Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 418 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 416
Uživatelů: 2
Celkem: 418

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 287 | Témat: 41

03.11 2017 23:01


Tak když se mi zde na fóru nikdo neozval na kompletní top poloosu na mojí A6 4F quattro* 3.0 TDI*, kdy ta moje zjevně způsobuje vibrace a to hlavně díky tripoidnímu kloubu ( vnitřní) na přední poloose, věčná nemoc těchhle aut, tak jsem zabádal na netu. Nová origo, nebo origo repas je cenová šílenost oproti OEM, ale měly by se dát sehnat právě OEM klouby
tripoidní 4E0498103 - nejlepší OEM od SKF VKJA 8509 - cena 1050,- vč. DPH cca
venkovní homo 4F0498099A - nejlepší OEM od LÖBRO ( Lobro - Spidan jedna fabrika) cena 1280,- vč. DPH

potřeboval bych od někoho ověřit zda to na mé dle VIN* WAUZZZ4F57N044604 půjde. Dekuji za zjištění a nechť to zde každému slouží hlavně k odstranění věčného vybrování u A6 4F. V Audi totiž ty pacholci chtěji měnit rovnou celou poloosu za nesmysl

jinak obdoba je u kardanu - origo 35tis ( výrobce LOBRO) , OEM LOBRO 11tis vč. DPH
nahoru

sponzor





03.11 2017 23:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

04.11 2017 6:28


ktoru poloos ti treba? vnutorny klb na tvoje auto 4E0498103 a 4E0498099A, lavu poloos od gsp viem zza 100e
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

04.11 2017 8:57


Teď se chystám na výměnu kloubu na svoji A4 B7, taky 3.0tdi. Neustálé vibrace, už skoro rok se to snažíme odstranit. Už je komplet spodek novej, teď příští týden budem dělat s áček: vnitřní klouby, vypadá to asi, že budou prostě v pytli. Jednu dálnici a od 90-140 prostě citím vibrace aute, ve volantu to cítím. Neklepe se, ale prostě je citít od něčeho co se točí takový chvění hnusný. Dřív, než jsem udělal ramena se klepal i volant, teď to přestalo jen vibrace zůstaly. Gumy už druhá sada včetně disků, nepomoháli, takže uděláme tohle a doufám, že bude klid. Kardan* taky udělanej..

Jsem rád, že to nedělá jen mě. Projevuje se ti to stejně a nebo jinak? Ještě mi přijde že to citím víc v tahu a akceleraci, než když jedu na Tempomat* z kopce a nebo všeobecně z kopce a pomaleji.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 287 | Témat: 41

04.11 2017 15:07


Fan1s (04.11 2017 8:57) orig :
Teď se chystám na výměnu kloubu na svoji A4 B7, taky 3.0tdi. Neustálé vibrace, už skoro rok se to snažíme odstranit. Už je komplet spodek novej, teď příští týden budem dělat s áček: vnitřní klouby, vypadá to asi, že budou prostě v pytli. Jednu dálnici a od 90-140 prostě citím vibrace aute, ve volantu to cítím. Neklepe se, ale prostě je citít od něčeho co se točí takový chvění hnusný. Dřív, než jsem udělal ramena se klepal i volant, teď to přestalo jen vibrace zůstaly. Gumy už druhá sada včetně disků, nepomoháli, takže uděláme tohle a doufám, že bude klid. Kardan* taky udělanej..

Jsem rád, že to nedělá jen mě. Projevuje se ti to stejně a nebo jinak? Ještě mi přijde že to citím víc v tahu a akceleraci, než když jedu na Tempomat* z kopce a nebo všeobecně z kopce a pomaleji.


uplnš stejný jev mám já. podvozek komplet nový, automat po GO, Hydroměnič nový, ložiska nový, alu originál audi nové, Kardan* nový LOBRO, brzdy po GO, rychlsotně to začíná lehce na 90, nejvíc je to cítit při 110 a pak do 140, pak už j to není tak znát. tripoidy na audi odcházejí vcelku běžně na V6 a quattru
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 287 | Témat: 41

04.11 2017 15:11


bady555 (04.11 2017 6:28) orig :
ktoru poloos ti treba? vnutorny klb na tvoje auto 4E0498103 a 4E0498099A, lavu poloos od gsp viem zza 100e


hele GSP taky umím za pěkný peníz, ale kvalita nic moc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 287 | Témat: 41

04.11 2017 15:13


Fan1s (04.11 2017 8:57) orig :
Teď se chystám na výměnu kloubu na svoji A4 B7, taky 3.0tdi. Neustálé vibrace, už skoro rok se to snažíme odstranit. Už je komplet spodek novej, teď příští týden budem dělat s áček: vnitřní klouby, vypadá to asi, že budou prostě v pytli. Jednu dálnici a od 90-140 prostě citím vibrace aute, ve volantu to cítím. Neklepe se, ale prostě je citít od něčeho co se točí takový chvění hnusný. Dřív, než jsem udělal ramena se klepal i volant, teď to přestalo jen vibrace zůstaly. Gumy už druhá sada včetně disků, nepomoháli, takže uděláme tohle a doufám, že bude klid. Kardan* taky udělanej..

Jsem rád, že to nedělá jen mě. Projevuje se ti to stejně a nebo jinak? Ještě mi přijde že to citím víc v tahu a akceleraci, než když jedu na Tempomat* z kopce a nebo všeobecně z kopce a pomaleji.


a jinak jsem se rozhodl, že udělám obě přední poloosy jak tripoid tak homo, ať mám od toho klid
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

04.11 2017 19:05


No tady je citit jemny chveni pri 120km/h kdy to je vsechno prenaseny az do volantu. Klouby se mi na polosach nezdaji pri pootaceni je z nich citit ze nejdou jak maji. Bavim se o tech vnitrnich u prevodovky. Krajni vydrzi mnohonasobne vic. A projev kdyz ochazi maji jiny. Tam se tech sest kulicek krasne postara o prenos tam vibrace vylucuju. Pokud by mel vnejsi kloub vule a nebo je ko projevi se to v zatackach kdy to vylozene kope do rizeni. V horsim pripade to i krupe.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

04.11 2017 20:02


Právě s tím vnějším, ale ten vnitřní to je peklo, áček: je zvyklej na svj traktor, ale já to cejtím jak říkáš od těch 90, ve 110-120 to je katastrofa, pak se to lehce klidní, v těch 140 je to cejtím spíš v tahu no a pak můžeš letět jak chceš a je to téměř klidný, ikdyž to cejtím taky. Fakt už něvěřím v nic jinýho a budou to klouby..
nahoru

sponzor





04.11 2017 20:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

04.11 2017 20:27


U sebe cejtim ruzny chveni ale nedela mi to co u tebe. Ale to bude tim ze mam sportovni podvozek s trvdejma pruzinama a pneu nafouli na 3.5baru. Schvalne jsem to sledoval minulou nedeli kdyz jsem jel do tech Strakonic a vypozoroval jsem jen ze se prenasi ruzne vibrace podle povrchu po kterym jsem jel. Ale to co to dela tobe to neni. Tobe to dela neco co se toci a je na predni naprave a jediny co po kontrole a otaceni poloosama byly ty vnitrni klouby co jsem rikal ze se me nelibej.Nic jinyho spatnyho jsem tam nenasel. A ty vnitrni klouby jsou opravdu na tohle nachylny. Jak se vymackaj tak delaj neplechu. Uvidis az je vymenime ze bude klid ty traktore ti z toho udelam malotraktor.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 287 | Témat: 41

04.11 2017 23:17


áček (04.11 2017 20:27) orig :
U sebe cejtim ruzny chveni ale nedela mi to co u tebe. Ale to bude tim ze mam sportovni podvozek s trvdejma pruzinama a pneu nafouli na 3.5baru. Schvalne jsem to sledoval minulou nedeli kdyz jsem jel do tech Strakonic a vypozoroval jsem jen ze se prenasi ruzne vibrace podle povrchu po kterym jsem jel. Ale to co to dela tobe to neni. Tobe to dela neco co se toci a je na predni naprave a jediny co po kontrole a otaceni poloosama byly ty vnitrni klouby co jsem rikal ze se me nelibej.Nic jinyho spatnyho jsem tam nenasel. A ty vnitrni klouby jsou opravdu na tohle nachylny. Jak se vymackaj tak delaj neplechu. Uvidis az je vymenime ze bude klid ty traktore ti z toho udelam malotraktor.


taky mám S-line podvozek a 255/35 19 nafoukaný vpředu na 2,8 a zadek 2.3, u nás jsou taky docela nový silnice hrbatý - rolety, asi jim špatně vibroval válec, dělala to v okolí všechno jedna firma, ale mě to dělá i na tutově rovné silnici. Nejhorší je když to vybruje a ještě k tomu chytneš tu novou suprově hrbatou silnici, jako mám já do práce a z práce, to pak je pošušňáníčko v kombinaci s S-line podvozek, dodnes lituji že jsem si nekoupil oooo na měchách


Jinak tripoidy se nejvíc vymačkávají právě na tom středovém kříži na kterém drží ložiska, nikoliv obal v kterém se hýbou
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

04.11 2017 23:26


Přesně jak píšeš, taky máme v okolí rovný cesty a prostě už jsem si říkal, že snad ani rovný nejsou, jenže pak 100% na rovný cestě sem to zkoušel i s jiným autem a bylo to krásně klidný, takže to bude opravu něčím. Už se těším, až to bude OK


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

05.11 2017 1:03


áček: 3,5baru? Proc?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

05.11 2017 6:49


tomko222: Jinak se sjizdej kraje pneu. A nejsou tak rozplacnuty jak rozslapany backory. Ten motor je na to tezkej. Auto tak neplave a drzi dobre stopu i pri veky rychlosti. Sady kol vydrzi 4-5 sezon. Kdyz to bylo foukany na min vydrz byla polovicni.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

05.11 2017 8:11


Máček: je pravda, ze kdyz jsem jezdil, rocne to byly dve sady letnich a jedna zimni..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

05.11 2017 11:11


tomko222 (05.11 2017 1:03) orig :
áček: 3,5baru? Proc?

Cim vacsie koleso, tym vyssi tlak, pozri nalepku na kasni vodicovych dveri. Kazdym palcom sa zväcsuje tlak o 0,2bar
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

05.11 2017 11:35


lubomt: 19tky mam aj na firemnej octavii, na A6 4F som mal 20tky. Zena si jazdi GL na 21tkach. Ale 3,5bru je od oka o bar viac, ako tam ma byt...
nahoru

sponzor





05.11 2017 11:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

05.11 2017 11:39


255/35/19
A6 4f

Prazdne
2.5bar predek
2.3bar zadek


Nalozene
2.6bar predek
2.9bar zadek
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

05.11 2017 17:16


kolko stal Kardan* lobro?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

05.11 2017 17:29


tomko222: Porad lepsi o trochu vic nez meka nizkoprofilova pneu procvaknuta o disk pri nechtenym vymeteni diry. Manzelka uz mi to ukazala ze to umi Tak od ty doby to prifouknu a nemam zadnej problem. I lip se mi s tim jezdi.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

05.11 2017 17:32


bady555: Prvni prispevek hned na konci cena 11 tis.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 287 | Témat: 41

05.11 2017 20:27


bady555 (05.11 2017 17:16) orig :
kolko stal Kardan* lobro?

přesně 11600,- vč DPH v ML-tuning s.r.o. v Jablonné pod Ještědí
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 255 | Témat: 2

07.11 2017 6:28


super cena
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

07.11 2017 7:09


áček: toz to zas o tom potom. Jen me prekvapilo, ze tam fucis vic az o bar.. a reagoval jsem spis na lubomt
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

07.11 2017 9:06


tomko222 (05.11 2017 11:39) orig :
255/35/19
A6 4f

Prazdne
2.5bar predek
2.3bar zadek


Nalozene
2.6bar predek
2.9bar zadek

Ja mam vyssie hodnoty. Asi zalezi aj od motora, ci je sedan, kombi.
nahoru

sponzor





07.11 2017 9:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 287 | Témat: 41

15.11 2017 8:16


tak při podezření hlavně na levý vnitřní kloub přední poloosy jsme dal jak vnitřní tak venkovní kloub na tuto poloosu a to je najednou klid. vibrace fuč a hlavně ta super jistota při předjíždění, nic se nechvěje... uplně jiné auto, jelikož mám koupeno ještě na druhou poloosu tak to vyměním také,m přECI* jen ty staré už mají 250 na krku
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.11 2017 9:39


To musi byt riadne tvrde vibrovanie :--)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

15.11 2017 11:03


Milos1: Neni to tak hrozny je to takovy chveni co je citit ve volantu pri urcity rychlosti.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

15.11 2017 11:15


Ach ach ach, už se těším taky, vnitřní klouby se právě vyměnují, tak snad to klapne


DDragoo: Co znamená podezžení, když jsi s ním otáčel, cejtil si, že se nějak zasekává lehounce nebo drhne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.11 2017 12:39


áček (15.11 2017 11:03) orig :
Milos1: Neni to tak hrozny je to takovy chveni co je citit ve volantu pri urcity rychlosti.

:--) som mal na mysli tvrdku v nazve vlakna :--)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

11.12 2017 11:12


Tak vnitřní klouby jsou vyměněný a vibrace byly stále. Pak to začalo i bouchat.. no a zjistil jsem, že jeden ze servisáků nedotáhnul pořádně céčko na stabilizátoru a tak to bylo jedno s druhým. Tak jsem to doma pořádně dotáhnul, klouby jsou vyměněný, udělaný komplet ramena + tlumiče + hydrolůžka motoru a silentbloky převodovky no a auto je teď klidný.

Něco je cítit neptrně, ale cesty nejsou rovný, kola zimní mám sjetý a rok 2010, mám je na poslední rok, takže to je jedno s druhým, ale co se konečně povedlo je to, že nepoznám bez koukání na budíky kolik jedu 90km/h - 150km/h. Je to krásné, plynulé, při brždění taky klídek..


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email