Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 329 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 322
Uživatelů: 7
Celkem: 329

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

04.09 2017 15:40


Ahoj, chtěl bys se optat těch, kteří se pohybují v reálném světě obchodu s ojetými auty. Chci prodat do dobrých rukou auto z nadpisu, ale lámu si hlavu nad cenou. Když mrknu třeba na bazoš, tak mi přijde, že ti lidi nestojí nohama na zemi. Otázkou je, jestli za tu cenu, co často inzerujou, to auto i prodají.

Zpřistupnil jsem info o investicích, co do mého auta šly (asi tak za 100 tis). Výhledově by se měla vyměnit spojka, možná před zimou žhavící svíčky. Čelní sklo má cca 2cm ťukanec u dálniční známky - 8000 km je furt stejný. Auto je denně v provozu, chovám se k němu jako člověk, žádný podtáčení/vytáčení, klidná jízda, jeden řidič. 3. majitel (předtím 8 let Rakousko, 9 let Praha, 3 roky Brno). Olej 15 po tis. km, najel jsem s ní 45 tis km. Nafta OMV nebo Benzina + VIF. Posledně jsme jeli skoro 6 tis. km do Norska - vše v pohodě. Koroze naprosto minimální, horší lak na kapotě, co je oproti zbytku nějaká sešlá, nevím proč. STK do 2019. Výbava navíc, samozřejmě funkční: klima, střešní okno, tempomat, výhřev předních sedaček, síť mezi kufrem a lavicí.

Koupil jsme ji tehdy za 60 tis. Nikdy mě nikde nenechala, ale oslavila už 20 let a pokud se něco vysere, nejsem mechanik, co ji dovede opravit - musím se vším do servisu, takže sháním něco novějšího.

Někdo rozumný odhad, kolik je reálná férová cena? Díky.
nahoru

sponzor





04.09 2017 15:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

04.09 2017 20:21


30-40?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

06.09 2017 17:29


No, když srovnám nabídky za 30 tis, tak bych doufal i v lepší cenu.. ačkoli je fakt, že nikdo neříká, že se za ty ceny na bazoši skutečně prodají.


Nějaké další návrhy ještě?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.09 2017 20:02


Zalezi od toho, ako dlho to chces predavat.

Prasknute celne sklo a zhaviace sviecky potencialne v stave, ze auto v mrazoch nenastartuje vobec mu dost znizuju cenu. Napr. ja osobne by som si auto s prasknutym celnym sklom nekupil za inu, nez cenu srotu. Bez ohladu na velkost a umiestnenie praskliny. Ze si do toho nasypal 100 000 je jaksi irelevantne. To su prevadzkove naklady.

Potom zalezi od typu kupca. Bud sa ti nanho pride pozriet niekto, kto proste hlada lacne a velke auto, co vela maka, ale nezere a ten pojde po cene. Tomu bude jaksi u prdele, ze to ma funkcny siber, tempomat a siet. A ak si to auto kupi, mozes pocitat s tym, ze ho zhuntuje.

Alebo sa nanho pride pozriet clovek, ktory hlada prave to A6 C4 2.5TDI a ten si bude ochotny priplatit, ale za kazdy problem bude kruto zjednavat cenu, pretoze by od neho bolo nezodpovedne, aby si kupil auto a tie problemy nevyriesil. No a celne sklo + sada zhavicov to je dajme tomu niekde okolo 10 tisic CZK podla toho ako draho sa ti podari sklo vymenit.

Problem je v tom, ze pomer ludi bude tak 50:1 v prospech tych, co idu po cene, pricom nikde nie je garancia, ze ta 1 nebude v skutocnosti 0.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

06.09 2017 20:08


Sklo je celkem směšná záležitost. Zvlášť pokud se řeší přes pojišťovnu. Novou spojka sadu LUK jsem kupoval za 5, žhavky Bosch za litr.
Problém je spíš v tom, co to auto trápí dál(viz jiné diskuze) a nenapsal to tady..
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

06.09 2017 20:27


https://auto.bazos.cz/inzerat/77462114/Audi-A6-25TDi-Quattro-103kw-AEL-A6-C4.php

tady mas ... "CENU"

vole lidi fakt nemaj soudnost asi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

06.09 2017 20:30


Ten už se tu někde taky řešil.. Jo, tady - https://audiklub.cz/forum/tema/343301-koupim-zachovalou-a6-c4-avant-diesel

Andre2 (22.03 2017 12:36) orig :
Ja byl na tu zlutou koukat, zaklad je ok, kastlik zdravy bez jakekoliv koroze, intros az na tu trhlou sedacku (ale neprosezenou) taky ok. Nejaky mouchy se ale najdou, klima ko, motor se nechce ohrat...
Pan je takovy sverazny ale slusny a ochotny.
Naposledy upravil Meister dne 06.09 2017 20:31, celkově upraveno 1 krát. (61% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

06.09 2017 20:30


Daj se najit i hezke kousky. Ja potrebuju automat, ten se v Q nedelal.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





06.09 2017 20:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

06.09 2017 20:37


tomko222: Klimu nepotřebuješ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

06.09 2017 20:42


@ventYl: dík za názor

@Meister: je fakt, že jsem sem nepsal úplně vše, protože to by už nikdo ani nečetl.. tohle ještě není inzerát Jinak nevím teď přesně, co je v těch dalších diskuzích, ale je pravda, že jsem řešil pár kostlivců od předchozího majitele - auto bylo ťuknuté předkem, podle všeho minimálně, ale podle mezer malinko nesedí přední blatník - kvůli tomu byla třeba prasklina v chladiči klimatizace, co se komplet měnil, od té doby v pohodě. Taky si pak někdo hrál s motorem, kdy začal protékat olej přes osu spodní kladky u olejového čerpadla (nejsem odborník, takhle mi to vysvětloval servisák u fotek - u předchozího majitele dojebali závit osy kladky čerpadla, což byla pecka, protože se vyměnily rozvody a tím tohle vyšlo na povrch.. doslova.. olej protekl na kladku ta roznesla olej po celým motoru až do půlky podvozku.. auto přes měsíc stálo, než to našli. Komplet to opravili, dali tam širší osu kladky, dali správné těsnění toho olejového čerpadla (mezi ním a blokem) a pak znova komplet nové rozvody. Od té doby jsem měnil olej asi 2x (po těch 15 tis). Vozím s sebou litrovku oleje pro sichr, a nepoužil jsem ji, nebylo třeba. Takže po dvou letech po opravě soudím, že to funguje.

Druhá věc byla, když jsem měl sám ťukanec - tam jsem ale s vytočeným kolem najel z nulovky do zadního kola auta přede mnou, když to dotyčnej po rozjezdu na stopce zase zadupl a já s tím nepočítal - ohla se tyč řízení a čerstvě vyměněné rameno - oboje se dalo nové, bez důsledků. (mimochodem oboje je právě v těch investicích, zapisuju je myslím svědomitě)

Spíš dělá starosti ta potenciální výměna spojky, která je odhadem tak za další 10 tis.

Leštěnka z toho už nikdy nebude. Jako benefit považuju to, že případnej kupec se ode mě doví kompletní historii auta, kterou jsem za ty dosavadní 3 roky vstřebal, a kterou má i popsanou v Garáži. Je ale pravda, že bych se měl rozloučit s iluzema, že by se z toho dalo dostat třeba 60 tis. Věk to už nezapře. Otázkou je, jestli má smysl vůbec prodávat to za 30 tis. To už je skoro lepší nechat to jako druhý auto..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

06.09 2017 20:51


cortez (06.09 2017 20:42) orig :
Spíš dělá starosti ta potenciální výměna spojky, která je odhadem tak za další 10 tis.

Tak pokud nemáš na provozní věci, jako jsou spojka, žhavky nebo i to sklo, tak to radši prodej pod cenou, protože pak nechápu smysl toho, nechávat si to jako druhy auto..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

06.09 2017 21:01


Meister: az tak jsem to nestudoval.. netusim zda tam je nebo neni. Jen se jednou za cas kouknu, zda hezka C4 jeste existuje
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

06.09 2017 21:09


No existuje, ale každá má(nebo nemá) něco..
Já bych 85kW, bílou a soc.verze bez klimy nebral, ať už v tom má jezdit kdokoli.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

06.09 2017 21:15


Nejde o to, že bych na to neměl, ale o to, jestli to má smysl. Varianta A je prodat to s tím, že si to novej majitel vymění, kde chce.. třeba to zvládne levněji, než když bych to nechával měnit já a pak prodal. Varianta B je dojezdit to na krev bez dalších větších investic navíc, eventuelně to nechat jako druhý auto do rodiny, ať se na tom naučí žena řidit. Varianta C je opravit zase vše, co je potřeba, jako doteď, a jezdit dál. Jenže v tomhle si lámu hlavu - nedovedu posoudit, kdy je ta hranice, kdy je lepší ještě auto "poslat s klidem do světa", a kdy už se vyplatí ho prostě jen dojezdit. Zatím jsem byl rozhodlej s ním fungovat stejně jako doteď, servisovat a jezdit. Ale možná je právě teď ta hranice, kdy se ekonomicky vyplatí prodat, ušetřit prachy za servis, co by se měl za nedlouho udělat a dát to do novějšího kousku. A právě proto mě zajímal názor, jestli má konkrétně tohle auto smysl prodávat za této situace. Tápu v tom, rád si nechám poradit.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

06.09 2017 21:19


..a jaky "novější kousek" ktery bys nemusel tak servisovat bys chtěl potom koupit?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

06.09 2017 22:01


Něco, co se neslučuje s tímhle forem. Pravděpodobně Passat B5.5 96 s co nejlepší historií z německa (2005), možná Avensise T25 po FL v benzinu (ale tam bych hledal jinej servis), případně za dnešních podmínek zvažuju volbu sice bez fantazie ale možná nejrozumější, něco jako i30 neco Ceed na operák, což při dvou až třech letech vyjde podobně jako investice 100-120 tis do passata ale při novým autě, vč. havarijka. Sice jsem příznivcem si nic nepůjčovat/nepronajímat, ale když to sečtu, že A6 mě vyšlo za 3 roky asi tak na 170 tis, tak jsem na stejné ceně. Akorát to bude "nuda". Jenže se postupně mění priority, spolehlivost je ta nejdůležitější, a 20 let starý auto musím umět opravovat, abych mu úplně věřil. A to prostě neumím a učit se nebudu, na to už nezbývá čas. Já proti A6 nemůžu říct křivýho slova, nikdy mě nikde nenechala, ale provoz byl dražší, než jsem podle všech těch názorů, rad a tipů čekal. Byl jsem v tom trochu idealista, co vybíral "srdcem". Zkušenost dobrá, ale teď bych to bral víc rozumem.
nahoru

sponzor





06.09 2017 22:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

06.09 2017 22:32


Tak to nevím nevím jak si polepsis s tím passatem, 12 let starý pdcko bych za jednoduchou a spolehlivou c4 určitě nevymenil. Sám c4 mám a měl jsem cuky ji prodat jelikož jsem ji přivezl v zimě jako náhradní auto. Ale zjistil jsem že ji mám radši než svoje 4fko z roku 2005, tak ji z ruky nedám. Jinak v ceedu i i30 jsem jezdil a pokud do toho sednes z audi tak se za pár tisíc km z toho poseres protože to nejsou auta ale priblizovadla, pokud ti ta c4 nevadí tím že už je to trochu retro tak si najdi normálního mechanika kterej tomu rozumí a nemění věci bezhlavě a nesmyslně draze a můžeš s tím ještě 3-4 roky v pohodě fungovat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.10. 2015
Příspěvků: 72 | Témat: 5

06.09 2017 23:37


Ahoj, já ti nevim, ale když se dívám na ty opravy co tu máš vypsaný, tak tam nic mimořádnýho nevidim:
olej, filtry, rozvody, gumy, desky+kotouče se konaji tak nějak na všem
rameno, tlumič, řízení a předpokládám že i ten blatník jsou následky nehody
z toho mi zbývá jen klima, přední ramena (který tě u passata asi taky neminou), třmeny a různý drobnější ptákoviny okolo, to mi nepřijde zlý na tři roky. Možná je trochu otravný, že se musí každou chvíli něco řešit, ale nepřijde mi to jako nějaký fatální věci, kvůli kterým by člověk nedojel.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

07.09 2017 8:46


cortez: Osobne si myslim, ze pokial to auto udrzis v slusnom stave, nemusi to byt uplna lestenka, moze mat skrabance, ale bude ciste a technicky 100%, tak sa ti auto za investicie odmeni spolahlivym chodom na vela rokov. Za hranicny vek na dalsiu nerentabilnu dennu prevadzku by som povazoval to, ked sa stanu aj bezne relativne spotrebne diely nezohnatelne ani v nahrade, pripadne ak by zlyhal samotny agregat (valce / piesty / kluka / vacka / ventily).

Z ekonomickeho hladiska aj keby si do toho auta este nejake peniaze namackal, tak urobit opravu, ktora ma potencial znacne autu predlzit zivotnost asi vyjde lacnejsie, ako ho pod cenu predat a kupit ine auto. Pretoze sa celkom realne moze stat, ze ked kupis nieco ine vo veku okolo 15 a viac rokov, tak to, co utrzis za predaj C4 vrazis do ponakupneho servisu toho druheho auta.

Navyse co sa tyka predajnej ceny auta v takom stave ta je teraz asi na minime a ak udrzis auto v slusnom zachovalom stave, tak za nejaku dobu (dajme tomu 5+ rokov) bude aj auto s relativne velkym najazdom, ale zato udrziavane mat uz statut akeho-takeho youngtimera a IMHO cena pomaly, ale porastie.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

07.09 2017 11:16


No, myslím, že C4 v dehtu potenciál youngtimera nemá. Orezlá zvlášť..

Prodávat ji za 30, myslim smysl nemá, investovat do ní před takovým prodejem už vůbec ne.

Poohlédl bych se po schopnějším mechanikovi, který tě (na dílech, jak je dneska "dobrým" zvykem) nestáhne z kůže a dojezdil bych ji, dokud projde přes STK.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

07.09 2017 11:24


c4 nema zadnej potencial na veterana
maximalne s6 nebo s6+ a to jeste s obrovskym otaznikem

to auto proste nema zadnou zajimavou historii, nic jako CQ, nic jako E30 M3 ap.
get real
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

08.09 2017 12:18


Jo chlapi, ako ja vam neberem, ze dnes obycajnu peknu C4rku za nieco, co ma potencial neskor potesit nepovazujete. Dnes su ich viac menej mraky a aj tych peknych je este relativne dost.

Ale boli byvali aj mraky 120tok, ktore nemaju ani tolko historie, co C4 a dnes sa da pekna 120tka predat pomaly drahsie, ako priemerna B4rka. A to nie je tak daleko doba, ked som ujdivsieho Rapida 136 kupoval za 4000 SKK.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

08.09 2017 13:32


ventYl: Bavime se ale o veteranskym potencialu Audi TDI.. Pri dnesnim "honu na diesly" to za par let nevidim moc zlatě..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

08.09 2017 13:45


Meister: praveze dnesny hon na dizlove carodejnice veteransky potencial Audi TDI zvysi skokovo. Zvlast u 5valcoveho TDI v kasni C4, ktorych uz beztak nie su mraky. Kludne aj youngtimerovsky, pretoze aj keby boli umweltzony v kazdom vacsom meste, stale sa take auto da vytiahnut na nejaku zaprdenu okresku.

Presne ten isty hon na smradlavu zastaralu hnusnu 120tku im skokovo vyrazil ceny za menej nez dekadu na viac ako 5nasobok.
nahoru

sponzor





08.09 2017 13:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

08.09 2017 23:51


Jak to tak čtu, tak to začínám vidět tak, že prostě nechám opravit, co je třeba, a dojezdím to na krev. Prodávat za 30 tis snad ani nemá smysl, kor když si k tomu přičtu voser spojenej s prodejem auta. Zákaz dieselů bude hrozit snad jen v centrech Prahy, max Brna. A tam mě spíš trápí rezidentní parkování, takže do té doby z toho obavy nemám.

O tom, že by se z tohohle auta mohl stát ceněnej youngtimer, si iluze nedělám. Auto už pro mě není nějaká srdcová záležitost, ale něco, co mě odveze z bodu A do bodu B. Spolehlivě. Třeba s i30 jsem najezdil pár tisíc km v práci - neměl jsem s tím problém. Sice to je bezpohlavní auto, ale jezdí se s ním v pohodě a oproti těžkopádné A6 jsem ve městě a na krátkých trasách asi tak 3x rychlejší.. C4ka je zase pak fajn na dlouhý trasy, díky tempomatu a nízkým otáčkám do rozumné rychlosti.

Takže každopádně díky za názory.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email