Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 339
Uživatelů: 3
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

08.01 2018 17:27


Ahoj pánové.

Nevíte prosím někdo o nějakém člověku z Brna nebo okolí, co se vyzná v těchto motorech? Když nastartuju a dokud běží sytič (zvýšené otáčky) tak vše v pořádku, ale jak se motor trochu ohřeje cca na 50 stupňů, a vypne sytič tak motor nedrží chod, celé auto se třepe až motor chcípne, když to chci v téhle chvíli podržet plynem, tak to jakoby špatně reaguje na plyn. A při pořád stejně zmáčknutém pedálu plynu klesají otáčky, a musím zase prislapnout víc plyn, aby došlo ke zvýšení otáček. Za tepla cca 90stupnu se na volnoběh udrží ale semtam zakolísá. Každopádně na benzín jak za tepla tak i za studena hodně špatně jede. Jako že nereaguje na plyn i když přidám, tak musím hodně přidat plyn a se škubnutím to zareaguje po chvilce. Na LPG* tenhle problém není, maximálně když dojizdim na volnoběh do křižovatky a zastavím na červenou, tak se motor tak jako rozkolísá na vterinku ani ne než si přidá a pak už v pořádku. Mám tenhle motor v doutníku, jinak je auto v krásném stavu, ale tohle mi pije krev. Měl jsem auto v servisu LPG*, ale je prý vše v pořádku. Takže na benzín se nedá skoro jet. Ve vyšších rychlostech je to o něco lepší. Děkuji moc za případné rady a kontakt na někoho, kdo by na to mrkl případně a dal do kupy. Jinak to řeším jako předchozí majitel, který nechal instalovat LPG* . Počkám než přepne na plyn a pak už pohoda. Ale na ten benzín radši nejezdím, protože z toho škubání atd. nemám dobrý pocit, abych tím zbytečně motoru nedělal špatně. Původně jsem myslel, jestli to není slabé podávací čerpadlo, ale teď už opravdu nevím. Svíčky, zapalovací kabely a víčko i palec rozdělovače jsou nové.
nahoru

sponzor





08.01 2018 17:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

08.01 2018 17:54


Osobne si myslim, ze to nebude zas tak velky oriesok. Ako uplne prve by som vyskusal, ci len auto nie je zblbnute z jazdenia na plyn. BMMko ma nejake adaptacne hodnoty a velmi teoreticky je mozne, ze jazdenim na plyn kedy nie je RJ BMM uplne odpojena sa do adaptacie zapisu nejake totalne voloviny a jednotka potom nie je schopna jazdenia na benzin, kym sa adaptacia trocha neustali. Cize by som zacal tym, ze odpojis na nejaku dobu bateriu, co by malo adaptacie v RJ resetovat. Ak to potom pojde natocit na benzin a bude jazdit normalne, toto je asi tvoj problem. Pripadne si vyhladaj, ako sa na BMMku inac resetuju adaptacie.

Ak tvoj problem nebude v adaptaciach, tak je mozne, ze pri castom jazdeni na plyn sa proste zabordelil vstrekovac v karburatore BMM a je potrebne ho vycistit. Kym je na sytici zmes bohatsia a otacky vyssie, davkuje to benzin normalne ale akonahle sa zohreje a davka paliva sa dostane do normalu, tak to poriadne benzin nerozprasi a motor je z toho potom nepevny.

Velmi extremne alternativne mozes skusit na Skoda Techwebe napisat cloveku s nickom slovacek.milos. On sa v autach s LPG* sem-tam vrta a predpokladam, ze BMM na dutniku nebude zasa o tolko ine, ako BMM na Favorite. Tak by ti mohol snad aj poradit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

08.01 2018 20:11


Ahoj.Děkuji moc za rady. Dneska jsem končil v práci po 4h ráno. Tak jsem si řekl, že to zkusím, bez čekání na přepnutí na plyn a než to přepne pojedu na benzín. A můj poznatek byl ten, že dokud běžel ten sytič, tak jízda na benzín bez jakéhokoliv škubání a motor krásně bral hned odspodu a reagoval na plyn. Jakmile vyplatí sytič. Motor i přes to, že jsem se ho snažil udržet v chodu plynem zdechl. A plynový pedál jakoby nereagoval na sešlápnutí. Chová se to tak, že když sešlápnu plyn, otáčky stoupnou podle sešlápnutí, ale i když plyn držím sešláplý pořád stejně, tak po chviličce (asi tak 1s) otáčky začnou opět padat jako bych plyn pustil, i když ho držím. V tuto chvíli je třeba opět prislapnout plyn, pokud chci udržet motor v chodu. Přijde mi to jako kdyby plyn dal při přidání jen impuls, že jsem přidal, ale to přidání neudržel trvale. Nevím jestli to lze z toho, co jsem teď napsal pochopit . No pak jsem normálně nastartoval znovu, prislapnutim plyn do otáček prepl na plyn a pak už volnoběh opět v pohodě i jízda. Ale musím říct, že při jízdě na benzín za chodu toho sytiče, jel motor nádherně a šel krásně za plynem. Takhle to na ten plyn vůbec nejede. V nízkých otáčkách je to strašně liné a a chvíli to trvá než motor zareaguje na přidání ve větších otáčkách a rychlostech už relativně v pohodě.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

09.01 2018 10:35


No a je tam este jedna moznost, relativne realisticka. Predpokladam ze plyn je len nejaky primitivny podtlakom riadeny sporak a na Lambda* sondu sa to vobec nespolieha. Nechal by som bud v servise, alebo samo-domo premerat, ci Lambda* sonda nie je mrtva. Pri takom veku je malo pravdepodobne, ze by nebola.

To by aj celkom zodpovedalo tomu, ako sa auto chova. Pripadne mozes skusit jej jednopinovy konektor rozpojit (dvojpinovy je vyhrievanie, to nechaj na mieste) a skusit s tym pojazdit. Ak by sa to zlepsilo, vies ze je to lambdou.

Okrem toho, BMM uz ma podporu diagnostiky, ak nie pocitacovej, tak sa minimalne daju vyblikat zavady jednoduchou ziarovkovou skusackou.

Ak nic z toho nepomoze, tak potom na to treba ist pekne od podlahy. Myslim, ze len malo mechanikov kedy videlo BMM v Audi, ale skodoviek s tym jazdili mraky tak by nemal byt az taky problem najst niekoho, kto tomu bude rozumiet aspon trocha.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

09.01 2018 11:36


Dobrá. Děkuji moc za ochotu. Ještě jsem si vzpomněl, že jsem pozoroval, když je motor zahřátý na to, aby se dalo přepnout plyn (něco přes těch 50 stupňů) a jedu do kopce a prislapnu pořádně plyn tak to skoro nezrychlí nemá to sílu a rozsvítí se na okamžik kontrolka teploty. Pak hned zhasne a dál už to mám jenom z kopce az do té doby, co se to to ohřeje na provozní teplotu, tak nemůžu zaručit jestli by se to při případném dalším kopci před zahřátím na provozní teplotu neopakovalo. Mám dojem, v posledních dvou letech měnil předchozí majitel, volnoběžný ventil, potenciometr škrtící klapky i lambdu. Každopádně to výše zmíněným postupem prověřím, pokud ty čidla najdu a rozliším. Taky je tam nezapojený jeden konektor, a podle majitele předenou je veškerý problém způsobený asi tím. Má to být předehřev sání nebo co. Schválně až se dostanu k autu, tak pořídím nějaké fotky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

09.01 2018 12:24


A ještě další věc. Při výměně palivového filtru se podařilo majiteli urvat tu koncovku i s kusem palivové trubky k palivovému filtru a proto to nahradil takovým tím malým průhledným palivovým predfiltrem nebo, jak bych to nazval, tak jestli to nemůže být třeba i tím, jestli nema oproti původnímu kovovému palivaku třeba menší prutok. A vlastně ani nevím, jak je na tom sítko palivového čerpadla, jestli na to vůbec kdy někdo koukal. Já tedy zatím ne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

09.01 2018 14:23


Vidis, mas kopec napadov na inspirativnu vikendovu cinnost, pri ktorej bude kopec srandy, lebo si decent fetnes benzinu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

09.01 2018 14:44


No uvidíme jestli to bude komedie nebo tragédie s vůní benzínu
nahoru

sponzor





09.01 2018 14:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

09.01 2018 19:12


Tak jsem pořídil pár fotek. Nevím, co je co. Udělal jsem album na rajčeti, neb sem neumím z mobilu vložit fotky. http://pozitron.rajce.idnes.cz/Doutnik_1.8kat%2C_4B/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

09.01 2018 19:19


Na té v pořadí 8 fotce. Jsem zachytil situaci ohledně palivového filtru, který se při jeho výměně podařilo urvat i s kusem palivové trubky. Tak to předchozí majitel vyřešil, jak je vidět na fotce. Originál kovový palivák už mám koupený, ale nadlidský úkol je sehnat na hadici ty palivová oka s průtočným šroubem, abych tam mohl namontovat, co tam patří.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

09.01 2018 22:55


Tu hadicu si ide nechat urobit pomerne bezne v obchodoch ktore sa zaoberaju vyrobou hydraulickych hadic. Zistis, kde ma ta hadica na ktorej chyba oko druhy koniec, cely ten kus vymontujes, odmeras si, kolko cca ti chyba ku koncu filtra a odnesies do dielne filter a povies, ze potrebujes vyrobit palivovu hadicu + cca dlzku chybajuceho kusu s okom, ktore pojde napojit na ten filter. Filtre maju casto dany smer prietoku paliva a rozne velke oka na vstupe a vystupe aby filter neslo otocit naopak, takze si ho daj oka spravit spravne. Ak je velkost prietocneho srobu aspon M10 *nemoze* s tym byt problem. Bude to stat radovo niekolko stovak korun. Potom prietocny srob, dve medene podlozky. Podlozky pred montazou vyzihat a po montazi poriadne skontrolovat tesnost spoja.

Podobne to ide spravit aj s opacnym koncom, ak je oko urvane aj tam.

O fotku spat mas dva snimace teploty. Tieto stare auta mali snimace riadiacej jednotky oddelene od snimacov pristrojovky, preto je jeden najskor pre mono jetronic a druhy pre pristrojovku. Z toho vyplyva, ze to, ze ti pristrojovka ukazuje teplotu spravne neznamena, ze vidi spravnu teplotu aj RJ motora.

Jednu fotku po palivovom filtri mas znicenu hadicu tepleho sania. V chladnom pocasi kym je motor studeny sa saje teply vzduch od vyfukoveho potrubia, aby mal motor pravidelnejsi chod, nez sa zahreje. Nie je to kriticky komponent a ta hadica sa da nahradit z alehokolvek auta z ktoreho bude pasovat, alebo fixnut hlinikovou paskou ak nie je uplne na sracky. Nemusi to byt absolutne vzduchotesne.

Ten divny "konektor" je zjavne nastikavaci konektor na odbocky. Kvalitne svinstvo lebo kontakt ktory to vyrobi je typicky mizernej kvality + to znici povodny kabel a casom cely ten kontakt zhnije. Bude treba zistit odkial kam ten kabel ide, v scheme elektrickej instalacie pozriet, na co sluzi a potom sa rozhodnut, co s tou odbockou.

To "sitko" na poslednej fotke je podtlakova regulacia rozdelovaca. Tvoje auto, vybavene mono-jetronicom, ma este zapalovanie oddelene od vstrekovania a tieto systemy sa montovali s roznymi druhmi zapalovania. Tento rozdelovac vyzera tak, ze je technologicky niekde na urovni rozdelovaca z karburatoroveho Favorita, teda ma podtlakovu, odstredivu regulaciu a zapalovaci modul. Tusim tym zapalovaniam nemci vo VW nadavali TSZ alebo TSZ-H. Neviem aky je medzi nimi rozdiel. V podstate si myslim, ze na zapalovani je nic, co by si teraz mohol servisovat. A pochybujem, ze by na nom bol nejaky problem, pretoze inac by si mal asi vacsie problemy pri behu na plyn, nez na benzin.

Co som si ale vsimol na fotke tych teplotnych snimacov je poskodeny VN kabel k sviecke (asi, je prelepeny izolacnou paskou). To moze vo vlhkom pocasi narobit znacnu sarapatu, takze by som skontroloval, ci izolacia na VN kabloch nie je popraskana (zohni kabel do obluka maleho polomeru a pozri, ci sa na kabli neurobia priecne vrasky) a ak je, tak by som ich vymenil za nove. (ale nerataj s tym, ze to tvoj problem vyriesi, iba sa asi zlepsi beh motora aj na plyn aj na benzin a mozno ziska trocha sily)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

10.01 2018 18:01


Ó děkuji za obsáhlou odpověď. Musím sehnat palivová oka s průtočnými šrouby M14x1,5 a M12x1,5. Pak ještě někde sehnat ten škrkál na to teplé sání. Ty zapalovací kabely jsou staré 3 týdny, objednali a vyměnili v LPG* servisu, kam jsem auto dal. Byli dost drahé dával jsem za ně kolem 1700kc a ještě tam pořádně nepasovaly. Nešly úplně docvaknout na svíčku. Překážel tam takový ten plech pro bajonet na konci. Tak jsem je zkrátil o cca 1cm toho plechu a tím pádem přišel o záruku. Do čehož jsem šel, protože mě nenapadlo, že po 2 týdnech otevřu kapotu a ten kabel na fotce omotaný izolackou měl na sobě dvě hluboké praskliny asi tak 5cm nad tou koncovkou. Hluboké až na tu vnitřní bílou vrstvu. Tak jsem ho provizorně omotal izolackou a objednal nové kabely. Další věc je že i svíčky brisk silver. Což když jsem zjistil, tak jelikož jsem o nich přečetl dost diskuzí, kde většinou uživatelé jen nadávali. Nejdřív tam chtěli dát NGK, ale prý je pro můj motor nenašli s jednou elektrodou, což je důležité pro dobrý zápal LPG*. Tak tam jsou ty brisky. A to sítko na vyčištění tedy najdu vlastně kde? Jinak tam patří originál NGK se třemi elektrodami při provozu na benzín. Ty tam měl předchozí majitel při provozu na LPG* dobrých 50tis km a já to s nimi koupil a přišlo mi, že to s těmi starými NGK jelo na plyn stejně jak teď s těmi skoro nejetymi brisk:-( S tím ostatním si zatím asi neporadím bez pomoci.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

10.01 2018 20:11


Dufam, ze ked si zistil, ze ten zapalovaci kabel je shit, neobjednal si nove zapalovacie kable toho isteho "vyrobcu". Ja mam v aute zapalovacie kable "vyrobene" Magnetti Marelli. Maju silikonovu izolaciu a uz su stare snad 3 roky, ale stale nevidim, ze by izolacia praskala.

Ta plechova klietka na fajfkach je so shitnymi kablami viac na skodu ako na osoh. Sluzi na eliminaciu pripadneho rusenia inych elektrickych spotrebicov, ale ked su kable na draka, tak sluzi ako perfektny skratovac VN. Ich pritomnost/nepritomnost dokazer urobit rozdiel medzi motorom, ktore ide na ledva 3 valce a zere 11 na sto km a motorom ktory ide krasne na 4 valce a zere 7 na sto km.

Tie prietocne oka si rovno nechaj nalisovat na palivovu hadicu. Urcite zohnat idu, pretoze som si tento rok dve take hadice vyrabat nechaval.

Na nejakych Briskach sa mi onehda podarilo na starej skode Rapid utavit spicky kontaktov asi za 50 km jazdy po dialnici a to boli ten den hodene nove do motora. Ako nahradu som potom kupil nejake Boschky urcene na prevadzku na LPG* (mozno aj maju jednu elektrodu) a su tam dodnes. Ale tie sviecky by som teraz akutne neriesil. Kym to ide na styri valce, zatial do toho nesprtaj.

Hruby filter, resp. sitko byva typicky v nadrzi alebo na vystupnej trubke z nadrze. Dutnikovu nadrz som nikdy nevidel, cize bud si pockas kym ti to napise niekto, kto dutnika mal, najdes si to na internete sam alebo proste v jeden den nadrz z auta vyberes a urobis si peknu chvilu (sfetujes sa z benzinu) kym ju vycistis.

Btw skusal si to napojit na diagnostiku? Minimalne blikacie kody. Ak je to pravoverny Jetronic, je kludne mozne, ze vypnutie zapalovania chybovu pamat vymaze, takze treba pojazdit, nechat zapnute zapalovanie / bezat motor a asi citat chyby tak.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

10.01 2018 23:13


na pravém podběhu je držák palivového filtru, a filtr v něm není. Vstřikovací jednotka může být plná nečistot.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

11.01 2018 10:28


ano, aj

ja si myslim, ze jedine skutocne funguje riesenie bude to vzat od gruntu. vsetko dat tak, ako ma byt, cely palivovy system precistit, sanie a vyfuk pretesnit, skontrolovat ci funguju vsetky snimace, prejst celu elektriku ci tam nie su nejake zrady a ked sa bude vediet, ze nikde nie je nic evidentne zle, potom sa moze rozdumovat nad detailami. predpokladam, ze pokial je agregat v poriadku tak cisto uvedenie palivoveho systemu a elektriky do stavu v akom ma byt vyriesi podstatnu cast problemov.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.01 2018 14:15


tu trubku sem si vyrabel sam .. mekka medena .. forichtung na to ma kdejakej servis co dela brzdovy trubky.. prevlecna matice je asi za 20 korun ... (nebo schrasti nejaky banjo a pruvlecak, proste se kreativite meze nekladou)

pokud to chces mit flexibilni, pouzij vysokotlakovou hadici na benzin (rozhodne zadnej avtokelli a podobny horor kramy) ale podivej se na palivovy hadice urceny i do letadel od contitechu (metr 12mm vnitrni stoji asi 200)

PS Ventyle: omluvam se, nestiham nic, po vikendu odesilam
nahoru

sponzor





11.01 2018 14:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.01 2018 14:49


stolidus: Odpoj na hodinu baterku,pak pripoj a jezdi jen na benzin minimalne 300 km.Do nadrze nalej STP cistic vstrikovani a dotankuj 25 litru benzinu..
Jak tuto operaci provedes,tak napis..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

11.01 2018 15:37


Díky za ochotu dneska jsem udělal prozatímní řešení. Než seženu ty oka atd. Tak jsem tam dal aspoň skutečně palivovou hadici a aspoň vyměnil ten palivový filtr. Odmontoval jsem kryt vzduchoveho filtru, abych viděl, jak ten "zázrak" vlastně vypadá. A sice nejsem odborník, ale je tam taková nějaká membrána, u které mi přijde, že tam chybí něco jako víčko. Protože jinak nechápu, k čemu by tam byla. Plus jsem tam objevil nějaký další nezapojený drát, co vede někam na trubku. Fotky doplním na rajče viz výše.
Děkuji.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

11.01 2018 15:55


Jo a na diagnostiku jsem to nedával, protože vůbec netuším, jak a co okolo toho. No možná, kdyby to nějaký znalec viděl, tak hned vi, co a jak, ale já to auto zatím nemám, tak dlouho, abych věděl, kde co je. Ale už se to zlepšuje každým dnem.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.01 2018 20:05


Stolius: Oranzova membranka v telese filtru je vyvod odvetrani ventiloveho vika.Zadne vicko tam nepatri..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.01 2018 20:19


Stolidus: Dival jsem se na fotky,ocisluj si je,pokusim se ke kazde neco napsat.
Nicmene ten plastovy filtrik dej ihned pryc,to je filtrik na karburatorove motory,kde je tlak max 0,3 bar.Jednobodova strikacka ma tlak,resp.jeji cerpadlo cca 1.1 bar. Ten plastovy filtrik muze prdnout a benzin na vyfukovych svodech není fakt moc dobry!!!!
Kup nejlevnejsi filtr na feldu a soupni ho tam.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

11.01 2018 20:24


stolidus: ty hlavne nemantruj ziadneho znalca. Hladaj mechanika podla kluca, ze nema nasrane v hlave a ma pristup k elektrickym schemam auta a dokaze na motore obzriet zakladne nalezitosti. To by mal dokazat hoc kdejaky Fero z Hornej Dolnej, pokial ako som zhora pisal, nema nasrane v hlave. Zohnat schemy elektrickej instalacie na tak stare auto nemoze byt problem za 10 minut googlenia na nete.

Ked budes nadalej mantrovat so znalcom na mono-jetronicy skoncis bud s neopravenym autom, alebo so zaplatenou hromadou penazi a neopravenym autom.

Ta vstrekovacka nie je ziaden raketoplan a nepotrebuje diagnostiku z vesmirneho veku. Staci ak sa k tomu postavi clovek, ktoreho pristup nie je, ze ak v pamati zavad nie su ziadne chyby, tak je auto automaticky v poriadku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

11.01 2018 21:46


Díky!!! Ten filtr vyměním, co nejdřív! Hned, jak jsem ho v autě viděl,tak jsem to chtěl uvést do stavu z výroby. Obávám se, že najít i takového mechanika asi nebude nejjednodušší. Ale zkusím rozhodit sítě. Jinak el. schémata bych měl mít. Koupil jsem si Jak na to a je v tom nějaká příloha se schématy, tak třeba by to pomohlo. Ty fotky očísluju, až se dostanu domů. Jsem v práci do 7h. Děkuji moc za rady. A kdybyste náhodou o nějakém takovém Ferovi z Brna nebo okolí věděli, tak budu vděčný.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

11.01 2018 23:04


jak na to vem... a zatop s tim.. debilnejsi publikaci aby clovek pohledal ...

jen ty schemata si nech ...
nahoru

sponzor





11.01 2018 23:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

12.01 2018 8:54


Jj suhlas. Pan Etzold tak trocha vobec netusi o com pise a informacne je ta kniha hodnotna asi ako vysledky ohliadky auta nejakym vyssim primatom. Niektore veci v tej knihe dokonca mozu odporovat skutocnosti (videl som jak na to pre C4 a tam to tak bolo).

Fakt jedina uzitocna pasaz su schemy, pretoze tie su cca 1:1 kopia schem zo servisnych priruciek.

2Pix: V poho, nesuri mi to. Aj tak mam v garazi zimu a niekam som zapotrosil hlavu z Jetronicu Len som chcel vediet, ze posta tu zasielku nestratila.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

12.01 2018 16:29


Ty jo těch 300 km nevím jestli půjde najezdit na benzín. Bez chodu toho sytiče to skoro nejede. Možná kdybych jel někde po dálnici nebo jen mimo vsi. Ale jak bych zájem do města a stavěl někde na světlech, tak asi konečná. Včera třeba když jsem po rozjezdu přeřadil z 1 na 2 a jel do kopce, tak to nereagovalo na plyn a musel jsem přepnout zpátky na LPG*, abych odjel a uvolnil ulici.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

13.01 2018 11:10


stolidus: nez budes tych 300 km jazdit na benzin, mas na hodinu nechat odpojenu baterku. to vymaze adaptacne hodnoty a malo by sposobit, ze to take hovadiny robit nebude. tych 300 km umozni aby si motor spravil adaptacie pre jazdu na benzin.

ak je tvojim problemom to, ze jazdis moc na LPG* a vstrekovacka je z toho blba.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.6. 2017
Příspěvků: 88 | Témat: 7

13.01 2018 16:21


No zkusím. Ale baterku jsem měl odpojenou už dvakrát vic nez na den, když jsem ji musel dobíjet. A když jsem ji vrátil zpátky, tak to jelo pořád stejně špatně. A předchozí majitel povídal, že to takhle jelo na benzín už když to koupil, ještě než tam byl plyn. Ale předpokládám, že to asi bylo o něco lepší nebo má nervy z oceli. Já bych s tímhle takhle teda jezdit nechtěl. I když možná je to u zahřátého motoru trošku lepší a pokud to není placebo efekt, tak mám pocit, že jak se to snažím sem tam zkoušet na ten benzín, tak se to nepatrně zlepšilo a nebo je to sugesce. Původně mi někdo radil, že to je to bude slabé podávací čerpadlo a nebo ucpaný vstřik od plynu. Včera jsem se o tom bavil s kolegou, co se taky vrtá v autech a má nějakého kamaráda co dělá auta a vyzná se i v LPG*. Tak třeba se to někam posune. No a s těmi brisk svíčkami, taky těžko říct. Vyměním zapalovací kabely a uvidíme. Po dost tristních zkušenostech s těmi NGK za které jsem si ještě v dobré vůli připlatil, u kterých praskla na jednom izolace po ani ne 14 dnech, jsem objednal Bosch.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

13.01 2018 19:01


Jen malá ke svíčkám, jezdil jsem Vento 1.8 66kW ABS* motor. Více méně podobný a Brisky mi fungovali suprově. Jinak ABS* měl v sání něco jako ohřev směsi, takový ježek přímo pod "karburátorem". Pokud mne paměť neklame, vedl tam jeden drát, tudíž je to odporové vyhřívání. Asi bych to pro jistotu proměřil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

13.01 2018 19:17


Jinak stále platí, že buď není co zapálit a nebo čím
Monošprcky nebývají moc náročné

1- časování
2- VN soustava - pokud svíčky dávaj jiskru, jede to - možná ne ideálně, ale jede..
3- dostatek paliva, zde vidím tvůj problém. Pokud nepomůže správný filtr a čerpadlo je OK, mrkni do "karbecu" asi tam bude regulátor tlaku řízený pružinou a membránou.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email