Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 151 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 144
Uživatelů: 7
Celkem: 151

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

22.12 2017 15:50


Tak co myslíte, není těhle aut moc k mání.
Možná se vyplatí zainvestovat a za pár let je to ceněný youngtimer .
Jako třeba zde : https://goo.gl/CGVjPi ,
6500 € 314tkm najeto, na mobile jsem našel celé dva kousky.
Naposledy upravil TAVIC dne 30.03 2018 13:29, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





22.12 2017 15:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

22.12 2017 19:18


Vypadá slušně ale za ty prahy už radši S4 b5
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

26.12 2017 20:47


Za ty prachy muzes mit ledascos, otazka je jestli to tu cenu ma res. bude li se zvysovat ..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

26.12 2017 21:37


Nevím jak to jednou bude s B5 obecně, ale třeba BMW 325i E30 když je málo jeté a v pěkném stavu, tak už dneska stojí i 500 000 Kč. Jak budou tyhle auta, co byla ještě auta, ubývat, tak se jejich cena bude minimálně držet a nebo mírně stoupat.BMW řady 3 E46 se šestiválci už jdou také do ceny.....
Srovnání s těmi E30-kami trochu "kulhá" v tom, že dost rezly, takže jsou vzácnější než B5, která jen tak neshnije. Ovšem to stíhají kompenzovat pubertální kšiltovkáři, kteří u nás každý týden jednu popraví o strom nebo náklaďák.
Je fakt, že to auto z odkazu není zrovna levné a ten "tuning" mu na ceně spíš ubírá. Ty lemy blatníků jsou na můj vkus odporné.
Ale to je jen můj subjektivní názor.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

27.12 2017 6:39


1.8T za 6500e s 300tkm+ z roku 1999? jeste na super skvelejch podlozkach (kdo je delsi dobu provozoval, tak asi vi co je to za peklo pro napravy, notabene takhle siroky poslou celou geo do haje a jezdit bych s tim fakt nechtel) a cojavimco jeste ...

B5 (jakkakoliv) bude mit hodnotu... tak v roce 2030 ... S4 a RS4 budou mit driv (pocitam ze kolem 2020 jim zacne stoupat hodnota)

tohle cenenej janktajmr nikdy nebude (myslim tim tahle nabidka)... az to bude vekem janktajmr, tak si kazdej poklepe na celo "co to kurva" ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

27.12 2017 7:12


asi tak..toto fakt nema cenu a ani nebude mat. a tie lemy to je vtip asi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

27.12 2017 16:03


OK ten odkaz byl priklad, uznavam ze je to wtf a tak pridavam tu druhou, ponekud civilnejsi : https://goo.gl/GRZGyq i kdyz je me u ni divne , ze nema bile budiky, coz tyto verze mely.
PS : nemate nekdo garaz k pronajmu na 12 let za symbolickou cenu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

27.12 2017 17:57


Tahle už vypadá lépe. Přední blatníky už jsou měněné (koroze, nehoda?). Je přestříkaný i nárazník.....
Ale jinak je moc pěkná.
nahoru

sponzor





27.12 2017 17:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

27.12 2017 18:10


Nevím, proč by obyčejná B5ka se čtyřválcem měla někdy být ceněnym youngtimerem..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

27.12 2017 19:50


Meister (St, 27.12, 2017 18:10) orig :
Nevím, proč by obyčejná B5ka se čtyřválcem měla někdy být ceněnym youngtimerem..


Protože skoro všechna auta, která přišla po ní, jsou už jen horší a sotva přežijí záruku. A přijde doba, kdy bude zájem o kvalitní a trvanlivá auta. Už teď někteří nadšenci nechávají generálkovat kastle Golfu II a III.
Nebo snad před 15-ti lety, když jsme házeli Žigulíky "ze stráně" někdo z nás tušil, že budou mít jednou cenu 100 000? A nebo že bude poptávka po pěkných stodvacítkách?
Je jasné, že zajímavější motorizace ve vrcholných verzích budou cenově úplně někde jinde.
Znovu moje oblíbené E30....
325i - až 500 000 kč
M3 EVO - 8 000 000 Kč

Jsou to auta o 10 let starší než B5.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

27.12 2017 19:52


Meister: protoze i obycejna B2ka se ctyrvalcem je cenenej janktajmr ... stejne tak B3ka... pomalu B4ka (uz sem videl B4ky co sly za kilo) ...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

27.12 2017 20:31


2Pix: B5 je podle me prave uz prvni z tech bazmeku s implementaci kurvitek.. ale budiz..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

27.12 2017 20:51


Meister (St, 27.12, 2017 20:31) orig :
2Pix: B5 je podle me prave uz prvni z tech bazmeku s implementaci kurvitek.. ale budiz..


To máš pravdu, ale ještě jich tam není nebezpečně moc. Problém jsou a budou plastové díly, které jsou jen origo a VW stopnul jejich distribuci.
Bohužel to nejsou jen lišty a jiné "zbytečnosti", ale i podstatné části motorů, jako ovládání klapek v sacím potrubí, spojky sacího potrubí s přírubou a celý systém odvětrání kliky. Nemluvě o tlakových hadicích serva, které už na první typy vůbec nejsou....motorky stahování oken s komfortkou už taky nejsou....atd.
Na nedostatek ND hodně B5 dojezdí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

27.12 2017 21:06


Meister: tak ona neni tak uplne obycejna, ale nesilnejsi mtorizace 1,8T a ten sam o sobe patri k tomu nejlepsimu co kdy audi vyprdlo. No treba prave taky proto, ze na trhu zadne nejsou?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

28.12 2017 7:35


jenze popisujete stejny problemy co tizi veskery predchozi generace ... nebo si snad myslite, ze K-jet nebyl "ten pitomej samokurvici bazmek" v 80. kdy vetsina servisaku a kutilu znala akorat karbec ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

28.12 2017 10:55


S laskou vzpominam na me byvale auto - Golf II 1.6 EZ 55kW. Karbec, bez picovin uvnitr. NIKDY me nenechal na ceste stat, Audi B5 ano.
nahoru

sponzor





28.12 2017 10:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 90 | Témat: 9

28.12 2017 13:17


Myslím si, že zase tak vzácná A4 B5 1,8TQ není (bylo to mé první auto), aby to opravňovalo cenu 6500 tis. Euro a už vůbec ne v tom stavu a s tímto nájezdem.

Já jsem si nedávno dovezl S4 B5 Avant za podstatně nižší cenu a fakticky v původním stavu se serviskou a nájezdem cca. 220 tis. km, jen lak je špatný. Předpokládám, že u S4 B5 by maličko v budoucnu cena mohla jít nahoru.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

28.12 2017 13:40


Tak určitě.. S4 bude ceněná více, ale já tady píšu o morotu AJL , kterých je poměrně málo oproti běžným 1,8T AEB and whatever. nicméně si to i tak skutečně na slávu ještě nějakej pátek počká. Mám ji totiž teď prodávát a nějak se mě to rozleželo v hlavě ..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5265 | Témat: 68

28.12 2017 14:07


Kluci, zalozime si klub, pridam se k vam s moji B5 TDI Q
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 90 | Témat: 9

28.12 2017 14:29


TAVIC (28.12 2017 13:40) orig :
Tak určitě.. S4 bude ceněná více, ale já tady píšu o morotu AJL , kterých je poměrně málo oproti běžným 1,8T AEB and whatever. nicméně si to i tak skutečně na slávu ještě nějakej pátek počká. Mám ji totiž teď prodávát a nějak se mě to rozleželo v hlavě ..


Myslím si, že pokud nemusíš prodávat, tak si to auto nechej, klidně i jako druhé na zimu. Audi ti nezrezne a když budeš potřebovat, tak se dostaneš po silnici všude. A možná časem i na ceně trochu poroste.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

28.12 2017 19:13


Tak nejradeji bych si ji nechal, ale garaz na to ji dat do depozitu nemam a zivit dve auta s tim, aby me stala na ulici a nejezdila je blobost a hlavne tam umre..
Jen jsem necekal takovej zajem a nasadil nizkou cenu, ted uz ji ma zamluvenou jeden fanoda s tim, ze mu ji dam az si veberu jiny auto. Aspon bude v dobrych rukach.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.01 2018 17:45


1.8T je 1.8T a je jedno kolik ma kiloveverek ... stejnej scenar se opakuje s jinejma autama ... co se kasaj lidi pres prsa, ze maj doutnika s raritnima motorama typu MB nebo 2B atd... pro vsechny okolo to je proste "doutnik v turbine" a nikdy cenu neziskaj (oproti "tuctovejsim" KG, 1B a 3B)...

to takova B5 1.9 TDI Avant Q ... pokud se ty ekofasos uplne nezblazni.. tak tohle auto poleze hodne nahoru (ne protoze ten motor, ale protoze celkova kombinace motoru, karoserie a podvozku) - tady tipuju stejnej prubeh jako je B4 Avant Q s 2.3 nebo 2.8...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

03.01 2018 8:12


Nemyslim si, ze 1.9TDi Q by mala mat niekedy vacsiu cenu ako 1.8T Q. Oboje prast jak uhod Podstatny je hlavne stav, ked to bude mat 30 rokov, povodny lak, super stav tak to bude mat nejaku cenu ako youngtimer. Ale nic vyrazne. Na cenu treba kupit aspon S4 alebo RS4.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5265 | Témat: 68

03.01 2018 10:29


snuff: Suhlasim s tebou, ze na cenu je treba S/RS4. U TDI Q tvrdim, ze v pripade porovnatelneho stavu bude najviac cenena rotackova TDI Q po facelifte, ktorych bolo vyrobenych len par kusov a mozno o nieco malo presiahne aj cenu 1.8TQ
nahoru

sponzor





03.01 2018 10:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

03.01 2018 22:10


snuff: to mas vlastne recht.2Pix: tady by melo podstatnou roli hrat pocet vyrobenych potazmo pocet kusu v nabidce
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 725 | Témat: 15

04.01 2018 12:30


chlapci co to riesite . Je zrejme ze v dnesnej dobe si B5 quattro kupi na 95% uz iba fanda znacky Audi, uz s akoukolvek motorizaciou, ktory oceni to ze B5ka je este stale auto (aj ked uz menej ako 80 B3/B4) ktore vydrzi toho dost, a preto budu uz iba drahsie.

Sam mam aktualne tretiu B5ku. Prvu som kupil pred 9timi rokmi Avant 1.9 rotacka Q, potom po roku som kupil 2.8 30V Q (ktoru mozno este aktualne vlastni clen Trubus).
Po dlhej dobe a po C4Q a B6ke Q som pred rokom a pol zas kupil Avanta 1.9 81kW Q.

Preco? Lebo to auto po takmer 20tich rokoch jazdi presne tak isto ako prva ktoru som kupil takmer pred 10timi -je spolahliva, nenarocna a nieje hrdzava za tie peniaze ponuka neskutocnu uzitkovu hodnotu. Je pravda ze do nej slo uz viac ako cele auto, ale trpim diagnozou a proste vsetko musi byt 100%tne.

Kedze mi ale v krvi prudi urcite mnozstvo 98oktanoveho benzinu mam este S8 D2 pre dusu.
Preco? Lebo B5,C5 a D2 su posledne ozajstne Audi (tak ako E46,E39 a E38 posledne skutocne BMW). - dovody su vsetkym zrejme

a preto ceny tychto modelov, a o tom som presvedceny, budu rast.

Pozor - je doba, kedy je posledna moznost, aby si fanda kupil za relativne normalne peniaze B5,C5 a D2. Takato situacia bola presne pred 10timi rokmi s B3/B4 a C3/C4.
Netreba vahat!

HOWG
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

05.01 2018 12:46


Aha,takze si ji mam teda nechat?
Ne jako bez prdele, ty auta jsou naprosto skvely, staci se k tomu chovat jen trochu jako clovek a vono to vsechno slape, jezdi a jezdi leta.
Ono jen ta moje ma.exterier co uz me ser.
A to je na tom to nejdrazsi,inerier krasnej cernej , polokozeny sedacky a co jsem koukal tak tech moc neni.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

05.01 2018 13:04


ked jazdi tak nepredavaj naco. mas quattro, nejake kone, kombi a nie je to drahe. tak naco predavat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

05.01 2018 13:16


no protoze
TAVIC (28.12 2017 19:13) orig :
zivit dve auta s tim, aby me stala na ulici a nejezdila je blobost a hlavne tam umre..
.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

05.01 2018 17:25


TAVIC (05.01 2018 12:46) orig :
Aha,takze si ji mam teda nechat?
Ne jako bez prdele, ty auta jsou naprosto skvely, staci se k tomu chovat jen trochu jako clovek a vono to vsechno slape, jezdi a jezdi leta.
Ono jen ta moje ma.exterier co uz me ser.
A to je na tom to nejdrazsi
,inerier krasnej cernej , polokozeny sedacky a co jsem koukal tak tech moc neni.


Tak pokud je to hnily a dobity, tak už z toho sotva(levně) uděláš ceněnyho yt či veterána..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email