Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 335 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 3
Celkem: 335

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

03.05 2009 19:07


Caute potrebujem radu.

Idem si vcera vecer zatopit v aute a nic, nehreje. Dnes som siel do mesta a zacala mi teplota stupat nad 90 stupnov.
Nemal som cas sa dlhsie tomu venovat, ale co to moze byt? Otvoril som nadobku na vodu a mi s nej vystriekla horuca voda. Potrubie do motora s chladica je natlakovane a horuce.

Skuste poradit a mozte aj vysvetlik ako funguje topenie v aute. JA tam ma automaticku klimu.
Mam podozrenie na termostat. S kurenim som nikdy nic v aute nerobil. Zacalo to z nicoho nic. Este vecer pred tym som si zatopil v aute a v pohode topilo.

Auto je A4 Avant 2003 1.9 TDI*

Dakujem za kazdu radu
nahoru

sponzor





03.05 2009 19:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2009
Příspěvků: 63 | Témat: 18

03.05 2009 19:12


a nebo vodní pumpa.... tohle sem měl kdysi na BMW.... moc bych s tím nejezdilll
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 2122 | Témat: 82

03.05 2009 19:12


Mohlo byt prasklé těsnění pod hlavou... A jinak vody jsi tam měl dost?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

06.05 2009 8:34


Tak mam nove zistenia.

Na diagnostike ziadne porucha nic vadne. Ked idem v aute tak netopi potom stupne teplota nad 90 stupnov po chvilke zacne topit a zase kledne tepltota na 90 stupnov a uz potom netopi a to sa stale opakuje dookola, ale s tym ze mi fuka stale ofukovanie motora, ventilator a sa mi motor trochu prehrieva.

NEBUDE TO ZAVZDUSNENY SYSTEM ????
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

06.05 2009 8:37


chladič je teplý,nebo studený?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

06.05 2009 8:47


hmmmmmm,

Viem urcite ze potrubie do chladica je horuce a potrubie z chladica je studene. Sa mi zda ze hladic je studeny ale na 100 percent to neviem... Ale logicky by to tak z toho mohlo vyplivat.

Ja som pisal v prvom prispevku ze potrubie do motora je teple, ale som sa pomylil potrubie do motora je Studene, takze aj chladic bude asi studeny, Ale pojdem to dnes robit tak DAM* presne vediet.

Ak by bol teply alebo studeny, aky vplyv by to mala?o?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.05 2009 10:19


radiko: Jestli jsem to dobře pochopil, tak dotaz ja na dvě věci: Topení a přehřívání.

Co se týče topení tak to mohlo být zavzdušněné nebo přicpané. Už to tu někdo měl.

Co se týče přehřívání, tak to by mohl dělat termostat. Ale co píšeš, tak teplota je normálně na 90°C, takže je to ok. Jinak tlak tam je, to je normální.

Zaměřil bych se tady na odvzdušnění chladící soustavy.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

06.05 2009 10:28


vsázím 20,- na termostat...
nahoru

sponzor





06.05 2009 10:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

06.05 2009 11:03


Akurat to ovzdusnujem. Prisiel som na to ze to je zavzdusnene!!

Co sa tyka topenia a prehrievania vzniklo to naraz ked prestalo topit tak sa potom aj zacal trochu prehrievat motor.

Odvzdusnujem tak ze som zdvihol expanznu nadrz nad uroven odvzdusnovaka a postupne odvzdusnujem. Ale mal som zatvorenu nadrzku a z odvzdusnovaka mi stale iba sem tam cvirkla voda a bola studena, hoci motor uz mal 90 stupnov.

potom som otvoril nadrzku a zacala tiect uz pomalicky tepla voda. idem to zopakovat este raz, dvakrat a dufam ze to pomoze.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

06.05 2009 13:26


DIVNE..... DIVNE.....DIVNA

Akosi to nepomohlo...

Prisiel som na take zistenie:

Ak zapnem klimu v aute, privod na radiator je teply a aj vyvod z radiatora je teply. NEcham auto bezat na klimu dlhsie a potom prepnem na topenie - zacne mi fukat teply vzduch no pocvhilke ochladne.
Ak vsak necham zapnute kurenie dlhsie, privod na radiator je teply a vyvod z radiatora ochladne....

JA uz tomu fakt nerozumiem...

dalsia zaujimava vec: Ak idem s autom cca. 90km/h zdvihne sa mi teplota nad 90 stupnov. zatlacim spojku a otacky necham rovnake, teplota klesne pa cca 30 sekund na 90 - a toto si uz fakt neviem vysvetlit.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.05 2009 14:37


radiko:

No zřejmě termostat je trochu na hranici životnosti.O kolik se vlastně zvedne teplota nad 90°C?

Odvzdušnit chladící soustavu, hlavně tam kde to jde do radiátoru. Pokud to nepomůže, tak je radiátor přicpaný. To odvzdušnění se dělá jinak než popisuješ.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

06.05 2009 14:45


přihazuju 30,- na termostat...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

06.05 2009 15:16


A ako sa to odvzdusnuje ked nie tak ???

A skuste mi este povedat kde je termostat, lebo ho akosi neviem najst.

Teplota stupne po dalsiu palicku ktora je nad 90 ona je este biela, a dalsia palicka je uz cervena a je tam napisane 130 atupnov, takze teoreticky okolo 100 az 110 stupnov.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.05 2009 19:19


radiko: Podle mého názoru tady nemá smysl už odvzdušňovat. Tady bude nutné termostat vyměnit.

Otázkou teď je, jestli funguje oběhové čerpadlo, protože pokud ne, tak to by mohla být další závada. No a čerpadlo je umístěné v bloku motor a je poháněné rozvodovým řemenem. Už tu někdo podobnou závadu někdo měl, mel vysypané lopatky na čerpadle.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.4. 2009
Příspěvků: 63 | Témat: 18

08.05 2009 18:25


..tak čím to nakonec bylo?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

08.05 2009 22:53


Zatial sa ten problem nevyriesil. Vymenili sme termostat a nepomohlo. Tak mam podozrenie na vodnu pumpu, kedze auto stale vobec netopi.

Potrubie do radiatora je horuce, ale z radiatora je chladne.
Privod do chladica( tepla voda z motora ) je horuce a z chladica, je studene, alebo vlazne. Myslim si ze mohla odist vodna pumpa a nevie pretlacit cely system.
Asi bez vodnej pumpy to nebude dobre cirkulovat, vsak???

v utorok som objednany do audi servisu tak sa na to pozru. Vodnu pumpu si doma netrufam menit, treba dat dole rozvody asi?

VdAKA ZA KAZDU RADU
nahoru

sponzor





08.05 2009 22:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

08.05 2009 22:59


netlakuje ti to nahodou system?? ake su hadice ked bezi motor tvrde alebo makke?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

09.05 2009 22:34


Privod do chladica je tvrdsi a je aj horuci, ale myslim ze sa da stlacit. Vystup z chladica je skoro studeny mozno trosku vlazny ale potrubie je urcite mäkké...

Bude to vodna pumpa????
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 106 | Témat: 4

09.05 2009 22:43


No, ja bych taky daval možnost na podtlak v systéme.
Skus nastartovat motor, naslapat na plyn, jestly ti nestláca hadicu z vymenniku, pak by to mohlo byt taky tesnení pod hlavu, nebo hlava v haji.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 106 | Témat: 4

09.05 2009 22:48


quattro99:
netlakuje ti to nahodou system?? ake su hadice ked bezi motor tvrde alebo makke?



Je to tlakové topení, podle me by meli být natlakované ty hadice v uzavřeném okruhu./víko na expanzce zavřené/
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.6. 2008
Příspěvků: 61 | Témat: 4

09.05 2009 23:35


Mal som podobný problém, začalo to tým že mi to kúrilo až nad 3000ot (v meste celkom problém) potom to prestalo kúriť úplne, tak sa to začalo hriať (tiež jednu paličku nad 90 potom som ihneď vypínal a čakal) a momentálne auto stojí v garáži, mám dole hlavy a jedno tesnenie pod hlavou je v háji, na vodnom čerpadle sa celá hriadeľ kýve síce lopatky tam sú. A keďže mi klepala asi kľuka tak ma čaká výmena motora.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

10.05 2009 19:52


tady
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 2

15.05 2009 16:06


Tak nakoniec to bola vodna pumpa, a kedze mi uz trebalo o 10 000 km menit rozvodovy remen tak sa to urobilo uz teraz, takze dve muchy jednou ranou. Dakujem vsetkym za radu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

23.07 2012 8:15


no ja mam momentalne presne taky isty problem.... drzi to teplotu pekne na 90, hreje to ... vsetko ok. a zrazu to vyleti na 110 a prestane hriat... potom postojim zacne to klesat aj hriat.... a potom zase... a vsimol som si ze sa to stava pri vacsej zatazi, napr kopec alebo viac ludi v aute... tesneni na zatke expanzky na pretlakovom ventile bolo zle tak som vymenil celu zatku, myslel som si ze mam po probleme ale stale nic. a ked sa mi to prehreje tak mi zmizne aj cca 1L vody... takze stale dolievam ako pako. hadice su natlakovane tvrde. pumpu som menil pred 10tis. a termostat uz dva krat... naposledy pred rokom. moze byt ze je zase zly? alebo zaneseny chladic? uz ma to vsetko stve. najradsej by som to hodil do srotu
nahoru

sponzor





23.07 2012 8:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

23.07 2012 9:27


když jsem koupil audi a dělal rozvody tak jsem nevyměnil vodní pumpu a myslel jsem si že to vydrží.po ujetí cca 50tis.km jsem šlápnul na plyn a najednou teplota vody hurá nahoru.

po rovince se to uchladilo,ale přišel kopec a teplota zas nahoru.tak jsem volal odtah.

po rozebrání rozvodů a vodní pumpy jsem zjistil že se pumpa odtrhla od hřídelky co jí pohání.točila se jen hřídelka a zbytek se ani nehnul.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

23.07 2012 9:30


murgy: koukal jsi do nádobky jestli tam není olej a nebo v oleji voda?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

23.07 2012 10:59


no raz sa mi stalo ze sa robil na vicku taky olejovy kondenz. ale ten zmizol a uz je voda cista.... aspon dufam... lebo ked dolievam tak je vacsinou nadobka uz prazdna ale kondenz sa uz nerobi...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

23.07 2012 16:26


to vyzera minimalne na tesnenie pod hlavou...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

23.07 2012 20:25


takze sa radujem.....
ine pozitivne spravy?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

23.07 2012 21:57


murgy:
takze sa radujem.....
ine pozitivne spravy?


Od PC se to dobre pise, ale........tesneni pod hlavou muze a nemusi, muzes mit smulu na termostaty ale ze zrovna dva po sobe KO? muze byt, ale je to nepravdepodobne ja bych ho dal vmenit (tesneni) a budes mit klid. Vetsinou co tu popisujes to zahrati pri zatezi jsem mel taky vymenil jsem termostat a byl klid az se me zacala ztracet voda, ale ta nesla do oleje (vicko ciste) ani pres radiator (sucho) vsechny trubky pretesnene otlakovane na 3ATM vse OK a presto jsem na 400km doleval 1 litr vody. Nechal jsem vymenit tesneni pod hlavou a uvidim co to rekne. Zitra je auto hotove
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email