Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 448 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 444
Uživatelů: 4
Celkem: 448

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

05.03 2018 11:26


Nevíte s jakým motorem od VW je ten můj shodný? Ze kterého by případně seděla vstřikovací jednotka, ten předehřev sání atd. Ze bych pořídil něco na zaučení a zkusil si to třeba vyčistit a rozebrat na díle, který když zničím, tak budu moct dál jezdit.
nahoru

sponzor





05.03 2018 11:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

05.03 2018 15:44


všechny monojetroniky 1,8 VW/OOOO jsou vcelku shodné. Jednotky zhruba také a montovaly se do různých aut (značek). Takže zajet někam na vrakáč a určitě se nějaká jednotka najde, když ne hned, tak o chvíli určitě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

05.03 2018 16:01


Teď jsem koukal na vw klub. A pročetl tam všechno možné i nemožné (i zde na fóru) aněkdo tam doporučoval u motoru RP (taky ten monojetronic) přehodit za monomotronic (favorit). Ale nějak jsem z toho nepochopil, jestli myslel jen tu vstřikovací jednotku nebo komplet motory. Ani nevím jestli je to technicky možné. Ale ta myšlenka mě zaujala. Stejně tak nevím, zda se dá ještě třeba někde sehnat řídící jednotka pro můj motor. Měl bych i zkusit nějak tu blikací diagnostiku, ale nevím vůbec jak na to. Dal jsem auto do servisu, o kterém jsem slyšel dobré reference a zahlédl jsem u nich nějaká starší auta. Tak uvidím jestli to dokážou. Když ne, ta holt už to bude jen na mě a budu se to muset naučit.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

06.03 2018 21:11


Přehazovat ne, předělávat taky ne. Nejlepší je opravit co je. Zrovna jsem na bazoši našel jeden monošpric na prodej. Tak jestli se chceš v něčem rýpat. https://auto.bazos.cz/inzerat/86574082/ND-na-Audi-80-b3.php
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

07.03 2018 13:58


Děkuji! Už jsem tam napsal. Ještě by mě zajímalo srovnání toho mého monobodu s karburátorovým DS, bez katalyzátoru. oba mají 66kw. Co se týče možnosti domácího servisování, spotřeby, výkonu a celkově. Ani nevím, který karburátor na tom přesně je. Někde jsem tu četl, že někdo si pochvaloval lepší pocit při jízdě s karburátorem. Co se projevu týče. Před nějakou dobou jsem vlastnil (a bohužel už prodal) krásnou ladu 2107 a to mi přišlo jako takový větší traktor. Otázka zda by do toho šly sehnat třeba v případě potřeby nějaké díly karburátoru, jiný karburátor a případně membrány. Případně použít vhodnou alternativní náhradu (favorit, atd.?) Mám možnost koupit to samé auto s tímhle motorem a čím jednodušší, tím mám z toho lepší pocit Na ladě jsem si taky dělal všechno sám. Monobod taky dobrý, ale už se tam moc měří multimetrem, což by ani tak nevadilo, jen vědět co a jak.
Naposledy upravil stolidus dne 07.03 2018 21:29, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

07.03 2018 17:55


jezdím s 1,8 karbec keihin. Oproti jednobodu lepší chování motoru, lepší zátah, ale dá se udělat i větší spotřeba. Opravovat a seřizovat karburátor je tady obtížnější. Pokud funguje jak má, tak nerýpat do něj. Asi se dá použít karburátor i z jiných motorizací, ale seřídit vše aby chodilo jak má, není pro laika, co si neví rady s jednobodem (prosím za prominutí). A na STK* by byl problém, je to čím dál přísnější.
Jednobod není složitý, ani opravy (horší je KE-J).

Psal jsi něco o ruském videu, tak to zkus pohledat, třeba se někde něco ke studiu najde.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.3. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 0

07.03 2018 19:38


stolidus : Nejvetším omylem laiků je že karburátor je jednodušší než vstřikování obzvlášt mono vstřik (at uz monomotronic nebo monojet ) je prostě fixírka proti karburátoru tak strašně jednoduchá že karbec se dá přirovnat k jaderné elektrárně, monovstrik k dynamu z kola.

mimoto rozdil mezi monojetronic a monomotronic neni tak velky aby se vyplatilo vynaložit tolik práce k jejich záměně.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

07.03 2018 20:55


suhlas. karburator vie byt pomerne zlozita zakerna vec aj ked je namontovana na niecom z fabriky. prestavat vstrekovacku na karburator je potom uplne iny level.
nahoru

sponzor





07.03 2018 20:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

07.03 2018 20:57


Díky za osvětlení. Přesně tohle jsem chtěl slyšet. Možná jsem se špatně vyjádřil. Nemyslel jsem to ani tak, že seřídit karburátor je jednoduché, to vůbec ne. Spíš jsem to myslel z hlediska různých snímačů a čidel.Co jsem tak zatím vyčetl a vyzvěděl, tak na tom jednobodu není ani moc, co seřizovat nebo spíš nic. Možná tak tu vůli na volnobeznem ventilu a polohu potenciometru škrtící klapky. Jinak se spoléhá na funkčnost všech vehementů monojetronicu. Já mám taky rád projev karburátoru. Vzpomínám si, jak jsem nechápal, když kamarád ve 2101 1200ccm asi ve 120 dal podlahu a citelně nás to ještě zatáhlo do sedaček. Okamžitou spotřebu asi radši nepočítat, ale bylo to fajn.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

07.03 2018 21:04


ten prejav karburatora zigule nie je samozrejmost. vacsinou maju karburatory taku charakteristiku zmesi, ze cim je vyssi objemovy prietok vzduchu, tym chudobnejsiu zmes robia. preto sa preslo na dvojite/trojite/n-tite karburatory kde sa toto da korigovat bez toho aby bola zmes naopak okolo volnobehu a pri nizkych otackach prilis bohata a bez extremne sialeneho konstrukcneho riesenia.

napriklad na mojom Rapide ide za istych okolnosti zapnut "afterburner" tak, ze ked mam dost vysoke otacky motora a plyn na podlahe, tak ho trocha malo uberem. to vytvori podtlak dost velky na to aby si motor prisal trocha viac benzinu z volnobezneho systemu, ale este to nepriskrti vzduch. vtedy motor tiez citelne zatiahne.

ale pravdu mas v tom, ze karburator nema prakticky ziadne snimace. tiez sa spolieha proste na to, ze vsetko (nie len jeho komponenty, ale aj vonkajsie prostredie) je spravne funkcne. a beda ti, ak nie je.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

07.03 2018 21:21


Ono tak to původně bylo myšleno. Že karburátor je zařízení, které se obejde bez zbytečných čidel a snímačů ale samozřejmě má i své nevyhody. Jo seřídit ho, pro různá období a počasí, to je pak už o něčem jiném. Jinak u mě nějaká přestavba nepřipadá v úvahu. Spíš změna auta. Jednobod za karburátor. Ale ještě je to ve hvězdách. Spíš mám obavy z dostupnosti náhradních dílů typu membrán atd. Nějaké ty náhradní karburátory by se po půdách a stodolách u někoho z vás, třeba ještě povalovat mohly. A je fakt, že u toho karburátoru dělá hodně, smysl pro "pravidla" hry s plynovým pedálem. Kdy např. ubrání plynu ve vhodnou dobu ve výsledku auto ještě povykopne vpřed, přesně jak pravil kolega.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

07.03 2018 22:21


nejjednodušší systém vstřikování a vy děláte jak kdyby to bylo raketoplán.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

08.03 2018 11:49


Nevíte někdo, se nechá použít řídící jednotka z golfa 2 rok 1991, motor 1.8, 66kw na to mé? Že bych koupil jednu do zásoby. Díky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

09.03 2018 20:41


rozhoduje kod RJ

ale osobne si myslim, ze kupovat zaloznu RJ je zbytocne. RJ Boschu boli spolahlive a osobne som asi nepocul o tom, ze by RJ odisla. To Siemensacke MPI*, ktore mali spoje naparene na folii boli ina pesnicka.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

10.03 2018 13:41


Dobře. Děkuji za radu. Zkusím zjistit číslo RJ, co mám v autě. A pokud bude shodná tak to asi koupím. Cena není nijak likvidační. A jestli ji nebudu muset použít, jen dobře
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

10.03 2018 18:44


spíše koupit vstřikovací jednotku
nahoru

sponzor





10.03 2018 18:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

11.03 2018 21:31


Ano už jsem navázal kontakt ohledně tohoto. Je to golfa 2 1.8 66kw, tak předpokládám, že to bude shodné s tou vstřikovací jednotkou, co mám v autě já. Je za 800kc včetně všech funkčních komponentů, což mi přijde jako přijatelná cena.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

16.03 2018 17:06


Tak jsem si včera vzal auto ze servisu, volali mi že to mám hotový. Tak jsem si auto vzal, ale bohužel jsem zklamán. Nechal jsem tam 3700kc. Auto jede jen o něco málo líp, když už nechci tvrdit, že je to skoro stejné. Čistil se vstřik. Kontroloval předstih tlak paliva atd. Nakonec je původce asi přECI* jen ten ucpaný vstřik od jízdy na LPG*, jak jsem myslel na začátku. Tak moc nechápu, proč to čistili a nedali rovnou nový. Viděl jsem ho komplet asi za 2900kc. Což je levnější než ta repase, která se jak vidno moc neosvědčila. Horší je, že se mi pořád zhoršuje to blikání kontrolky čidla teploty. Při jízdě na benzín to blikalo skoro pořád, na LPG* asi 4x za 15km. Potřeboval bych nějak zkusit vyblikat ty závady. Tak jsem chtěl poprosit, jestli byste mi někdo nemohl poradit, jak se to dělá. Nebo spíš, čím bych si to vyblikal. Ale potřebuju na to nějakou tu zkoušečku, kterou musím buď koupit nebo vyrobit. Abych případně přišel na to jaké teplotní čidlo to dělá a zkusil ho vyměnit. Jestli to blikání přestane. Až mi přijde ta vstřikovací jednotka, tak zkusím přehodit vstřik nebo celou jednotku a když to budu mít venku, tak se to zkusím naučit proměřit. Hlavně musím zkusit nejdřív ty blikací kódy, ale fakt nevím jak. Ta kontrolka teploty bliká i u studeného motoru, tak bych řekl, že bude čidlo špatné a možná i v souvislosti s tím, třeba mylně zpraví jednotku o teplotě motoru a proto dá špatnou dávku paliva a pak to blbne. Když jsem auto koupil, tak ta kontrolka neblikala. Potřeboval bych někde najít fotku těch teplotních čidel v motoru, s popisem, které ne na co. Počasí je samozřejmě na ho..., tak zatím teoretizuju. Děkuji.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

16.03 2018 17:29


pošli mi e-mailovou adresu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

16.03 2018 22:04


Poslal jsem do SZ.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

17.03 2018 10:50


ak ti blika kontrolka teploty na pristrojovke, marne budes vyblikavat zavady na motore. netvrdim, ze tam nic nenajdes, ale urcite tam nenajdes, preco blika ta kontrolka. navyse ak je to jetronic, tak to zrejme nema permanentnu pamat zavad, ale ta sa resetuje po vypnuti kluca (KE to tak ma, ci to tak ma aj mono to neviem, ale treba s tym pocitat). u C3jky ale este aj o generaciu neskor je pristrojovka uplne izolovana od riadiacej jednotky motora. ak ti na pristrojovke blika kontrolka tak to bude zavada niekde po ceste kostra - snimac (spinac/snimace, pretoze sa snima aj hladina v expanzke) - kable - pristrojovka - plosak.

zapojenie blikacej skusacky je v clanku, ktory mam nalinkovany v podpise (alebo na tomto odkaze: https://audiklub.cz/audiwiki/ke-jetronic-diagnostika ). ak ti na pristrojovke po zapnuti zapalovania svieti kontrolka check engine, tak ti staci obycajny drot a ziarovku/LED* diodu mozes vynechat. kody budes vycitavat z pristrojovky, kde ti bude blikat kontrolka.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

18.03 2018 12:49


Ahoj díky. Můj model je 89 rok a bohužel od 88roku se přestala kontrolka do přístrojový dávat. Tak si budu muset nějakou sestrojit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

18.03 2018 17:01


Dneska jsem proměřil ta dvě teplotní čidla. A na tom pro budík (dál od hlavy) jsem nenaměřil vůbec nic, ale budík jde a myslím že i dobře a na tom druhém odpor asi 18,8 mega-ohmu, takže jsou asi obě v hajzlu. Přišlo mi, že když jsem odpojil to blíž k hlavě, tak se zklidnil volnoběh a té kritické teplotě kolem 50 stupňů přestal motor chcipat. Ale nemůžu to zatím tvrdit jistě. Ještě to prověřím. Pak je tam ještě jedno číslo zespoda, pod těma dvěma čidly a to vůbec nevím k čemu je.Něco jsem nafotil a dám to zas na http://pozitron.rajce.idnes.cz/mereni_odporu_na_cidlech/ Neco mi ale říká, že jsem to blbě popsal a to, co mám označeno jako pro ŘJ bude čidlo předehřevu sání a to spodní pro tu jednotku. A ještě jsem zjistil, že mám v nádobce na posilovač málo oleje a dole je nádoba od oleje a pod ní je to taky od oleje. A pak mě ještě překvapilo, že pod tou gumovou krytkou nebyl konektor, ale je ty na kontakty zasouvací koncovky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

19.03 2018 10:16


predpokladal by som, ze to na ktorom si nenameral nic, resp. si nameral nekonecny odpor bude spinac. mono-jet nepoznam, takze si netrufnem povedat, co je to zac. ale spinace su na tychto starsich autach dvojake. jedny sluzia na spinanie sahary a druhe spinaju "overheat" signal pre pristrojovku. ak mas dvojrychlostnu saharu, tak je mozne, ze mas spinacov na saharu viac. to, ze to bude spinac podporuje aj to, ze tam mas dva dalsie snimace a neviem si predstavit, na co by tam bol treti.

18,8 mega ohm je na snimac vela. o tom by som predpokladal, ze je mrtvy.

to, ze su tam iba fastonky bude asi dosledkom toho, ze sa rozpadol plast konektora, tak to niekto osefoval takto. tie konektory by malo ist zohnat. vyhoda je lahsia demontaz a vodotesne vyhotovenie.

hydraulicky olej z nadrzky ti moze unikat preto, ze sa vytahala guma na hadiciach a/alebo stahovacie pasky. stare pasky odstran, daj nove a malo by to prestat. ak nie, tak asi budes musiet vymenit nizkotlake hadice na servo.
nahoru

sponzor





19.03 2018 10:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

19.03 2018 12:24


To s tím spínačem bude asi trefa hřebíku na hlavičku. Když nad tím tak přemýšlím, tak když jsem ten "snímač" měřil zastudena, tak jsem naměřil taky nic. A jak bylo auto ohřáté, tak jsem naměřil těch 18,8 megaohmů. Ještě si říkám, že si nejsem jistý, zda jsem neprohodil ty konektory. A jak bych to případně poznal? Myslím že by se tedy Sahara nepustila ne? Když jsem odpojil to dál od hlavy, tak nešel budík teploty (byl pořád na nule). Což je zase divné kdyby to byl spínač ne? Ty faston konektory tam prý nakonec jsou asi od výroby, mi poradil kolega. Doufám že jsem ty kontakty spolu neprohodil.Nejdriv jsem jsem si je dal tak abych to poznal ale pak jsem to ještě několikrát odpojil a zapojil až jsem ztratil přehled. Každopádně ten budík šel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

19.03 2018 16:27


Na vrchu vývodu vody bývá spínač (obvykle červený), jež slouží ke spínání, respektive rozpínání okruhu vyhřívání sacího potrubí (ježek). Obvykle je použit teplotní rozsah do 65 oC (60 oC). Existují ale i do 40 oC . Nezaměnit.
Spínač samotný má dvě polohy zapnuto -vypnuto. Tedy buď 0 ohm -sepnuto, nebo nekonečno - vypnuto. Jeho funkce se vyzkouší snadno ponořením do vody a zahříváním. Někde kolem 60 -65 oC by měl spínač rozepnout. Tedy studený motor potřebuje přihřát sání, tak spínač je sepnutý až do zhruba 65 oC. Funkce je podobná jako u K, KE startovacího vstřiku. Na spínač nebude budík teploty nic ukazovat.

Jiná hodnota odporu značí poruchu, obvykle se na kontakty uvnitř přes plast dostane kapalina a pak to dělá neplechu a spíná rozpíná jak chce. Několik jsem jich proto rozporcoval. Odpor samotného obvodu vyhřívání (ježka) je asi 0,25 - 0,50 ohm.

Jinak u těchto provedení spínačů a čidel je zcela obvyklé, že nemají připojeny vodiče klasickým štekrem, ale jen samotnými fastony s gumovou převlečkou. Proto se snadno i stane, že se přehodí, anebo se i uvnitř pod gumovou převlečkou fastony mohou dotýkat (i nahodile). Na to je třeba dát pozor a alespoň vždy jeden faston zaizolovat (smršťovačkou).

U čidla teploty, kde je připojen budík, mohou být dva odpory NTC, takže odpor je nutno také měřit mezi kontaktem čidla a kostrou (jsou mosazná). Měřit jak samotný odpor uvnitř čidla, tak celkový odpor konkrétního obvodu, tedy napojit do serie mezi kontakt čidla a příslušný faston obvodu.Tím se také zjistí spojitost obvodu.

Je docela obvyklé, že čidlo s dvěma odpory může mít jeden odpor funkční a druhý nikoliv. A také jsem se setkal s tím, že se změnou teploty vody (zahřívání čidla) nefunkční jeden z odporů začal v určitém bodě měření vykazovat měnící se hodnoty, které po chvíli zase zmizely. Nebo zdánlivě funkční čidlo mělo jeden z odporů při zahřívání mimo toleranci vzhledem k teplotě. Proto je důležité měřit odpory ve více bodech teplot.

U aut s klimou jsou malinko jinak čidla a spínač zapojena, ale to si už moc nepamatuju.
Vícestupňový větrák má obvykle i příslušné čidlo přímo na chladiči, ale u aut s klimou bývá spínač i na výstupu z hlavy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

19.03 2018 16:42


Díky za vyčerpávající odpověď. Nedokáže mi někdo podle těch fotek říct, co je jaké čidlo (spínač)? Chtěl bych si to dopředu koupit. Nechci totiž,, abych zjistil čidlo až po demontáži. Dneska po noční to tady čtu pořád do kola a nemůžu to pochopit. Zkusím si to přečíst za "střízliva a odpočata). Dá se tedy nějak přijít na to, jestli jsem prohodil ty faston konektory? Díky. Dneska už je skoro tma a zítra jdu na přivýdělek a přijdu zas pozdě. Takže bych si to zkusil nějak dopředu sesumirovat v hlavě. Díky moc za vaši ochotu.
Naposledy upravil stolidus dne 19.03 2018 17:15, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

19.03 2018 17:08


zkusím pohledat barvy vodičů kam který obvykle vede. Čidlo teploty může mít v sobě jeden odpor NTC, v tom případě se naměří odpor jen mezi jeho kontakty (pokud má dva). Nebo jedno čidlo může mít v sobě dva odpory NTC, a v tom případě se měří odpory mezi kontaktem a obalem (kostrou) a odpory mezi oběma kontakty (dvojnásobný odpor). Tak se pozná čidlo se dvěma odpory NTC. Na jeden kontakt bývá většinou jednodrátově připojen budík.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

19.03 2018 17:18


To je dobrá myšlenka. Zkusím tedy postupně odpojit oba konektory na tom čidle, kde jsem zaznamenal po odpojení funkčnost a nefunkčnost budíku teploty. I to proměření proti kostře.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

19.03 2018 18:05


Tak mi to nedalo a zkusil jsem proměřit aspoň to, co mám doma, neb je venku, jak na Sibiři. A dospěl jsem k následujícím závěrům (viz doplněná fota na rajčeti výše)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email