Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 245 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 241
Uživatelů: 4
Celkem: 245

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.9. 2011
Příspěvků: 31 | Témat: 7

25.08 2017 10:20


Mám problém s baterkou. Auto jsem koupil nedávno s vyšťavenou baterkou, dobil jsem jí (nenakódoval) vrátil zpátky a normálně jezdil (i když se auto pak chovalo divně, elektronika blbla a chovaj se divně otáčky - netvrdim, že je to baterkou, jen že to dělá postupem času, co jsem ji takhle dobil a vrátil). Teď mi to ukazuje, že je vybitá baterka, na MMI* mi ukazuje něco málo přes 50%, takže se hodlám ji vyměnit - už jen proto, že je to Starline 95 Ah
Můj dotaz na vás je - jakou baterii z vlastní zkušenosti byste doporučili do A8 4.0 TDI* 202kw ? Popř. jestli máte rovnou nějaké odkazy, kde nejlépe objednat, budu jedině rád! Předem děkuji.

Jo a kdyby tu byl někdo z Ústeckého kraje, kdo umí nakódovat novou baterii, tak se hlaš.
nahoru

sponzor





25.08 2017 10:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

25.08 2017 10:57


110ah varta dával jsem jí všude
nahoru

Anonymní





25.08 2017 18:25


jen že to dělá postupem času, co jsem ji takhle dobil a vrátil..
Je treba rozlisit masli opravdu problem ze stary bateriji neboli jeji kapacitou..Nebo vadu v elektronike vozu.

auto ma sylny alternator je schopno bateriji velice rychle dobyt..

Jak nejednoduseji poznat ze baterie konci??
Jednoduse z nabytou baterii nekolikrat nastartuj a hned chcipni motor 5x startovani ze studenym motorem a sleduj MMI* jak ji vystavujes..shorsujouli se starty..

jak poznas vadu v elektroinstalaci??auto nechas stat z dobytou bat..24 hodin a za predpokladu ze test na 5x startovani,dopadl dobre..beztak se bat.vybyji..mas spotrebu v aute..

muze to delat vic veci..jednotky v aute musi po zamceni usmout..nestaneli se tak..muzes mit vadu
a) nekteri z konaku v klikach v kufri na zamku nebo kapoty.
b)vytekla baterie v syrene,casta zavada
c)nektere z jednotek pod sedadlami ridice spolujesce byla zaplavena penou pri sisteni interieru
d)budes muset hledat a podelit se z nama...

auto si hlida stav baterie a v pripade ze se snizi energie v bat na kritickou uroven,,staci sotva na 1 startovani..centralny pocitac zacne odpajet postupne jednotky.Posledni prizivote zustava imobilizer..i ten bude ale vypnut v nouzi..
nahoru

Anonymní





25.08 2017 18:36


Muze to delat jeste jedna vec..a to zavada alternatoru..
Jak nejednoduseji poznat ze nedobyji??

Alternator ma 3fazovy vynuti a 6 usmernovacich diot
Jedna z fazi se staneli nefunkcni at z vady diodi..nebo povolil spoj .studenak u ni,a vykon alternatoru klesne o 1/3 nu.

Zavadu se neca vysledovat taky bez multimetru..z nim je vse rychlejsi

Z nastartovanym motorem ma byt na bat min 13V (nabyji velkym proudem) volnobeh..
po nekolika minutach az 10 minut.. na 1500 az 2000 totackach uz 14 az max 14,5V.(temer nabyto ,proud do baterky klesa)

mereni je subjektivny vse zalezi na tom jak moc byla bat..vystavena
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.5. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

26.08 2017 23:28


Baterku novou a nakodovat.kdyztak mam jednu novou se zarucakem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.9. 2011
Příspěvků: 31 | Témat: 7

30.08 2017 18:08


Petr A8 (26.08 2017 23:28) orig :
Baterku novou a nakodovat.kdyztak mam jednu novou se zarucakem.

Psal jsem SZ.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

30.08 2017 20:30


nio79 - no tohle jestli někdo bere vážně (už podle gramatiky asi nikdo rozumnej...), tak potěš ...
Pokud je aku fakt vybitá, tak dejme tomu, že i k těm 14V, možná lehce pod, ale i na volnoběh musí být napětí přes 14V (14,4V je optimální), jinak je něco špatně, protože např. 13,8V je "udržovací" napětí, který vybitou aku nikdy do plna nenabije... Popisovaný napětí by sedělo na odpojený buzení (který je tam hlavně kvůli nižším ot./volnoběhu, protože ve vyšších už se altík nabudí sám ... )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 306 | Témat: 47

31.08 2017 0:30


jen do omačky mam na audi A6 4F 3.0tdi polskou zap baterii z kamionu ma kapacitu 150AH a šlapeto jak švicarske hodinky nic nekoduji mam ji tam 5 rokem nějake podpeti nehrozi souhlasim altik ma davat na volnobeh min 14v me dava 14,25v tod vše
nahoru

sponzor





31.08 2017 0:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





31.08 2017 11:39


Snad nic horsiho neznam nez elektro amatera bez zakladnich znalosti o elektrice!! Nez priste vyplodis svou moudrost si alespo neco nastuduj ,treba tady
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Tady plati prislovi ,cum hloupejsi clovek,tim vyc agresivny.
No coment.
nahoru

Anonymní





31.08 2017 22:23


FandaTDI pokut je bat vybita ma 14V?jo??? Kryste..ve vlasnim zajmu uz nic nerikej!
Pokut by se na vybyty 100A/H bat coz znaci pod 12V,melo objevit napeti 14V.nabyjeci proud by presahl 700A ,coz by uvarilo elektrolit a definityvne odepsalo bat..Nemluve o tom ze A8 maj v prumeru 120A alternatori!Toz by sel pod kytky hned v prvni vsterine..
Dle noveho zakoniku spusobysli nekomu skodu svoji neodbornou sposobylosti,ad jenom radou.Stanes se pravne postizitelnym..
Toz pokut nemas sebemensi znalosti v dany problematice..
Raci si sve uvahy nech pro sebe..
nahoru

Anonymní





31.08 2017 22:26


Alternator se budi sam pri vyssich ot??
Hele fakt uz nic nerikej..to uz nema ani cenu komentovat..
Jsi povolanim kuchar casnik??
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

01.09 2017 0:47


Netrep kraviny. A8 D3 pri V8 pouziva 190 amperovy alternator, v ziadnom pripadne nie 120 amperovy! Uz stare generacie Audi A8 pred rokom 2000 pouzivali 150 amperovy alternator.
nahoru

Anonymní





01.09 2017 5:01


13,8V je "udržovací" napětí, který vybitou aku nikdy do plna nenabije..
Je udrzivaci napeti pro plne nabytou bat
tohle napeti pozivaj inteligentni nabyjecky..pro zalozny systemy
a to z duvodu samovolnyho vybyjeni Pb ..v aute tohle neexistuje!
Tolik blabolu vpar radcich jsem jeste necetl..
Ty me budes este hooodne dlouho bavit..
Jen pevne verim ze te nikdo nebere vazne..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

01.09 2017 11:35


nio79 - běž si honit EGO* jinam (třeba do lavic základní školy) ty "právně postiženej stodvacetiampérovej altíku z áosmy"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

07.09 2017 14:13


Pánové a dámy
A8 má jednotku, která reguluje nabíjení-to už tu pár lidí psalo. Čili nelze přesně určit, kolik má A8 dobíjet. Často to sleduji na HD displeji a někdy dobíjí třeba jen 13,4V a někdy 14,2V
Kvůli jednotce je potřeba, aby byl namontován akumulátor přesně ten, co tam patří. Čili kapacita je důležitá, ale taktéž startovací proud. Nesmysly jako aku z náklaďáku 150Ah a nekódovat akorát mohou poškodit elektroniku
Takže namontovat akumulátor přesně ten, co tam patří, nakódovat
Nic víc
To nio79: Fakt nesmysl, co píšeš
1.napětí 13,8V samozřejmě aku nabije
2.nezáleží ani tak na napětí, ale na dobíjecím proudu
3.vybíjení se píše s "i"
A dále především: životnost akumulátoru neovlivňuje značka, ale péče o něj.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

08.09 2017 0:56


SUP1: Vesměs rozumně napsaný, ale ...
Za 1. bych z jednotky regulace nedělal takovýho "poloboha", hlavně ve smyslu, že taky není stoprocentně přesná a její hlavní účel je odpojení "žravějších", převážně "komfortních" spotřebičů při poklesu úrovně nabití pod nastavenou mez (hlavně s ohledem na odběr startéru a dalších spotřebičů nutných pro chod motoru), kterou samozřejmě ovlivňuje asi nejvíc to nakódování, protože ta jednotka nemá jak jinak přesně určit/ fyzicky "ohmatat" úroveň nabití, protože napětí je orientační a podobně "nezátěžový" testování a na druhou stranu skutečně "zátěžový" testování je přesnější, ale taky může tý aku dát víc "na prdel", natož když není úplně "v kondici" ... "Pulzně zátěžový" testování je vlastně takovej kompromis s ucházející přesností za dodržení určitejch předpokladů... )
A hlavně ta nastavená mez je pořád jen počítaná na základě magnetický indukce (tzv."bezkontaktního měření průtoku proudu"), o jejíž přesnosti lze taky dlouze debatovat...
To, že (byť třeba "jen" z poloviny) vybitou aku napětí 13,8V DO PLNA nenabije, to tak prostě je, i kdybys tam cpal stovky ampér (nehledě na to, že ideální nabíjecí proud je 1/10 kapacity hlavně s ohledem na zahřívání, díky kterýmu se část proudu prostě "protopí" a nad určitou teplotu to tu aku taky nenávratně ničí...), sice už je pryč doba, kdy se aku "formátovaly" i doma (a ne nadarmo napětím 15,6-16,2V, tj. 2,6-2,7V/článek, takže si hoši nejdřív nastudujte něco např. o napětí/článek, vnitřním odporu, sulfataci, atp. ...), chemická reakce je pořád plus mínus stejná (jasně, snažej se to "vylepšovat" různejma příměsema/prvkama jako vápník, atd., ale pořád jsou u klasickejch baterek hlavní složky olovo a kyselina sírová a i když různě vylepšujou konstrukci/mřížku a snažej se eliminovat např. tu sulfataci, tak ani aku "pro Start-Stop*" není nic převratnýho a za ty prachy navíc to není lepší poměr cena/výkon... A ventilem regulovaný aku (tzv. "uzavřený" či "bezúdržbový" - VRLA taky nejsou o nic "zázračnější", jinak by ty klasický už "vytlačily" z trhu, nehledě na to, že přesnější název by byl "LAVR", protože hlavní složky jsou stále lead a acid ) a samozřejmě s ohledem na příměsi se trošku liší i to zacházení/nabíjení/napětí na článek, ale to už jsou fakt speciálky ... Ještě by se dalo spekulovat o trakčních, ale i ty je při hlubším vybití dobrý nabít napětím aspoň 2,4V/článek ... Takže až si tohleto pořádně nastudujete, event. zkonstruujete nějakou vlastní nabíječku(třeba desulfatační, která naprázdno dá pulzně třeba i přes 18V, ale s tak "měkkým" zdrojem, že i plně nabitá aku a to i s malou kapacitou, v top kondici, tj. s minimálním vnitřním odporem jí "zatíží" tak, že přes 16V napětí neleze...), tak se rád necham poučit, která OLOVĚNÁ baterie je schopná se plně nabít napětím 2,3V/článek ...
Už si rozumíme???
Vzhledem k trendu různých "roun"/skelných vat, gelů, ap. nemá asi cenu "brouzdat" v historii i ohl. hustoty elektrolytu, ap., ale těm, kteří tvrdí, že napětím 13,8V se v autech běžně používaný aku nabijou do plna, by neuškodilo si prostudovat i tohle téma

Jo a ještě k tomu kódování ... jednotka regulace je taková "baby" odnož obvodů typu "gas gauge" (běžně používaných v Li-ionkách, baterkách do ntb, mobilů, atd.), ale třeba v tý křivce opotřebení (tzv.wear level) už skoro adolescent (ale spíš po ekonomický než bezpečnostní či životnost aku "nezkracující" stránce...), takže na jednu stranu souhlas, že tam má být přesně ta aku, pro kterou je to designovaný/nakódovaný, ale podstatně menší zlo (aspoň pro tu baterku, i když třeba už ne pro ten komfort uživatele) je dát tam aku s větší kapacitou a nakódovat jako tu, co tam má být (tam by se skoro dalo mluvit o prodloužení životnosti díky jednotce regulace baterie) než dát tu s nejmenší možnou kapacitou a nakódovat přesně (to už jsme zas u opic a banánů, např. když někdo má "káru v plný palbě" a dá tam aku pro "social edition", která jde i nakódovat přesně jak má být, ale pro tu výbavu/větší motorizaci je to prostě málo a odejde dřív než by měla, i kdyby byl altík novej/dával 14,4V...)

Stačí takhle???
Naposledy upravil FandaTDI dne 08.09 2017 1:39, celkově upraveno 4 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





08.09 2017 0:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

08.09 2017 1:12


SUP1: Btw. víš, kde přesně je měřený to napětí 13,4V? To bych fakt nepřičítal funkci jednotky regulace baterie, ale spíš nějakýmu problému (třeba začínajícímu, když někdy je i 14,2V - pokud je při týhle hodnotě přímo na altíku těch předepsanejch min.14,4V, tak to nemusí být altíkem, ale ani ten tim není vyloučenej, dokud se neměří proud, ať už altíkem dodávanej nebo různými spotřebiči odebíranej...). Altík má buzení (v těchhle připadech často řízený právě tou jednotkou regulace) proto, aby i na volnoběh byl schopnej pokrýt odběr většiny spotřebičů (samozřejmě, že zapnutí všech možných spotřebičů na volnoběh je pro ten altík asi nejzátěžovější režim a i když je v kondici, nemusí stíhat dobíjet, protože výrobce nepředpokládá, že by bylo zapnutý vše, co jen jde (resp. v rámci masově tržní ekonomiky tak nepředimenzovává, jak bylo zvykem, protože není v jeho zájmu, aby vše vydrželo desítky let, že...)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

08.09 2017 1:30


A kvízová otázka na závěr - ví někdo, proč se v autech běžně nepoužívá napětí vyšší než 2,4V-2,42V/článek (když se vyndaná baterka/externí nabíječky běžně nabíjí napětím ideálně kolem těch 2,5-2,6V/článek)?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

08.09 2017 7:19


Mýlíš se. Prostě takto dobíjet má a je to dobře, že má dobíjet menším napětím - ušetří se akumulátor (nikoli baterka nebo baterie, když chceš slovíčkařit). Na altíku jsem neměřil a měřit nebudu, prostě to funguje. Dělám 20let do aut...A dobít do plna je pro akumulátor přECI* špatně - opět snížení životnosti.
A to že kódování akumulátoru je důležité jsem zjistil praxí.
A Tvé kvízové otázky nejsou k věci daného tématu. Když to nevíš, vygoogluj si to
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

08.09 2017 10:25


V čem se mýlím? V tom, že ty ne-/znáš odpověď na tu otázku? Kdybys znal, neřekl/nenapsal bys, že dobíjet do plna je špatně ... Ano, samozřejmě při přebíjení hrozí krom vysychání i koroze hlavně kladných elektrod a i z toho důvodu - protože altík nikdy nedobíjí aku bez odběru - se nepoužívá napětí, který používaj i kvalitní a třeba i tzv.inteligentní nabíječky... Pak nemaj ty baterky padat jak švestky ... Njn, jsou i lidi, kteří např. ne a ne věřit, že když je baterka vytlučená na 0V, tak ani po tzv.naformátování (což je "víc než dobití do plna" - i napěťově - a životnost aku nezkracuje, právě naopak, je-li provedeno správně) nikdy nebude mít plnou/uvedenou kapacitu, protože "je přece nová" ...
Ale shrnul jsi to hezky, že děláš dvacet let do aut, taky znám takový "kolegy" a ti jsou schopní třeba i 5V žhavky zkoušet tim, jestli od + pólu aku jiskřej nebo ne ...
Naposledy upravil FandaTDI dne 08.09 2017 10:59, celkově upraveno 2 krát. (3% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

08.09 2017 10:46


A ještě k té perle "dobíjí 13,4V a má to tak být, protože šetří aku" ... (taky "za rámeček" ) Pokud by to bylo jak píšeš, ať už z důvodu, že si jednotka myslí, že je aku plně nabitá nebo nějaký např.teplotní ochrany..., pak by mohla buzení na volnoběh i vypínat, pokud by se proud, kterej je altík při těch volnoběžných otáčkách a tom napětí schopnej dodat, byl vyšší nebo roven tomu, kterej se z aku odebírá, tj. v tom případě v momentě, kdy se zapnou další (žravější) spotřebiče, by se muselo zvednout, ale předpokládám, že je to i v tomhle případě spíš opačně a to bych fakt nepřičítal nějaký "schopnosti" (šetření aku,apod.) jednotky regulace (Skoro se nabízí další otázka, jestli jsi někdy viděl křivku napětí/proud, ev. "mapu" napětí/proud/otáčky pro nějakej alternátor, tj. kolik např. procent si myslíš, že je altík normovanej na 14,4V schopnej dodat při napětí o 1V nižší a volnoběžných otáčkách...)
A i tak by to dle tebe "aku šetřící" napětí nebylo nižší než to udržovací, protože při něm nezačne plynovat ani plně nabitá aku, proto se mu taky říká udržovací a i když 13,8V je relativně "obecná hodnota", neliší se nijak výrazně napříč různejma konstrukcema akumulátorů ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

08.09 2017 11:19


Docela hezky a řekl bych "fundovaně" napsaný:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Vyzdvihl bych tuhle větu:
"Pokud zaznamenáme plynování při napětí menším než asi 14V, je to jeden ze signálů
sulfatace akumulátoru (čím nižší napětí, tím větší sulfatace)."
Tj. že by jednotka regulace byla konstruovaná tak, aby "neškodila" ani zasulfátovaným akumulátorům??? To asi ne, co?
nahoru

Anonymní





08.09 2017 21:03


SUP1
co presne myslis ze je nesmysl co pisu ze 13,8v je udrzovaci napeti pro plne nabytou bat??
Hele chcetel ze mnou vest plnohodnotnou debatu,a popripade tady i nekomu poradit.. chce to alespo zakladny vzdelani..v oboru..
tezko budu vest debaty z kucharem casnikem a jeste agresivnim.
TAk posledni pokus snat to nekomu pomuze..
a)11,8V scela vybyta bat..zacina nabijeni..
b)nabyji se proudem ne napetim
c)15V scela nabyta bat..a taky max limit elektroniky vozu
d)regulator ciziho buzeni alternatoru ma omezovaz na max 14,5V
e)max nabyty odstaty akulumator cc po 1hod.jiz se proud nedodava ma 12,77V
f)12,77V plati pouze pro fungl novou bat..jak bat starne tak pada jeji kapacita a tak i hladina tohohle napeti.
g)cim vecsi nabijeci a tez vybyjeci proudy ti rychlejsi starnuti bat.
f)dlouhodobe vybyta bat..znizuje jeji zivotnost..totez pro teplotu..cim nizsi tym hur..
g)strc si I-Y nekam pokut tady svimi vYmisli leda tak pletete lidi misto toho aby ste umeli poradit..toz na blaboli ani nema smysl reagovat..
e)typek mel jasny dotaz..ma neustale vystavenou bat..
ani jeden z vas mu nebyl schopen relevantne poradit..misto toho ste si tu udelali dyskusni krouzek jak male hasterive deti..co se tu hadaji o houvnu..ENDE
nahoru

Anonymní





08.09 2017 21:08


JO TOHO EXPERTA Z 150A/H BAT.
Ale raci nic.Snad jen kup si traktor..kasli na audinu ..skoda te do ni. Jdu delat neco uzitecnejsiho..nez vas tu skolit v zakladech
nahoru

sponzor





08.09 2017 21:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





08.09 2017 22:00


Kdyby nekdo nebyl ochoten rezpektovat MAX limit 15V pro elektroniku vozu..toz vcetne blabolu typu odpojeni bat pri bezicim motoru..vzdit ono to je trabant pojede to i tak..vid nekteri experti..
Jen upozornim ze VW pouziva zenerovi diodi v ridicich jednotkach, a v pripade prekroceni 15V..zacnou odpalovat pojistky.v pripade expertu ala silnejsi pojistka zacne odpalovat tistak v RJ mezi napajenom a prave zminenou zenerovkou..
Ala reg..se nachazi alternatoru a bez konstantniho napeti.zatez typu aku..neni schopen spravne pracovat..
Doufam ze to nekomu pomuze..a vise zmineny nesmysli budou v zajmu mene vzdatnich uzivatelu brzi odstraneny!
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

08.09 2017 23:39


Vola sa to diodovy mostik. Okrem toho je tam regulator alternatora, takze si to strazi napatie.

Hlavne si uvedom co chces napisat, utried si myslienky a napis to do jedneho prispevku, nie ako ovca do troch prispevkov pod seba.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1792 | Témat: 44

09.09 2017 6:54


zase ten nio 79 to je teda
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

09.09 2017 13:33


To jsou dlouhé příspěvky, až se mi to nechce číst a jsou tam určitě nesmysly
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

10.09 2017 12:09


Jo a když už jsme u těch baterií/aku, co říkáte na Exide? Jestli jsem správně pochopil to jejich pojetí "bezúdržbový" a labyrintový systém víka, uhlíkový Aditiva*, ap. ... , tak by to měla mít blíž klasickým než např. gelovým nebo "sklovláknitým" aku, tj. by neměla být tak choulostivá na to nabíjení napětím >14,4V ... Je tu vůbec někdo, kdo tomu fakt rozumí?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 884 | Témat: 32

11.09 2017 23:23


Odpovím si sám: "Ano"
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email