Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 244 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 237
Uživatelů: 7
Celkem: 244

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.11. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 2

06.09 2017 0:45


Zdravím
mám A5 r.v. 12/2009 176kw, 210.000km, 6st automat a trápí mě vibrace na volnoběh. Auto vlastním od dubna a s vibracemi už jsem ho kupoval, ale tenkrát nebyly takové jako teď. Nevím jestli to může mít nějakou spojitost, ale přijde mi že teď v horkých dnech je to horší a úplně nejhorší to bylo na dovolené. Na vibrace nemá vliv zda mám zařazenou zpátečku nebo D nebo P. Vibrace se přenáší do celé kabiny, kde to vyloženě duní . Na diagnostice jsem byl a auto je dle počítače bez závad. Prosím o radu. Neřešil to tady někdo?
nahoru

sponzor





06.09 2017 0:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

06.09 2017 1:39


Ak je motor v poriadku, tak bud krivý unášač alebo vadný menič... ale u tohoto typu prevodovky som este unasac vadny nemal
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.11. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 2

06.09 2017 7:30


diky za opdoved. kdyby bylo neco spatne na prevodovce neprojevovalo by se to i pri jizde? staci kdyz pridam trochu plynu a vibrace jsou pryc. pokud bych to rozebral da se nejak ten vadny menic poznat?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

06.09 2017 9:11


Nedá, ani jedno ani druhe. Unášač
Môžeš merať koľko len chces, to si už veľa ľudí myslelo, že zmeria pokrivenie a nezmerali. Menič v domácich podmienkach vyváženie nezistíš. Ale skor si myslim, ze mas nieco so vstrekmi. Vybrat ich a dat na test do Bosch servisu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

06.09 2017 10:50


pokud je auto na volnobeh enorme hlasity a vibruje tak to je 100% spatny chip. nejjenodusis je porovnat realnou vs pc spotrebu a hned je to jasne.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

06.09 2017 11:01


Aj to moze byt. Pokial je cipnute, to ale nepise
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.11. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 2

06.09 2017 19:39


dekuji za rady panove. zacnu tema vstrikama. hned dnes jsem se byl ptat v audi jestli mi zjisti chip a bylo mi receno ze to nedokazou. spotreba oproti pocitaci se lisi asi o 0.2 l/100km. predchozi auto jsem mel A6 176kw v kombajnu a je pravda ze tohle jede lip, ale prisuzuju to nizsi hmotnosti. nemohly by to byt treba jeste silentbloky? nebo me napadlo jestli V6 nema neco podobneho jako vyvazovaky? mel jsem je u A4 2.0tdi spatne nastaveny a projevovalo se to hodne podobne. pri koupi A5 jsem dostal kompletni historii z audi servisu a v cca 60tis se menila hlava motoru, tak me napadlo jestli to hosi ze zapadu spatne neposkladali, ale prijde mi divne, ze by s tim nemec najel dalsich 150 000km a neresil by vibrovani.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.12. 2007
Příspěvků: 142 | Témat: 21

06.09 2017 20:13


Jak to myslíš s tou spotřebou? To je zajímavý poznatek. Já mám třeba palubní asi o litr nižší, než je reálná a to se mně zdá docela dost, je něco špatně?
nahoru

sponzor





06.09 2017 20:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.3. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 0

09.09 2017 20:33


Ahoj, mel jsem to same, a byly to silentbloky motoru. Auto se na volnobeh klepalo jak stara avie a strasne to dunelo. A i pri podobném najezdu. Skoro jsem pak nevydrzel nechat auto na volnobeh a porad pridaval plyn, jak to bylo neprijemny.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

09.09 2017 21:08


Mám taky spotřebu na svém 3.0 TDI* v ralu vyšší o 1 - 2l než co ukazuje palubák. Jedu celou cestu za 7-8l u nás po těch kopcích a vím, že jezdím prostě za 9. Když jedu prahu, jedu za 8. Ten palubák to tak má nastavený, už v Toledu to také „fixlovalo" o +- 0,5-1l.

Silentbloky mám také prasklé, jen jsem je ještě nenechal dělat, jsou to pouze origo a za trojku jeden, teď jsem potřeboval dělat jiný věci, ramena, tlumiče atd.. ale není to tak hrozné. Jemné vibrace citím na volnoběh a to dunění taky, ale ještě je to hodně v pohodě. Budu to taky muset udělat a myslím si, že ty silentbloky dělají hodně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.3. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 0

09.09 2017 22:53


No ja se bal, ze to budou vstriky, takze silentbloky byla lepsi varianta. Odvezl jsem to k satasovi, a ten mi rekl, ze motor visi na napravnici. Po vymene silentbloku to bylo uplne, ale uplne jine auto.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.3. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 0

09.09 2017 22:55


Nezacinej vstrikama, to je ranec jen za vyndani a otestovani, zacni silentblokama.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

10.09 2017 9:59


Denykk (09.09 2017 22:53) orig :
No ja se bal, ze to budou vstriky, takze silentbloky byla lepsi varianta. Odvezl jsem to k satasovi, a ten mi rekl, ze motor visi na napravnici. Po vymene silentbloku to bylo uplne, ale uplne jine auto.


Na co to vyšlo výměna těch silíčů u Satase?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1493 | Témat: 38

10.09 2017 20:10


jiri2 (06.09 2017 19:39) orig :
dekuji za rady panove. zacnu tema vstrikama. hned dnes jsem se byl ptat v audi jestli mi zjisti chip a bylo mi receno ze to nedokazou. spotreba oproti pocitaci se lisi asi o 0.2 l/100km. predchozi auto jsem mel A6 176kw v kombajnu a je pravda ze tohle jede lip, ale prisuzuju to nizsi hmotnosti. nemohly by to byt treba jeste silentbloky? nebo me napadlo jestli V6 nema neco podobneho jako vyvazovaky? mel jsem je u A4 2.0tdi spatne nastaveny a projevovalo se to hodne podobne. pri koupi A5 jsem dostal kompletni historii z audi servisu a v cca 60tis se menila hlava motoru, tak me napadlo jestli to hosi ze zapadu spatne neposkladali, ale prijde mi divne, ze by s tim nemec najel dalsich 150 000km a neresil by vibrovani.

chip jde zjisitt jednoduse i pres vagcom, je tam kanal co zobrazuje checksum. po tom bych sel jako prvni, mas auto hlasity na volnobeh?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.3. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 0

12.09 2017 19:40


Fan1s (10.09 2017 9:59) orig :


Na co to vyšlo výměna těch silíčů u Satase?


Satas mi je na konec z kapacitních důvodů neměnil, dělal jsem to jinde, ale on byl ten, kdo to dokázal diagnostikovat. Já už skoro vyndaval vstřiky a posílal je na lavici... Ta výměna nebyla nic hroznýho, sice ty silentbloky něco stály, jak jsou elektrohydralický či jaký a měl jsem špatný i na převodovce, ale jsem rát, že to mám hotový.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.11. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 2

14.09 2017 12:09


Zdravim panove. Tak jsem vcera asi 6 hodin menil ty silentbloky. no reknu vam pristup prisernej, ale vysledek za to stoji.. kdyz jsem si do toho po nastartovani sednul, tak jsem chvili myslel, ze sedim v jinym aute.
nahoru

sponzor





14.09 2017 12:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.3. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 0

14.09 2017 13:27


jiri2 (14.09 2017 12:09) orig:
nastartovani

No vidíš, psal jsem ti to, jiný auto po výměně.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2670 | Témat: 171

14.09 2017 14:05


Super gratulace ze sa podarilo
- kolko stali tie silentbloky a kde vsade si ich menil?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.11. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 2

14.09 2017 20:52


Diky.
1970,- za jeden kus. Menil jsem pouze ty dva co jsou na napravnici..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.9. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 0

17.09 2017 16:48


Ahoj, mám úplně stejný problém.
S vibracemi jsem jej už koupil, okamžitě mě napadly vadné silentbloky.
Uvažuju, že je vyměním sám, trochu mě děsí ta přístupnost (zejména z vrchní strany). Má k výměně někdo nějaké postřehy? Mám tam taky ty novější s konektorem. A5 je rok 2009.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email