Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 333 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 326
Uživatelů: 7
Celkem: 333

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.7. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 1

14.07 2017 18:54


Zdravím pánové
Nevěděl by někdo proč mi nejde nastartovat bez použití éteru?Po nastartování běží normálně,motor se zahřeje na 80Ć a jakmile vypnu a hned chci nastartovat už jen točí naprázdno.Nové žhaviče,váha,čidlo otáček kliky,diagnostika ukazuje jen kraviny jak špatné čidlo venkovní teploty a ABS* ale jinak nic.Kdyby padala nafta tak to přece nespadne za 2 sekundy.
A teď další problém a to zřejmě pro SATASE/tím nechci nikoho dalšího urazit/,při běžícím motoru mi z pravé hlavy fouká vzduch,je to mezi šroubkem na uchycení olejové měrky a přírubou výfuku,je tam díra cca na šestku šroubek ale nemá vevnitř závit a fouká odtud jen čistý vzduch,nevím co tam chybí,možná odfuk z kliky při ucpaném hlavním odvětrání??Nevím,dík za rady.Jináč tuhle audinku jsem koupil nepojízdnou a chci si ji udelat k obrazu svému,kdysi jsem to měl a spokojenost.
nahoru

sponzor





14.07 2017 18:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

14.07 2017 20:32


To mě zajímá. Budu teď řešit něco podobnýho (4F 3.0TDI BMK) a mam v plánu začít právě čidlem otáček kliky a pořádným dobitím/"naformátováním" baterky, protože projevy stejný a dosavadní poznatky jsou zatim tyhle:
- při startování pokles napětí pod 10V (i po aspoň částečným dobití, přitom baterka ani ne rok stará a startér taky ... ) a ukazuje 0 ot./min. (ručička otáčkoměru se při startování taky nehne), při prvním natočení na sprej houpaly otáčky mezi 500-1500 a hulilo černě dokud se trochu neprošlápl plyn, pak se volnoběh ustálil. I po párhodinový jízdě (dobíjení aku) hned po chcípnutí situace stejná ("motor točí lehce, naskočit však nechce")
- v řj motoru se zapisuje chyba "přečtěte paměť závad ABS*" (ta je ale čistá, přičítam to tomu poklesu napětí, po více vteřinách startování se musí učit i snímač natočení úhlu volantu...)
- chybí spodní dekl pod motorem, ale věnec/impulzní kolo na pohled ok

Jaká značka toho novýho čidla otáček? (mam v plánu koupit Bosch, dokonce neni ani z nejdražších...) Taky se trochu obávám, aby nebyl "šotek" nakonec jinde ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

14.07 2017 21:34


Nastaveni rozvodu/cerpadla - vse poctive na pripravky. Bez toho dal nema cenu uvazovat.
Tou foukani z dirky na hlave je netesnici vsrik v hlave. Ma to tam odfuk do boku - vymenit medene podlozky pod vstriky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

14.07 2017 23:57


No nechci tvrdit, že to nastavením rozvodů/čerpadla nemůže být, je ale divný, že motor běží normálně (až na to prvotní houpání, to bylo fakt divný ... ) a i kdyby to bylo tim, tak i při startování ty otáčky kliky musí řj mít/zobrazí (jak v měř.hodnotách v řj motoru, tak budíky na otáčkoměru...), nebo... ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

15.07 2017 12:08


FandaTDI: Reagoval jsem na první příspěvek a název tématu, tedy na problém týkající se motoru 2,5TDI AFB. Tvůj problém s 3,0TDI patří do jiného vlákna. K tomu ti nic přínosného nenapíšu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

15.07 2017 12:43


Tak sorry, že se připojuju se stejnym problémem (aspoň dle popsanejch projevů...), když je to jinej motor ... Jestli on nakonec neni zakopanej pes v tom, že do BMK patří jiná nafta než do AFB
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.7. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 1

15.07 2017 18:56


Taaaak dneska jsem udělal všechny přepady i s podložkama plus palivový filtr i s ventilem a JEDNOU to chytlo bez éteru..
Rakyroky díky mooc chlape za radu,už jsem myslel že budu měnit hlavu,zítra udělám ty podložky pod vstřikama jestli nějaký najdu,super.
Fanda TDI* to čidlo je Delphi cca 1200,-Kč ale já ho koupil zbytečně ale aspoň je nové noo.
Zkusil jsem i pootáčet čerpadlem na řemenici ale žádná změna takže doufám že to bude tím špatným vstřikem..snad.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

16.07 2017 18:30


Tak ať chytá pořád ... Tady to vypadá na vybuzení/přechoďák, protože po pořádným nabití bat., trošce toho čištění, napružení kontaktů, atp. to chytá zatim pokaždý (ťuk, ťuk, ťuk, ... )
nahoru

sponzor





16.07 2017 18:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

19.07 2017 0:20


Tak všechno jinak ... "Zánovní" startér cucá skoro 400A (tj. příkon přes 4kW místo 2,2kW...), altík (ne-)dobíjí 13,6-8V (i externě nabitou aku, která je taky "zánovní" a těch 400A + něco kolem by stejně měla zkousnout, když má 920A EN, ale ani hned po odpojení nabíječky nezkousne (i "plně" nabitá) při prvním krátkym pokusu o start rozbliká diskotéku (ABS*/ESP*, tj. pokles pod 10V - nejspíš vysokej vnitřní odpor) a nepomohlo ani nový čidlo (Bosch za půlku toho Delphi...)
To už je skoro na reinkarnaci týhle A6 ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.7. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 1

19.07 2017 20:14


No mě to čidlo taky nepomohlo,ale včera jsem nechal zkontrolovat ty vstřiky a jeden foukal kvůli podložce,takže nový podložky a jeden problém vyřešen,už to nefuní z hlavy ale furt startuju na ten pitomý sprej ikdyž to zase jednou chytlo i bez něj.V pátek přijde kluk s lepší diagnostikou a ještě to zkusíme roztočit,pak jdu shánět čerpadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.5. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 3

19.07 2017 21:06


Fanda: mrkni na + pol pod kapotou,pin kde se pripojujou start kabely. Byva to vyhrate,je tu nekde o tom vlakno. Pak blbe toci startet,a je veljy pokles napeti v celé palubni siti,muze se ti stat ze maji jednotky malo stavy a auto nepojede. Kde.meris dobijeni?jestli na tom pinu a nebo na baterce a.mas malo tak je.mozne ze ti tam ten prechodak vic nepusti a stejne tak pri startovani to kvuli toho poklesne. Resil jsem dobijeni delsi dobu,nesel jsem prez 13,4, altik xkrat venku a furt malo. Po oprave toho kabelu dobíjí 14 v jak lusk,nevím o tom ze.mam baterku, toci jak cert..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 20.10. 2009
Příspěvků: 878 | Témat: 32

20.07 2017 20:43


Jarynn: Díky za tip s tim + pólem, zrovna u týhle 4F jsem někdy v min.roce řešil přechoďák na kostře u řj regulace aku, kde to bylo "zprzněný" flexou ... (na což jsem si blbec vzpomněl/docvaklo mi to, až když jsem zjistil, že na aku při tom startování nejde napětí pod 11V, přičemž "diskotéka" se už konala a i automat z toho byl pak "zmatenej"/podsvícený všechny rychlosti, po výmazu chyb ok...), ale to už nebyl čas to řešit a i tak je na tomhle autě x(x) dalších problémů, takže ho majitel nakonec pošle do světa... (ne-li rovnou ze skály )
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email