Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 545 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 540
Uživatelů: 5
Celkem: 545

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 2

01.07 2017 20:45


Ahojte klubaci,

Potreboval by som radu. Nedavno som dorabal v otcovej A4ke (mod. rok 2005 / B7).
Palubny PC + Tempomat*. Mam vsak problem, ze Tempomat* nefunguje vobec a palubny pc ukazuje hluposti. Napriklad
okamzita spotrbe hned pri pretoceni klucom 10 litrov. Ked sa auto pohybuje tak sa to zacne menit a akonahle DAM* do neutralu tak tam ostane posledna hodnota. Ked auto stoji ukazuje l/100km namiesto l/HOD*. Stretol sa stym uz niekto?
Len v kratkosti ako som postupoval:
Nova podvolantova jednotka (stara nepodporovala Tempomat* - neslo to nakodovat)
Info som cerpal z wiki ross tech (Tam pisali, ze ta moja s S na konci nepodporuje Tempomat* tak som zohnal Qckovu - cislo to iste).
Cize normalne montaz novej + obe packy new
Uzemnenie pinu cislo 1 na modrom konektore pristrojovky (aby nehlasilo vodu ostrekovaca - nemam senzor)
Nasledne sparovanie novej podvolantovky cez vag podla VIN*
potom motor adaptacia - aktivacia tempomatu
Dalej kodovanie podvolantovky (aktivacia aj tempomatu aj pal. PC)
Posledna vec v pristrojovke adaptacia a povolenie DIS + menu + unit

Vyskedok je, ze PC ukazuje hluposti a Tempomat* nejde vobec...

Vopred vdaka za kazdu radu

D.
nahoru

sponzor





01.07 2017 20:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 2

11.07 2017 16:26


Ahojte,

Viete mi niekto aspon pls napisat postup (kto to uz robil)?
Mozno som fakt na nieco zabudol...

Vdaka

Dano
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 2

11.07 2017 17:37


Dancoo:
Ahoj, mám A4 B7 a to co popisuješ s palubním PC to je naprosto normální u tohoto modelu, jak nastartuješ tak to vyskočí protože na neutrál je taková spotřeba, za jízdy se jak píšeš mění a při zařazení neutrálu opět zůstane poslední aktuální (u octavie se to přepne jak píšeš z l/100km na l/HOD*)
Jinak k tomu tempomatu: Zapojení netuším jestli je ok, ale měl jsem podobný problém (že Tempomat* nešel) dvakrát po sobě, jednou to byl vadný spojkový spínač (bylo to doprovázeno problematickým řazením, protože při sešlápnutí spojkového pedálu dlouho trvalo než otáčky motoru spadly na volnoběžné), týden po tom odešel brzdový spínač. Dá se to zjistit na vagu v nějakém kanálu měřených hodnot, v tom ti určitě poradí některý zdejší guru.
Přeji mnoho štěstí!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 2

11.07 2017 19:01


Ahoj,

Dakujem pekne.
Cize je to normalne, ze ked zapnem zapalovanie a motor este nebezi mi ukazuje napr 7.1 l na 100 km? Potom aj ked to nastartujem a auto stoji tak tam stale svieti ten udaj...
Lebo mne to robi presne to. Ze aj ked motor nebezi tak ta spotreba je tam staticky udaj... Taktiez za jazdy ked auto zastane opat to ostane zaseknute...
Pride mi to trocha zvlastne kedze napr Passat B5.5 alebo Audi B6ka to mali normalne polial viem....
Dakujem

Dano
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.12. 2010
Příspěvků: 61 | Témat: 2

12.07 2017 7:51


Ano, přesně takhle to zobrazuje i u mne, kolega co má taky B7 taktéž
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

12.07 2017 12:54


Okamžita spotreba je u B6/B7 takova divná, proste to ukazuje, jen když auto je v pohybu. Taky jsem se divil, protože ostatní auta to maji i v l/h na volnobeh a do 25km/h. Proste jsem čekal asi od Audi víc...(i octavia to umí). I moje felda s palubakem ma víc funkcí, než o 6let novejši audina
Tempomat* když nejede, tak skontroluj spinače na spojce a na brzdovém pedálu, tam jsou dva spínače.(jeden pro motorovou jednotku a druhy po brzdový světla). Všechny musej fungovat, jinak Tempomat* nepojede. Da se to ve VAGU v měřenich hodnot naklikat(nevim které pole to bylo), ale videl jsem (brzdovy spinač, stistknuty/nestisknuty) Pak funkcne Tempomat* asi v bloku hodnot v podvolantový jednotky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.8. 2010
Příspěvků: 36 | Témat: 3

13.08 2017 19:55


Základ je aby řj motoru viděla Tempomat*, najedeš si do bloku měřeních hodnot v řj motoru, najedeš si na pole 6 nebo 8 nejsem si jist, tam uvidíš kolonku Tempomat*, začneš zkoušet jednotlivé fce tempomatu a v kolonce se ti musí měnit hodnoty pokud ne řj motoru Tempomat* nevidí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 2

13.08 2017 21:49


Ahojte vdaka za pomoc nakoniec to bol spojkovy spinac. V skupine 006 (v RJ motoru) je pekne vidiet binarne hodnoty spinacov spojka bola 3tja hodnota z lava. Vsetko funguje ako ma
Dano
nahoru

sponzor





13.08 2017 21:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.2. 2017
Příspěvků: 17 | Témat: 2

13.08 2017 21:52


Oprava 3ti bit z prava (tusim druhe alebo tretie policko v skupine 006). Odporucam aj stranku Wiki Ross tech je to sice v anglictine ale je tam veela popisov k Vag-Comu kde co hladat a ako kodovat...

D.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email