Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 431 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 430
Uživatelů: 1
Celkem: 431

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 5

14.06 2017 16:50


Zdravím páni (a prípadne dámy)
Mám Q7 4.2 FSI* (2006, bez nejakých úprav) a nakoľko sa necítim za totálneho hňupa a náhodou mám v rukách diagnostiku, dostávam sa k niekoľkým bodom problémov, s ktorými si sám neviem rady.

Prvý z nich je v motore: Motor po štarte a poklese otáčok začne jemne chvieť, otáčky mierne poskakujú (nejak v hodnote 50-100ot hore dole). Rozbliká! sa kontrolka poruchy motora, ktorá niekedy svietiť ostane, niekedy zhasne... každopádne pár minút bliká. Po prezrení diagnostiky písalo nepretržite poruchy zapalovania 1-4 valca..náhodne. Toto som nakoniec po krátkej konzultácii s mechanikom riešil náhradou cievok. valce 1-4 teda majú nové cievky. Problém však začal pretrvávať a tvári sa nasledovne podľa diagnostiky:

001057 - zahrivani katalyzatoru: rada valcu 1: ucinek prilis maly
P0421 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závadi:
Stav závad: 01100010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 263363 km
Indikace easu: 0
Datum: 2017.06.09
EAS*: 15:39:49

info o závadi:
Otáeky: 1620 /min
Výkon/klapka: 26.3 %
Rychlost: 59.0 km/h
Teplota: 104.0*C
Teplota: 33.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napití: 13.462 V

008583 - Oada válcu 1; systém dávkování paliva:Systém poíliš chudý poi volnobižných otáek° n
P2187 - 004 - zadny signal / komunikace - Kontrolka závad ZAP
info o závadi:
Stav závad: 11100100
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 263387 km
Indikace easu: 0
Datum: 2017.06.09
EAS*: 16:00:42

info o závadi:
Otáeky: 624 /min
Výkon/klapka: 29.8 %
Rychlost: 3.0 km/h
Teplota: 103.0*C
Teplota: 35.0*C
Tlak: 990.0 mbar
Napití: 13.335 V

008585 - Oada válcu 2; systém dávkování paliva:Systém poíliš chudý poi volnobižných otáekK†
P2189 - 004 - zadny signal / komunikace - Kontrolka závad ZAP
info o závadi:
Stav závad: 11100100
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 263389 km
Indikace easu: 0
Datum: 2017.06.09
EAS*: 16:04:05

info o závadi:
Otáeky: 803 /min
Výkon/klapka: 21.6 %
Rychlost: 3.0 km/h
Teplota: 106.0*C
Teplota: 37.0*C
Tlak: 990.0 mbar
Napití: 13.589 V

008753 - rada valcu 1 - sonda 1: signal zkratovan k topnemu obvodu
P2231 - 004 - zadny signal / komunikace
info o závadi:
Stav závad: 01100100
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Kilometry: 263554 km
Indikace easu: 0
Datum: 2017.06.12
EAS*: 14:49:05

info o závadi:
Otáeky: 1494 /min
Výkon/klapka: 16.5 %
Rychlost: 40.0 km/h
Teplota: 62.0*C
Teplota: 27.0*C
Tlak: 990.0 mbar
Napití: 13.208 V

000768 - zjisteno vynechavani zapalovani - nepravidelne / vicenasobne
P0300 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Kontrolka závad ZAP
info o závadi:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Kilometry: 263562 km
Indikace easu: 0
Datum: 2017.06.12
EAS*: 14:56:31

info o závadi:
Otáeky: 736 /min
Výkon/klapka: 34.9 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 103.0*C
Teplota: 45.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napití: 13.208 V

000769 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu
P0301 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Kontrolka závad ZAP
info o závadi:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Kilometry: 263562 km
Indikace easu: 0
Datum: 2017.06.12
EAS*: 14:56:31

info o závadi:
Otáeky: 736 /min
Výkon/klapka: 34.9 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 103.0*C
Teplota: 45.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napití: 13.208 V

000772 - valec 4 zjisteno vynechavani zazehu
P0304 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Kontrolka závad ZAP
info o závadi:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Kilometry: 263562 km
Indikace easu: 0
Datum: 2017.06.12
EAS*: 14:56:31

info o závadi:
Otáeky: 736 /min
Výkon/klapka: 34.9 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 103.0*C
Teplota: 45.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napití: 13.208 V

000770 - valec 2 zjisteno vynechavani zazehu
P0302 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Kontrolka závad ZAP
info o závadi:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 2
Kilometry: 263562 km
Indikace easu: 0
Datum: 2017.06.12
EAS*: 14:56:31

info o závadi:
Otáeky: 736 /min
Výkon/klapka: 34.9 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 103.0*C
Teplota: 45.0*C
Tlak: 980.0 mbar
Napití: 13.208 V

000771 - valec 3 zjisteno vynechavani zazehu
P0303 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Kontrolka závad ZAP
info o závadi:
Stav závad: 11100001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 263595 km
Indikace easu: 0
Datum: 2017.06.13
EAS*: 12:09:31

info o závadi:
Otáeky: 723 /min
Výkon/klapka: 18.4 %
Rychlost: 0.0 km/h
Teplota: 105.0*C
Teplota: 46.0*C
Tlak: 990.0 mbar
Napití: 13.335 V



Začnime teda s týmto : Čo by to do pekla mohlo byť?

Druhá, doplnková: Nemá niekto nazvyš kryt (púzdro)vzduchového filtra na ľavú stranu pre tento motor? akosi sa rozpadol spoj medzi MAF* a filtrom takým zaujímavým spôsobom...a pokus to nenápadne zalepiť stroskotal na vysokej teplote pri prevádzke+otrasy

No a do tretice posledný bod programu : pre úspešnosť veľkej plochy a (áno, priznám sa) používaniu sem tam auta ako dodávky som nenápadne naložil do kufra paletu s materiálom čo som potreboval zobrať...no...paletu....1550kg.... ... Vzduchový podvozok si s tým super poradil, po naložení a kľaknutí auta až na zem sa pustil vzduch a auto bolo hne´d hore ako koza pekne...lenže...po vyložení materiálu akosi zadná náprava neposlúcha a stále je hore. Po krátkej jazde (či hrboloch) okamžite sa rozsvieti porucha dvíhania podvozku (dosiahnutie maximálnych výšok), a auto fuert ide ako vzadu nakopnuté. Zatiaľ mi padalo na um skúsiť autu cez diagnostiku vysvetliť že zadok nemá svojich 4xxmm ale že je nakopnuté v maximálnej výške a teda mu nastaviť reálnu výšku stred kolesa-blatník...Len pred tým než toto pôjdem prepísať a rozbiť...dobrý nápad alebo ideme do inej verzie?

Ďakujem za všetky odpovede..po úspešnom doriešení pridám daľšie chuťovky z VCDS problematiky tejto fešandy
nahoru

sponzor





14.06 2017 16:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

14.06 2017 17:34


Podvozok nepise nic? Zapalovače? S cievkami si menil aj kable?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 5

14.06 2017 17:44


Podvozok doraz (horna hranica), Zapalovace neznaju co s nimi by si chcel? cievky sa menili len samotne, kabelaz nehrala rolu..teda...aspon myslim. Ono zo zaciatku pisalo valec 1..menil sa valec jedna... Potom pisalo valec 3...menil sa valec 3...potom naraz 2,4... tak sa zmenili....a teraz pise o.i. aj poruchy zapalovania (viz vyssie) u vsetkych 4... napadaju mi hriesne myslienky typu rozdelovac...resp jeho ekvivalent u tohoto motora (to je tak ked clovek dlho robil s velmi, velmi, velmi starym autom)...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

14.06 2017 18:27


S kablami k cievkam sa mylis. Dozivotne nie su
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 5

14.06 2017 20:38


Lubos - SZ

Inak som sa isiel pokusit pripojit do bezp.pristupu pre nastavenie podvozku..ale...ehm...Ake ma byt heslo? dostal som sa k par heslam..viacere zle, a jedno jedine nahodilo nejaku chybu 22...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 5

14.06 2017 22:17


Tak pridáme daľšiu zábavku pre fajnšmekrov:
Zadné veko (heckklappe) je elektrická, a začala reverzovať. Toto som odstránil úpravou akú sme vykonávali vo VW BA (úprava tiahiel bolzenu) a jeho polohovanie vyššie. Následne odišli vzpery (odišla jedna...ale druhá už tiež vŕzgala) a tak prišlo k ich výmene. No a sme doma:

Zadná kapota sa rozhodla si robiť svoje: Pri pokuse o otvorenie/zatvorenie sa len mykne, a koniec. Pri otváraní diaľkovým ovládaním miesto jedného cuknutia (odomknutia) zámok strieľa ako solídny guľomet (dobrých 15 výstrelov prudko za sebou). Kapota samotná teda len mykne (chce sa pootvoriť, ale akoby nedokázalo pretlačiť vzpery), a rovnako pri zatváraní sa len cukne nadol a odrazí späť hore.

Diag nič nehovorí, bez chybného záznamu.
Rady, typy, triky, návrhy? Ď
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.06 2017 6:37


Neposkodil si nakladom kabelaz niekde v kufri ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

15.06 2017 8:24


u toho podvozku bych zkusil udelat zaladni nastaveni i v maualu se pise ze po vylozeni tezkych nakladu semuze dostat kratko dobe na maximalni vysku ...melo by to pomoci popripade kontrola vypousteciho mechanismu na kompresoru a mechach
nahoru

sponzor





15.06 2017 8:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 5

15.06 2017 10:56


Kabeláž som nemal ako..normálne v kufri paleta, naložená žirafou...

Základné nastavenie som chcel vykonať..avšak...neviem sa dopracovať k bezpečnostnému kľúču pre možnosť vykonania základného nastavenia. Tiež mi inak napadlo či po vyložení ťažkého nákladu sa skrátka nedosiahla maximálna výška kde to chvíľu drží (stlačením vznikol doslova vysoký tlak (vyšší než prevádzkový) čím znemožňuje elektrické pretlačenie ventilu pre vypustenie, a skrátka treba počkať než tlak povolí (unikne) cez netesnosti). Ale..už je to skoro mesiac..to je už dosť než "krátkodobo", nie? Možno hlúpa otázka, ale, kde sú na zadnej náprave vypúšťacie ventily pre výpust mechov? Teoreticky by nemohlo toto byť riešené zdvihnutím vozidla na dviháku bez zablokovania podvozku? Všetky mechy sa natiahnú a budú držať ako zdutú kozu...následne by mali zareagovať po štarte všetky ventily a pustiť to.

Inak pre info: Predná náprava cez diagnostiku má hodnoty 0mm, -5mm, a zadná 62mm, 60mm. len pre ukážku toho ako jazdím so zdutou kozou
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

26.06 2017 8:18


ventilky na zadnich mechach jsou na mensi expanzni nadobce primo montovane na mechach....zkus odpustit primo cely okruh pres vypousteci ventil na kompresu nebo na kostce ....pokud jsi nemel zahakovany podvozek a auto bylo na zvedaku tak se ti to cely rozladilo a je potreba udelat to nastaveni
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.4. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

15.12 2017 21:43


ahojte.vie mi niekto poradit ako urobit zakladne nastavenie podvozku na Q7?v pneuservise pri prezuvani mi odtrhli snimac vysky podvozku vpredu na lavom kolese.kupil som novy snimac ale logika mi hovori ze traba urobit nastavenie (kalibraciu)podvozku.toto som este nerobil a tak ak mate skusenosti,rad sa necham poucit.vdaka
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2017
Příspěvků: 14 | Témat: 2

28.12 2017 23:20


špatná vstřik to už mám za sebou a hlavně kontrola FSI* čerpadla pro danou řadu válců
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2017
Příspěvků: 15 | Témat: 5

23.02 2018 16:02


Taakže, malý pokrok vzad - podarilo sa mi poriešiť problém so vzduchom, čo je fajn, nakoľko nič nenasvedčovalo, že jeden diel je totálne nefunkčný. Od toho momentu však auto úplne dusím - Zatekanie oleja ku sviečkam, kedy si užívajú po cca 2-3 týždnoch lázeň v oleji je zábava sama o sebe, avšak udržať volnobežné otáčky je vec pri studenom motore skoro nemožná. Uvidíme. So vzduchotechnikou už problém nie je (ďakujem "wormside"), a začínam riešiť ani nie tak zatekanie, ako skôr podľa hromady príznakov vstrekovacie čerpadlo. Otázka: Ako preveriť jeho funkčnosť? 300€ diel nechchem meniť ak funguje a len mám klamlivé tušenie... Nachádza sa v okolí Bratislavy teoreticky niekto s kým sa dá (možno za rozumnú odplatu) stretnúť a pozrieť to spoločne?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email