Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 338 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 8
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.10. 2016
Příspěvků: 25 | Témat: 12

07.08 2017 9:20


Kluci jak jsem už před časem řešil na mé S8 že to furt chcípá apod. tak jsem vše vyřešil, nové origo čerpadlo a pro jistotu i nové svíčky.

Minulý týden jsem měnil katalyzátory, (předem díky uživateli A8S8 za doručení a rychlost), protože auto řvalo a moc nejelo. Samozřejmě předchozí majitel KATy vykuchal, takže origo zpět. Konečně supr zvuk a i funkčnost.

Ale když jsem do auta sedl na volnoběh začali strašně lítat otáčky a hádat se to. Píchlo se to na komp a udělalo se tovární nastavení klapky. Což pomohlo, ale tak na 150-200 km. Teď to opět lítá na volnoběh a i za jízdy je to dost cukavé.

Mechanik mi radil vyčistit klapku, ale co dál? Vstřiky?

Nutno podotknout že když jedu na LPG* tak to za jízdy cuká víc, ale to kolísání otáček je na volnoběh když mám benzín.

A ještě jeden poznatek, ráno když to nastartuju tak to nechytne čistě, je to celý takový splašený a rozhádaný a dlouho trvá než si to sedne...

NĚKDO NĚJAKÉ TYPY???

Díky moc!
nahoru

sponzor





07.08 2017 9:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





09.08 2017 21:22


Napichni to na PC vag diagnostiku co vypadaj za chyby z motoru..
Uvidisli cislo chyby 16706...je to snimac otacek motoru..
Nekdo pred rokem uvaril motor..
Ikdyz tam tahle chyba nebude neni jisty ze to nedela ten hallou snimac.. pouzij osciloskop ..

Chce to vic info..jak reakuje na akceleraci..Zhorsujou li se starty za tepla..plati nepsani pravidlo..kazda zavada zanechava po sobe drobky..po nich musis jit..navede te k reseni
nahoru

Anonymní





09.08 2017 22:35


Nutno podotknout že když jedu na LPG** tak to za jízdy cuká víc???
pokut tohle je fak a ne pouze omyl subjektivnyho vnimani..
nutno podotknout ze plyn ma k vzniceni zapotreby daleko vecsi energii jiskry nez benzin..
Pak bych si overil stabylitu napajeni zapalovacich modulu svicek.Na to staci bohate multymetr..Pri 9,5v to uz temer nehazi jiskri..nevzniti ani benzin.Z nastartovanym motorem by napajeni modulu melo byt 13 az 14,5V ..tohle napeti nesmi plavat..jinak mas nekde studeny spoj..

p.s. spatne chapu definyci hada se to je to splaseny..pod tim si muzu predstavit
a) vypadky vzniceni na jednotlivich valcich)odpovidalo by to kolisani napeti na zapalovacich modulech
b) linearni plinule kolisani otacek..avsak z plnou funkcnosti vzniceni paliva vevsech valcich..tjst .zadny vipadky)odpovidalo by to spis snimaci otacek motoru..avsak tady pozor..pokut je siknal az prilis deformovany..vypadky sou velky..RJ si z tim uz neda rady..pak se dejou divny veci..

Mnohdy vznikaj nedorozumeni v komunikaci ,spusobu vyjadrovani se..dochazi tak k omylum.Je lepsi Udelat videozaznam.nahrat to na youtube..Clovek ma noznost si tak udela vlasny zaveri..

Taky nekdy neuskodi popsat hystorii ..co se delo pred zavadou..jakym spusobem se zacala zavada prejavovat..
nahoru

Anonymní





10.08 2017 11:25


Jeste jedna vec me napada..Potenciometr skrtici klapky..
Uhel natoceni skrtici klapky je velice dulezite info pro ridici jednotku.
Moc bohata nebo chuda zmes susobuje nepravidelny chod motoru..a vede az k vypadkum.
Na overeni funkcnosti staci ohm metr,a je dulezite celou drahu potenciometru,promerit.
tuhle zavadu vypise taky vag..



Chcesli provadet takovihle diaknostiky se nezaobejdes bez patricnych znaosti..v oboru elektro..
Ne pro kazdyho budou me rady uzitecny .Dej vedet jak si dopadl

Urcite bych zacal tim ze napichnu auto na diagnostiku..
chybove kody sou standartem WV.. najdes je na netu..
kabel stoji 200kc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.10. 2016
Příspěvků: 25 | Témat: 12

15.08 2017 10:12


Tak jsem to napíchnul na origo WAG a zjistilo se víc věcí, první byla Klapka, tu jsme rozebrali a vyčistili, byla dost zakarbonovaná. Takže jeden problém vyřešen.

Další věcí byl snímač otáček motoru, takže ten musím vyřešit taky, jen nevím kde přesně v motoru je a jaký tam bude přístup.

Uvidím co to bude dělat po výměně toho snímače.

Ale děkuj moc za rady, dost mi to pomohlo!!!
nahoru

Anonymní





15.08 2017 19:39


Snimac otacek motoru se nachazi mezi motorem a prevodovkou nad setrvacnikem..Z vrchu ho neni videt..vem bat a vlez pod auto ze strany ridice..Audi pouzivala byli kabel k nemu..Je to valec o prumeru cc 2cm a delce cc 6cm celi zasazen v bloku a upevnen M10 sroubkem..
Uvsech znacek typu aut je temer neviditelnym miste tezko dosazitelnim vsak je vymenitelny.
Sou 2 duvody proc dochazi k poskozeni sig.ze snimace otacek..
1/ doslo k uvareni motoru a poskozeni vlivem teplot a rezonanci na cinovich spojich uvrnitr snimace..te zalit priskyrici..nerozebyratelny
2/Doslo k znacny korozi oxidaci kontaktu u stekru snimace nebo ridici jednotky..
Signal z tohohle snimace je poravdu velice slaby..jakykoli zvody prechodovi odpori ...maj znatelny vliv..
Cena je cc 2 ticice za snimac..

Bohuzel budes muset pouzit svuj vlasni selsky rozum pri diagnostike zavat..Od stolu se takhle tezce radi..
nahoru

Anonymní





15.08 2017 19:48


Kecam 10 klic de na nej..Ne M10 sroub hol chybycka se bloudila..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.10. 2016
Příspěvků: 25 | Témat: 12

16.08 2017 8:55


OMLUVA: Nejednalo se o snímač otáček motoru ale snímač otáček na vačce.

Jinak co se vyčistila ta klapka tak to auta zase lítá úplně skvěle, vůbec necuká.

Mám velkou radost že to cukání způsobovala ta klapka.

Teď bude řešit ten snímač na vačce, ten ale netuším kde je.

Jinak nějaký typ na to jak se dostat k Lamda sondám co jsou na svodech aby nemusel vyndávat motor ven?
nahoru

sponzor





16.08 2017 8:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





16.08 2017 13:34


Jako kazda V8 motor ma dve rady valcu a sou dve snimace vackovich hrideli..Ty snimace je nadherne videt ,hlava valcu bliz ke kabyne..
Maj za ukol hlidat nadmerny vule v rozvodech.ackoli hlavny rozvod z klikovky je remenem.ten vuli nema rovou praskne..anebo zliha napinak
Mezi sacimi a vyfukovimi vackami je retez,a taky napinak..

Chci rict. Pokut se tahle chyba ukazala..nevsazel bych rovnou na vadu snimace..treba rika spravne..vule v rozvodech.
Ta vsak musi byt kolosalny..tenhle system hlidani neni nastaven na max citlivost.

Ma to jeden ucel..varovat predem nez se to potka.
V lepsim pripade to je zyvada snimace..docela nestandartni zavada..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2584 | Témat: 73

16.08 2017 15:00


Řešil jsi už vůbec jestli máš správně nastavené mapy LPG*? Stačí najet mapy s vykuchanými katalyzátory, pak dáš katalyzátory zpět a ejhle nastane velká změna. O víkendu jsem musel znova najíždět mapy na 2.8 V6 po instalaci katalyzátorů. Celé se to rozmrdalo a samozřejmě to mělo megavliv na adaptace benzínové ECU* - skoro to ani nešlo studené nastartovat. V ECU* visely benzínové adaptace +25%.

Auto dostalo na LPG* nový reduktor a nové filtry (po 100tkm už to fakt bylo nutné ). Pak se poctivě na cca 200km najížděla mapa LPG* ve všech možných režimech a teď to šlape jak hodinky. Adaptace +-5%.

Apropo...S8 v LPG*, inu proti gustu...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.10. 2016
Příspěvků: 25 | Témat: 12

17.08 2017 16:00


Příští týden se chystám na kontrolu LPG*, uvidíme co mi řeknou až se to napíchne. Jak jsem už psal, po vyčištění klapky auta šlape a žádné kolísání už neprobíhá, chytá hned.

Na ten řemen i řetěz se mrknu, nedovedu si představit kdyby se to potkalo, ale co mi naposledy mechanik říkal tak nikde žádná vůle není.

Pokud by to bylo jen o napínácích tak ve finále jedině dobře, alespoň se to udělá a bude klid.

Vím že pro spoustu lidí bude S8 s LPG*, rána mezi nohy, ale já to takhle koupil.
nahoru

Anonymní





17.08 2017 21:20


Hmm.. nevim jak se tam mohla ukazat chyba snimace vacek..
Lepsi je psat cisla chybovych hlaseni..predchazi se nedorozumenim

Vag umi udela zalohu chybovich hlaseni..staci sebou nosit flashku..kyz du k nekomu napichnout auto

to sem sam zvedav naco se pride..
mozna se chyba ukazala jenom sporadycky.bych vymazal chyby..
jezdil z tim a sledoval jestli se omezi nak vykon motoru..nebo chcipne ..pak znova vag..jestli tam ta chyba je znova.. Osciloskop by pomohl..

je treba rozlisit vadu snimace ..anebo rozvodu..snimac taky neni levny
Do LPG* se taky chystam..
nahoru

Anonymní





17.08 2017 22:01


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


prubehy sig tveho motoru.. pokut je vse ok..
nahoru

Anonymní





01.09 2017 5:08


Zajiste se pak podel z nama jak si dopadl ..mozna pomuzes jinym..neni nad prakticke skusenosti.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email