Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 439 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 433
Uživatelů: 6
Celkem: 439

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 2

14.10 2017 13:10


U meho audi z roku 2006, 300 000 na tachometru se objevily problemy s chovanim motoru za studena. Celkove se mi zda ze se i zvedla
spotreba a auto neni moc pruzne. Auto mam na plyn, ale testy ve VISU jsem delal pouze na benzin.

a) je normalni, ze na neutral mohu vytocit pouze 4 tisíce?
b) nikde na internetu se mi nepodarilo zjistit, jak ma vypadat ukazkovy prubeh signalu na labdach (u sirokopasmove je to jinak).
Co jsem zjistil, tak před katem (mám 2x kat, tedy 2 sondy) jsou 5 pinove sirokopasmove, regulace od 0 az 5 V. Za katerm jsou pravdepodobne
4 vodičové regulace do 1V

Přikládám veškeré průběhy co jsem naměřil, plus pamět závad z dneška (smazal jsem) + tu readline..

Strašně moc bych rád vysvětlení + identifikace, která banka je která, ať nemusím měnit všechno, pokud teda nejsou v háji obě před katem

V záznamech přehratelných ve vag scope jsou hodnoty Lambda* control a labda signal...

Předem děkuji
nahoru

sponzor





14.10 2017 13:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.7. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 5

14.10 2017 14:01


Ahoj,
a) motor by měl jít vytočit na tolik, kolik ho chceš trápit...

b) Průběh signálu z jakékoliv lambdasondy je individuální pro aktuální palivo,teplotu zatížení atd. tudíž neexistuje 100% návod jak to vypadat má a jak to vypadat nemá...

1) Klasická lambdasonda (HEGO)- klasický článek produkující napětí 0,0-1,0v ... Při spalování stechiometrické směsi vytváří přesně 0,50v (CHUDÁ směs= 0v a BOHATÁ = 1v) ta je lehce prověřitelná pomocí osciloskopu.
2) Širokopásmová (UEGO) - pětivývodové provedení - dva vyhřívací a tři signálové, klasické proměření zde není realizovatelné!

AUTO Kontrola Lambda* sond se provádí při ustáleném režimu (např.50,70,100km/h,)Kdy nastane i ustálený regulační stav! Signál z Lambda* bude vykazovat ustálenou Periodu (chudá-bohatá). ECU* je porovnává s hodnotami z vývoje agregátu a pokud se výrazně liší, vyhodí chybu...

Každopádně, vzhledem k pohonu vozu... tedy LPG* budou trpět všechny lambdy!Přední lambdy budou trpět logicky více, než zadní a budou mít i nižší životnost. S tím vším se u LPG* počítá. Ale sázím na to že KO je první Lambda* v pravé řadě...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 2

14.10 2017 14:42


ahoj,

motor jde při stojícím vozidle vytočit opravdu jen na 4000, víc ne, při jízdě je to normální, tedy jde točit i nad 4 tis.

Pravou řadou je myšleno u mého auta ta na straně spolujezdce z pohledu z kabiny? (banka 2)?

Každopádně ty křivky pro tuto lambdu se mi taky zdály podivné. Ještě mě napadá, že může být i v háji vyhřívání této sondy, protože za studena se to chová dost tragicky. Přidám plyn a úplně mrtvo, cca po 2 km, je to OK.
( Tedy nejsem schopen příliš ohodnotit, jak má auto jet, neboť ho mám cca 5 měsíců).

Ještě při řazení z 1 na 2 auto více cukne a nedá se mi to vychytat na spojce, zde si tedy nejsem jistý jestli to může souviset i s tímto nekultivovaným stavem motoru, či silentbloky motoru, či mě ještě napadá setrvák, auto se více chvěje, než se zahřeje. Rád bych však ale nejdříve vyloučil tu lambdu, na kterou mi odpovídá více indicií.
spotřeba mírně nahoře, nejde moc za plynem a to chování za studena.

Jakoukoliv další indici, kterou mohu ve VCDS ověřit uvítám.

Stav vozidla při kterém má být testováno, co vynést do grafu atd... Moc děkuji.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1794 | Témat: 44

14.10 2017 14:46


Citace:
Pravou řadou je myšleno u mého auta ta na straně spolujezdce z pohledu z kabiny? (banka 2)?

bank1 je tam kde je 1 válec
tj.před spolujezdcem je bank 1
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 2

14.10 2017 14:52


ještě jsem na netu našel tento odkaz, který je velmi zajímavý:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Dle tohoto videa mám v háji obě dvě. a Moje Lambda* vůbec neřeší přidávání bohatosti, neboť se do nízkého napětí vůbec nedostane...

Dle těchto videí nemusí auto být testováno za jízdy...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1816 | Témat: 108

15.10 2017 9:00


I novejsi octavie nejde na neutral vytocit, kdyz sem ji chtel vytocit musel sem vypnout v menu ASR*
Kdyby si mel ko vyhrivani tak ti to vypise VAG, nicmene da se zmerit ohmetrem.

Ze screenshotu je videt ze lambdy na volnobeh normalne reguluji,

Jestli jed do kopecka na pul plynu nejdrive na benzin a pak na LPG* a podivej se ce ukazuji hodnoty STFT a LTFT. Musi byt oboje do 15% a nesmi byt 0.0%
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 2

15.10 2017 12:30


díky za každý názor, s těmi otáčkami to bude ok, tak nějak jsem si to myslel ale chtěl jsem si to ověřit.

S tím, že lambdy regulují správně se nějak nechci smířit. Při prudké akceleraci (sešplápnu rychle pedál na podlahu) a rychle pustím (decelerace) by se dle mého mě objevit i záporná "půlvlna" zkrátka nikdy se mi napětí nedostane pod volnoběžnou úroveň napětí, tedy směrem k RICH směsi.

Souhlas že součet obou by měl být max do těch 15% (auto už má něco naběháno). Avšak hodnoty blízké nule jsou přece ideální stav, tedy minimální korekce.

nebo?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.10. 2017
Příspěvků: 8 | Témat: 2

15.10 2017 12:31


V příloze mám v zipu také hodnoty přehratelné ve VAG-SCOPE, tam jdou průběhy krásně vidět, ty screenshoty moc neřeknou, jsou statické..
nahoru

sponzor





15.10 2017 12:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email