Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 166 lidí (11 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 155
Uživatelů: 11
Celkem: 166

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

05.05 2009 21:20


Prečo si myslíte že by to mohol byť N75? Podľa mňa Turbo* tlačí tak ako je požadované od RJ. Len ta váha podľa mňa dáva málo. Hovorím chcelo by to ešte raz nalogovať.
K tomu káblu: Máš zapnuté zapalovanie ked sa snažíš pripojiť?
nahoru

sponzor





05.05 2009 21:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

05.05 2009 21:33


PORT: OK
Interface: NOT FOUND
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

05.05 2009 21:37


A6-2000:
PORT: OK
Interface: NOT FOUND

Tak sa to chová ked kábel nemá elektriku z auta. Máš kábel s LED*? Svieti?
Naposledy upravil flashmajster dne 05.05 2009 21:38, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.05 2009 21:37


taky bych to videl spis na vahu nebo n75...Turbo* 2 bary natlaci....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

05.05 2009 21:42


s tema 704 a 805 blbnes zbytecne, pac k nim nemas driver, ten co je u toho instalacniho SW je driver k origo kabelu s jinym vendorem....chce to driver k tomu konkretnimu kabelu, nejede mi to taky na x pocitacich..

vem ten starsi kabel 409 a pouzij ten sw, co jsem ti dal...drivery stahnes na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

05.05 2009 21:43


flashmajster:

Tak sa to chová ked kábel nemá elektriku z auta. Máš kábel s LED*? Svieti?


JOJO LED* sviti kdyz ji strcim do OBD* zasuvky....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

05.05 2009 21:47


A6-2000: Ak máš KKL-USB kábel tak musíš emulovať COM port a vo VAGu sa nastaví COM port a nie USB.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

05.05 2009 21:52


Lumpiq:
s tema 704 a 805 blbnes zbytecne, pac k nim nemas driver, ten co je u toho instalacniho SW je driver k origo kabelu s jinym vendorem....chce to driver k tomu konkretnimu kabelu, nejede mi to taky na x pocitacich..

vem ten starsi kabel 409 a pouzij ten sw, co jsem ti dal...drivery stahnes na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


no na tu 805.1 (NE 805 !!) je ten ovladac co jsem ti dal/poslal primo ten 100% spravnej. Jak rikam na jednom ze 4ks PC jsem ho dokonce rozchodil tedy napsalo
PORT: OK
Interface: ROSS-TECH OK

Akorat ze to je pevnej PC v kanclu a nerozchodil jsem to ani na jednom NB, takze mi to je nah****

POdle videonavodu pri instalaci NESMIS zaskrtnout resp. musis odskrtnout volbu USB !!!!
nahoru

sponzor





05.05 2009 21:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

06.05 2009 10:07


mas svou hlavu, tak si porad:))
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

07.05 2009 21:15


Lumpiq:
mas svou hlavu, tak si porad:))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

07.05 2009 23:45


dnes jsem po delsi dobe ujel po dalnici smerem Pha-Hradec-Pha asi 250km a tak jsem na to dle moznosti trochu slapnul.
Mistama se dalo i pres 180kmh, pricemz jakmile byly otacky nad 3200ot, tak jsem musel pridavat velmi lehce - jinak to hned cuklo.
Nekolikrat jsem se dostal i pres otacky 4000ot.

OD posleniho tankovani "doplna" jsem mel najeto asi 300km a rucicka se porad nehnula. Po dnesni jizde uz ale ano.

Nasledne jsem si vsiml ze v motorovem prostoru je par rozstriknutych kapek oleje, malinko slzi zalepka ventilu EGR*. Nevim zda je to normalni zkusim tu zaslepku utahnout (hlinik)...

dal je na tento vikend naplanovana kontrola a vycisteni
ventil N75
druhy ventil vzadu
vaha vzduchu

dale kontrola resp. vymena vsech hadicek turba jestli to mechanikovi casove vyjde...

pote nasledne jestli by se to jednomu velkemu "mistrovi budiku" evt. hodilo by se dokodoval 2. klic a zkusila vycist znovu chyba (popr. nalogovat).
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

08.05 2009 14:22


jak chces cistit N75, to by me zajimalo? stoji kolem 1300 kc, tak si ho kup, vcetne potdlakovych hadic(investice do 150 kc)....vahu jsi uz cistil?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

08.05 2009 14:34


Lumpiq:
jak chces cistit N75, to by me zajimalo? stoji kolem 1300 kc, tak si ho kup, vcetne potdlakovych hadic(investice do 150 kc)....vahu jsi uz cistil?


No asi mas pravdu, jsou vsechny ventily N75 stejny?
Nebo je pro kod motoru ventil N775 jinej ? Ma to nejaky specielni nazev nebo kod u Autokelly sem ho nenasel (
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

09.05 2009 20:43


dnes byly zkontrolovany vsechny hadicky turba (krome hadicky EGR* ventilu ktery je stejne zaslepeny)

Vycistena vaha vzduchu
zkontrolovany-mereny odpor ventilu N75 (=17 Ohm)
Nasla se jedna prkotina jeden maly ventilek zezhora primo vse vstrikovacim cerpadle byl rozpadly (v takovem sroubecku) tak se vymenil taky.
Vycistene sani i okolo EGR* (vsechno bylo v podstate docela ciste a nebylo to skoro vubec zasrane)
Nechal sem si tam rovnou namontovat nove cidlo teploty chladici vody k budikum (376,- Kc), protoze to stare bylo v r**i, takze uz to na budikach konecne ukazuje spravnou teplotu a taky rovnou vymenit zhavicky ktery byly taky v pytli.

Nasledne jsem vyjel na dalnici. slapnul na to, ale bohuzel dela to porad to same.
Takze asi prece jenom ta blba vaha vzduchu ?

Pamatuju si kdysi davno 1999 kdy jsem mel sluzebni Octu I 66kW TDI* ze taky odesla vaha vzduchu, dala se tam pak z nejakyho silnejsiho motoru a od te doby to jelo jeste lip nez predtim

Takze budu muset koupit vahu vzduchu ale pekne mne to na***e jestli to nepomuze a koupe vahy vzduchu by mela byt zbytecna
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

10.05 2009 22:01


Tady jsem prilozil dnesni logy.
pozna z toho nekdo esli to je vaha vzduchu nebo N75 nebo neco jinyho ?
Jsou to bloky
1
3
11



ty chyby na samostatnem vypisu chyb sem vymazal..

http://www.edisk.cz/stahni/27251/A6-81kW-LOG-1005.zip_21.51KB.html

nebo duplikat taky tady

http://uloz.to/1754229/A6-81kW-LOG-1005.zip
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.05 2009 12:11


to se z toho nepozna, kdyz netahne Turbo*, ukazuje mensi hodnoty i vaha a naopak......jedine vylucovaci metoda
nahoru

sponzor





11.05 2009 12:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

11.05 2009 22:44


dne 11.5 jsem jeste navic logoval od studeneho motoru (ktery take trosku chcipal)
skupiny 8 a 10 a myslim ze 11 a je to ulozene zde:


http://uloz.to/1760610/LOG-01-008-010-1105.CSV

a duplikat zde:

http://www.edisk.cz/stahni/03794/LOG-01-008-010-1105.CSV_64.6KB.html


nehlaste se prosim vsichni najednou s vysledky analyzy lOGu , clovek ani nestiha cist vsechny odpovedi )
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.05 2009 22:59


Moj názor je tento:
pri 3000 otáčkach Turbo* tlačí cca 2 bary a požadované sú 2 bary. Je vidieť sa pekne zreguluje, tlačí tak ako má.
Váha má byť 850 je max. cca 750.
Môj názor je že je váha dáva málo.

Ak ti možem poradiť tak HOD* log na dieselpower forum, ale myslím že iné ti nepovedia.

P.S. na niektorých motoroch pomoze odpojiť váhu, vyskúšaj ju na skúšku odpojiť a uvidíš čo to spraví, resp. skús zohnať niekoho kto má taký motor ako ty a vyskúšaj dobrú váhu
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.05 2009 15:07


on chce pan setrit, je mu lito utratit tisicovku za n75 a dvojku za vahu, tak to je pak tezke:)))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

13.05 2009 17:18


Lumpiq:
on chce pan setrit, je mu lito utratit tisicovku za n75 a dvojku za vahu, tak to je pak tezke:)))


kdyz to je vaha tak koupim vahu kdyz N75 tak N75
ovsem co kdyz koupim oboje a ono to nebude ani jednim a naopak bude neco uplne jinyho ?

P.S. vahu jsem objednal uz minuly tyden zatim porad nedorazila (orig. Bosch vymennym zpusobem). Jestli mne nastvou tak koupim na vyzkouseni a jako nahradu nejakou levnou kopii z aukra. Pokud je to skutecne tou vahou tak to asi horsi nebude nez ted. Pokud to vahou neni, tak aspon usetrim )
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 190 | Témat: 7

13.05 2009 18:52


Vypadá to na špatnou váhu, ale tohle 100% nikdy určené není, nejlépe s někým váhu vyměnit na vyzkoušení jak ti to tady někdo psal.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.11. 2008
Příspěvků: 220 | Témat: 29

13.05 2009 21:00


Dava:
Vypadá to na špatnou váhu, ale tohle 100% nikdy určené není, nejlépe s někým váhu vyměnit na vyzkoušení jak ti to tady někdo psal.


njn.. ja zatim nikoho na vymenu vahy nesehnal
Podle ceho usuzujes ze to na tu vahu vypada, analyzoval si ty LOGy? Ja tomu totiz nerozumim, a vypada to ze na dieselpowerforu taky nikdo ne protoze k LOGUm se tam taky nikdo nedokazal vyjadrit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.12. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 6

29.07 2011 19:17


chtěl bych se zeptat,jestli muj problem muže dělat váha vzduchu.občas se mi stává,když už potřebuju oooo rozhoupat při předjíždění,tak mi na 3tisícich otáčkach přestane táhnout,motor začne brzdit,plynový pedál bez reakce i když podřadim.musim ho pustit,cca 10 vteřin počkat,pak se to chytne a je to bez problémů a ještě třeba,když na tachometru překračuju 130 km/h,tak auto nepatrně cukne,což už dělá pravidelně.na vagu nic a když to bylo papíchnutý za jízdy,tak to na truc neudělá.motor 2.5 TDI* BDG (2200-4000 ot/min)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

29.07 2011 19:45


Ak chces skusit, ci to mas zlou vahou tak si skus precitat tento odkaz:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





29.07 2011 19:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.12. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 6

29.07 2011 21:36


jo tak těmhle věcem já moc nerozumím,přijde mi to,jako dobrej návod pro kutily
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

29.07 2011 21:56


Ja by som to ako navod pre kutilov nebral. Nejde o ziadne zvysovanie vykonu, znizovanie spotreby. Ide len o to, ze pokial ma niekto podozrenie na vadnu vahu vzduchu, tak toto je najjednoduchsi (a asi najlacnejsi) sposob ako sa to da zistit. Proste sa namiesto vahy zaradi ta dioda a RJ dostane "falosny" signal o vzduchu (teda jeho plnu hodnotu). Ale jazdit s tym, no neviem, ja osobne by som to neriskoval, ale inak, fajn na test.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.12. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 6

30.07 2011 11:56


ok,tak vyzkoušíme uvidíme díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

09.07 2012 22:18


zdzavim slysel jsem ze jse vaha vzduch necim nahradit je to mozne??ji necim nahradit? diky za odpoved
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.6. 2012
Příspěvků: 23 | Témat: 2

10.07 2012 11:05


Ahoj, nedávno jsem řešil podobný problém, spojený ještě z pokulháváním volnoběhu. Vyměnil jsem filtry, odpojil váhu, kde co. Měl jsem podezření že mi tam jde málo paliva. Taky se to projevovalo tlakem paliva na RAILU, byl moc vysoký. Nakonec jsem to pročistil (viz link níže), resnul RJ a vše je zatím OK. Taky jsem ještě odpojil všechny sensory co stím mají co dělat a vyčistil kontakty. Něříkám že to bude i tvůj případ, ale mě to vždy ubralo na 3-jku 4000ot, 4-řku 3800ot a na 2-jku normál k červenému.

Link na muj problém :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Když nic tak si to alespoň pročistíš
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.11. 2009
Příspěvků: 19 | Témat: 4

19.08 2012 7:24


Tak čím to teda nakonec bylo?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email