Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 30 října 2020
Celkem je zde 26 lidí (11 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: stentr
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 8
Uživatelů celkem: 46 334
Online návštěvníků
Návštěvníků: 15
Uživatelů: 11
Celkem: 26

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2017
Příspěvků: 5 | Témat: 2

19.08 2017 13:59


Dobrý den,

jsem tu nový, tak se omlouvám jestli píšu do špatné sekce - každopádně:

Od května mám:
Audi A6 2.7tdi 132kw, manuál, rok výroby 08/2008 - předfacelift, najeto momentálně 292tkm z DE.
Kód motoru MKB-BPP
Sám jsem s ní udělal zhruba 5000km, což je už dost kilometrů na to, abych auto tak nějak poznal.

Od té doby jsem zatím vyměnil olej včetně filtrů.

Diagnostika momentálně vypisuje:
1. Chyba svíčky na 5. válci
2. Chyba Lambda* sondy
(Obojí chci nechat udělat v září).


Teď k problémům, které se za tu dobu vyskytly:

Před tím, než jsem nechal vyměnit olej se mi zdálo, že to při studeném startu zhruba na sekundu zachrastilo. Tento problém se po výměně oleje již neobjevuje, alespoň dle pocitu. Občas se mi stane, že motor déle startuje (což by zase mohl být problém viz. diagonstika).
Teď k tomu zásadnímu: Jednou za zhruba 10-15 jízd se mi stává, že po celou jízdu jde z výfuku v několika intervalech bílý kouř, doprovázený zápachem spalin (přičemž ten zápach jde přímo z motoru a je cítit za jízdy). Na dálníci pak motor při vyšších rychlostech vždycky škubne u zhruba 2000 otáček. Následně, když dojíždím do města a čekám třeba na semaforu (volnoběh), motoru začnou kolísat otáčky takovým způsobem, že se klepe celé auto. Zhruba o 200 otáček.
Teď možná informace navíc, jelikož nemyslím, že by to s tím nějak souviselo - Za celou dobu co mám auto 5000 km - DPF* hlásilo regenraci 2x, přičemž interval mezi regeneracemi byl zhruba 4000km. (což si myslím, že je vpoho.)

Rozvody zatím měneny nebyly, myslíte si, že by to mohlo souviset právě s nimi? A když ano, kolik si mám připravit na opravu (vím, že se to tady řešilo asi mnohokrát - každopádně informace jsou už poměrně Out of Date). Případně jestli zde existuje někdo, kdo se tím zabývá a vidí do těchto motorů lépe.

Je také možné, že výše uvedený problém může souviset s chybami, které píše diagnostika. Tedy s Lambda* sondou a žhavící svíčkou... To zjistím, až to nechám udělat.

Každopádně z různých fór a článků jsem se dočetl, že kompletní výčet mnou uváděných problémů má za příčinu zanesený EGR* ventil.

Budu strašně vděčný, když mi napíšete, co si o tom celém myslíte? Nerad bych něco podcenil, na druhou stranu nechce se mi jen tak na náhodu měnit komponenty v autě, když by pak byla příčina úplně jinde. Snad chápete.

Děkuji mnohokrát a přeji hezký den
nahoru

sponzor





19.08 2017 13:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8708 | Témat: 85

19.08 2017 16:33


Rekl bych ze mas X nesouvisejicich chyb.

1) zhaveni (ona svicka)
2) kolisani otacek u dojezdu = hydromenic
3) kour = vstrik?
4) EGR* bych vycistil

A uvidis.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2017
Příspěvků: 5 | Témat: 2

19.08 2017 17:05


To kolísání hydroměničem být nemůže ne? Mám manuální převodovku.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8708 | Témat: 85

19.08 2017 17:18


to jsem prehledl..

Tak pak si myslim, ze je to vstrik, ale to uz Ti rekne Satas nebo nekdo znaly
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2017
Příspěvků: 5 | Témat: 2

19.08 2017 17:51


Dobře, počkám Děkuji
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6053 | Témat: 68

19.08 2017 17:57


Vybrat a dat skontrolovat vstreky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2017
Příspěvků: 5 | Témat: 2

19.08 2017 22:06


Tak ještě edit. Teď jsem s tím jel z práce a absolutně žádný problém. Auto jede krásně, neškube, nesmrdí a spotřeba 5.8/100.

Tak si říkám, jestli to nakonec nebude souviset právě s vypalováním DPF*?
Někde tady na fóru se to řešilo také s tímto závěrem. PřECI* jen vadné vstřikovače by se projevovali pořád a ne jednou za 10-15 jízd?

Vypadá to, že jsem to auto stejně ještě nepoznal pořádně
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 13838 | Témat: 47

19.08 2017 23:41


Tak pokud je chyba na Lambda* sonde tak mas velkej problem. Auto neni schopne regenerovat. Tim ze smrdi spalinama houpou otacky to problem je ona ta Lambda* ridi mnozstvi vstrikovanyho paliva. Koureni na volnobeh to jsou ko vstriky. Rozsviceni kontroky zaplneni DPF* znaci ze je zaplnenej vic nez je zadouci. Taky ti zrejme bude nabejvat hladina oleje ta nespalena nafta jak z regeneraci vstrikovana do vyfuku tak z ukapavajicich vstrikovacu bude stejkat po stenach valcu do oleje. Tim si navic muzes poskodit valce zacnou se vic vidirat tim ze se smeje mastny film ze sten valcu.

Spravna regenerace probiha cca po 1000-1200km. Podle toho jak a kde se s tim jezdi.
Chce to nekoho kdo se na to podiva ale pocitej s tim ze to bude stat dost penez. Ko vstriky Lambda* sonda cidlo rozdilu tlaku taky by to chtelo teplotni cidla na vyfuku novy zhavky. Nechat vycistit DPF* nebo dat novej.
nahoru

sponzor





19.08 2017 23:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs acc aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a4 audi_a7 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon bke blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dverni_kontaktni_spinac dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s3 8l amk tlakující nadobka s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube štarty šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email