Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 240 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 232
Uživatelů: 8
Celkem: 240

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 6

28.11 2017 21:48


Dobrý večer motoristi.
Již nějaký čas hledám ke koupi A6 (avant-allroad). Původně jsem šel po 171kw nafta. Přečetl jsem zde spoustu článků a tak nějak nevím.
Nebylo by lepší koupit benzín a nechat předělat na LPG ? Je to dobrý nápad ?
Jestli jo, jaký motor je nejlepší na předělávku a jestli s tím máte někdo zkušenost, tak od jaké firmy a jaký výrobce. A jsou benzinové motory na tom s životností lépe ??? Jde mě o auto od r.v. 2005 nahoru a cena do 350000,-Kč i s předělávkou na LPG. Pokoušel jsem se použít tlačítko Vyhledat, ale nefunguje mě to.
Za informace děkuji.
Pecik
nahoru

sponzor





28.11 2017 21:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

28.11 2017 21:59


pecik1: za 350.000 koupis fakt vybavenou a hezkou 176kw. To nemas co resit...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

28.11 2017 22:50


LPG bohuzel tyhle motory hodne nici. Jdi do nafty a mas klid. Pouzivej vif a motor pujde mnohem lip.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

29.11 2017 6:46


Je to tak jak píše áček a tomko. Vhodné motory na LPG u koncernu už byly. FSI a TFSI jdou některé kódy motorů přestavět na vstřik kapalné fáze LPG. Nad ničím jiným bych u přímovstřiku neuvažoval - mrkni třeba sem
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nicméně ten systém je velmi drahý a ekonomická návratnost nejasná. Za ty prachy se fakt asi dívej po 3.0 V6 TDI.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 6

29.11 2017 8:02


áček (28.11 2017 22:50) orig :
LPG bohuzel tyhle motory hodne nici. Jdi do nafty a mas klid. Pouzivej vif a motor pujde mnohem lip.


Díky za reakci
Samozřejmě že bych nejraději naftu. Jezdím na ni už 22 let a neměl jsem nikdy nejmenší problém. Dnes se usmívám, když jsem v zimě chtěl lejt do toleda naftu a ta přes sejtko ani netekla. Musel jsem barel s naftou od JZD vložit do vany s teplou vodou a až pak šla nalejt .Ty doby jsou už pryč, jezdím k pumpě, dávám VIF. Ale jak jsem pročítal zdejší forum, tak jsem se polekal. Vstřiky, vyřivé klapky, turba atd. Budu dál shánět 171 kw - 176kw. Snad se nenapálím. Kdyby jste o něčem slušném věděli, budu rád za informace.
Díky pecik
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

29.11 2017 8:12


pecik1: pri rozpoctu 350k nema smysl koukat po 171kw. Zamer se fakt na 176kw.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

29.11 2017 10:26


pecik> bohužel no, ale snad budeš mít štastnou ruku.

Ani 3.0 TDI motory nové generace na tom nejsou líp -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Prostě trh si to žádá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.10. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 6

29.11 2017 11:57


Nakadah (29.11 2017 10:26) orig :
pecik> bohužel no, ale snad budeš mít štastnou ruku.

Ani 3.0 TDI motory nové generace na tom nejsou líp -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Prostě trh si to žádá.


Tak to nechápu proč jim to žereme. Když podnikáš a uděláš chybu, oslí tě finančák, živnosťák a pod. Tyhle ty rádoby výrobci super kvalitních vozů si mohou dělat co chtí(i úmyslně) a nic se jim nestane. No jo, oni vlastně ty podniky zaměstnávají statisíce lidí, a proti nim nikdo nezkročí.
nahoru

sponzor





29.11 2017 11:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.10. 2016
Příspěvků: 111 | Témat: 5

29.11 2017 16:23


Když už jsme u LPG, má někdo zkušenost LPG a 2,7T ARE?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

04.12 2017 10:35


Bavil jsem se o tom s borcem, co plyn dělá a říkal, že u FSI to jde, ale musí se to dělat tak do 60 000km. Jakmile má auto najeto víc, tak by se musely vyměnit vstřiky za nový a kdo víc co ještě. Pak už se nedá bavit o návratné investici.
Jediná možnost je MPI, ale to si myslím, že se do Allroadů C6 nedávalo. To můžeš jedině koupit A6 C6 4.2 se vzduchovým podvozkem, ty se s MPI dělaly.

Hopr: Mám 2.7T BES, základ je nešetřit na systému a obloukem se vyhnout sračkám jako STAG a podobně, bohužel mám, tak vím, o čem mluvím. Pak to prostě jezdí.
A především hodně dlouho a hodně pečlivě vybírat, kdo to namontuje. Za sebe můžu doporučit Bartáka z Moravských Budějovic, jezdím za ním až z Brna, když jsem zkusil Fedora v Prostějově, tak nikdy více. Auto jsem s plynem koupil a instalaci prováděl nějakej debil, co měl nasraný v rukách.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email