Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 437 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 435
Uživatelů: 2
Celkem: 437

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

05.01 2018 17:30


Meister: coz jsem si taky uvedomil,kdyz to tafy snuff uz vypichnul.
nahoru

sponzor





05.01 2018 17:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.03 2018 15:47


Máte někdo zkušenosti s proplachem na tomhle motoru ?

Myslím si , že 1,8T je na to mazání dost náchylná a u tak starýho motoru to nemusí dopadnout dobře. ¨
Třeba to krátkodobě pomůže, ale můj nazor je, že to může nastartovat ten proces dekarbonizace a pjevit se neblzae později.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2012
Příspěvků: 236 | Témat: 82

22.03 2018 16:11


Caues,

ja tam cpu tu blbost co nalejes do oleje a 10 min s itm jezdis... ja s itm jezdim hodinu, pak to necham vytect i se starym olejem a dam novej...
Znamej na AEB tam jeste cpe nakej shit olej za par stovek, jezdi s tim tejden, znova udela to same a naleje tam tu blbost, a vyplachne... pak uz tam da kvalitni olej...

A nikdy zadnej problem, tohle delame kazdou vymenu oleje...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

22.03 2018 16:38


TAVIC: No, a proč to chceš dělat?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.03 2018 19:17


Protože nejspis došlo k uvolnění nějakého karbonu a tendle špunt způsobil zvýšení tlaku což pak vyrazilio to těsnění z výměníku. Teď po zahřátí začne svitit kontrolka a přestane se mazat dostatečně vrsek.
Tak chci zkusit tu dekarbonizace i když bych to normálně nedělal, pak vyměnit sítko a možná i čerpadlo.
TOS taková je teorie.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

22.03 2018 19:36


Dekarbonizace o nicem vlastni zkusebost prachy do vetraku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

24.03 2018 8:04


TAVIC (Čt, 22.03, 2018 19:17) orig :
Protože nejspis došlo k uvolnění nějakého karbonu a tendle špunt způsobil zvýšení tlaku což pak vyrazilio to těsnění z výměníku. Teď po zahřátí začne svitit kontrolka a přestane se mazat dostatečně vrsek.
Tak chci zkusit tu dekarbonizace i když bych to normálně nedělal, pak vyměnit sítko a možná i čerpadlo.
TOS taková je teorie.



V prosinci 2016 jsem řešil ten samý problém na atmo 1.8. Únik oleje nebyl tak velký a projevoval se jen při větších mrazech. Staré těsnění už nemělo s gumou nic společného - bylo tvrdé jako z plastu.
Neměl by být náhodou v držáku filtru a chladiče obtokový ventil pro případ že se filtr ucpe?
Jak často jsi měnil olej?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

24.03 2018 8:16


Tim ventilem mas na mysli, kde udelali inzenyri v Audi chybu kdyz tam neni jo ?
A presne jak rikas, z tesneni byl kus tvrzeného plastu.
Hele menil jsem kazdych 10-15tkm a ted, kdyz se v tom hrabem, jsem zjistili, ze vypustnje sroub je uplne holej, nejde povolit.
No protoz meme tu vymneu delali loni v rijnu ti samy borci co me malem vomangelili, tak mam podezreni jestli ho vubec vymenili.
Jestli se na to nevysrali po tom co jim ten sroub nesel povolit a celej ten problem to zpusobilo.
Dalsi vec co me napadla je , ze jsem ta ja vul lil cely leta 5w30 , ale ona by tam mela prijit 5w40, kterou jsem tam , doufaje , dal jat ted v rijnu ..jestli se ta dekarbonizace neurychlila ..
nahoru

sponzor





24.03 2018 8:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

24.03 2018 8:46


Koukám do chytré knihy
O "znečištěném regulačním ventilu" se tu píše. Ale není na tak přístupném místě jako je držák filtru (proč taky že....), ale v tělese olejového čerpadla.
Olej 5W 30 asi nebyl dobrý nápad....
Pro turbo benzíny výslovně uvádějí olej normy VW 502 00. A to je 5W 40. Dávám ho do mojí atmosféry.
Když koukám na to video, jaká hustá černá sráděra se z pod toho držáku valí, tak vsadím krk, že loni v říjnu ten olej nikdo neměnil. Vypoštěcí šroub se utahuje na 50 Nm, což jde pak v pohodě povolit. Nesmí ale nějaký expert nechat starý těsnící kroužek a pak vypoušťák utahovat tak dlouho, dokud nepřestane prolínat. Tohle jsem zažil na ségry KIA. Proč dávat nový kroužek, když můžeme šroub dorvat "do krve". Dělal to značkový servis Suzuki......
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

24.03 2018 11:27


Myslis, že se to dá takhle podle barvy poznat ?
Treba je to jen tou zmenou oleje a spoustou karbonu, ale i tak je to vysledek za 4 mesice.
A s tou specifikaci to neni tak vyslovny, prave ze i jine normy byly vyhovujici.
TO cerpadlo by chtelo asi vymenit , jaky je tam k tomu pristup ?
Diky za typy.

JInak tema s vice dtaily je zde
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

a asi by chtelo presunou do spravne sekce.,
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

24.03 2018 12:49


Přístup k olejovému čerpadlu nic moc.
Story o tom jak se báječně sundavá vana na B5 je všeobecně známý. Je třeba už docela slušné dílenské vybavení. Není to práce co se dá dělat na parkovišti za panelákem
Možná že máš pravdu a takto černý olej je za 4 měsíce normální. Pokud jsi najezdil např. 3000 km, tak už by ta barva mohla být v pohodě.
Na četnost výměn oleje jsem se ptal právě kvůli tomu karbonu.
Pokud jsi měnil olej jak píšeš, tak by bylo divné, kdybys měl motor plný usazenin. Usuzuju podle sebe. Ale u Tvého turbomotoru to může být s tvorbou karbonu jinak. Pořádně zkontrolovat olejové čerpadlo bude asi "nejmenší zlo". Dá se taky změřit tlak oleje v mazacím okruhu. Místo spínače tlaku na držáku filtru je třeba našroubovat manometr.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

30.03 2018 14:28


Chlapy, furt mě to vrtá hlavou.
Na mobile de aktuálně pouze dva kousky, dvě naprostý krásky :

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Audi [zkrácená url]

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Audi [zkrácená url]

Nikdy sem neviděl Recara s tímhle vzorem v B5, asi nějaká extra B5 edice, bo ten vzorek stejný jak u S linových, velká paráda.

U nás sem nenašel ani jednu.

Přemýšlím než se toho zbavovat, jestli to přeci jen nepostavit i když motor na tom teď není nejlépe.
Ale sehnat ten motor, plus plechařina a lakování (mám velmi dobrý vztahy se špičkovou lakovnou takže celolak za náklady plus něco od cesty) a něco okolo , typuju to tak na 70k investici.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

30.03 2018 18:22


Ta druhá, modrá je TOP!! Nádhera...
Otázka je jestli se najde někdo kdo to zaplatí..

druhý auto bych asi nestavěl, aby ti nehráblo z toho cákání do obou
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

30.03 2018 19:36


To vypada, ze to tak nekdo dodatecne poskladal. Za tu druhou, s tou priplatkovou vybavou navic mohl mit snad rovnou S4..
Kazdopadne, obe na me takhle pusobi spis jako tuning, nez jako youngtimer.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

30.03 2018 22:23


Koliix: to je vlastně taky fakt, jedna opička docela stačí..

Meister: působí to trochu divně, ale asi to bude origo, i když ta černá.. ty ledky ve dveřích.. a nevím proč obě nemají tu facelift středovy konzoli pod radickou
Young timer to asi jen tak nebude S4 na tom bude stejne..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

30.03 2018 22:58


Skoda ze ta modra nema vyhrivany sedacky
nahoru

sponzor





30.03 2018 22:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

31.03 2018 0:15


Ja ti nevim.. Vyhrivany sedaky mame, shodou zvlastnich okolnosti, v poslednich trech autech(VW koncern), a pozivam to max. 3x za zimu, na ten nejnizsi stupen tak na prvni pul hodky cesty. Nechapu, na co je tech 6 urovni, to by mi shorela prdel nebo by me brzo navstivil kardinalni vlk. Manzelka to vyhrivani vyslovene nesnasi, pry si s tim pripada jak pocurana..
Mozna tak u celokuze je to v zime pochopitelnejsi, ale tu jsem mel jen jednou, černou, v tmavým Cq, a v lete jsem pak jezdil zasadne s rucnikem pod prdeli. Nikdy vice..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

31.03 2018 9:17


Ja to taky pouzivam jen na vyhrati studene sedacky, ale kdyz je venku -10, je to k nezaplaceni
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

31.03 2018 9:25


ja si to zas dam hocikedy aj na 6tku a je mi dobre 4ku mam pustenu bezne
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

31.03 2018 21:02


Neni nad to pořádně vyhřát kulky ale pro ty kdo ještě nesplodit bych to nedoporučoval..
Btw moji šestce trvá pěkně dlouho než se rozehřeje, myslím až po tom co trošku motor, je to normální?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

04.04 2018 19:57


Tak bohužel oprava se nezdařila a už hledat nebudu, jedině vyměnit motor , ale žádný jsme nenašel.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.4. 2018
Příspěvků: 3 | Témat: 0

16.04 2018 19:17


Ahoj nějak mě nejde se zorientovat na tomto klubu..asi to neumím s internetem.poradis mě kde dostanu radu ohledně cabrio A4 1.8T Quatro?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

16.04 2018 21:25


Martin Liška: V pravo nahoře je pole kam napíšeš co hledáš a vyhodí ti to odkazy témat kde je zmínka o tom co jsi zadal.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email