Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 286 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 284
Uživatelů: 2
Celkem: 286

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.1. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 2

13.01 2018 16:39


Zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli někdo umí chipnou Audi 2.3 NG 100kw? Děkuji za odpověď
nahoru

sponzor





13.01 2018 16:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

13.01 2018 18:29


Ak chces, aby to za lacno jazdilo lepsie, tak investuj radovo asi 1500 korun do vsemoznych tesneni a gumiciek na sani a tie drobnosti co su uz 15 rokov po zivotnosti vymen. Pri cisteni co-to pocistis, mozno najdes aj nieco rozbite. Vo vysledku auto pojde lepsie ako predtym. Zalezi od toho ako zle je na tom teraz, ale rozdiel moze byt aj citelny.

Ak mas hlboko do vrecka a originalita je ti u prdele, tak mozes Jetronic vyhodit a dat si tam MPI (samozrejme to nejde zlegalizovat!). Po vela a vela hodinach stravenych ozivovanim a ladenim z toho mozno este vymlatis nejakych 10-15% vykonu navyse ale rataj s tym, ze ak ho zacnes pouzivat, tak ti pojde o 10-15% hore aj spotreba.

Ak ti nestaci ani 15% tak to predaj a kup si V6tku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.1. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 2

13.01 2018 22:34


ventYl: jak to myslíš s jednotkou MPI? Jestli můžu poprosit více do detailu. Nedávno jsem pořídil a musím říct že na svůj věk je ve velmi solidním stavu. Momentálně čekám na změření tlaků ať vím jak na tom vůbec je. Takže teď jsem dodělal opravu zeravého dna vaničky v kufru a jdu se pustit do brzd a podvozku. Samozřejmě je mi jasné a mám v plánu se k tomu dostat k výměně všech věcí kolem motoru pro lepší chod. Mám to jako hračku na soboty takže kolik si to popapá mi celkem vadit nebude. Navíc bych chtěl nějak zvýraznit ten krásný zvuk R5. Jsou nějaké nápady? Děkuji za každou radu!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

14.01 2018 1:10


Ten motor je benzinova mechanicka vstrekovacka. To nie je ako nejake TDicko, kde pribijes na palivovych mapach 15%, bude to dymit ale trhat asfalt. Na cipe s tym ide spravit pramalo. Kedze palivovu zmes riadi v prvom rade mechanicka vstrekovacia jednotka, s palivom toho vela nenarobis. Jedine do coho mozes sahat je zapalovanie a aj tam si asi dost na limitoch agregatu, resp. celku.

Akekolvek upravy smerujuce k zvyseniu vykonu budu drahe. Nesmierne drahe. Ak by si chcel zachovat vstrekovaci system, tak musis sahat do vacky, najst niekoho kto rozumie vyfukom, riesit spodok agregatu, piesty, zotrvak a podobne srandy, ktore sa pri takychto zasahoch zvyknu riesit. Dalo by sa povedat, ze ten agregat s tym systemom vstrekovanie je ta najhorsia nocna mora co sa tyka moznosti zvysovania vykonu a prakticky no-go co sa tyka cisteho chiptuningu. To sice plati vseobecne pre vsetky atmosfericke benzinove motory, ale tu je to napisane cervenym a dvakrat podskrtnute.

------

Ked nevies, co s peniazmi, tusim existuje moznost vhodne vykombinovat diely, ktore pasuju do tohto bloku a vyskladat motor s vyssim zdvihovym objemom. Vstrekovacky sa pri tom asi netreba velmi dotykat a doladit zapalovanie bude pri tych peniazoch vyryhanych do noveho agregatu uz drobnost. Nepoviem ti ale kam to ide posunut.

Ak originalitu riesit nechces, tak mozes vyhodit povodnu vstrekovacku a hodit si tam aftermarket MPI. To je nejaky cinsko/rusko/polsky retrofit kit +- adaptovany na tento motor (mechanicky) ktory pouzivaju ludia, co si toto auto kupia, zdochne im vstrekovacka a nemaju nervy to ozivovat. Tusim sa to vola Evotronic, alebo tak nejako. Tym, ze zo sania vypadne aerodynamicka brzda sa z toho da vymlatit este par koni navyse, ale to by to tam muselo byt spravene poctivo a ladit sa na brzde.

Ked si uplny extremista a mas rad veci, co horia, mozes si splasit 5 motorkovych karburatorov a skusit ich tam namontovat. Vyladit velocity stacky bude nocna mora a ak sa velmi posnazis mozno sa ti podari auto aj podpalit.

Moja rada a napad by ale znel nesahat do toho a vysrat sa na tento vynimocne hlupy napad. Bud rad ze mas kus, ktory jazdi bez divnych prejavov a dobre vyzera. Opatruj ho, staraj sa onho a neprzni ho. Ak ti jeho vykon nestaci, tak ho posli do sveta a kup si nieco, co ti bude vykonovo dostacovat.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

14.01 2018 4:32


poladit NG jde, ale stoji to neskutecnej randal penez a nechas na tom ruce (nebo nekdo kdo se s tim bude mrdat) a pravdepodobne posledni znamky pricetnosti...

lepsi je obnovit veskery ptakoviny co tam sou jak pise Ventyl (tesneni, vlozky vstriku, vstriky, lambadu, hadicky, blahblahblah) a nechat to bejt ...

pro poradnej zvuk potrebujes neco takovyho (1600Eur)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.1. 2018
Příspěvků: 4 | Témat: 2

14.01 2018 8:26


ventYl: děkuji za radu a vysvětlení. Zase takový profi mechanik nejsem takže velice zasahovat do chodu motoru si nemůžu dovolit. Jsem rád že to jede skoro jak má a zajímají mě jen u tohoto motoru ty úpravy jestli jdou. Jak dodělám podvozek a brzdy tak se jdu pustit do výměn všech motorových dílů co si můžu dovolit. Navíc se mi nechce mnou lajkem ku*vit tenhle motor neoriginalitou. Proto se jen ptám co mu můžu dopřát.
Uživatel 2pit (nebo jak se jmenuje, nechci urazit) : kde se dá něco takového sehnat udělat nerezový výfuk?

Náhodou o nějakých náhradních dílech nevíte prosím?
Děkuji za každou drobnou radu nazor.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

14.01 2018 10:12


Mozes tomu dopriat to, co kazdy, kto sem chodi po radu s polonefunkcnym NGckom (but to spravis teraz kym ide, alebo to spravis potom, ked uz nepojde):
- zaisti tesnost celeho sacieho a vyfukoveho traktu od odmeriavaca vzduchu po stredovy tlmic (minimalne). okrem viditelneho este:
-- rozpolit sanie, kde najskor najdes znicene tesnenie, alebo ho pri rozoberani znicis. to preto aby si mohol:
-- vymenit gumene tesnenia okolo vstrekov. pri tom najskor znicis tak 2-3 vlozky vstrekov a budes rad ak ti niektora z nich nepadne do sania a nebudes musiet demontovat aj spodnu polku sania z motora

- dalej ak nevies kolko km ma lambda alebo to vies, ale je to viac ako 60t km, tak ju preventivne vymen. stoji par susnov, jej vymena je typicky velka zabava a beztak by ta tvoja bola za polkou zivotnosti.
- preventivne si mozes nechat vymenit aj rozvodovy remen ak nevies kolko ma km alebo rokov.
- dobry efekt bude mat ak vymenis zapalovacie kable (ak su znicene), palec a vycistis cele zapalovanie od prachu a spiny. detto sviecky ak maju viac ako cca 40t km.

Diely su v obchode a su drahe. Da sa ale povedat, ze v Audi zozenies asi vsetko, co by s mohol potrebovat.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email