Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 328
Uživatelů: 3
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

28.09 2017 19:20


Mám A6 C5 r.v.2005 a pravděpodobně mi odešla baterka v klíči, protože teď nemohu zamknout... vyměnil jsem baterku a stále nejde zamknout... je možné že pokud se baterka nevymění řekněme do hodiny, tak se ten klíč musí nakódovat znovu? Druhý klíč mi přestal fungovat asi před měsícem...

Na autě nemám žádný zámek, jak nakódovat klíče s pomocí diagnostiky? Mám VCDS Lite 1.2 a kabel od Robeko (http://www.robeko.cz/katalog/diagnostika-osobni-19/skoda-vw-audi-seat-23/diagnostika-skoda-audi-vw-seat-diagnosticky-kabel-vag1-43/).

Zvládnu to, nebo budu muset za někým jiným? Můj servisák je do pondělka mimo....

Díky za rady!
nahoru

sponzor





28.09 2017 19:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

29.09 2017 7:20


1) 2005 nemuze byt C5.
2) jestli se nedostanes dovnitr tak klic nenakodujes, samotny klic nema OBD* zasuvku, nevesla by se na nej )))
3) ano kdyz je baterie vyndana dlouho tak klic zapomene kod
4) nerikej mi ze nemas druhej klic????
5) na aute je vzdu nutnost nechat minimalne 1 zamek funkcni pro pripad vybite baterie.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

29.09 2017 7:31


C5 registrace 2005 byt muze.
Zamek na C5 ve dverich po roce 2002 nebyva a kufrovej je na 99% KO
Diagnostikou vag a kkl kabelem by to jit melo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

29.09 2017 8:41


On pise ale r.v. coz chapu jako rok vyroby, datum registrace to je jina samozrejme. Diagnostikou to sice pujde ale musi se nejak doatat do auta ze ano
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

29.09 2017 8:51


On pise ze nemuze zamknout
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

29.09 2017 9:32


Oceňuji Tvou snahu pomoct, ale prvně si prosím přečti co kdo píše, než začneš psát tak fundované rady....

1) neptal jsem se, zda to může či nemůže být C5, prostě je to C5 - to je fakt
2) nepsal jsem ze se nemůžu dostat dovnitř, ani jestli má klíč OBD* zásuvku
3) baterka nebyla vyndaná, asi se jen vybila... může být ta doba v řádu několika málo hodin?
4) neříkám, že nemám druhý klíč, jasně jsem psal, že mi přestal fungovat cca před měsícem a já jsem to tenkrát bohužel neřešil hned...
5) jak napsal hansdob, zámky tam nebyly žádné a v kufru je KO...

Vím, že se to dá nakódovat přes VAG, protože mi to můj servisák už dělal, jen je teď mimo a já se ptal, zda to s tou "výbavou" co mám zvládnu sám nebo ne...

Předem děkuji za KONSTRUKTIVNÍ nápady


SupermanXXX (29.09 2017 7:20) orig :
1) 2005 nemuze byt C5.
2) jestli se nedostanes dovnitr tak klic nenakodujes, samotny klic nema OBD* zasuvku, nevesla by se na nej )))
3) ano kdyz je baterie vyndana dlouho tak klic zapomene kod
4) nerikej mi ze nemas druhej klic????
5) na aute je vzdu nutnost nechat minimalne 1 zamek funkcni pro pripad vybite baterie.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

29.09 2017 9:40


Stim vagem od robeka ano
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

29.09 2017 9:46


Super, muzu te poprosit o presnejsi navod?

Diky!
nahoru

sponzor





29.09 2017 9:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

29.09 2017 19:26


ono je to tady někdy těžké když nevím jestli to neni třeba tvoje první audi a nepleteš si C5 a C6. a pro každý problém je potřeba typ vozu dobře určit. tak sem na to prostě upozornil, nemám křištálovou kouli a nemohl jsem odhadnout zda se pleteš s rokem výroby nebo naopak s typem auta.

zamykání sem opravdu přehlédl a myslel sem že se nemůžeš dostat dovnitř no... zda je baterka vyndaná nebo je vevnitř ale vybitá je pro elektroniku uvnitř klíčku jedno a totéž , klíč kodovaní zapomene ale už konstruktivně mlčim abych tě nezdržoval od vyřešení problému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

30.09 2017 22:33


tak jsem našel na foru jeden návod (http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=98&t=112597), ale s mým kabelem jsem se k jednotce 46 nemohl připojit. Zajel jsem do servisu a týpek mě oba klíče za cca 10min nakódoval... vzali si 200,-, takže za mě spokojenost
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

30.09 2017 22:37


A6 to nema na 46 ale 35
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

01.10 2017 17:04


35 - Cent. Locking

[Adaptation - 10]

Enter channel "01" (May be channel "21" in some Audi models).

[Read]

This will display the number of currently stored remotes in "Stored Value".

Enter your total number of keys up to a maximum of 4(including any existing keys) in "New Value"

[Test]

Verify that the number in "Test Value" is correct.

[Save]

Then press and hold (for at least one second) the UNLOCK button on the fob, at which time it will be learned. If you're programming more than one fob press and hold the UNLOCK button on the second fob for one second, press and hold the UNLOCK button on the third fob for one second, ETC*. You have a total of 15 seconds to do them all.

The car may give you some sort of acknowledgement as each key is learned (lights flash, horn beep, ETC*.)

If the above procedure does not work (neither Channel 01 nor Channel 21 are available), follow this procedure:

Insert a working (old) key in the ignition and turn to the ON position (do not start car).

[Select]

[46 - Cent. Conv.] or [35 - Cent. Locking] (whichever is applicable to the car, as found here)

[Meas. Blocks - 08]

Enter group "003" (may be group "007" in some vehicles)

[Go!]

The value in field 2 shows how many remotes have been matched and in which memory positions (for example, "0001" indicates 1 transmitter in position 1).

Lock the car from outside using the new, unmatched key in the driver-side door lock. You may need to hold the key in the unlock position while you do the next step.

Press the UNLOCK button on the new key within 5 seconds often enough to reach next memory position (so, if the value in field 2 was 0001, you should press the new key's unlock button twice, to put the new key in memory position 2)..

The car may give you some sort of acknowledgement as the button is pressed (lights flash, horn beep, ETC*.)

Wait 5 seconds and press the unlock button on the new key to unlock the door.

Turn the ignition key to OFF and remove the old key.

Press LOCK and UNLOCK with the new key.

Insert the new key in the ignition and turn to the ON position (do not start car).

[Select]

[46 - Cent. Conv.] or [35 - Cent. Locking] (whichever is applicable to the car, as found here)

[Meas. Blocks - 08]

Enter group "003"

[Go!]

The value in field 2 should now indicate 0011 in the example used, showing the old key still matched in position 1 and the new key matched in position 2.

Make sure that new keys are always coded into free memory positions (where there is a zero in Group 003, field 2). If occupied positions (distinguishable by a "1") are used, the transmitter previously coded to this position will no longer work.

In some cases, it may be necessary to clear out existing matched remotes using the following procedure:

[Select]

[46 - Cent. Conv.] or [35 - Cent. Locking] (whichever is applicable to the car, as found here)

[Adaptation - 10]

Enter channel "00"

[Read]

[Save]

When the prompt asks if you are sure you want to save a value of 0 to Channel 00, click [Yes]

After doing so, no remotes will be matched. You'll need to follow the appropriate above procedure to match all of the remotes.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

02.10 2017 20:59


ani na kanál 35 se s mým kabelem nemohu dostat....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

02.10 2017 21:25


Nj na Audi musíš mít kkl kabel
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

05.10 2017 20:30


takže je mi ten od Robeka k ničemu? Tak jim ho zajdu omlátit o hlavu, mě tvrdili, že bude fungovat....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email