018 10:37


TAVIC: a jezdí to aspoň?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

14.06 2018 10:50


Satas (13.06 2018 20:39) orig :
Když sem ti říkal abys sis koupil poslední 2007 2.5 Tdi V6 byl sem zcela jistě za kundu..... co NATO říct.


2007 zrejme nie 2.5ka v c5ke A neviem ci je 2.5ka uzivatelsky prijemne auto.Sak tam sa dokaze posrat tolko veci ze koniec. Cerpadlo, vstreky, legendarne vacky, turbo, riadiaci vstrek a dalsie fajnotky. Ale zase verim tomu, ze kupena v dobrom stave moze sluzit dlho.

A spravit ASN je taky problem? vstreky neriesis, turbo to nema, lambdy su podstatne pre chod 2, cievky nemusis snad kupovat vsetky naraz. Zadne lambdy mozes aj vypnut. Rozvody potrebujes spravit koser ale to na kazdom aute. Nic take tragicke tam nevidim. Da sa to vyriesit urcite metodou pokus omyl ale chce to vela hladat na nete(to dnes uz pri kazdom aute) a verim tomu,ze sa to da dokopy. Ale tak TAVIC myslel som, ze kupis normalne funkcne auto, ktore treba len udrziavat, nie hujdu ktora ma uz pri kupe problemy sama so sebou.. Ale drzim palce nech to das dokopy.

A naco chces zhanat cely motor? Co mas zle tlaky?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

14.06 2018 11:00


Tavič to opět utavil a nebo se nechal utavit

Myslím že máš hlavně smůlu na mechaniky. Ale to si každý musí prožít sám, mě stačila anabáze s 2.8 V6 v jednom Pražském servise. Nakonec než nějakou navrhovanou šílenou opravou, kdy chtěli na 2.8 blok roubovat hlavy pro 2.7T sem bráchovi sehnal celý jiný motor. A vědět že si ty kundy řeknou o 35k za přehození motoru + zbytečných 6 svíček NGK LaserLine, tak sme si ten motor přísámbohu přehodili sami. Dost sem se divil, že jim to tam brácha tehdy nepodpálil jak zuřil.

Starý motor leží rozebraný v garáži pod stolem. Nenašli sme tam žádnou vadu. V hlavách nikde žádná prasklina, válce, písty bez poškození. Přesto tvrdili že oba prostřední válce nulový tlak.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

14.06 2018 11:47


Takových servisů už jsem taky vyzkoušel. Najít kvalitní servis nebo mechanika a navíc někoho, kdo umí dobře Audi, to se pomalu rovná zázraku.
sponzor





14.06 2018 11:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

14.06 2018 13:36


snuff (14.06 2018 10:50) <a href="/forum/prispevek/1390630-a6-c5-2-7t-lpg#1390630">orig</a> :


2007 zrejme nie 2.5ka v c5ke A neviem ci je 2.5ka uzivatelsky prijemne auto.Sak tam sa dokaze posrat tolko veci ze koniec. Cerpadlo, vstreky, legendarne vacky, turbo, riadiaci vstrek a dalsie fajnotky. Ale zase verim tomu, ze kupena v dobrom stave moze sluzit dlho.

A spravit ASN je taky problem? vstreky neriesis, turbo to nema, lambdy su podstatne pre chod 2, cievky nemusis snad kupovat vsetky naraz. Zadne lambdy mozes aj vypnut. Rozvody potrebujes spravit koser ale to na kazdom aute. Nic take tragicke tam nevidim. Da sa to vyriesit urcite metodou pokus omyl ale chce to vela hladat na nete(to dnes uz pri kazdom aute) a verim tomu,ze sa to da dokopy. Ale tak TAVIC myslel som, ze kupis normalne funkcne auto, ktore treba len udrziavat, nie hujdu ktora ma uz pri kupe problemy sama so sebou.. Ale drzim palce nech to das dokopy.

A naco chces zhanat cely motor? Co mas zle tlaky?

Mel sem namysli třeba B7 nebo Superba.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

14.06 2018 13:39


TAVIC (14.06 2018 8:49) <a href="/forum/prispevek/1390591-a6-c5-2-7t-lpg#1390591">orig</a> :
Satas: do plynu to dam, ale co me spis mrzi je, ze jsi me o tomhle nerekl driv. Radil jsi posledni 2,5 nebo pokud jezdim malo tak benzin v6 nebo 8. Psal jsem tady ze nejvic by se me libil ten 3,0i a kdyz to poridim, tak se hrozne divis a lames hul, ze jsem si poridil ASN no dpc ?
Ted me to za trest budes muset dat do kupy bo uz jsem se do toho vysypal tolik, ze se to dodelat musi..
Nikdo hul nelame a nediví se,primarne byla řeč o 2.7T nebo V8 pak možná V6 Tdi.Ale at tak nebo tak ASN je taky jenom motor a jde dát dohromady.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

14.06 2018 19:57


SupermanXXX:
Chci to dát Pourovi na předělání a nechám ho tam dát Magic , ale to by měl být snad Český výrobce no ne ?

Koliix:
no jenže ta 4,2 podobnou spotřebu nemá, je to oproti tomu 3.0 zase o level výše, a myslim si už takhle mám z 6 válu hlavu co tepřiva osmihrnek..

luboš32: no jezdí to přijde mě normálně, sice jsem čekal že to pojede lépe a proto taky můj dotaz jak to má jet a jestli to někdo nemá k vyzkoušení .. najezdil jsme s tím cca 3000km od doby co byla dělaná spojka a rozvody.
Nicméně si často vzpomenu na ten typ od tebe Allroud na pružinách s vyladěnou 2,5 za 70 . .
Ty alíci se mě tak liběj.

snuff: no nevim jestli to je problém ale Saťa mě furt straší a tady kucí co napsali za trable s tím, taky nic moc, i když povětšinou si ten motor nemohli vynachválit.
Jak už jsem psal, nechal jsem se unést při koupi, auto jsem dlouho hledal a když jsme našel to co jsem chtěl a navíc za a hubičku tak jsem podlehl.
Bohužel neměl jsem možnost moc projet, ale vše se zdálo v normě, počítal jsem s dalšíma nákladama alá lamda sondy nebo katík , ale k tomu jsme se ještě ani nedostal.
Na náhradní motor jsem se ptal jen jako eventualitu, kdyby byl nějaký k mání, tak jestli by to v případě problémů s tim mým nevyšlo lépe než ho dávat do kupy.


Teď jsou vyměněné všechny cívky, oba chladiče taky, ale hádá se to občas furt..
Asi by se měli nejprve změřit ty tlaky..

Teď se z motoru začali řinou dost děsivý zvuky , respektive jsem si jich dříve nevšiml . Takové drnčení ,ale co je horší, je tam zvuk jako když v tom motoru něco klepne, jako když slyšíte zařadit v převodovce..
Je to slyšet ve vieou níže v 4 vteřině, ale v reálu je zřetelnější kovovej zvuk.

Fakt jsem s tim jezdi, denně a při jízdě žáden problém jel jsem i přez 200 a nic.

aktuálně:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Příští týden se rozhodí výko, aby se zkoukly hydroštely bo mě to přijde stejný jako tady na tom videu :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

14.06 2018 20:15


No hada sa to celkom slusne.. co vravi diagnostika? Ja ked som mal na S3ke posunute rozvody o 1 zub tak mi to pisalo chybu.. Zacal by som najprv rozvodmi, nech sa nastavia ako maju/prekontroluju. Nejaky hydrostel je v tejto chvili asi nepodstatny. Neries vsetko naraz bezhlavo, lebo sa v tom financne utopis. Ta 3.0ka musi lietat ako motylik po ceste ked ide ako ma
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

14.06 2018 20:31


To video....je to bud rozčasovaný nebo to nekde chlasta luft anebo sou v piči lambdy.Pro start Odpojte baterku na 10 min,pak smazte adapt hodnoty v jednotce motoru a udelejte zakl nastavení škrtící klapky a hned se uvidí nejakej progress.
Dyt tyhle motory jsou klasicky MPi jako ve felde tvl jen to ma mídto čtyř šest hrnku,bohužel to ma debilní rozvody který se musej udělat opravdu dobře a přesně.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

14.06 2018 20:36


Jede to jak pumpa na ... to jako bez urážky. Podobně se mlela bráchova 2.8 s rozdrbaným plynem, který rozesral adaptace směsi v jednotce. No a nicméně ten v tom videu, ten měl i jiné problémy než jenom hydroštely. Okamžitě vidím nefunkční ovládání délky sacích kanálů. Jo hadičky zteří, praskají, podtlak není...a falešný vzduch na volnoběh je svině.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

14.06 2018 20:46


to mas asi pravdu, hydro me vlastne vubec nes.. ale mohly by ty vacky kdyby byly.. co ten zvuk ve 4s ?
Diagnostika vravi asi porad to stejne, jako zde
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
jsme za to, ze to hadani ustane po vymeneni civek, ale ne,navic to dela jen nekdy
Ted to vypada na ty lambdy nevo vahu , ale nejvic me serou ty rozvody. Lumpique semnou nechtel vubec debavoatovat dokad si je nenecham nekde nezavisle prekontrolovat. Satas ani VLasta nemeli cas. Tak jsme to dal do Rupeximu, kde sem chtel overit hlavne todle , ale tam si to jeli zase po svym s tim ze rozvody ok.
Ted to ma u sveho mehose a premyslime co s tim dal..
Tam kde me to delali, daji rukou do ohne za to ze jsou v poradku , delali to podle prypravku ale i prej Fixkou kontrolovali.
30.6 jedu do Chorvatska tak bych to rad stihl vyresit. a jeste zplynovat.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

14.06 2018 20:49


ten v tom videu ich ma funkcne, na 2:33 mu ich pekne otvori.
sponzor





14.06 2018 20:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

14.06 2018 20:52


Satas: ok díky za radu ,Falešnej vzduch bych taky typoval ale z kama se tam všude může dostat?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

14.06 2018 21:09


Nevím jak má 3.0 řešený odvětrání motoru, esi ty samý plasto-vrapové hadice jako na 2.8. Ty umí prostě prdnout, prasklina je houno vidět. A samo fůra těch černých podtlakových hadiček všude okolo motoru. Ty origo aspoň vydržely několik let, to co dnes prodává třeba Kelly (taky v opletu) nepřežije ani rok. Já to vzdal a nastrkal sem tam myslím polyuretanové palivové hadice pro modelářské motory. Je klid.

Chce to napíchnout kabelem a koukat na reálné hodnoty za chodu motoru. Co ukazuje váha vzduchu, jaký jsou časy vstřiků, kam letí adaptace, jak chodí napětí z lambd, esi na volnoběh sedí hodnota předstihu kde má, atd atd. Bez někoho kdo tohle umí, se z místa moc nepohneš. Je tam moc věcí kde může být chyba + ty věci můžou být spojené dohromady. Pak je to jen metoda pokus omyl, nadlouho a drahá.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

14.06 2018 21:11


snuff> ano, ale to už má motor po opravě. Před opravou, na tom hnusném špinavém motoru, se ty nastavovače ani nehly.

PS. i ty membrány v nastavovačích délky kanálů umí prdnou. Od volnoběhu až do určitých otáček jsou v podtlaku, takže tudy půjde falešný luft taky.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

15.06 2018 8:56


Satas:
Citace:
Pro start Odpojte baterku na 10 min,pak smazte adapt hodnoty v jednotce motoru a udelejte zakl nastavení škrtící klapky a hned se uvidí nejakej progress.


Tak tohle se pry krom odpojeni baterky delalo po vymene civek. Myslis ze to odpojeni ma velky vyznam? Kdyby jo, jel bych to jeste dnes vyprubovat.

Nakadah:
ano na tom vid ma i vackovy hridel v pi..

co ten zvuk .. prijde vam to noumální ? a to kopnuti v 4s ?
asi se takhle nedá říct coz nebo ?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

15.06 2018 9:56


Hele, odpoj baterku a šlápni na brzdu. Nech to 5 minut a baterku zapoj. Otoč klíčkem a bez nastartování to nech 2 minuty nebo aspoň dokud bys slyšel jak vrčí motorek škrtící klapky.

Pak nastartuj a sleduj jak motor půjde. Odpojením baterky vymažeš adaptace, které si jednotka průběžně vytváří podle toho jak motor pracuje. Ze startu chvilku trvá než si jednotka nějaké adaptace najede, takže ten motor jede čistě podle mapy.

Zkus to a dej echo co se stalo.

PS: jo a ideál asi to udělat u zahřátého motoru. Studený motor si postupně jak se ohřívá upravuje úhel škrtící klapky, upravuje se i předstih, atd. Běží prostě jinak, nemuselo by se to u něj možná až tak projevit.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

15.06 2018 10:12


Nakadah: ok udelam diky za navod.


Zajdu do auto esa vyzkouset tuhle v automatu , jak pojede, je ten automat o hodne linejsi nez manual ?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email