Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 328 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 321
Uživatelů: 7
Celkem: 328

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 2

01.10 2017 20:24


Ahoj kluci,mam dotaz ohledne tohoto motoru.Jak uz jsem procetl x for,tak je znamy tim,ze mu chutna olej.Konkretne u 2008-2012.Moje Audi je r.v. 2008. 143 000 Km najeto.
Nicmene jsem poridil A5 s timto motorem mesic zpatky z bazaru.
Bylo mi receno,ze na nem byla delana vymena pistnich krouzku,pistnic,gufer+vymena oleje.
Ja autum 2x nerozumim,ale pri mem rocnim najezdu coz je max do 8 tisic km rocne,mi padnul do oka prave tento benzinovy motor,protoze do prace jezdim 20 km a jinak zadne rapidne delsi najezdy nemam.
Rikal sem si,ze nafta by u me byla asi vazne zbytecna a nedal bych ji to co potrebuje+jsem mel strach z pripadnych drazsich oprav na dieselu.
Takze jsem i pres to,ze probehly tyto opravy olej kontroloval,rada z vas vi,ze tento model nema klasickou merku,ale meri se pouze pres PC.Po najezdu asi 1000km +-za mesic mi hladina podle PC padla asi o jednu tretinu,to znamena,ze podle toho co jsem nasel by obsah mezi min a max mel byt +- 1ltr oleje.
Takze v mem pripade,ze by mi auto sezralo realne 0,3l na 1000km?Je pravda,ze malo to neni,ale ani ne moc co jsem cetl u nekterych extremnich pripadu,ze to bylo i vic.
Nevim zda mam zustat tedy klidny,ze je tohle bezna vec,nebo radeji opravdu proverit znovu,jestli je opravdu vse jak ma byt.Jsem z toho trosku nervozni,abych motoru zbytecne necim neskodil nebo tohle nejak nezanedbal.
Doporuceny olej by mel byt 5w-40,jestli jsem se docetl spravne.
Premyslel jsem,jestli by nebylo fajn dat auto do autorizovaneho servisu,aby je opravdu poradne prohledli,ze je tam skutecno vymeneno to co ma byt a olej se nztraci kvuli napriklad spatne oprave nebo zda neni chyba jinde.
Jen mi prosim nepiste at vyhodim cely motor pryc,protoze uz ted z toho pomale nespim,jestli je vse v poradku a aby se nepokazilo neco dalsiho..
Jinak auto jezdi moc hezky,nepozoruju na nem zadne dalsi vady..spatny zvuk nebo co by se tykalo jizdnich vlastnosti,tak jede opravdu krasne..
nahoru

sponzor





01.10 2017 20:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2655 | Témat: 171

02.10 2017 11:22


Pozri chod do audi a kúp si normálnu mierku na olej a co týždeň meraj a uvidíš ako si na tom zo spotrebou oleja myslím ze číslo je 06J 115 611 L

Ak bol motor robený zisti si kde poprípade preštuduj papiere od auta.

Ak ide motor ide OK nedymi tak sa netráp a užívaj si auto.

Mal si na opicu tak jej v budúcnosti budeš musieť dať banány

Odkladajú si 1k mesačne bokom na možné výdaje a keď nebude treba pozves 1/2 na výlet....[youtu[/youtube]
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

02.10 2017 11:45


jaky tam mas presne olej abys tam nemel nakou 0w30 nebo 5w30 low friction? pokud tam mas castrol, tak pouzij jineho vyrobce a mas problem vyresen:)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 2

03.10 2017 9:48


Vcera jsem se bavil s mechanikem,ktery to auto spravoval pro bazar,kluk se zdal byt vazne ferovej a vedel o cem mluvi,popisoval jsem mu mnozstvi oleje jake mi za muj najezd cca ubylo.Rikal,ze on sam s tim jeste najezdil asi 1200km,takze to mame uz 2200km,sedi to i podle pocitace co jsem se koukal.On sam mi rikal,ze to mereni pres PC je hrozna blbost a at si nejlip opatrim klasickou merku jak radite.Nevim jestli jde sehnat presne pro tento konkretni motor,protoze mi rikal,ze musim hledat merku pro motor ktery je stejne podelne ulozen jako u Audi,kdybych se po ni sel zeptat napriklad do Skodovky a pripadne bych ji mozna musel trosku upravit,ale kdyby sla sehnat primo ta co tam patri,tak by to bylo o to jednodussi.
rikal,ze s tim co se tam vsechno delalo,tak nemam motor ted ze zacatku uplne honit,ze je to prakticky po uplne generalce,tak aby si vsechno pekne sedlo a ze je to klidne mozny,ze si to tech 0,3l klidne vzit mohlo po te oprave.Chtel sem si jit vcera koupit olej,prave nejakou tu 5w-40 a prodavac me trosku zarazil,jestli tam nemam nejaky longlife olej,rikam,ze nejspis ne,protoze mam auto nastaveny na vymenu oleje po 15 000.Takze tam bude hadam asi klasicky a ne long life.Ale zkusim mu jeste zavolat jaky olej tam presne radeji daval.O Castrolu jsem cetl,ze to asi neni to prave orechove.Ale ten Mobil1 celkem tady kluci chvalili,tak nevim jaky vybrat.Chtel bych tomu autu dat to nejlepsi a nepremyslet,jestli usetrim 100 Kc..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 2

03.10 2017 10:07


Tak uz mi odepsal.
Daval tam original VW.
VW 507.00,dejte tam olej co tuhle normu splnuje a menit max po 15 000 Km.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.5. 2015
Příspěvků: 33 | Témat: 6

03.10 2017 11:53


A nevíš náhodou na kolik ta oprava (pístnic a kroužků) cca vyšla?... Nicméně si myslím, že teď ta tvoje spotřeba oleje je zanedbatelná. Já tam teď liju shell 0W30, který mi byl doporučen, ale taky uvažuji o 5w40
Naposledy upravil Ondra A5 dne 03.10 2017 16:17, celkově upraveno 1 krát. (7% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 2

03.10 2017 13:30


Dneska jsem tez koupil 0W30 od shellu..rikal mi,ze tam mam klidne lit 5w30 nebo i 5w40 pokud bude v te normalne..ale v te norme sem zadnou 5w40 nenasel.Jinak mi bylo receno oprava +-70 tisic tehle srandy,ale mozna bych kecal a bylo v tom zahrnuto jeste neco jinyho,mel sem tam toho vic..samozrejme on si dily a praci udela treba za polovinu nez kdybychom si to nechavali spravovat my nekde v autorizaku.To ti tady reknou zkusenejsi kluci,ja autum fakt nerozumim,tak nevim,jestli je to realna castka,ale co jsem par for procetl,tak bych rekl,ze i klidne ano.
Vsiml jsem si,ze 5w40 tam davali Shell jeste kdyz to bylo v Nemecku v roce 2016,kdyz uz auto zrejme jedlo vic oleje..ja tam zatim budu lit to lepsi asi teda,pokud je ta spotreba takova jaka je,tak si myslim,ze v pohode.Navic ten pocitac za stejnych podminek ukazuje jednou ze chybi tretina,nekdy ctvrtina,takze z toho nedelam zavery.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

04.10 2017 12:34


Cau, k tem olejum a spotrebe. Menil se tam separator oleje? Obcas byval prave ten kamenem urazu tusim. Jinak predpokladam ze na auto nemas zadnou zaruku... Takze na VW normu se muzes vykaslat, ta je opravdu jen zpusob jak vydelavat prachy. Pokud zrovna nebyslis na Kvilde, tak 0W neni potreba, ale nic se tim nezkazi, 5W ale staci. To horni cislo bych ale bral vyssi, aspon 40, leta v Cechach byvaj horka. To nejlepsi, co tam muzes dat jsou plne synteticke esterove oleje. Takze napriklad premiovy esterovy Yaco GT 5W50 urcite motoru sedne, bude OK i na zimu pokud nemivate pravidelne -25 po ranu. Je odzkouseny a velmi kvalitni, dokonce ma i VW normu. Leju ho do 1.8 TFSI*. Podle me by mohl pomoc i se spotrebou oleje protoze ma o dost vyssi viskozitu nez ty Castroly a Shelly. Pokud chces mermomoci kvalitni 5W40, tak take treba Yacco nebo Millers Oil, vsechny maji snad i VW normu. Yacco i Millers jsou obecne o par stovek drazsi, ale pokud mas A5, tak to stoji zato trochu zainvestovat jednou za rok. Vsechno se da koupit na znackoveoleje. Treba ta GT 5W50 stoji 1500 za 5l. Jinak pokud je olej LL, tak ho muzes dat take a proste jen budes menit normalne po 15 tis. Vic informaci od fundovanych lidi na oleje.cz
nahoru

sponzor





04.10 2017 12:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 2

04.10 2017 12:50


ach tak..ja jsem myslel,ze ta norma je delana na to,aby ten olej sedel predevsim motoru a ne skrz zaruku.Aby ten jinej co je mimo normu v nem nedelal nejakou neplechu,tak jsem to ja chapal.Takovy zimy u nas nebyvaji urcite to nemam strach..
Radeji bych volil vyssi cislo,aby nebyl tak ridky a zbytecne ho neubyvalo,ale zatim je ta spotreba pro me zanedbatelna,ale do budoucna se budu urcite ridit tim,abych tam nalil neco trosku hustejsiho pokud to neni motoru na skodu,treba nejaky z tech oleju co popisujes.Ta 0w30 je vazne jak voda co sem se koukal pres obal..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.10. 2017
Příspěvků: 20 | Témat: 2

05.10 2017 7:54


Jinak o tom separatoru jak pises nemam paru zda byl vymeneny teda..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email