Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 443 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 440
Uživatelů: 3
Celkem: 443

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.11. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

05.12 2017 22:39


Ahoj, prosím o radu jak opravit nefunkční topení. Mimo to, že nefunguje ventilátor, také už před tím nefoukal teplý vzduch. Pokud ventilátor fungoval. Problémy cca 2 roky došly do tohoto stavu. Teplota se pořád snižovala.
Nyní voda 90, hadice obě hřejí. V kabině zima. Co vše se musí vyměnit? Jak na to? Děkuji za pomoc i rady.
nahoru

sponzor





05.12 2017 22:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2016
Příspěvků: 384 | Témat: 59

06.12 2017 21:49


Začal by som termostatom, diagnostika nič nehlási?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.11. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

06.12 2017 22:25


Termostat byl vyměněn, nepomohlo. Diagnostika nehlásí kromě toho motoru nic.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

06.12 2017 22:57


lmicka: Ucpany radiator zrejme..
Jakou tam mas chladici kapalinu? Typ(barva), znacka(Kelly)?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

07.12 2017 9:33


Lítaly ti někdy z výduchů kousky molitanu? Podle fotek v ELSE mi přijde skříň s klapkami a radiátorem stejná jako u mé A4. Do určitého v.č. tam ve výrobě dávali skříně s kovovými klapkami polepené molitanem. Pak už dávali plastové s gumovýcm těsněním. Ten molitan se rozpadá, klapky pak netěsní.

Jinak pokud je to jenom radiátor, tak je to palubovka dolů, vyměnit radiátor a zase celé složit. Zkušený mechanik co už tu A3 někdy dělal to dá za den, to co ještě přesně ten model nedělal tak den a půl. Nedávno jsem si tím prošel.

Radiátor nemusí být přicpaný, ale často se jim věkem ulomí v horní přírubě takové žebro, rozděluje od sebe kanály. Pak přímo nahoře utíká teplá voda hned do odtoku, aniž by prošla kanálky.

Pokud by tam snad nedejbože ještě byly klapky s rozpadlým molitanem - pak to je už náročnější.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


PS. bude nutno nechat odsát klimu, bez uvolnění hadic k výparníku asi nepůjde se skříní topení manipulovat (pokud máš klimu). Aspoň u té mé A4 by to nešlo - respektive jde to, ale pochybuju že by se s tím mechanik chtěl prcat. U topení s dělenou skříní, se dají odcvakat sponky co drží skříň s klapkami na skříni s výparníkem klimy. Ale je to piplačka.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.11. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

08.12 2017 5:41


Ahoj Meister
děkuji za dotaz. Nevím typ, výrobce, ale byla růžová.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.11. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

08.12 2017 5:50


Ahoj Nakadah
Molitany lítaly z výduchů dost často.
A díky za ty informace ohledně demontáže. Nikdo to toho nechce jít. Pořád koumám, že to třeba bude něco dostupného od spolujezdce, že servo klapky jsou v pořádku a na to napojený ventil nebo klapka je přidřená a půjde rozhýbat. Prostě že nebudu muset demontovat tu palubovku.
Ucpaný ventilátor, když by to byla ta přepážka, musí se jasně vyměnit radiátor. Ale je možné, že to není přepážka a pomohlo by třeba tlakové propláchnutí? Uspaný myšleno zevnitř, že?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

08.12 2017 6:23


Jestli ti lítaly ven molitany tak je to špatné. Klapky jsou plechové, s otvory. Člověk nepochopí na co tam ty otvory jsou, dokud to nemá celé rozebrané. Soudruzi z NSR nechtěli molitan na plechovou klapku ničím lepit, takže po okraji klapky ten molitan svařili a aby držel i uprostřed, tak je svařený přes ty otvory.

Ten molitan ale šel po >20-ti letech kakat, takže po něm zůstaly jenom plechové klapky s dírami. Studený vzduch se ti míchá s tím co projde přes výměník a výsledek je ten, že to v podstatě netopí.

Bohužel to jinak než rozborkou neopravíš, laparoskopicky tohle nejde. Pokud chceš poradím ti mechanika z Nové Bělé co mi to nedávno dělal. Nicméně já mu dovezl kompletní opravenou skříň topení a klimy, takže jenom přehodil kus za kus. To celé topení jsem scháněl více než rok, nakonec se mi to povedlo až na Slovensku, u Popradu. Za 40EUR i s motorky. Hned jsem sedl do auta a jel...

Viděl jsem opravy původních klapek, že přes to přinýtovali nějakou pryžnou desku a nebo to i lepili. Já si laserem říznul nové plechové klapky z pozinkovaného plechu (bez děr), komplet je natřel vrstvou kontaktního lepidla a pak co celé polepil PE páskou. Pekl jsem to v troubě, různě zkoušel jestli to nebude smrdět, dělat neplechu. Nakonec pohoda, funguje to. Ale měl jsem na to čas hrát si s tím doma.
nahoru

sponzor





08.12 2017 6:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.11. 2008
Příspěvků: 11 | Témat: 3

15.12 2017 8:10


Ahoj Nakadah
Moc díky za rozuzlování problému.
Náhodou není stejné topení v A3 a tvé A4, že? To by bylo moc stěstí.
Musím tedy sehnat další topení do A3, zrenovovat ho a pak nechat vyměnit za to staré. Jak píšeš, to bude časově na 1/2 roku a to už bude léto, tedy netřeba topit...
Za technika děkuji, ozvu se až přijde na řadu. Vidím to ještě hodně zajímavou cestu k cíli.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.1. 2016
Příspěvků: 384 | Témat: 59

18.12 2017 11:08


lmicka (15.12 2017 8:10) orig :
Ahoj Nakadah
Moc díky za rozuzlování problému.
Náhodou není stejné topení v A3 a tvé A4, že? To by bylo moc stěstí.
Musím tedy sehnat další topení do A3, zrenovovat ho a pak nechat vyměnit za to staré. Jak píšeš, to bude časově na 1/2 roku a to už bude léto, tedy netřeba topit...
Za technika děkuji, ozvu se až přijde na řadu. Vidím to ještě hodně zajímavou cestu k cíli.

Skor rozmýšlať nad tým či sa to oplatí riešiť na 20ročnom aute.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

18.12 2017 11:34


lmicka> hele nevím sám, musím se mrknout do ETKY na čísla dílů.

Jinak má to smysl opravit, z téhle doby jsou to ještě poctivě dělané auta a do toho tvého motoru bych mohl nachcat a klidně by na ty chcanky jel. Bohužel díky tomu EURO1 nebo EURO2 se s tím za nějaký čas nebude dát nikam vjet, kvůli emisním zónám.

Dám echo večer.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

18.12 2017 22:01


Tak bohužel čísla úplně nesedí. Vypadá to velmi podobně, ale jsou tam rozdíly. Motorky taky vypadají jinak. Je možné, že by to tam šlo napasovat...ale jistota není. Já říkám že spíše ne.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email