Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 272 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 270
Uživatelů: 2
Celkem: 272

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

24.05 2017 19:39


Ahoj. Mam problem s plnícím tlakem. Jedná se o 1.8T 165KW BAM (serie). Nicméně k věci
.
Byl jsem na brzdě,kde mi řekli že mám nižší tlak o 0.2 baru,jinak při logování vše ostatní v pořádku. Jde o to že ted místo požadovaných 0,9 bar tlačim 0,7 baru ale pouze občas!!!

Jedu na trojku(je jedno jaký stupen) a dám plný plyn a nechám Turbo* natlačit max. Tohle udělám několikrát za sebou a z cca 10 takových zrychlení mi to 6 krát natlačí 0.7 a 4krát 0,9. Někdy je den kdy funguje normálně s 0,9 baru jindy jen těch 0,7. Je to i citelně znát na jízdě.

N75 nová,BOV nový,čidlo tlaku nové,podtlaky ok,odvětrání ok. Netěsnost v systemu neni.Jednotka bez chyb.
Už jsem prošel vše a nic mě nenapadá. Nějaká rada prosím?

Díky moc..
nahoru

sponzor





24.05 2017 19:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.7. 2014
Příspěvků: 98 | Témat: 5

25.05 2017 0:09


Co svody nebo výfuková část turba, nejsou popraskané? Regulační baňka na turbu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

25.05 2017 6:09


Svody i Turbo* jsou v pořádku, ty jsem kontroloval a jak je na tom banka netušim. DOvnitř člověk nevidí,ale co se týče membrány tak ta tlak drží
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

26.05 2017 13:34


z vlastni zkusenosti ti doporucuju juknout na KAT, muze byt ucpany...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

26.05 2017 18:28


Dekuju za tip. ale vyfuk je celopruchozi. Dnes se zkousela jeste vaha vzduchu pro jistotu a nic. Vidim to na spatnou banku pro Wastegate* nebo jednotku. Uz jsem zkusil snad vse.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

28.05 2017 12:34


Logoval si ait?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

28.05 2017 17:23


"ait"? To nevím co je
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

28.05 2017 19:18


Parik si asi neuvědomil že normální člověk nevi co je AIT...je to teplota nasávaného vzduchu
nahoru

sponzor





28.05 2017 19:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

28.05 2017 20:17


Jo tak, tak to napíšu hned. Tuhle zkratku fakt neznam tohle jsem zrovna nelogoval Mysliš, že by to mělo vliv na můj problem? Tam je pak jediná možnost vyměnit čidlo v sání,pokud by hlásilo blbosti. Jen nevim jaká by měla bejt optimální teplota..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

28.05 2017 21:18


Jo čim teplejší vzduch tím menší účinnost
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

28.05 2017 21:33


Dobre,zitra zkusim nalogovat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

29.05 2017 16:28


Bohužel nebyl čas na logování, tak jsem rovnou vyměnil to čidlo teploty nasávaného vzduchu beze změny :-/ Pořád tlačí 0,7 sem tam 0,8-0,9..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

29.05 2017 17:20


nejses nekde z hor? Turbo* ti muze omezovat nizky atmosfericky tlak nebo ta ait, mas tam urcite serii?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

29.05 2017 18:02


Z hor nejsem. Serie by tam měla bejt určitě. Ale pro jistotu si to můžu nechat ještě jednou přehrát. Vim že 1.8T AGU mělo snímač nadmořský výšky,zrovna kvůli tomuhle omezení,ale jestli ho má BAM to nevim.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

29.05 2017 20:45


kazdy auto z turbem ho ma, pres tendle senzor sani urcujes tlak na turbu, v mapach pak je omezovani plniciho tlaku v zavislosti na atm. Jakou mas atm treba dnes?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

30.05 2017 16:33


Takže jsem dnes něco nalogoval:

atmosferický tlak 975mbar.

teplota nasávaného vzduchu 36 stupňů

EGT při plném výkony cca 720 stupňů(volnoběh cca 300)

Požadováný tlak při plném výkonu 1900mbar.

Ještě jsem zkoušel novou váhu vzduchu a beze změny.
Jinak při zkušebce do kopce,pěkně natlačila na dvojku a trojku 0,9 na čtyřku opět 0,7.

Tak ted babo rad :-/
nahoru

sponzor





30.05 2017 16:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

30.05 2017 17:46


na ctyrku uz te muze omezovat egt, tak pekne loguj EGT
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

30.05 2017 18:52


Ono to dělá normálně i na dvojku a trojku... Vlastně skoro na všechny kvalty..Někdy je to v pohodě a někdy nafouká jen těch 0.7bar.

Neni možný, že by byla nějaká vadna banka na wastegatu a otvírala jednou tak a jednou tak? Jinak tlak v bance drží pěkně..
Poslední co mě napadá je Lambda*,ale tu by to snad napsalo,ale ono to nepíše vůbec nic!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

30.05 2017 20:14


chce to nalogovat boost, vahu a lambdu, popr. mnozstvi paliva, at je videt co to omezuje.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

31.05 2017 11:43


No množství paliva nenaloguje ale dá se vycházet z lambdy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

31.05 2017 16:48


Zkusim si pak pujčit Lambdu a uvidíme Nicméně, je nějakej 100% způsob jak vyzkoušet, že to neni turbem?

Někdo mi radil, at zkusim propojit banku wastegatu přímo do sání aby se regulovalo samo a to natlačilo cca 0-3-0,4Baru, ale nevím jestli jsou to správný hodnoty.
Pak mě napadlo odpojit banku uplně a zkusit co natlačí?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

01.06 2017 17:18


Urcite nezkousej co natlaci s odpojenou regulaci to muze bejt opravdu posledni co na tom motoru zkusis... koukni se na pozadovanou vs realnou hodnotu tlaku tim vyloucis chybu chipu, nadmorske vysky atd jak pise Parik. Pak se na koukni na n75 duty cycle zda kdyz Turbo* nedodava dostatrcny tlak je n75 otevreno na max (aspon na 90%). U me to delala n75 pises ze mas novou takze kdyz vyloucime chybu chipu, sensoru tlaku, hadicek a n75 tak ti zbyva bud kat nebo Turbo* samotne... jak vypada vule a lopatky na turbu? Popripade kouknout na waste gate a banku...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

01.06 2017 17:36


Ahoj. Požadována hodnota byla vždy kolem 1900mbar(0,9baru) při plném výkonu a Turbo* natlačilo 0.7 baru. Pak zase 0,9,někdy 0,8....

Chip v autě neni, je tam seriová mapa

N 75 je vyzkoušená už druhá nová origo,podtlaky nové v silikonu,senzor tlaku nový, senzor nadmořské výšky ukazuje 975mbaru.
Kat tam taky nemam... Vůle na turbu bych řekl, že je standartní ani olej nebere, lopatky vizuelně taky ok.

Banku na wastegatu jsem zkoušel, že jsem jí natlakoval a tlak držela.
Poslední možnost je asi ho vyndat úplně a zkouknout. Testu nevěřim, už se nam kolikrát vrátilo Turbo* s tim, že je ok a po namontování zlobilo.

Jízdou s odpojenou regulací jsem chtěl jen zkusit, jestli zvládne natlačit aspon nějakej tlak a vyloučit, že Turbo* neni prasklé(poškozené)někde uvnitř
Nicméně nechápu, proč to chvíli tlačí co má a pak zase ne.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

01.06 2017 21:52


vim že tam neni chip protože to tlačí 0.9 což je serie, myslel sem to tak jestli tam někdy chip nebyl a nevrátil tam někdo rádoby sérii. nale jestli si s tim jezdil několik měsíců nebo let a bylo to ok tak tato varianta padá. asi nezbude nic jineho než vyzkoušet jiné Turbo*... minimálnš kouknout na tu waste gate, ne jen na banku, jeste bych byzkousel takovou blbost a sice jinou váju vzduchu. kdyžtak jednu doma mám...
nahoru

sponzor





01.06 2017 21:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2013
Příspěvků: 257 | Témat: 25

02.06 2017 6:03


Upřímně co jsem to koupil, tak jsem s tím jezdil a ničeho si nevšiml..Někdy byly dny kdy se mi zdálo, že to jede líp a někdy že huř,ale bral jsem to spíš pocitově. Pak jsem po roce dal budík a už to začalo :-/
Váhu vzduchu jsem už novou zkoušel. Ted ještě zkusim lambdu a pak už Turbo* ven.
D9ky všem za rady a tipy. Kdybych ještě na něco přišel,dám vědět.

Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 19 | Témat: 2

05.09 2021 9:15


Ahoj,

řeším stejný problém. Moje Audi jela jako střela po výměně N75 u Cimbu, když měnil mapy v ŘJ. Po čase jsem měl pocit, že to je slabší. Pak jsem nechal udělat rozvody včetně řetězu na vackach (už klapal napínák), který jsou načasovaný dobře (doma jsem si to pak zkontroloval a motor vrní jak stradivárky). Dal jsem budík na tlak turba a jak si říkal "pak to začalo" už to nebyl jen pocit.

Série má tlačit 0,6bar (1600mbar, ale AEB nemá čidlo tlaku pro ŘJ, píšu ten údaj jen pro srovnání). S mapou od Cimbu to má být 1,2bar a 1,3bar v overboostu. Je to hodně, blíží se to maximálním hodnotám, co to Turbo* umí dát. Šel jsem hledat závady.

1. Prasklé origo svody. Vyměnil jsem za nové litinové s většími kanály (origo nejdou sehnat).
2. Kontrola těsnosti vedení od výstupu turba ke klapce. OK do 1,2bar.
3. Test s odpojeným kabelem k Wastegate* 0,3 bar OK (tak má regulovat baňka)
4. Nový N75 (stál 750kč, možná to je šunt, ale změna žádná)
5. Výfuk komplet nový od katu dál. Kat průchozí.
6. Jednou jsem zkusil tu kravinu s odpojenou baňkou, že opatrně kouknu, co to udělá a budu dávat pozor a koukat na budík tlaku. Po ubrání plynu tlak v sání -0,7bar a najednou Rána, ulítlá hadice. Tím jsem objevil nějaký čínský tuzingový decelerační ventil v okruhu sání, co má při ubrání plynu pustit tlak (Turbo* do zkratu) - vyměnil jsem za originál řízený podtlakem (bez pružiny)
Ale při tomhle pokusu mi přišlo, že Turbo* natlačilo dost a bylo to při orvním rozjezdu jako dřív, ale znova to zkoušet nechci.

JE MOŽNÝ, ŽE NÁJEZDEM CCA 15.000KM V PODSTATĚ BES NEFUNKČNÍM DECELERACNIM VENTILEM DOSTALO Turbo* NA FRAK. Ale axiální i radiální vůle při studeným motoru jsou pocitově orstem, že jde s osičkou "zaklapat", ale skoro neznatelně, vrtulky nenesou znaky dotýkání se domku turba a počítám, že když čerpadlo natlakuje mazací okruh, tak se možná ta vůle v ložisku vymezí.

7. Wastegate* ventil se dal při troše síly prstem pootočit na dosedací ploše. Na doporučení od renomovaného dodavatele turbodmychadel jsem opatrně zkusil dotáhnout matičky na regulaci od baňky o cca 1,5mm (jeden až jeden a půl závitu). Změna kupodivu žádná.
8. Tlakový regulátor paliva vyměněn preventivně za nový. Mám i budík na tlak paliva, ale zatím bez zapojeného čidla. Nemůžu sehnat ty hydraulické závity na hadici 8mm DIN. Všude mají jen 6mm a nechci dělat restrikci v palivový soustavě,abych nesnížil dodávky paliva do lišty se vstřiky zůžením hadičky.
9. Komprese válců ok. Od 11,8bar do 12,8bar všechny 4 válce.

ŘJ ukazuje už dlouho chybu "chyba ROM ŘJ vadná", ale Cimbu říkal, že to je důsledek zapojení čidla rychlosti od rádia, že to dělá neplechu a na jízdní vlastnosti to nemá vliv. (Nechcípá, jede furt)

10. PCV jsem komplet vyčistil petrolejem a pak benzínem. Přidal jsem do okruhu odlučovač oleje a vyměnil "pancake" ventil u vstupu do sání před turbem a zpětný ventil odvětrání, který vede rovnou do sběrného sacího potrubí.

11. Intercooler jsem vyplachnul taky technickým benzínem od oleje. Trochu ho v sání bylo i na povrchu hadic (Turbo* už trochu propouští)
12. Čidlo teploty jsem očistil v benzínu, na VAGu se zdá, že měří dobře.

13. Váhu vzduchu jsem měnit nezkoušel, ale na VAGu naměří na plný plyn v 5500rpm asi ---169g/s--- (oprava) 153g/s.

Při nedávné cestě po výměně oleje jsem to zahřál a zkusil a na 4 rychlostní stupeň se mi povedlo po částečném sešlápnutí plynu a pak na podlahu udělat na Autobahnu 1,3bar na budíku a pak to drželo 1,2bar. Jelo to jak čert. Potom už zase jen 1,1 max a hned to klesne na 1 nebo i 0,8bar. To už cítím, že to jen řve a nejede.

1.8T AEB nemá čidlo tlaku pro ŘJ, tudíž nemá klasický nouzák při odchylce od pozadovaného tlaku, protože nemá zpětnou vazbu a ví jen tu váhu vzduchu pro řízení směsi. Duty cycle je v režimu plný plyn obvykle 99% kolem začátku akcelerace od 2000rpm a pak klesne na hodnoty kolem 65-85%. Ještě pošlu logy k nahlédnutí až budu doma u PC, ať se můžete taky podívat slyšel jsem, že AEB skočí do nouzáku, když se na váze vzduchu naměří nadměrný hodnoty, ale to se mi (naštěstí) nikdy nepovedlo

Turbo* už bývá slyšet - trochu píská, ale fskt málo.

Nevím, co všechno může způsobit nějakou korekci, kdy by ŘJ záměrně ubrala duty cycle pod 90% aby snížila plnící tlak. Co jsem zkusil počítat v excelu průběh bohatosti směsi z váhy vzduchu a času vstřiku, tak byl poměr směsi kolem 1:13 - 1:12, takže obohacená, což by v tomto režimu mělo.

Ještě poslední věc. Tankuju Verva 100 + dávám VIF. Sací ventily krásné, čisté. Detonační spalování na čidlech klepání jsem od té doby na VAGu neviděl. S N95 se tam občas objevily čísla od 0,5 do cca 2,5 a snížil se předstih o pár stupňů.

Už jsem vyčerpal hromadu možností a zarazilo mě to nedávné oživení, když to natlačilo 1,2bar resp. chvíli 1,3bar a drželo to pod plynem. Napadlo mě moupit origo N75 za těch 2500kč místo za 750kč a nebo vyměnit celý Turbo*, jestli už není po cca 20-30.000km při těch vyšších tlacích opotřebovaný ikdyž se to nezdá.

Snad to někomu pomůže při hledání podobné závady a budu vděčný, když někdo dostanete nápad, co s tím, za každou radu, zkušenost a nebo tip, na co se ještě podívat, co otestovat.

Díky
K.
PS: dopošlu sem ty logy během dne
Naposledy upravil kybrex dne 06.09 2021 10:15, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

05.09 2021 16:06


Turbo*. Buď velké vůle nebo unavený Wastegate*, mikropraskliny kolem dosedací klapky...

Cimbu bych se ani na nic neptal, je to jen nahrávač. Ale hezky mluvit to jo, to umí. Viděl jsem jeho úpravu (rozuměj to co nahrál) na 1,8T, v podstatě to skoro trvale zavře ventil N75, čili nechá Turbo* tlačit opravdu úplný doraz s tím tlakem co píšeš cca 1,3bar. Průběh krouťáku otřesný, nic nic a pak šleha. Taky to nedělá moc dobře spojce taková prda.

Nevím jak to dělá, ale u více jeho jednotek jsem viděl závady typu Vadná ŘJ, vadný vnitřní ROM atd. Vždycky to podle něho bylo OK. Proč tento problém není u jiných úpravců?

Váhu máš podle hodnot OK, v N75 obvykle nebývá problém. Ale po 20letech provozu ho měním preventivně, nebo s novým turbem. Dávám novší rychlejší typ z TFSI*.

Sériové AEB/všechny verze 110kw nemají 0,6bar, ale spíš 0,3-0,4baru.

Takže typ motoru máš AEB nebo?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 19 | Témat: 2

06.09 2021 10:08


Typ motoru 1.8T AEB 110kW r.v. 1996 - je to ještě s klapkou s lankem k pedálu (drive by cable) a s jednodušším PCV, kterýmu chybí ten výstup z víka ventilovýho rozvodu a v odvětrání výparů z nádrže nemá tu kontrolní podtlakovou pumpu.

Jako první software jsem měl od Cimbu pro Felicii s motorem 1.3 MPI* 50kW 136M a jelo to hezky, problémy žádný. Tak jsem k němu zašel i se svojí Audi, když jsem jí pořídil. Na brzdě jsem s tím nebyl. Jen jsem zkoušel orientačně změřit "fofr" přes mobilní aplikaci PerfExpert. Stojí pár korun a testováním na pár nových autech to vypadalo, že to měří orientačně dobře. Samozřejmě to je +- trolejbus, ale aby člověk zjistil, jestli má jen blbej/dobrej pocit, nebo je to reálný, je to dobrý.

Pro jistotu mám doma původní paměť s originálníma mapama. Cimbu říkal, že na mojí Audi neměl správný mapy, tak je bral od pana Mayera z MTM (asi se znají) a ten mi přišel, že má taky dobrou reputaci.

0,3bar to tlačilo, když jsem odpojil kabel od N75 a nechal jsem to řídit jenom baňkou.

Akorát pro výměnu map je potřeba tu paměť přepájet a to je vopruz pro testování. Možná bych mohl zkusit sehnat jinou jednotku, kam bych si tu mapu vrátil, abych pro pokusy mohl prohazovat jen tu jednotku, což by bylo jednodušší.

O unavený pružince na Wastegate* mi říkal i servisní technik od pana Janouška z Krumlova. Proto jsem to zkusil dotáhnout o cca 1 závit, jak jsme psal. Domeček turba jsem prohlížel, ale prasklinu jsem nenašel. Svody byly prasklý až hanba, ty jsem vyměnil a situace se zlepšila, ale je fakt, že byly prasklý od začátku, jen se to možná zhoršilo.

Přikládám ty logy. Moje ŘJ je asi nějaká "starší", tak některý věci nemá na obvyklých kanálech a nemá vůbec to čidlo tlaku (bohužel).

Tu hodnotu váhy jsem opravil - špatně jsem si to pamatoval. Není to v 5500RPM 169g/s, ale 153g/s.

Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo máte zkušenosti s úpravami softwaru ŘJ a jestli spolehlivě víte, jak funguje ta regulace tlaku přes N75 duty cycle v jednotce bez čidla tlaku v sání (asi jen u staré verze AEB). Podle screenshotů ze softwarů pro úpravu map jsem dovodil z těch tabulek, že duty cycle se odvíjí pouze od otáček, úhlu natočení klapky/sešlápnutí pedálu a možná tam je nějaká korekce podle nadmořské výšky (u AEB možná ne). Váha vzduchu, teplota v sání se bere jen pro výpočet času vstříku, nebo taky vstupuje do regulace tlaku přes N75? Kde bych případně mohl sehnat nějaký "servisní manuál" k ŘJ, jestli něco takového existuje, abych si o tom mohl něco přečíst? Hledal jsem po netu, ale moc jsem toho nenašel - možná jen hledám špatné výrazy v angličtině.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 19 | Témat: 2

03.11 2021 8:02


Zdravím,

odhodlávám se k testu,kterej už jsem opakovat nechtěl a sice udělat to, co SupermanXXX nedoporučuje: odpojit baňku a zkusit to projet. Co mě k tomu vede:

1. Dotáhnul jsem Wastegate* a čekal jsem, že se ta regulace "taky utáhne", ale nemělo to vliv, z čehož soudím, že buď je špatná pružina v baňce a neudrží zavřený ventil, nebo to profukuje kolem dosedací plochy, nebo prostě Turbo* nefouká dost ikdyž ŘJ chce víc a má už špatnej střed. Než ho vyndám a vyměním, chci mít jistotu, že to těch 1,2bar neudělá.

2. Mám budík tlaku v kabině. A když mi vystřelila hadice u klapky (logicky-největší plocha průřezu vedení>největší síla) při tom minulém pokusu, bylo to podle mě tím, že tam byl ten nefunkční decelerační ventil,co nepustil Turbo* do zkratu po zavření klapky při ubrání plynu.

Tak, jak chápu regulaci tohoto turba, tak waste gate otevírá
1. Při akceleraci v případě, že přerůstá tlak
2. Při ubrání plynu by tlak měl hned upustit ten decelerační ventil, takže by waste gate neměl reagovat/možná sebou trochu cukne. I tak z válců už nejdou spaliny, Turbo* nic neroztáčí. U mě byl problém, když ten ventil nefungoval, že zřejmě skokově narostl tlak. Duty cycle n75 byl v tu chvíli 0% a do banky šel tlak klidně přes 1,5bar, protože Turbo* setrvačností foukalo, ale klapka byla uzavřená. Možná tím ta baňka/pružina je poškozená a nebo je poškozenej střed turba těma tlakovýma rázama, protože přesně proto je ten ten decelerační ventil, aby chránil Turbo* před prudkými změnami tlaku a otáček.

Moje myšlenka, jak bezpečně zkusit jízdu bez regulace baňkou: když se budu rozjíždět, opatrně přidávat plyn a sledovat budík, jestli tlak neroste moc. Jakmile tlak poroste příliš, ubrat hned plyn. Decelerační ventil otevře, Turbo* přestane roztáčet tlak výukových plynů, protože motor má uzavřenou klapku a vstřiky obvykle vypnou přívod paliva (spotřeba na displeji je 0l/100km) a nemůže se to přefoukat. Hadice by už ulítnout neměla, nic by se nemělo přetlakovat, když už funguje ten decelerační ventil.

Co si o tom myslíte? Je moje úvaha správná?

Jo a podíval byste se někdo prosím na ty logy, jestli v nich vidíte nějakou nesrovnalost?

Díky. Budu Vás informovat dál, až na něco nového přijdu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

03.11 2021 12:29


Podla logu sa to celkom pekne reguluje, t.j. v nizkych, strednych, vysokych otackach N75 na 99-70-99 percent a tlaci to 153g/s co na k03 nie je vobec zle. Osobne tam nevidim problem, pretoze keby to chcelo vacsi tlak tak mas N75 stale vymaxovanu.

Inak tvoje uvahy su relativne spravne ale prilis nad tym rozmyslas. Nefunkcny deceleracny ventil pri tvojom k03 nespravi vobec nic, ani neposkodi Turbo*. Daj tam ventil, ktory tam ma byt a bude to OK.

Jazdu s odpojenou bankou mozes kludne skusit, ale sleduj si tlak turba a ked budes v okoli 1.3+ bar tak pre istotu pusti plyn, ale AEB nezabijes aj keby si ten plyn nepustil, lebo k03 nedokaze nafukat neviem aky tlak.

Z mojich skusenosti na 95 percent budes mat problem prave v tom Wastegate*, ktore sa casom vybeha a nedolieha spravne. Zhod dole katalyzator a hned zistis na com si.
Ale ja tam ziadny problem nevidim podla logu a ani by som to neriesil.



Přímý odkaz na youtube video



Přímý odkaz na youtube video
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email