Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 551 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 549
Uživatelů: 2
Celkem: 551

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.6. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 1

28.06 2017 16:50


Ahoj, chtěl bych sem dojít pro radu. Plánuji koupi Audi A5 2,0 TDI* quattro* za 440 tisíc.

Výroba: 2012
Najeto: 120 tis
Výbava standard.

Pánové z bazaru mi poslali dokument, který ve stručnosti říká


    Máte motor EA 189 - možná vás svolají kvůli Deiselgate
    doporučená kontrola/oprava převodového ústrojí
    doporučečná kontrola systému brzd a brzdové kapaliny
    doporučená kontrola popř. výměna váhy vzduchu + turba + rozvodů


Kolik myslíte, že doporučené výměny a opravy mohou ve výsledku stát? Vyplatí se do takového auta investovat ještě něco?

Díky za názory.
nahoru

sponzor





28.06 2017 16:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

29.06 2017 13:51


No kdyby se ti to seslo vsechno, tak to nezanedbatelna investice bude. Rozvody+Turbo*+prevodovka (asi Stronic na quattru, ze?) jsou drahy. Nekdo ti tu urcite predhodi konkretni ceny. Jen tak pro zajimavost, kolik to melo predchozich majitelu, jak dlouho to v bazaci stoji a co je v servisni knize? Pokud tam menili olej LL po 30tis, tak se na to vyser, pri 120tis uz to dela dost rozdil a take to neco povi o celkovem pristupu predchoziho majitele.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.6. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 1

29.06 2017 19:56


Ahoj, díky za odpověď.

Měli to už 3 majitelé, všechno s.r.o.,což mě trochu zaráží no.

Je to toto auto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nezanedbatelná investice? Kdyby měla oprava stát třeba 50-70 tisíc, tak by se to vzhledem k ceně stejně vyplatilo.

V barazu stojí od konce března tohoto roku, má opravdu krásný design.

Do jaké míry dokážou ohodnotit stav auta technici, kteří přímo dělají prohlídky ojetin? Já jsem programátor, moc nerozumím, takže prd poznám.
Naposledy upravil proka dne 03.08 2017 13:30, celkově upraveno 2 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.12. 2015
Příspěvků: 64 | Témat: 18

30.06 2017 11:01


Ja take nejsem mechanik a take programuju Ale muj tata delal automechanika, tak jsem neco malo pochytil. Jedna z tech pochycenych veci je, ze vymena oleje po 30tis je naprosta p....ina. Auto trpi a to se casem projevi. To ti povi kazdy zkuseny mechanik, ale take kazdy inzenyr z VSCHT, ktery testuje oleje. Takze urcite vyzaduj nahlednuti do servisni knihy a uplne nejlip, vem si sebou nejakeho znameho automechanika, ktery to prohledne a idealne take napoji na diagnostiku. Pokud to meli ale 3 majitele a vsechno zrejme sluzebni vozy, tak bych si nedelal iluze. Vsadil bych se ze delali ten olej po 30tis a kdovi jak s tim jezdili (vis ktere auto jede na jednicku za studena 90km/h? no sluzebni prece ). Urcite se v tomhle muzu mylit, ale na to bych moc nespolehal. Prodejce ti take zrejme bude tvrdit ze LongLife olej je delanej na 30 tis km a kdovi co jeste. Never tomu. Kazdy olej at uz LL nebo normalni ztrati mazaci vlastnosti po 10tis a je idealni jej vymenit, nejpozdeji ale po 15tis. Mozna ti prijde ze jsem s tim olejem otravny a paranoidni, ale podle me je to (pro laika jako ja) asi jediny spolehlivy ukazatel toho jak se k auto predchozi majitel choval.

Jinak, nevim jak na to auto spechas a kolik penez jako dalsi investici skousnes, ale pokud si programator, tak snad nejakou korunu uvolnis a potom bych mozna i popremyslel o alternativach a o dovozu z Nemecka, kde je mnohem lepsi vyber, casto lepsi predchozi servis... Teba jeste rok pockat, posetrit a zkusit neco jako tohle (pokud lpis na quattru a TDI*)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nebo levneji bez quattra
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nebo budget varianta s "mizernou" vybavou, v benzinu (mam stejny motor a neni to spatny, olej to nezere jako ty starsi TFSI* a docela to jede)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jinak ten prvni ma zaruku do 5. roku stari auta resp. do 90tis km, coz mi prijde jako dobra vec, ale nevim jak by se to resilo kdyby jsi to tahal do cech. Vsechny maji jen 1 predchoziho majitele, coz mi prijde jako dobra vec. Ja kupoval moji A5 v Nemecku od Audi a mam tu prodlouzenou zaruku take, ale ziju tu no... Jinak taky mi prijde ze ty dobre kusy dlouho v bazaru nestoji. Kdyz jsem to pred rokem kupoval, tak dvakrat se mi stalo, ze se objevilo auto co se mi libilo a kdyz jsem tam volal treba jen 2-3 dny potom co ho dali na internet, tak uz bylo zamluvene.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.6. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 1

30.06 2017 16:24


Díky moc za radu, projdu si to a ještě to rozmyslím, asi ještě chvíli počkám.

Kdyby jsi někdy potřeboval poradit s WordPressem, tak mi napiš glos (at) nettermedia.cz
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.11. 2012
Příspěvků: 69 | Témat: 8

03.07 2017 9:41


Jako by t4 ty majitel u auta za 500 je dost... nekomu to vadi a nekomu ne.

Meli by ti dat cebii a kdyz ne, tak bych si to projel a aspon neco malo uvidis.

Jinak nevim tedy, jak u dvoulitru ale kazdopadne olej po 30ti tady sice kazdy rika jaka je to tragedie... Ja jsem ho na predochozim aute(3,0tdi) menil po 30ti tis do 300 a pak po 20ti do 360. A motor sel jak samet, nemenil jsem za 360tis ani vstriky, automat, no nic, krome repasu turba pri 322tis.(filtry oelj,brzdy, atd. samozrejme jo) Ale byl jsem prvni majitel.

Kazdopadne urcite je lepsi s nizsim najezdem a sportovnejsi jizdou menit olej po 15. Bud do 1roku nebo 15tis, pokud jezdis dalnice atd tak 30nemusi podle me zase tak vadit. Jsou lidi co najedou 8000km mesicne a nebudou 6x za rok delat olej. Tahle sorta ho mozna dela jednou a to je horsi.

Kdzy jsem shanel auto pred nedavnem , tak to byla pekna sila
nejprve jsem jel na uplne jiny auto, nez ktere bylo nafocene kamsi dopr*** 380km a tam jsem zjistil, ze to nema sklopna zrcatka a ma to svetlejsi barvu auta jinak stejny.
Typek mel totiz kamarada, ktery mu to jako ze inzeroval v bazaru a odesilal na cebii jedny kilometry a typek dal jezdil. Potom jsem jel dalsich 180km par dni na to a typek vsechny doklady,faktury a blabla. zavolal jsem si do servisu, ale do jineho nez udajne on chodil a ejhle zjistil jsem, ze auto bylo servisovany naposledy 2012 v nemecku ? a v cechach vubec, takze kupa falesnych faktur... tohle se mi pak stalo jeste jednou a zkratka jsem se zameril uz jen na daswelt, kde jsem shanel auto mame Q5 a vsechno bylo naprosto v poradku + garance 6 mesicu na vsechno.

Moje auto jsem tam koupil taky a naprosto super, garanci jsem dostal na rok na vsechny zavady+kartu cargarantie. (zalezi na konkretnim prodejci ze site sdasweltauto)
Koupil jsem tam A5 3,0tdi, automat, navi 3g MMI* plus, jednotka s HDD uz atd.
Daval jsem za to stejnou cenu jako stoji ta tvoje, ale mam pred-facelift kupecko. Ale vybaveny. Najezd byl 111xxx a dolozeny 16ti zaznamy v cebii, coz je fajn.
Kazdopadne at uz ta Q5 nebo A5, tak o obe dve byl strasny zajem, takze ikdyz tvoje poptavana A5 je v dasweltu, otazka je proc tam je tak dlouho...
Podle me to nemusi byt spatny kup, jen proste neni vybavena a neni to S-line.
Nekomu je to jedno a nekomu ne. Projizdel jsi ji uz ? To jestli tahne dostran, ma vule, atd poznas ikdyz nejsi mechanik. A idealne si s sebou vezmi kamose, co ti rekne neutralni nazor. Osobne bych se dasweltu nebal, mam par kamaradu co kupuji jen tam at uz kvuli jistote nebo odpoctu dph a nikdy zadny problem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.6. 2017
Příspěvků: 4 | Témat: 1

09.07 2017 10:41


Díky za rady D3min3ku! Asi půjdu do dasweltu, možná do jiného, uvidím jak budou peníze
Díky moc !
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2015
Příspěvků: 42 | Témat: 13

11.07 2017 11:06


podskubkar (30.06 2017 11:01) orig :
Ja take nejsem mechanik a take programuju Ale muj tata delal automechanika, tak jsem neco malo pochytil. Jedna z tech pochycenych veci je, ze vymena oleje po 30tis je naprosta p....ina. Auto trpi a to se casem projevi. To ti povi kazdy zkuseny mechanik, ale take kazdy inzenyr z VSCHT, ktery testuje oleje. Takze urcite vyzaduj nahlednuti do servisni knihy a uplne nejlip, vem si sebou nejakeho znameho automechanika, ktery to prohledne a idealne take napoji na diagnostiku. Pokud to meli ale 3 majitele a vsechno zrejme sluzebni vozy, tak bych si nedelal iluze. Vsadil bych se ze delali ten olej po 30tis a kdovi jak s tim jezdili (vis ktere auto jede na jednicku za studena 90km/h? no sluzebni prece ). Urcite se v tomhle muzu mylit, ale na to bych moc nespolehal. Prodejce ti take zrejme bude tvrdit ze LongLife olej je delanej na 30 tis km a kdovi co jeste. Never tomu. Kazdy olej at uz LL nebo normalni ztrati mazaci vlastnosti po 10tis a je idealni jej vymenit, nejpozdeji ale po 15tis. Mozna ti prijde ze jsem s tim olejem otravny a paranoidni, ale podle me je to (pro laika jako ja) asi jediny spolehlivy ukazatel toho jak se k auto predchozi majitel choval.

Jinak, nevim jak na to auto spechas a kolik penez jako dalsi investici skousnes, ale pokud si programator, tak snad nejakou korunu uvolnis a potom bych mozna i popremyslel o alternativach a o dovozu z Nemecka, kde je mnohem lepsi vyber, casto lepsi predchozi servis... Teba jeste rok pockat, posetrit a zkusit neco jako tohle (pokud lpis na quattru a TDI*)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nebo levneji bez quattra
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Nebo budget varianta s "mizernou" vybavou, v benzinu (mam stejny motor a neni to spatny, olej to nezere jako ty starsi TFSI* a docela to jede)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jinak ten prvni ma zaruku do 5. roku stari auta resp. do 90tis km, coz mi prijde jako dobra vec, ale nevim jak by se to resilo kdyby jsi to tahal do cech. Vsechny maji jen 1 predchoziho majitele, coz mi prijde jako dobra vec. Ja kupoval moji A5 v Nemecku od Audi a mam tu prodlouzenou zaruku take, ale ziju tu no... Jinak taky mi prijde ze ty dobre kusy dlouho v bazaru nestoji. Kdyz jsem to pred rokem kupoval, tak dvakrat se mi stalo, ze se objevilo auto co se mi libilo a kdyz jsem tam volal treba jen 2-3 dny potom co ho dali na internet, tak uz bylo zamluvene.


Vyřizoval si to sám a nebo přes někoho v tom Německu?
nahoru

sponzor





11.07 2017 11:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email